משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום! אני צריך את הפאצ' אופשיין פיילס לpro evolution soccer 6 תודה
-
- 2 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני משחק כבר שבוע במשחק ונראה לי שהוא מלא בכל מיני באגים, היום אני בא לעלות את המשחק והמשחק פשוט מסרב להעלות ואני מקבל איזו הודעת שגיאה,לא יודע מה קורה פה. דרך אגב מישהו יודע היכן נשמרים השלבים שכבר עברתי אני רוצה להסיר את המשחק ולהתקין מחדש ואין לי כוח להעבור שוב את אותם השלבים.
-
- 6 תגובות
- 847 צפיות
-
-
ראיתי היום חדשות והם הראו שם איזה משחק אסטרטגיה בשפות: עברית אנגלית וערבית. במשחק אם אני לא טועה מנהלים את מדינת ישראל ובוחרים אם להיות נשיא ראש ממשלה ועוד משהו. ואתלם יכולים לנהל משא ומתן לתקוף בכירי חמאס/חיזבאללה להרוג מישהו מסויים ועוד.. אני חייב למצוא את המשחק הזה תעזרו לי אם מישהו גם ראה את זה... וגם מראים בטלוויזיה איך השר משחק בזה כראש ממשלה ומפסיד חחחח שר במדינת ישראל... תעזרו לי תודה!!!!![br]פורסם בתאריך: 10.02.2007 בשעה 17:53:54 מישהו..?ההקשה אני חייב למצוא את זה או לפחות רק את השם ... :'(
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש משחק השקעות אחד שאני לא זוכר איך קוראים לו... קאשלו... משהו כזה... במשחק אתה משקיע, מרוויח\מפסיד כסף..... אפשר את השם המדוייק שלו באנגלית? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לי יש את הכרטיס תראו במפרט .מה שתראו במשחקים האם יש את זה לכולם?ואני מגדיש שזה על הגדרות הכי גבוהות וגם AA על 4 או 6 ותמיד יש לי את הדברים האלה בכל המשחקים וזה מעצבן רצח לא יודע מה לעשות. [במחשב הקודם שלי שהיה לי נוודיה fx6800gs ולא היה לי את הטשטשים האלה] ועוד שאני זז זה גם זז כזה.אז אולי ככה זה בכרטיסי ati? נסיתי גם דרייורים ולא עזר.לא יודע מה לעששות כבר. ובמשחקי אסטרטגיה אני בכללל משתגע רואים את זה יותר מגעיל.[הפיפא שמתי עכשיו תראו איזה איכות חרא 10.2.07] [attachment deleted by admin]
-
- 39 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום, יש משחק בנייה כמו City Life או Sims City 4 שהולך לצאת? (חוץ מ-City Life World Edition כי זאת הרחבה)
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הנה הוא ייצא.... להורדה: http://gamershell.com/download_17675.shtml SYSTEM REQUIREMENTS MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS: Microsoft® Windows® XP Service Pack 2, Vista 1.8 GHz processor 512 MB RAM 8 GB available hard drive space 128 MB video RAM or greater, with DirectX 9 Vertex Shader / Pixel Shader 2.0 support (Nvidia 6x00 or better) Sound card, speakers or headphones Broadband internet connection (DSL/Cable). RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS: 3.0 GHz Intel or equivalent AMD processor or better 1 GB RAM or better 8 GB available hard drive space 256 MB video RAM, with DirectX 9 Vertex Shader / Pixel Shader 2.0 support (Nvidia 6800 or better) Internet connection with Cable/DSL …
-
- 92 תגובות
- 10.8k צפיות
-
-
שלום אחים שלי, יש לי PES 6 ואני רוצה לעשות עונה עם קבוצות שאני בוחר מכל הליגות. אני לא מוצא את ליברפול וצ'לסי למרות שלפני חודש בערך כשיצרתי עונה שמתי אותם בליגה... יכול להיות שצריך להעביר קבוצות בליגה האנגלית כדי לראות את כל הרשימה...אני לא יודע איך אני עושה את זה? תודה
-
- 9 תגובות
- 726 צפיות
-
-
-
הורדתי את המשחק Half.Life.2.Lost.Coast עכשיו הוא שוקל 320 מגה וזה לא נראה לי הגיוני אז רציתי לדעת עם צריך את HALF LIFE2 כדי לשחק בזה?
-
- 5 תגובות
- 700 צפיות
-
-
תראו בדקתי באתר הזה אם אני עובר את הדירשות המומלצות ואני רואה שלא במעבד האם זה הגיוני?
-
- 6 תגובות
- 728 צפיות
-
-
השאלה בכותרת . תודה לעוזרים .
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
יש עדיין אנשים בכלל שמשחקים ברשת באחד המשחקים בסדרה? (המשחקים בסדרה שלא צריך סידיקי בשביל לשחק ברשת).... ואם מישו מכיר משחקי רשת חינמיים בסגנון אני אשמח לדעת
-
- 8 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש משחק בסגנון של SNIPER ELITE , שניתן להלחם בכמה סוגיי נשק וניתן גם לשחק ברשת. תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
תורידו ותהנו אחלה משחק רשת אני יוריד הלילה וישחק מחר בצהריים יאללא ביי שכחתי לצין מורידים מSTEAM
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
ראיתי שיצא לפני כמה ימים משחק חדש לסוני 2. Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007, זה כאילו WE 11 ? ההמשך ? ומה ההבדל בינו לבין PES 6? הנה מדובר במשחק הנ"ל: http://www.gamespot.com/ps2/sports/worldsoccerwinningeleven10/index.html אשמח להסבר קצר.
-
- 8 תגובות
- 923 צפיות
-
-
אמא שלי התחילה לשחק קצת במחשב, ב-Luxor 2 ליתר דיוק - היא משחקת הרבה במשחקים דומים בטלפון הסלולרי שלה. בגלל זה אני מחפש עוד משחקים בסגנון, כאלה שלא דורשים יותר מדי כפתורים ורצוי אפילו לשחק רק עם העכבר. תודה!
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
-
-
אני מנסה הכל.. אבל העכבר לא עובד ואני לא יכו ללהסתכל לצדדים לכוון עם הרובה ודברים כאלה בעזרת העכבר רק פעם ב.. ז הפתץאום מסתדר ואז שוב לא עובד.. אני משנה כל הזמ ןדברים שמה בOPTIONS מנס הלשנות מגויסטיק לעכבר + מקלדת וכל מינ ידבירם שזה יעבוד אבל כלום לא עוזר.. מה אפשר לעשות..?
-
- 5 תגובות
- 14.8k צפיות
-
-
האם אני היחיד שנתקל בקשיי סנכרון אל מול שרתי Steam (עם הספקית 012-כבלים) הבאים לידי ביטוי בעדכון איטי בצורה בלתי נסבלת של ה Steam ו/או רכיבי התוכנה שלה, טעינה איטית להחריד של התוכנה (כתוצאה מקשיי הסנכרון). הקישוריות פשוט בלתי נסבלת ולא ניתן ממש להשתמש בקליינט הצולע הזה. האם משתמשים אחרים חווים את אותה תופעה (לאו דווקא עם 012)?...
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מניח שיש פה הרבה כמוני שמחכים בחוסר סבלנות לצאת crysis- משחק ה-dx10 הראשון . ברור לי שאף אחד פה לא נביא ,אבל גם שמועה שהגיעה אליכם בעניין מועד ההפצה של המשחק עשוייה להקל על יסורי ההמתנה. שתפו מידע בבקשה ,אם יש לכם
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.vgames.co.il/smile.Vgames.web/Site/news_article.aspx?NewsID=13206
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
אתמול קניתי את המשחק counter strike source ... מישהו יכול להביא לי סרברים ישראליים לשחק בהם ?
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
סוף סוף עוד פרטים! http://www.gamespot.com/pc/rpg/elderscrollsivshiveringisles/news.html?sid=6165504&tag=topslot;title;3&om_act=convert&om_clk=topslot
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-


