עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by 3pac,

    מאז שעברתי לwindows 7 הייתה לי הבעיה הזאת. כשיש הוראות בתחילת המשחק, כמו על איזה כפתור לוחצים כדי לקפוץ, לירות, להתכופף וכו', המשחק מציג את הכפתורים בג'יבריש במקום באנגלית. אני חושב שהמשחקים מנסה להציג את המקשים בעברית אבל בגלל שהם לא תומכים בעברית אז... עכשיו אני משחק ב GTA4 LCS והבעיה קיימת, וגם ברוב המשחקים זה ככה. הבעיה ממש מציקה שיש quick time event. איך אני מסדר את זה? למשיהו יש שמץ? תודה

    • 0 תגובות
    • 915 צפיות
  2. Started by J S Bach,

    היי, אתמול חזרתי לשחק בסטארקרפט ובעבר נהגתי לשחק על הגדרות מקסימליות עם אותו המפרט בדיוק, אך משום מה לאחר שעדיכנתי אתמול לגרסא האחרונה (1.5.3 כמדומני) המחשב החל לקרטע על אותן ההגדרות ונאלצתי להוריד אותן לmed\high. האם יש דרך לדעת מה הסיבה ולשחזר את מה שהיה (מבלי להחליף חומרה)? בתודה מראש נ.ב. לא מצאתי את הת'רד על סטארקרפט כיוון שנפתחו ונסגרו יותר מדי דיונים ולכן פתחתי אחד חדש.

    • 0 תגובות
    • 915 צפיות
  3. אני מחפש משחק שייראה וירגיש כמו משחקים בסרטים/ספרים. כלומר, שבו האויבים חכמים, ההתנהלות מרגישה באמת חופשית והמכניקה וה-AI מרגישים טבעיים. אני מוכן לוותר על גרפיקה פוטוריאליסטית בשביל זה, אבל שלא תהיה דו ממדית ושהעולם יהיה פתוח או לפחות לא מוביל אותך במסלול מסוים. אחד מהמשחקים שאהבתי והזכיר לי את הרמה הזו הוא THIEF 2 בגלל שבו ההרגשה של משחק התגנבות הגיעה לרמות חדשות. למשל: הייתי רוצח מישהו ונמלט בתוך בית, אז עברתי פינה והתחבאתי מאחורי דלת פתוחה. שומרים הגיעו אחריי ולא ראו אותי ודיברו בינהם "לאן הוא נעלם? הוא היה פה הרגע!" משום מה, כיום מתמקדים במראה הרבה יותר מכל דבר אחר והמכניקות של משחקי התגנבות או עולם פתוח כמעט זהות אחת לשנייה האם אתם מכירים בין אלפי המש…

  4. Started by User_Name,

    למי יש אתRADEON9700 ושיחק בNWN? איך זה עובד עליו? חלק לגמרי?

    • 1 תגובה
    • 915 צפיות
  5. זה כותב לי שאין קובץ ישן ,או שהוא לא מצא את הקובץ :s05:

    • 3 תגובות
    • 915 צפיות
  6. Started by k22,

    יש לי את השחק דיאבלו 3 ואני משחק גם במחשב שלי וגם במחשב אחר אתמול הוא כבר לא נתן לי להיכנס במחשב הוא הביא לי את זה ומאז אני לא יכול לשחק הוא מפנה אותי לאתר של ביזארד אבל אני לא זוכר את השם שלי והאימיל ולא זוכר את השם משפחה מה אפשר לעשות בשביל לשחק

  7. Started by רן.ט,

    מישהו יכול בקשה לתת לי שם של משחק חדש בסגנון של Command and Conquer??

    • 4 תגובות
    • 915 צפיות
  8. Started by -R-E-L-,

    נראה מדהים http://www.gametrailers.com/player.php?id=14011&type=wmv&pl=game http://www.gametrailers.com/player.php?id=14012&type=wmv&pl=game הקיצור השני הוא לגירסת HD של הסירטון

    • 10 תגובות
    • 915 צפיות
  9. Started by Googleness,

    לא יודע אם הייתי צריך לכתוב את זה בדיון הראשי של המשחק אבל הוא כבר ישן מאוד אז אני אפתח דיון חדש. טורניר למשחק אמפייר ולמשום הראשון יש גם פרס שווה. עוד פרטים אצלי באתר. תהנו...

    • 6 תגובות
    • 915 צפיות
  10. אני רואה שהתקופה הזאת מאוד מאוד מאוד יבשה,וכלום לא יוצא אז מעניין אותי לדעת מה הולך לצאת בתקופה הקרובה בז'אנר משחקי הפעולה.תקופה קרובה אני מדבר על אוגוסט-אוקטובר. תודה

    • 9 תגובות
    • 914 צפיות
  11. Started by dbx22,

    שטח, כבדים, כל מה שעולה בראש שלכם שזה לא יהיה ישן שזה יהיה עם גרפיקה ושליטה טובה. תודה.

    • 7 תגובות
    • 914 צפיות
  12. ליצור משחקי וידאו זה כבר מזמן לא עסק פשוט או זול, והנה כמה דוגמאות בולטות לכך שהפקתו של משחק מוביל עשויה לעלות לא פחות מהפקה של שובר קופות הוליוודי לאט לאט, במהלך השנים, תעשיית הגיימינג הפכה לתעשייה שמגלגלת מליארדי דולרים בשנה, לצד העובדה שמשחקים הפכו להיות מורכבים יותר לפיתוח. לכן, אך זה רק טבעי שחברות המשחקים התחילו להשקיע יותר ויותר תקציבים בכותרים שלהן, במטרה להפוך לכמה שיותר אטרקטיביים עבור קהל הגיימרים. בשנים האחרונות, הסכומים הללו החלו אפילו לעבור את תקציבי ההפקה של סרטים שוברי קופות. אז אם תהיתם מי הם עשרת המשחקים שהושקעו בהם הכי הרבה כספים, בכתבה זו תגלו. Max Payne 3 חברת רוקסטאר ידועה כחברה שמשקיעה מליוני דולרים בהפקת המשחקים שלה, כך שא…

    • 0 תגובות
    • 914 צפיות
  13. Started by Stranger,

    תודה!!!

    • 3 תגובות
    • 914 צפיות
  14. Started by lol_minbet,

    המשחק שוחרר לחנויות וכבר הספקתי לסיים אותו: הגרפיקה מעולה והמנוע הצליח לאמץ מעט את הHD4890 שלי. עלילה זורמת, ודיבוב של השחקנים הראשיים ומוזיקה הרקע טובים. שלבים ארוכים ורואים שהשקיעו בהם. מערכת הנשקים והלחימה נגד המפלצות/רוחות אולי החיסרון היחיד במשחק, כשתשחקו כבר תבינו למה, נגד כל המפלצות יש אותה השיטת חיסול. מי שניסה מה דעתכם?

    • 3 תגובות
    • 914 צפיות
  15. Started by D3M0N,

    למישהוא יש לינקים למשחקים חדשים, כמו WARCRAFT 3 ועוד? :asthanos:

    • 1 תגובה
    • 914 צפיות
  16. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/bastion-f-e-r-%d7%95-mortal-kombat-%d7%96%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a2%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%95-%d7%92%d7%9d-%d7%9c%d7%9c%d7%90-%d7%94%d7%92%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a7%d7%91%d7%a6/

    • 0 תגובות
    • 914 צפיות
  17. Started by Hellcat,

    מה שלומכם? הכל בסדר? מצויין אז רציתי לדעת כמה חברה פה עדין משחקים בWOW ואולי ככה נדע אחד על השני. אולי אנחנו משחקים על אותו השרת? אני: Shadowrun 46 Night Elf Warrior Server: Khadgar Mining 285 / Blacksmithing (Armorsmith) 267 ועובד על Undead ?? Priest Same server עוד פרטים עליו ברגע שהוא היה מוכן לחשיפה. אז ספרו קצת על עצמכם...

    • 9 תגובות
    • 914 צפיות
  18. עם מדריכים והכל..

  19. Started by TimoTy,

    טוב הגעתי לשלב שבו אני אמור לבחור דלת (יש שלושה דלתות) כדי לתפוס איזה בחור ממסעדה.... בחרתי את הדלת השמאלית וניכנסתי לאיזה מקום פסיכי שאין לי מושג איך לצאת ממנו :'( כל הדברים שם הפוכים והייתי בכל מקום והוא פשוט לא מסיים את השלב... מישהו יכול לעזור לי ? איך אני מסיים אותו ?

    • 7 תגובות
    • 914 צפיות
  20. Started by FatherBoard,

    אני מדבר על ה-UT הראשון. הצבעים שלו מורא כהים וחשוכים. גם כשבהגדרות המשחק זה על הבהירות הכי גבוהה, המשחק נורא כהה וזה כאילו הולכים בחושך כמעט מוחלט. הדבר היחידי שעוזר זה להגביר את צבעי המסך (בלחצנים של המסך, הכוונה) עד הסוף. זה אמור להיות ככה? באף משחק זה עוד לא קרה לי. אפרופו UT, מישהו יודע מה לעזאזל אני צריך לעשות שם (ב-PRACTICE)? אני מתחיל את המשחק וכל מה שאני יכול לעשות זה סתם לשוטט בשטח. החייל לא אוסף חפצים, לא יורה (כשאני לוחץ על ירייה אז זה מעביר אותי להסתכל על שחקן אחר), והקיצר אני לא יכול לעשות כלום חוץ מלטייל. מה עושים?!

  21. קודם כל העיצוב של הסיביבות נראה מדהים!מגוון!וקטלני ביותר... שמתי לב ששופר הAI של האוייבים מה שבולט בסרטון הגיימפליי ה5 כאשר רובוט רודף אחריך סביב הבית,בצורה כל הגיונית ואמיתית... כל הקטע שזה ביערות גם מגניב..זוהי יכולה להיות סיבה לדחיית המשחק כי לוקח זמן לעצב שטח כזה גדול... מה אתם חושבים?

    • 8 תגובות
    • 914 צפיות
  22. אני מעלה מסך שחור ואז חוזר חזרה ל ווינדוס ....... 2.4 512 MB 9550 128 צנ מישהו יודע למה זה קורה ואיך לסדר שיעבוד ???? תודה.

    • 5 תגובות
    • 914 צפיות
  23. זה יפתח את כל הנשקים והשיפורים בהרחבות או רק במשחק הבסיסי ולא בDLC? ובלי לחפור שזה צ'יטים טוב? תודה

    • 2 תגובות
    • 914 צפיות
  24. Started by bbking,

    אהלן חבר'ה אני קניתי מאיביי את המשחק והורדתי אותו דרך סטים עם קוד שהמוכר נתן לי אחרי שאני משחק אני מרגיש תקיעות במשחק ולא נוח לשחק ככה יש לי משחקים כבדים שאין בהם תקיעות למשל: Call of Duty Advanced Warfare אבל בפרו יש לי ניסיתי כמעט הכל ממה יכול להיות הבעיה? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 914 צפיות

דיונים חדשים בפורומים