משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מישהו עלה על הדרך לשנות את הזמן בMy Player של הרבע? כי למרות ששיניתי בהגדרות, זה לא עובד בmy player. ולעוד מישהו יש בעיה עם הsimulate? לא משנה כמה אני לוחץ זה לא עובד
-
- 2 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שלום היום התקנתי את המשחק ושאני מעלה אותו אני לא רואה כתב בתפריטים ובמשחק רק ריבוע צהוב יש לי WINDOWS XP HEB ATHLON 1600+ VIA KT266A תודה
-
- 1 תגובה
- 917 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה אני מנסה לפתוח שרת DEDTICATED והוא נותן לי כל פעם את הIP של הרשת הביתית ולמה זה כי אני נמצא מאחורי ICS (ראוטר) והוא לא יודע את הIP של האינטרנט יש דרך לסדר את זה ? PLS ANY ONE אהה דרך אגב מישהו פה מוכן לאמץ אותי למשחק QUAKE באינטרנט בPING נורמלי אני מוכן להכל בכיף באמת !
-
- 1 תגובה
- 917 צפיות
-
-
http://www.eagames.com/redesign/games/pccd/mohaa_warchest/home.jsp מה אתם אומרים על החבילה הזאת של שלושת משחקי מדל אוף הונר אילד אסולט... החבילה שווה את הכסף? המשחק הזה שווה את הכסף? בארץ זה עולה 229 ש"ח :-\ אולי בבאג זה יעלה 199 ש"ח אבל אין להם עדיין... ולמה אני אומר בבאג זה יעלה ככה כי בבאג בטלפילד 1942 אנטולגי עלה לי 199 ש"ח אבל בפריק זה עולה 229 ש"ח ובפריק האוסף של מדל אוף הונר עולה 229 ש"ח אז אולי בבאג זה יעלה לי גם רק 199 ש"ח אתמול הייתי בבאג הם מכרו למישהו מחשב חדש L775 2.8 גיגה , לוח של אינטל , 2 חלקים של 256 מגה שאחד עולה אצלהם 89 דולר :lol: כרטיס מסך מהכפני 5300 כמובן בתקן PCI-E X16 ועוד שטויות שלא שמתי לב אליהם וכל זה ב-5500 ש"ח בלבד טוב אבל זה …
-
- 1 תגובה
- 917 צפיות
-
-
אז הנה המדריך השני שלי רק שהפעם למי שלא יודע איך או איפה למצוא דברים שקשורים לחג מולד תיקים כובעים ואפילו נשקים נדירים http://www.youtube.com/watch?v=XKPGWo6sH74&feature=youtu.be תהנו
-
- 1 תגובה
- 917 צפיות
-
-
הקלטתי כמה משחקים של MW2 שהייתי טוב בהם בעזרת XFIRE משום מה שאני מקבץ אותם בעזרת Virtual Dub הסאונד לא מסונכרן. עכשיו אני לא יודע אם זה במקור כלומר בקובץ שיצר ה- XFIRE או שזה בפלט של Virtual Dub. מישהו יודע איך לסדר את זה?
-
- 0 תגובות
- 917 צפיות
-
-
אז ככה יש לי בעיה בneed for speed underground 2 אז ככה. כשאני מפעיל תמשחק הכל סבבה אחרי כל הסרטונים וכל זה.. זה מגיע למסך הפתיחה ואני רואה שחור!! וגם כשאני משחק לא רואים תמכוניות רואים שחור למה??? בבקשה תעזרוו לי !!דחוף אני כבר מת לשחק ! מחכה לתגובות בי......
-
- 5 תגובות
- 917 צפיות
-
-
הכותר החדש בסדרת משחקי האקשן-תפקידים יוצע בחינם לבעלי ה-Xbox One והמחשבים האישיים - במודל עסקי ששואב רעיונות מ-League of Legends וחבריו לכתבה: http://hwzone.co.il/fable-legends-%d7%99%d7%94%d7%99%d7%94-%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9e%d7%99-%d7%a2%d7%9d-%d7%94%d7%a8%d7%91%d7%94-%d7%94%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%94-%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94-moba/
-
- 0 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מלמעלה מחודשיים מנסה להכנס לחשבון שלי בORIGIN וזה אחרי שינוי סיסמאות וכו , וזה עדין מראה לי את ההודעה הזאת " "We're sorry, but we're having some technical difficulties. Please try again later." אשמח לעזרה תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 917 צפיות
-
-
יש למישהו את המשחק הזה..? איך הפעלתם אותו יש לו STARforce יש לכם קראק משו .. תביאו...
-
- 1 תגובה
- 917 צפיות
-
-
שלום מתי שיצא דיאבלו 3 רק בגלל המישחק קניתי מחשב ב3500 שקל קניתי את המשחק שיצא ב300 שקל שמתי אינטרנט 12 מגה אין פעם אחד שאני משחק ואין לעגים ולא ניתקע נימאס לי כל ההשקה הלכה לפח מה אפשר לעשות?
-
- 1 תגובה
- 917 צפיות
-
-
מעבדים Athlon 64Bit AM2 4000 DualCore Box AM240DCB ¤ 418 1 לוחות אם Gigabyte M52S-S3P AM2 GM52SS3P ¤ 388 1 מארזים Compucase HEC 6A19 400TRT Black ¤421 1 זיכרונות Transcend 2GB (2x1GB) DDR2-667 CL5 ¤ 399 1 קשיחים למחשבים שולחניים WD 160GB SATA II WD1600AAJS ¤ 304 1 כרטיסי מסך Sparkle 8800GTS 320MB Retail - אחריות 3 שנים ¤ 1576 1 צורבים Samsung DVD-RW S183A Sata Black Dual Layer X18 S183A ¤ 169 1 אני יודע שזה לא פורום מפרטים אבל זה קשור למשחקים אז שמתי את זה פה ... =] =] =] וד'ר עם אתם ממליצים על משו ששחקים \ עדין משחקים תכתבו ..
-
- 11 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שלום אנשים. בשעה טובה ומוצלחת רכשתי PSP. מכיוון שאינני מכיר משחקי PSP חשבתי לבקש המלצות בפורום למשחקים שנחשבים מישחקי MUST כגון GTA. יש המלצות? הבהרה - אני ממש ממש לא אוהב משחקי ספורט או מירוצים.
-
- 3 תגובות
- 917 צפיות
-
-
פשוט ה anti aliasing נראה על הפנים בשני המשחקים האלה שאני לא מסוגל לשחק. בכל אופן אם אין את האפשרות מישהו יכל להציע לי משחק מכוניות בסגנון עם גרפיקה טובה ו AA טוב?
-
- 0 תגובות
- 916 צפיות
-
-
-
תוכנה למציאת שרתים בכל מישחקי הרשת בכול העולם כולל ישראל!!! ;D רוצים? איי סי קיו:<צוזנר> אני שם תמיד בישבלי! סתם אני יוצא ב 8:30 אז מהר כנסו!!!!!!!
-
NOM.ESET Weekly Tournaments Series - December Weekly #4 שלום לכולם, הנושא הזה ירכז את המידע לטורניר השבועי הזה ב NOM.ESET Weekly Tournaments Series הטורניר יתרחש ביום חמישי, ה29 לדצמבר 2011, ויתחיל בשעה שמונה בערב הטורניר הינו פתוח לכל שחקן ישראלי עם משתמש בשרת האירופי. ההרשמה מתבצעת באתר Binarybeast על כל שחקן שנרשם לבצע CONFIRMATION שיפתח שעה לפני הטורניר. שלב ה CONFIRMATION נסגר בשעה 19:55. שחקנים אשר לא עשו Confirmation עד השעה הזאת לא יוכלו להשתתף. כל הסיבובים בטורניר הם "הטוב משלוש מפות" = Best of 3 בטורניר הזה המפה הראשונה בכל סיבוב נקבעת על פי MAP VETO. השחקן שמופיע "עליון" בבראקט בוחר ראשון. כל שחקן בוחר מפה אחת שהוא לא רוצה לשחק עליה וממשיכים עם הבחיר…
-
- 1 תגובה
- 916 צפיות
-
-
עקרונית אני לא יודע איך מרימים שרת לBF4, הכי רחוק שעשיתי היה שרת לMInecraft. בכל מקרה, בדיון הראשי ראיתי שדיברו על שרתים ואז עלה לי הרעיון שאולי פשוט נברר על שרתים להשכרה או דרכים להרים שרת ושכל משתמש שמעוניין יתרום למשל חמישה שקלים וביחד נוכל להגיע לסכום שמספיק לקנות שרת שנוכל לשחק ביחד. דעות?
-
- 1 תגובה
- 916 צפיות
-
-
תודה . כל פעם המשחק נתקע אצריך לכבות את המחשב. אין שום הודעה אבל היה לי פעם אחת את ההודעה הזאת [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 916 צפיות
-
-
אין לי סאונד בג'י טי איי אוףף איזה מעצבן !!! התקנתי זה היה מצויין ואז מחקתי והתקנתי שוב וזהו מאז אין לי סאונד ..מה לעשות?! כשאני לוחץ על options ואז audio זה רשום לי no hardware יכול ליהיות שזו בעיה במחשב ..אבל הוא פעל מצויין ..מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 916 צפיות
-
-
היי חברה יש לי את הניד פור ספיד קרבון .. השאלה שלי היא אולע מטומטמת אבל איך אני קונה מכוניות ??? אני כבר 65 אחוז מהמשחק עם שתי מכוניות (אחת של ההתחלה ואחת שמרוויחים) .. תודה לכל העונים..
-
- 6 תגובות
- 916 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק ושחקתי משהו כמו 4 שלבים פתאום באמצע הוא נתקע ויצא לי מהמשחק ולא נותן לי לטעון שמירות מהפרופיל שלי אבל לעומת זאת הוא נותן לי להתחיל משחק חדש כל פעם שאני מנסה להטעין שמירה הוא קורס לי אני יעלה תמונת מסך http://img263.imageshack.us/img263/8751/problema.jpg מישהו יודע לפתור את זה ??? נ.ב עידכנתי גירסאת כרטיס מסך יש לי מעבד C2D E8400 GEFORSE GTX 260 ZOTAC הגירסא המשופרת WINDOWS VISTA 32BIT 4GB RAM המשחק יש לו את כל הדרישות שצריך ומעלה לפני זה הוא פעל טוב אני לא מבין למה הוא קורס עכשיו
-
- 5 תגובות
- 916 צפיות
-
-
שניהם במבצע, אבל אני לא רוצה להתפרע....
-
- 1 תגובה
- 916 צפיות
-
-
מסתבר שאני די מכור למשחק אבל מה? הוא מקרטע אצלי במחשב ויש נפילת פריימים די גדולה מכל תזוזה... אמנם לא ציפיתי ליותר מדי מהמפרט שכתבתי למטה אבל אשמח לעזרה. המשחק עבד סביר עד עידכון שיצא לא מזמן וכנראה העלה את הדרישות של המשחק נראה לכם שיש משהו שאני יכול לעשות חוץ מלהחליף מעבד/כרטיס מסך שיכול לשפר את המצב? מצחיק שהמפרט הזה מריץ חלק CRYSIS 3 /Assassin's Creed IV: Black Flag / ועוד בסגנון עם גרפיקה יותר מכובדת בהרבה. בנתיים מה שניסיתי ללא הצלחה: להתקין על SSD, למחוק זבל/קבצים מיותרים/הגדרות גרפיות עד למטה/תוכנת בוסטר של RAZER amd phenom ii x4 690t 3.0GHZ gigabyte ga-78lmt-s2p sapphire hd 6870 1gb gddr5 WIN 10 ,64bit 8 RAM תודה...
-
- 0 תגובות
- 916 צפיות
-
-
אחרי שחלק ניכר מהמפיצות הגדולות בשוק בחרו לאמץ רכישות בכסף אמיתי בתוך כותריהן ויצרו המולה - אנחנו מתחילים לשמוע על כותרים חדשים מבתים צנועים יותר שמתגאים בהליכה נגד הזרם לכתבה
-
- 1 תגובה
- 916 צפיות
- 1 follower
-


