משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
בעעע משעמם לי אין לי מה לשחק... יש לכם אולי המלצה לאיזה משחק טוב וכיף? אני גמרתי מלא משחקים אני הכי אוהב פעולה ואחרי זה אסטרטגיה אבל אפשר עוד סוגים של משחקים כמו ספורט ומירוצים. אז יש לכם המלצה בשבילי ?
-
- 6 תגובות
- 957 צפיות
-
-
אני וחבר שלי רוצים לשחק ברשת אחד נגד השני לא מוצאים את ההגדרות אני צריך עזרה איך לשחק ברשת.
-
- 5 תגובות
- 957 צפיות
-
-
http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1012116 כל הפרטים וההסברים בלינק.
-
- 2 תגובות
- 957 צפיות
-
-
שנה טובה לכל גולשי הפורום בעצם אני מחפש 3 משחקים : 1. Holiday Island 2. Hospital 3. CEASER III אשמח לקבל קישור למשקחים הנ"ל שעובדים על VISTA ... תודה וחג שמח !
-
- 1 תגובה
- 957 צפיות
-
-
היי חבר'ה, מקווה שאני במקום הנכון לשאול את השאלות שיש לי... אז ככה: אני קונה בקרוב מחשב חדש לגיימינג (בהמלצת התותחים בפורומים פה) ויש לי כמה התלבטויות שהייתי רוצה לשאול: 1. אני רוצה לקנות גיים פאד כלשהו שישמש לי למשחקים כמו ASSASSINS CREED 3 , battlefield , black ops ועוד, השאלה היא האם לדעתכם זה אפשרי לשחק את רוב המשחקים עם גיים פאד או שרוב המשחקים של ימינו לא בנויים לעבודה עם ג'ויסטיק? הכוונה מבחינת האם זה בכלל יקלוט אותו או שיגיד לי שאני יכול לשחק רק עם מקלדת ועכבר. 2. האם יש ג'ויסטיק טוב שאתם הייתם ממליצים עליו? אני יודע שהג'ויסטיק של ה XBOX מעולה אבל לעומת זאת יש ג'ויסטיקים של חברות כמו לוג'יטק ו saitek שאת הג'וייסטיקים שלהם אפשר לתכנת גם למשחקים שלא נועדו לעבוד עם ג…
-
- 0 תגובות
- 957 צפיות
-
-
לא יודע איך בידיוק קוראים לסוג המשחקים האלה... אבל לפני הרבה שנים שיחקתי בWC3 והיה שם מוד משחק שאתה ועוד כמה חברה צריכים להגן על טירה בעזרת בניית שמירה לאורך הדרך שבה הולכים הרעים ובכך לעצור אותם יש איזה משחק טוב למחשב שלא עולה כסף בסיגנון הזה? משהו סינגל פלייר? או שיש גם איזה מולטי נחמד?
-
- 8 תגובות
- 957 צפיות
-
-
יש לי מודם 56K ותמיד היה לי בסביבות ה-200 פינג עם ווינדוס 98 ועכשיו שהתקנתי XP הפינג קופץ כל הזמן לאיזה 600 או יותר... אפשר לסדר את זה? צריך אולי להוריד איזה דריבר?
-
- 6 תגובות
- 957 צפיות
-
-
אהלן, אני מוכר עותק מקורי של המשחק Call Of Duty Modern Warfare 2 סגור ואטום בניילון בקופסא שלא נפתחה מעולם! (הסידיקיי לא בשימוש!) המחיר הכי זול בארץ לבוא ולקחת!!! המחיר שאני דורש הוא 150 ש"ח בלבד לעותק אחד! מסנג'ר: john92@012.net.il פלאפון: 0542263678
-
- 1 תגובה
- 957 צפיות
-
-
הכוונה, אפשר להוריד את גרסתם המלאה, ללא תשלום כמובן (מכל מקור שהוא) לפי החוק?
-
- 7 תגובות
- 957 צפיות
-
-
http://www.megagames.com/news/html/console/playstation4introuble.shtml
-
- 6 תגובות
- 957 צפיות
-
-
שלום. רק אתמול יצא לי לשחק במשחק הענק הזה עכשיו תראו זה ההגדרות שעשית במשחק ויש לי תכרטיס X1950XT 256MB יחסית כרטיס לא משו אבל חפיף..... תמונה: http://tinypic.com/view/?pic=4h2110y עכשיו זה תמונה מתוך ההגדרות שעשית כמו בתמונה הקודמת יענו מתוך המשחק: http://tinypic.com/view/?pic=42s8emh עכשיו מזה זה כול האפקטים של המשחק היא אפשר לעשות גרפיקה יותר גבוה מיזה.... אולי פאץ משו....... או שתגידו לי מה לשנות בהגדרות כי אני רוצה לשחק בכול האפקטים כאילו להנות מהמשחק עד הסוף תודה מראש לכול העוזרים (:
-
- 9 תגובות
- 957 צפיות
-
-
אני מחפש GTA 2 או GTA 3 אם מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד שיודיע לי!!!!!! *אני כבר ניסיתי להוריד באימיול (מהאתר של "לייונטוורק") מי שיודע מאיפה אוכל להוריד בחינם שישלח הודעה או יכנס לאיי סי שלי ושם יתן לי את הכתובת של האתר... איי סי קיו- ********* תודה רבה-אליאור!
-
- 2 תגובות
- 957 צפיות
-
-
זה היה לפני הרבה זמן ששחקתי בו אולי מישהו זוכר זה משחק כדורסל 2 על 2 היה אפשר לשפר את השחקנים שלך לעשות אותם בריונים ומלא דברים מתי שאתה זורק הוא קופץ ואז צריך לעצור בנקודה מסויימת כדי שיייכנס הכדור אולי מישהו מכיר זה היה משחק חמוד כזה. מי שיודע למה אני מתכוון שיכתוס תשם. תודה
-
- 5 תגובות
- 957 צפיות
-
-
אני מתקין את המשחק והכל הולך טוב אבל כשאני מנסה לכנס לשחק אני מקבל שגיאה..(תמונה) נסיתי להתקין את המשחק מחדש אבל זה לא עזר ..וגפ נסיתי לעשות RR למחשב גם לא עזר .. :s05: [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 957 צפיות
-
-
לא מזמן קניתי את המשחק NFS:MW, שיחקתי קצת והפסקתי עקב הביצועים של ה-MX440 שלי, לכן קניתי את NFS:U. כרגע הכנסתי את הדיסק הראשון של ההתקנה, אבל אין לי כפתור Install, אלא רק Play שמפעיל את NFS:MW. כיצד אפשר לסדר את הבעיה כך שאוכל להתקין את ה-NFS:U?
-
- 7 תגובות
- 957 צפיות
-
-
אמור להיות משחק מצויין! יש פה פרסומות על המשחק ונכנסתי עכשיו לאתר נראה מצויין! והיה כתוב available now הנה האתר http://www.2kgames.com/24/site.html שמתי לב רק עכשיו שזה רק לPS2 אני מקווה שיצא גם המלא
-
- 7 תגובות
- 957 צפיות
-
-
יש לי כזאת מערכת: amd athlon 800 Mhz sdram 128 MB כרטיס מסך nvidia riva tnt2 model 64 pro 32MB cd-rom במהירות 50x windows me הgta3 שלי עובד די בסדר שאני מפעיל אותו (קצת מקרטע, לפעמים נעצר למשך חצי שניה). לאחר רבע שעה בערך הוא מתחיל לקרטע ושאני נוסע במכונית במצלמה מאחורי המכונית או ברגל מאחוריי המשחק נעצר כל הזמן למשך שניה או יותר וזה ממש מעצבן. גם כשאני מסתכל מלמעלה הוא לא עובד חלק. כדי שהוא יעבוד מהר אני צריך לצאת מהמשחק ולאתחל את המחשב. אני חושב שמה שאני צריך זה כרטיס מסך חדש בסביבות ה-600 שקל מינוס פלוס (אני מקבל אותם בזול מחבר) ואני שוקל לקנות ge force-4. את הmx-420 אין לו ושמעתי שmx-440 לא עובד עם direct-x 8.1 או משהו כזה. אם זה נכון אז אני לא חושב שכדאי לי …
-
- 2 תגובות
- 956 צפיות
-
-
כמעט שחכתי כמה אני שונא את סידרת המשחקים הזאת והמשחק הזה מזכיר לי למה!! אוקי אז החידוק יפות אבל השליטה במשחק פשוט מעצבנת but what the hell, lata is hot
-
- 4 תגובות
- 956 צפיות
-
-
רציתי לדעת מהו סדר גודל של כרטיס המסך שמספיק להריץ את המשחק באיכות גבוהה בצורה חלקה. אני יודע שקשה לשפוט כשמשחקים מול ה AI כי ה AI צורך משאבי מעבד רבים ומשפיע על ה FPS, אבל נגיד במצב sandbox, עם מאות יחידות על המסך ובגרפיקה באיכות מקסימלית - מה אתם אומרים?
-
- 5 תגובות
- 956 צפיות
-
-
במהלך גאטר ABUU המוכר כהרב דוד עשה ראונד נחמד במפה RAID ואני העליתי את זה אם אתם רוצים אתם יכולים לראות את זה פה : http://www.youtube.com/watch?v=WBhNQDZHFLc וחברה אני לא עורך אלה סתם עשיתי טובה לחבר והעליתי את זה. אם משהו יכול לעזור לי עם עריכות וללמד אותי אני ישמח. דרך אגב משלא הבין אז אני זה דני.
-
- 5 תגובות
- 956 צפיות
-
-
היי חבר'ה, אני משחק sof2 עם adsl ניסיתי ליצור שרת אבל משום מה הוא לא מצליח הוא רק יוצר לי אותו ברשת מקומית??? לפני זה היה לי מודם 56k והצלחתי ליצור שרת (כך שאני יודע ליצור שרת במשחק), עוד משהו מוזר זה אחרי שהכנסתי את השם שלו הוא רושם לי (בתוך המשחק) "UDP" ואחריו את השם של השרת שהכנסתי מה לעשששששותת??????
-
- 3 תגובות
- 956 צפיות
-
-
אני ישמח לתשובה... תודה מראש..
-
- 4 תגובות
- 956 צפיות
-
-
כשאני מפעיל את המשחק NBA2K21 אין סאונד, אני משתמש באוזניות
-
- 0 תגובות
- 956 צפיות
-
-
-
זו פעם שלישית שאני שואל את זה ועוד לא ענו לי הסנסטיבטי של העכבר שונה ... המהירות של מלעלה למטה שונה מהמהירות של ימינה ושמאלה וזה פשוט נורא מעצבן בקושי אפשר לכוון ככה ! מישהו יודע איך לסדר את זה ? בטוח נתקלתם בזה...
-
- 3 תגובות
- 956 צפיות
-


