משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
גם כשאני עושה את ההגדרות על LOW המשחק לא רץ חלק..מרצד.. יש לי פנטיום 4 וגיפורס 6600 256 מגה,גיגה זיכרון פנימי,...גם המשחק הקודם (FIFA 2007 ) לא עבד טוב.... אצל עוד מישהו זה ככה?...יש פיתרון?
-
- 5 תגובות
- 912 צפיות
-
-
-
הסטודיו היפני FromSoftware הפך לאחד מהשמות המבוקשים ביותר בשוק הגיימינג - ונראה כי סוני ו-Activision הם אלו שיהנו משירותיו בזמן הקרוב לכתבה
-
- 1 תגובה
- 912 צפיות
- 1 follower
-
-
שיחקתי בוורקראפט 3 בתקופתו במשחק יחיד ונתקעתי במשימה עם הנייט אלפס בה צריך להגן על עץ החיים. לא משנה כמה ניסיתי הUNDEAD בצירוף הלגיון הבוער פשוט שחטו אותי בסוף והשיא שהגעתי אליו היה כ6 דקות לפני שהייתי מנצח. בגלל שראיתי שחבילת הרחבה תצא בקרוב הייתי שמח לדעת כיצד נגמר המשחק (בתוספת הערת ספויילר למי שיכנס בטעות) מבחינת התוכן. גם טקטיקות למשימה זו יעזרו לי מאוד
-
- 6 תגובות
- 912 צפיות
-
-
מעוניינים לנסות את Star Wars Battlefront וכותרים עדכניים נוספים בהנחה בלתי מבוטלת? יש לכם הזדמנות לעשות את זה עכשיו Origin, חנות המשחקים של הפלטפורמה האישית מבית EA Games, מצטרפת לכמה ממתחרותיה ופוצחת במיזם החנות ומבצעים לרגל בואו של האביב – אז אם יש לכם עניין כלשהו בכותריה של המפיצה האמריקאית הגדולה, כדאי לכם לבדוק זאת. במרכז העניינים ניצב Star Wars Battlefront, להיט הפעולה הגדולה שהושק בנובמבר 2015 וזמין כעת לרכישה בחצי ממחירו המלא – 30 יורו במידה ואתם גולשים מישראל, או 30 דולר במידה ותשתמשו בשירות VPN או DNS לגלישה מכתובת אמריקאית. מבצעים נוספים קיימים עם משחק הפעולה ההומוריסטי העדכני Plants Vs. Zombies: Garden Warfare 2 שמוצע ב-40 יורו, משחק הפלטפ…
-
- 0 תגובות
- 912 צפיות
-
-
שחכתי איך קוראים לשלב, אבל זה השלב הראשון שבו יש את הקטע שהופכים את כוח המשיכה. בכל מקרה, הגעתי לקטע שבו אתה מגיע לבאר הזה בחזרה והרגתי איכשהו את כל המפלצות. הבעיה היא שזה מלא פורטלים שכאילו מגיעים לאותו מקום, ואני צריך איכשהו להפוך את הכבידה כדי להגיע לתחמושת למעלה (כפי שניתן לראות יש לי מעט מאוד..), ואני מנחש שלשם אני צריך להגיע בכל מקרה. אני מנחש שאישהו צריך להפוך את כוח המשיכה, אבל שאני יורה על הדבר הזה שמשנה אותו על הרצפה אין שום שינוי ואני לא מוצא אחד אחר (הזה שנמצא למעלה שהשמשתי בו מקודם משום מה לא עובד.. הוא שחור כאילו הוא נשרף).. עזרה, מישהו? ד"א, אני חייב לציין שזה אחד המשחקים היותר מהנים ששיחקתי בהם, והוא רץ מצוין בהגדרות גבוהות עם AAX2 ו-AFX8 (ב-1024X768 כמובן…
-
- 7 תגובות
- 911 צפיות
-
-
valve נתנו סוף שבוע חינם למשחק לכל מי שרוצה. מה צריכים לעשות? להוריד סטים (אם אין לכם..) ולהכניס לשורת הכתובת בדפדפן את הכתובת הזאת - steam://preload/440 אחרי זה תאשרו את המשחק בסטים, וההורדה תתחיל. *לכל מי שיש כבר את המשחק, אם אתם יכולים לשתף ip של סרברים טובים זה יהיה מעולה
-
- 2 תגובות
- 911 צפיות
-
-
איך אני מאמן שם? יש לי את כול החדרים,ובחדר של האימון יש לי את הבובות! סימנתי ב MINIONS שיאמן לוחמים אבל כלום לא קורה
-
- 11 תגובות
- 911 צפיות
-
-
שוחרר הדמו של משחק האסטרטגיה המדהים הזה לפני כמה ימים והוא פשוט הנאה צרופה. גרפיקה תלת מימדית לדעתי הכי טובה שאי פעם נצפתה במשחק אסטרטגיה (מלבד GC2) , משחקיות מדהימה עם ירידה לפרטים הכי קטנים, אני ממש מחכה לשחרור האנגלי של המשחק הזה כי הוא הולך להיות משחק האסטרטגיה מבוסס מלחמת עולם 2 הטוב ביותר, בקיצור שווה לנסות! לינק לדמו: http://www.gamershell.com/download_6433.shtml
-
- 2 תגובות
- 911 צפיות
-
-
הגרסה החדשה 2.1 יצאה עם מלא שיפורים פתחתי פה פעם דיון מושקע עם הרבה תמונות ומידע - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=319349.0 על מנת לשחק במוד צריך: 1)להוריד סטים אם אין. 2) משחק המבוסס על המנוע SOURCE של half life 2 כמו: hl2, hl2dm, hl2 ep1, hl2 ep2, dod source, css,tf2 3) Source SDK base מ steam tools (שוקל קצת וצריך אותו בשביל להפעיל כל מוד של hl2) יש המון שינויים מהגרסה קודמות: - 2 New Maps - 3 New Game Modes - Tons of fixes - Plenty of additions - Lots of balance changes For more check out our Readme Be sure to also check out our Player Guide while you download! קישור לסרטון הרשמי של המשחק: http://www.gamershell.com/download_23070.sht…
-
- 4 תגובות
- 911 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני צריך עזרה במציאת patch שיפעיל לי את carmageddon ב ווינדוס XP... תודה לכל העונים ואם אפשר להביא לי את הpatch עוד היום אני אשמח כי אני צריך לחזור לבסיס ביום ראשון..
-
- 8 תגובות
- 911 צפיות
-
-
אם יש כאן שחקנים מהמשחק הMMORPG המוכר Guild Wars אשמח אם נעשה לנו פה בפורום פעילות בנושא המשחק הזה.. כל מי שיש לו את המשחק שירשום את הפרטים של הדמות שלו.. דמות:W/mo גירסאות:GuildWars V1 (אולי שאסים את הגירסא הראשונה אני אקנא את השניה) רמה:נכון לעכשיו 14 אבל אני מאמין שאעלה עד מחר ל16\15 שם השחקן: Master Dark Sword משתמש בכלי נשק:חרב (Firey Dragon Sword) ושילד ששכחתי את שמו. (אם יש לכם משהו להוסיף תוסיפו כמו גילד וכו') כל מי שתוהה אם שווה לקנות את המשחק שישאל כאן שאלות בנוגע למשחק ונשמח להסביר לו..
-
- 5 תגובות
- 911 צפיות
-
-
שלום, אודה למי שיוכל לעזור במשחק הזה... אז ככה: אני בשלב "PIER" שבו אני צריך לפוזז את ה- ARMORY כדי ליצור הסחה כלשהי.... עברתי בכל המחנה הקטן הזה ומצאתי כרטיס "תג" ירוק כזה וחומרי נפץ. יש מבנה גדןל בשם ARMORY אבל אני לא מצ ליח להיכנס אליו.... הדלת נעולה... צריך להמשיך הלאה בשלב או שזה המבנה שאני צריך לפוצץ? (ואיך....)
-
- 3 תגובות
- 911 צפיות
-
-
אחרי הפאצ' יש לי בעיה שיש שדרוגים לנשקים שסגורים לי למרות שהם צריכים להיות פתוחים (והיה לי אותו לפני זה). תמונה לדוגמה. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 911 צפיות
-
-
המשחק הישן הוא - grim fandango (מניח שכולכם מכירים), ויש לי בעיה עם ההתקנה שלו. כשאני מכניס את הדיסק נפתח לי התפריט, אני לוחץ install, ואז זה רושם לי את ההודעה הבאה, נותן לי אפשרות ignore ו- close, וכשאני לוחץ על אחת מהאפשרויות זה נתקע, ואני צריך לסגור את זה עם ctr+alt+dlt. הנה ההודעה: 16bit windows subsystem c:\windows\system32\autoexec.nt The system file is not suitable for running MS-DOS and microsoft windows appilcations. choose "close" to terminate the appilcation. למישהו יש מושג איך פותרים את הבעיה המעצבנת? ניסיתי לכבות ולהדליק את המחשב 1001 פעמים וזה לא עזר. אני חייב לדעת איך פותרים את זה ???
-
- 8 תגובות
- 911 צפיות
-
-
היי לא יודע למה אבל המשחק זז מעולה, נראה טוב וכו' וברגע שאני עובר את ההתחלה (אחרי INTRO ומלחמה מול הבחור השני), אני מגיע לקטע סרטון שרואים את המפלצת הקטנה הורגת איזה מישהו ברחוב (בדיוק שהם יוצאים מהקתדרלה) והמשחק נתקע. אם אני קופץ על הסרט הזה, אני רואה פשוט מסך שחור! מישהו יודע מה הבעיה ויכול לעזור לי בבקשה? זה ממש מייאש ומעצבן (לגבי כרטיסי מסך שיש לי וכו', תסתכלו במפרט)
-
- 2 תגובות
- 911 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב שמריץ את רוב המשחקים על גרפיקה ממש טובה מעב E8400 כרטיס מסך HD6870 4 גי'גה זיכרון הכול עובד לי מצויין גם שיצא Super Street Fighter IV עד עכשיו יש לי אותו על הגדרות גרפיקה גבוהות הוא עובד מצויין. Super Street Fighter IV: Arcade Edition מפעיל את המשחק, המשחק בקושי זז, מוריד את הגרפיקה למינימום משתפר אבל בקושי. עכשיו עשיתי בדיקה הפעלתי את המשחק הגעתי למסך הראשי של המשחק מיזערתי לווינדוס באמצעות ALT TAB הפעלתי את מנהל המשימות ואני רואה את המעבד על 100% איך זה יכול להיות? מישהו נתקל בתופעה?
-
- 1 תגובה
- 911 צפיות
-
-
בוינדוס 98 SE הGTA 3 עבד בסדר גמור בלי שום בעיות, אבל כשהחלפתי לוינדוס xp pro התחילה תופעה מאוד מוזרה במשחק : פשוט כל הטקסט הפך לקווים . בתפריטים של המשחק וגם במשחק עצמו כל הטקסט הפך לקווים וריבועים . האם למישהו זה קרה או יכול לעזור לי ? נ.ב התקנתי את המשחק מחדש בוינדוס xp pro .
-
- 3 תגובות
- 911 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=29800 כל כך שמח שMS לא הצליחה אם זה במחשב תשלום על כל דבר היה הורס את המחשב מבחינתי
-
- 3 תגובות
- 911 צפיות
-
-
שלום לכולם ניתקעתי בשלב מסוים ואני מבקש ממכם אם תוכלו להשיג לי ציאט או טרינר אם זה מותר אני קיבלתי איזה צאיט ממשהו ולא ידעתי איך להפעיל אותו
-
- 3 תגובות
- 911 צפיות
-
-
היי איך אני יכול לפנות לקבוצה מסויימת ולקנות ממנה שחקן? כשאני עושה חיפוש בטרנספר מארקט אז יש שם שחקנים חלשים ( 40-75) ואני לא מוצא דרך לפנות לקבוצה ולקנות ממנה שחקן. איך עושים את זה? תודה.
-
- 8 תגובות
- 911 צפיות
-
-
אליפות ישראל בLOL כבר כאן! לפרטים והרשמה: http://gamex.co.il/community/viewforum.php/f,163/
-
- 0 תגובות
- 911 צפיות
-
-
אני יודע ש- MW3 לא משהו אבל זאת לא סיבה...
-
- 4 תגובות
- 911 צפיות
-
-
אחרי האכזבה מהפרק שהושק לפני שנה וחצי, בחברת EA Games מתכוננים להשקה של כותר מירוצים חדש עוד השנה, אשר יציע גישה מרוככת להגנות מפני פיראטיות לכתבה
-
- 3 תגובות
- 911 צפיות
- 1 follower
-
-
איך אני מגדיר מכייל את ההגה הנ"ל על מנת שאוכל לשחק במישחק התקנתי את הדרייבר אבל שום דבר לא זז במישחק אין לי מושג מה לעשות תודה לכל העונים משה
-
- 0 תגובות
- 911 צפיות
-


