משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
תקוע בשלב שבוא אני צריך להישתלט על בסיס טילים השתלטתי על כל הבסיס ויש לי שעון זמן ואני לא יודע מה לעשות שם?
-
- 5 תגובות
- 639 צפיות
-
-
יש לי באטל פילד 2 - מקורי עם סידיקי מקורי. כשהתקנתי אותו - הוא אמר שהמערכת הפעלה לא נתמכת. הורדתי את הפאצ' האחרון (1.41) וניסיתי לשחק אך PUNKBUSTER העיף אותי בגלל שבאטל פילד לא תומך ויסטה.... לעומת זאת - באטל פילד 1942 שיצא ב2003 -2002 ככה שגם יש לי אותו עובד חלק על ויסטה.... ניסיתי להריץ את BF2 במצב תאימות עם WINDOWS XP SP 2 אבל זה לא עזר. איך לעזאזל אני משחק בבאטל פילד על ויסטה?
-
- 3 תגובות
- 669 צפיות
-
-
האם מתקיים השנה תערוכת E3 כרגיל? באתר של התערוכה מציינים שהכל כרגיל: http://www.e3expo.com/ לא אמרו שנה שעברה שלא יהיו יותר תערוכות E3? או שאני טועה לחלוטין? אני מקווה שתהיה תערוכה השנה, כי זה השבוע הכי כייפי ומעניין שיש בכל השנה. בימים של התערוכה אני דבוק למסך של המחשב ורק מחכה לראות ולקרוא את כל המידע שמשתחרר
-
- 5 תגובות
- 679 צפיות
-
-
-
האם המשחק אמור להגיע בשפה האנגלית או הצרפתית?? כי דוד שלי התקין אצלו את המשחק וזה בשפה הצרפתית..זה מחו"ל..והאם יש אפשרות לשנות את זה לעברית..כי אין את זה באופציות.
-
- 1 תגובה
- 528 צפיות
-
-
אז ככה עד עכשיו שיחקתי בדמו אז קניתי את המשחק ואחרי שהתקנתי הכל עולה טוב ואחרי שאני כותב את שם המשמתש וסיסמה הוא מאושר לי אבל אחרי זה אני לא יכול להמשיך כי לא כתוב לי השם משתמש מה אני עושה ? הנה תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לאחר עדכון המשחק לגרסא 1.5 ראיתי משהו מעניין (חוץ משיפור של 30% בFPS בממוצע בבדיקה הפנימית) בהגדרות SHADER - ההגדרה הראשונה משמאל - ישנה אפשרות DX10 - שכמובן לא נותן לי לבחור בגלל שאני WIN XP למישהו יש VISTA+COH+8800 שיכול לבדוק? זה צריכה להיות חדשה די מרעישה (אולי הגיע הזמן לעבור לויסטה)
-
- 4 תגובות
- 698 צפיות
-
-
אז ככה,התקנתי את הפאטצ' אבל עכשיו אני לא יכול להיכנס למשחק,כל פעם שאני נכנס הוא ישר מוציא אותי,יש מסך שחור,ואחרי איזה 10 שניות אני חוזר לשולחן העבודה,בלי הודעת שגיאה בלי כלום,מה אפשר לעשות?
-
- 8 תגובות
- 662 צפיות
-
-
-
לא מזמן שדרגתי מ1.33 ל1.4 . בזמן המשחק כשאני לוקח את המשגר טילים, משום מה לא מופיע כוונת אצלי ואז אני נזרק מהמשחק . יש לימשו מושג איך לפתור את הבעיה?
-
- 6 תגובות
- 958 צפיות
-
-
לחצתי רגיל רק על המקש ~ ואז עלה לי החלון הקלדתי צ'יטים שמצאתי כמו god_mode_count=1 , give_all_weapons=1,give_all_ammo=1, ואף אחד מהם לא עבד מישהו יודע למה ואם כן שיסביר לי בצורה מלאה איך להפעיל צ'טים במשחק
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, כשאני משחק בטל פילד 2 אני נכנס לקונסול ורושם renderer.drawfps 1 וזה מציג לי את ה-FPS. מה שאני לא מבין, זה שיש שם פעמיים FPS שנראה ככה: FPS1\FPS2. מה כל אחד מהם אומר?
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
אני צריך את הפקודה שהופכת אותך להיות אדמין אמרו לי שזה setinfo אבל אני לא בטוח וגם לא יודע איך לכתוב את כולה אם זו הפקודה אני מדבר על CS 1.6 תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 981 צפיות
-
-
קניתי לפני איזה שעתיים את הBF2 דלוקס, ואחרי איזה חצי שעה הוא קרס לי לשולחן עבודה ללא כול הודעת שגיאה בדמו זה גם היה ככה אבל כול איזה 10 דקות ד"א, איך אני מוצא שרתים ישראליים?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למה לוקח כל כך הרבה זמן להחליף בגדים בגרסת ה PS2?? ולמה כש אני נוסע מהר מאוד במכונית ואני עוצר מהר רואים הכל מרוח כזה זה קורה בגרסת ה PS2. ראיתי שיש את GTA:VCS ל PS2 ו PCGAMES.CO.IL שווה לקנות?
-
- 1 תגובה
- 561 צפיות
-
-
עוד 30 ימים המשחק מופץ ונכתבים בתקופה האחרונה הרבה PREVIEWS אז מגיע למשחק דיון אמיתי רשמתי מגילה, למי שיש כוח מוזמן לקרוא. התרשמתי היום מהבטא האחרונה של סטאקר, BETA 2945 למולטיפלייר בלבד, אני מודה שלא זכיתי בהגרלות אלא הורדתי את המשחק. *בגרסה הזאת הגרפיקה סופית אולי חוץ מכמה תיקונים ושינוים של הרגע האחרון. נתחיל מזה שנכנסתי למשחק ושמתי הגדרות הכי גבוהות ברזולוציה 1024*1280 , שמתי לב שאין אפשרות לשנות כמה הגדרות ואפילו AA לא פעל במשחק, על ההגדרות האלה המשחק עובד על ממוצע 30FPS ולא יציב(בין 15 במקרה קיצוני ל55 במקומות מסויימים), אם יש ברק או פיצוץ ליד אז זה צונח ל15-17FPS לכמה רגעים וזה גם משתנה בין יום ללילה,גשם ורוח כך שהקצב פריימים יורד די הרבה פעמים ל25+- יש סיכוי …
-
- 78 תגובות
- 6.6k צפיות
-
-
נקווה שהוא טוב, חבל שהוא התעכב כלכך היום הרמה כבר מעליו עם gears of war והמשחק החדש של farcry
-
- 25 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
לאחר שאני מתקין את WOW במחשב החדש להלן מיספר שאלות 1. איך אני מתקין את כל הפאטשים שהורדו ? במהלך השנה? האם אצטרך להורידם שוב ??? 2. ברגע שאני ניכנס עם הסיסמא והמשתמש לאינטרנט>>למישחק זה מזהה אותי רגיל נכון? אפילו שזה מחשב חדש? מאוד דואג מהעיניין הזה>>> שהאבד את כל הדמות ומה שבניתי תודה לכל מי שעוזר
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איך אני משנה רובים בסינגל ? הוא לא נותן לי, יש שם מן מנעול כזה... ניסיתי לרשום בהגרות של המשתמש שלי, ( ... C:\Users\moshe\Documents\Battlefield 2\Profiles\0002 < server ) GameServerSettings.setallowglobalunlocks 1 אבל זה עדיין לא נתן...
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
-
סימתי את המשחק FEAR ובשביל לשחק במשחק ההמשך: First.Encounter.Assault.Recon.Extraction.Point אני צריך לעדכן את המשחק הראשון לגירסה 1.08. הורדתי את העדכון וכשאני מנסה להתקין אותו הוא אומר לי שFEAR הראשון לא מותקן. מה אני יכול לעשות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
-


