משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום! יש לי את המשחק NBA LIVE 2007 ויש לי בעיה קטנה... כשאני מסיים משחק ואני לוחץ על quit כדי לחזור לדף העונה שלי, המחשב פותח דו"ח שגיאות ויוצא מהמשחק. יש לי WinXP 64 אם זה משנה משהו מה אני צריך לעשות? אני חושב שאני צריך איזה פאצ' או משהו כזה אבל אני לא יודע איזה אחד ואיפה למצוא. כבר ניסיתי למחוק ולהתקין מהחלה וזה לא עזר, גם את התיקיית שמירות מחקתי אחרי שהסרתי תודה לעוזרים!!! אם צריך תמונה של הדו"ח שגיאות תגידו ואני יוסיף ה ICQ שלי : 417340961
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
שלום, הורדתי את הCS הפרוץ והצלחתי להוסיף שרת אחד ומאז אני לא מצליח להוסיף יותר. השרת הוא של חברים שלי והוא כן עובד אז הבעיה במחשב\במשחק. מה יכולה להיות הבעיה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 643 צפיות
-
-
חלקכם זוכרים אותי.. זה לא הדיון הראשון שלי על המשחק מכיוון שיש לי הרבה שאלות ואני רוצה להיות בטוח שאני מוצא בזבוז נכון לכספי. 1. יש לי פינגים יחסית גבוהים בדמו, איך אני מטפל בזה? 2. מה זה PUNKBUSTER [או איך שלא כותבים את זה] ומה זה עושה? כל פעם שמוציאים אותי מסרבר זה רושם לי.. 3. מדיי פעם המשחק פשוט יוצא, פשוט יוצא לגמריי לחלונות אפילו בלי הודעת השגיאה של קובץ הEXE ולעשות אל תשלח
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המפתחים של משחק הפעולה F.E.A.R החליטו לשחרר לרשת את הגרסה המושקעת לריבוי-משתתפים, לגמרי בחינם :yelclap: כתובת האתר שמשם להוריד את המישחק: http://www.vgames.co.il/Smile.Vgames.Web/Site/download_article.aspx?DownloadID=24005
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.pes2007.com/ נשמע מעניין, התחשק לי לשתף אולי מחר אני יראה את השינויים מקרוב.
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התקנתי ויסטה. הורדתי משחק (חוקי לגמרי) שלא תומך בווינדוס ויסטה. יש איזושהי דרך לעלות אותו על ויסטה ? ( אין מחיצה של XP)
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
-
מישהו יודע איפה אפשר לקנות את המקלדת של zboard עם הסקין של BF2142? (בארץ) תודה!
-
- 2 תגובות
- 969 צפיות
-
-
הי חברים. הגעתי למשימה של סין , המשימה השלישית , אבל איך שאני מעלה אותה , המסך נכבה והוא מאבד את סיגנל אליו. האם מישהו נתקל בבעיה? התקנתי את פאצ' 1.02 וזה עדיין לא עוזר , אני לא יכול להמשיך לשחק במשחק!!! עזרה בבקשה!!!!!
-
- 4 תגובות
- 866 צפיות
-
-
-
מחפש אתר שאפשר להוריד משחקי פלאש למחשב... תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
יש לי IBM T60, הינה המפרט: Processor Model : Intel® Core2 CPU T5600 @ 1.83GHz Speed : 1.83GHz Cores per Processor : 2 Unit(s) Threads per Core : 1 Unit(s) Type : Mobile, Dual-Core Internal Data Cache : 2x 32kB Synchronous, Write-Thru, 8-way set, 64 byte line size L2 On-board Cache : 1x 2MB ECC Synchronous, ATC, 8-way set, 64 byte line size, 2 threads sharing Mainboard Bus(es) : PCI PCIe PCMCIA CardBus USB i2c/SMBus MP Support : 1 Processor(s) System BIOS : LENOVO 2.09 Total Memory : 1015MB DDR2-SDRAM Chipset 1 Model : Legend Ltd 955XM/945GM/PM/GMS/940GML Express Processor to DRAM Controller Front Side Bus Speed : 4x 166MHz (664MHz data rate) Total Mem…
-
- 2 תגובות
- 664 צפיות
-
-
האם קיים cheat שמעביר אותי שלב 1 קדימה? תודה
-
- 5 תגובות
- 757 צפיות
-
-
יש לי windows vista והתקנתי בו fifa האתקנה הייתה טובה הכול טוב אני ניכנס מראה לי את הwindows ברזולוציה גבוהה כאילו זה ניכנס ועושה לי ריסט מה עושים תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
-
אני משחק כהרגלי במשחק, Garry's Mod דרך הסטים. עכשיו המשחק עובד ברשת טוב מאוד, שאני מנסה לעשות משחק רגיל בלי אף אחד, אני מקבל את ההודעה הזו. עכשיו העיניין הוא שאתמול שיחקתי במשחק, היום בבוקר אני הפעלתי את המחשב ומנסה להריץ את המשחק וכלום רק הודעת שגיאה. תודה מראש לעזורים. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
אם אני רוצה לשחק עם המחשב נגד 2 גם שהמחשב משחק אותם..ב CUSTOM.ז"א אני ועוד CPU משחקים ביחד כALLIES נגד עוד 2 CPU שהם ביניהם ALLIES גם כן.אם אפשרי אז איך?ואני חזרתי לשחק במחשק עכשיו אחרי מלא זמן שלא נגעתי בו ואני גרוע..לא שאז הייתי טוב שהוא יצא,אני משחק על נורמאל והמחשב פשוט קורע אותי בא אלי אחרי בערך 7 שבועות עם צבא שלם (כולל המפלצת הכי חזקה שלהם) שלי יש חצי מהכח שלו יש.טיפים בבקשה..מדריכים באנגלית אפילו אני רוצה ללמוד שיטות וכו'.
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
אני התקנתי את המשחק,יש קישור בשולחן עבודה שאני לוחץ עליו עולה תוכנה עפ פרסום של המשחק איפה אני אמור ללחוץ כדי להתחיל לשחק??????? תודה
-
- 0 תגובות
- 464 צפיות
-
-
כנסו להצביע ולהשפיע. להצבעה כנסו לכאן http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1008430
-
- 3 תגובות
- 766 צפיות
-
-
יש לי את ARMA אבל הכל בגרמנית.כלומר הדיבור באנגלית אבל כל ה-OPTIONS בגרמנית.. יש מצב לשנות לאנגלית?
-
- 8 תגובות
- 732 צפיות
-
-
-
-
אהלן חבר'ה התקנתי את ההרחבה החדשה למשחק טיטאן קווסט אבל כשהתחלתי לשחק בה משום מה אני מתחיל מחדש את טיטאן קווסט עצמו ולא את הקמפיין החדש של ההרחבה! יש לכם מושג למה? :s05:
-
- 5 תגובות
- 867 צפיות
-
-
הורדתי תמשחק הזה מ GAMERSHELL בערך 750 מ"ב החשב אני מקבל קובץ ראר פותח אותו ובתיקיה יש איקון של ה EXE ן האוטוראן להתקנה בקיצור האיקון לא עובד זה מדליק מסך שחור לשניה ואז חוזר לשולחן עבודה ואין כלום ו ההתקנה קשה אני לוחץ עליה מגיעה לשלב מסוים ו לפני ההתקנה עצמה ואז זה אומר לי שאני צריך DIRECTX 9 או יותר ואני הורדתי את החדש ביותר של 2007 מה עושים תודה ??[br]פורסם בתאריך: 13.03.2007 בשעה 16:03:24 תודה???[attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-


