משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הגעתי לשלב עם הדינוזאור הענק וכל פעם הקטע הזה חוזר על עצמו ואין לי שליטה על זה. אז מה סיימתי את המשחק? :s05:
-
- 2 תגובות
- 821 צפיות
-
-
שלום, הגעתי במשחק למצב שכבר נפתחו לי הרבה נעילות ובין היתר גם נעילות של 2 מכוניות חדשות מספונסרים וכאלה הצתלמתי להמון עיתונים וכבר אין לי עכשיו מרוצים על המפה ואין לי מושג מה לעשות אני יודע שלא סיימתי את המשחק כי יש דברים שלא נפתחו לי עדיין... אבל מה אני אמור לעשות? אין לי שמץ ועוד משהו: ישהו יודע איך שמים במשחק קודים? מצאתי קודים אבל כשאני כותב אותם איפה שכתוב לכתוב אותם זה לא עושה כלום אז כאילו אין לי מושג ??? טוב תודה עריכה: בואנה חשבתי אנשים פה תותחים אחד אחד אבל כבר יומיים אני לא מקבל תשובה מה זה זה? אין אף אחד שסיים את המשחק ויכול להגיד לי?
-
- 0 תגובות
- 729 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=25671491&om_act=convert&om_clk=newlyadded&tag=newlyadded;title;1 מאיזושהי סיבה אומרים שזה רק בשביל תושבי ארה"ב, אבל זה עובד בשבילי וקיבלתי סידיקי למרות שכתוב לי בחשבון של Gamespot שאני מישראל. בכל מקרה המשחק נראה די טוב, אז כדאי לקחת מוריד על 100-200KB/s מGamespot
-
- 97 תגובות
- 8.8k צפיות
-
-
ראיתי בסירטונים שאפשר להאט את הזמן.. למשל כמו בסרטון הזה:http://youtube.com/watch?v=rH01ZbIHCSM&mode=user&search= איך אני עושה את זה?
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המחשב עבר פרמוט והשמירות נמחקו מישהו יכול להביא לי את השמירות שלו ? אין לי כוח להתחיל מחדש די מבאס..
-
- 1 תגובה
- 734 צפיות
-
-
האם נפילת FPS במקומות מסויימים זה נורמלי ?... יש מקומות שה FPS שלי יורד ל33.. ואז חוזר ישר ל66... זה בסדר? .
-
- 11 תגובות
- 673 צפיות
-
-
מתי יוצא המשחק האדיר הזה? יש לו איזה דמו או משהו כי ראיתי הרבה מדברים עליו ולא מצאתי שום לינק למשחק המלא
-
- 1 תגובה
- 909 צפיות
-
-
-
עשיתי טעות די גדולה, השתמשתי בצ'יט IMPULSE 101 לפני שקיבלתי את הGRAVITY GUN, עכשיו נזכרתי שבגלל שיש לי אותו כבר אני לא יוכל להמשיך במשחק (בדיוק הגעתי לחלק שמקבלים אותו בו...) אני זוכר שהיתה פקודה שמאפשרת למחוק/להוריד את הנשק, אבל אני לא זוכר מה הפקודה הזאת. מישהו מכיר אותה?
-
- 4 תגובות
- 733 צפיות
-
-
http://rotter.name/User_files/nor/46694942032235ae.jpg הנה תמונה ... ומה זה AGEIA? זה הדרייבר הכי חדש 7.4 שיש לי ...
-
- 13 תגובות
- 775 צפיות
-
-
-
אז ככה שאני נכנס למשחק בהתחלה (וזה גם באונליין וגם לא באונליין) הוא מבקש ממני שם משתמש וסיסמא .. נירשמתי שם לאתרים האלה לא יודע מה הוא רצה בכל מיקרה זה לא נותן לי להיכנס למשחק.. מה אני עושה??
-
- 8 תגובות
- 649 צפיות
-
-
היי הזמנתי מחשב 4600X2 1GB DDR II 667 SAPPHIRE X1950GT אני משחק על 1024*768 האם מישהו יוכל לומר לי האם המשחק יהיה על ההגדרות הגבוהות ביותר?
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מה השגיאה הזאת? [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אנשים אני חייב עזרה דחוף לפני כמה ימים קיבלתי half life 2 מקורי חשבתי ששהרשמה זה סתם אז סתם חירבשתי דברים וזה יש לי את הcd-key שלי, אני יכול לעשות איזה משהו כדי לבטל את החשבון או לקבל את הפרטים שרשמתי ? אני יכול לנסות את hl2 גם בלי זה דרך פריצה כלשהי, אבל אני רוצה לשחק בסורס ברשת תודה
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש לי כמה שאלות על hal life 1.מתי יצא half life 1 ? 2. מה זה בדיוק half life 1 source addon ? 3.מתי יצא half life 2 ? 4. מתי יצא half life 2 :episode one? 5. מתי ייצא half life 2 : episode 2 ? תודה
-
- 4 תגובות
- 569 צפיות
-
-
יש לי בבית הגה ל PS2, ואין לו שימוש, אז חשבתי שאולי אולי אולי יש דרך כלשהי לעשות את זה (להפעיל אותו במחשב).. ואם אני מוריד סימולטור שמפעיל משחקי PS2 במחשב (יש לי כרטיס מסך 6800) אז הגרפיקה תיהיה יותר יפה במחשב?
-
- 4 תגובות
- 660 צפיות
-
-
נתקעתי בשלב הרביעי נראה לי, השלב עם ארבעת המפתחות... לפי מה שהבנתי אני צריך את הרפסודה הזאת כדי לטפס על איזה קיר אבל היא תקועה שם ואי אפשר להזיז אותה. מצורפת תמונה. תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 982 צפיות
-
-
-
רציתי המלצה מכם על שרתים ישראלים טובים למשחקים הבאים: Counter Strike Source Day Of Defeat Source Half Life 2 Deathmatch Source תודה רבה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 655 צפיות
-
-
הודתי בטעות בספרדית או משהו כזה איך אני מחליף?
-
- 4 תגובות
- 730 צפיות
-
-
יש את hour of victory, שיחקתי בדמו שלו ב 360...ממש לא משהו יש את ה airborne של MOH יש את ה brothers in arms ונראה לי עוד איזה אחד שניים, COD עשו בשכל שירדו ממלחמת העולם... דיי מיצא את עצמו
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, פעם בכמה זמן כל מיני חברות משחררות בחינם משחקים ישנים שלהן (אם אני זוכר נכון שחררו כך את GTA 1 ו-2 לפני כמה חודשים). שאלתי היא איפה ניתן למצוא משחקים כאלו? האם מישהו מכיר איזה-שהוא אתר שמרכז אותם? עוד שאלה - אני מניח שיש הרבה משחקים שלא נמכרו ועכשיו סתם יושבים כמה שנים במחסנים של חנויות / יבואניות. האם יש מקום בו ניתן לרכוש משחקים ישנים במחירים מוזלים? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 872 צפיות
-
-
-
רציתי לדעת אם המשחק יצא או לא. כי הסתכלתי במלא אתרים וחלק אומרים שהוא יצא ב 2008 חלק אומרים שהוא יצא וחלק לא יודעים. למישו יש משוג? אני חייב לדעת בדיוק. תודה רבה מראש!
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-


