עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by stone cold,

    היה לי זמן לסים תSP של F.E.A.R.סוף סוף וזה מישחק פצצה אומנם יש חלקים שחוזרים על עצמם ואין מספיק סוגי אויבים נשקים ואזורים אבל איזה כיף לשחק בו אני מחכה בקוצר רוח ל F.E.A.R. 2 בתיקווה שיהיה מישחק כזה מיזמן לא יצא לי לשחק בFPS כל כך טוב איזה אוירה WOW

    • 2 תגובות
    • 962 צפיות
  2. Started by yonatan.mendelson,

    החברה היפנית נהנית מתקופת פריחה מחודשת ומאמינה כי קונסולת ה-Switch תוכל לחלוף על פני כלל המכירות של הדור הקודם שלה בתוך פחות משנה מאז השקתה לכתבה

  3. התחלתי לעבוד אז יש כסף וכרגע הדודים שלי בסאן פרנסיסקו והם שאלו אותי אם אני רוצה שיקנו לי משהו אז חשבתי על XBOX360 השאלה כמה זה עולה שם (PREMIUM EDITION) ?

    • 10 תגובות
    • 962 צפיות
  4. Started by Nahum2,

    אני צריך משחקיי מחשב שיתיאמו לילדה בת 7. חינמיים ומאוד ורודים. :\

    • 2 תגובות
    • 962 צפיות
  5. Started by naoriko,

    אז ככה יצאתי מהכלא ואז הגעתי למשימה שאני צריך להשיג 10 מכוניות ולהשים אותם במוסך ולתקן שמתי תיקנתי ונתקעתי אני לא יודע מה הלאה...., בבקשה עזרה!!

    • 0 תגובות
    • 962 צפיות
  6. Started by darkie,

    שלום , לא מזמן התחלתי לשחק Counter Strike: Source ושמתי לב שהFPS שלי יחסית נמוך, המפרט של המחשב שלי הוא: AMD 2500+@3200+ ABIT NF7 REV2 512MB 400MHZ SAMSUNG MSI RX9800PRO WD 80GB IDE 7200 והFPS שלי נע בין 40-60 בהגדרות נמוכות (הכל על LOW/Disable רזולוציה 600*800) גם בהגדרות שהמשחק התאים למחשב (שמין הסתם גבוהות יותר) הFPS כמעט זהה ואין איזו ירידה משמעותית חוץ מיזה יש במשחק מין תחושה כזאת שהמשחק זז ממש לאט לא מקרטע אבל כאילו הוא עייף מין איטיות כזאת שמורגשת בעיקר שאני מזיז את העכבר וכל משהו כמו חצי דקה יש מין לאג שמקפיץ את הפינג ל200-300 המשחק קופא ל5 שניות ואז ממשיך ובאיטויות הפינג יורד חזרה ל40-50 והבעיה הספציפית הזאת עם הלאג שמקפיא את המשחק הייתה גם עם הכרטיס הקודם…

    • 10 תגובות
    • 962 צפיות
  7. Started by paulyoung,

    היי, איך אני רואה מה ה-fps שיש לי במשחקים, לדוגמה battlefield 2 תודה

    • 7 תגובות
    • 962 צפיות
  8. Started by DOGMA,

    yet another jewel by "the escapist"

    • 2 תגובות
    • 962 צפיות
  9. לא זכור לי אפילו לא משחק אחד שיורד בו גשם ! ישמצב שזה בגלל שחושבים שזה סתם יכביד ? ומישהו ראה סירטון/תמונה מקרייסיס שיורד שם גשם ?

    • 10 תגובות
    • 962 צפיות
  10. שלום לכולם. הגעתי לשלב שאני נמצא ביוון בטירה של Piere. תסתכלו בתמונה (מקווה שהעלתי כמו שצריך!) הגעתי למעין קיר כזה שצריך לירות בחורים שלו ואז יוצא מין אור.. לפני היריות בחורים: אחרי: חברה תעזרו לי בבקשה אני לא יודע מה לעשות!

    • 11 תגובות
    • 962 צפיות
  11. Started by tomer_m19,

    שלום חבר שלי הביא לי את המשחק התקנתי... עכשיו יש לי בעיה -כשאני מסיים רבע במשחק,אז יש כזה קטע שמראים את המאמן מדבר עם השחקנים והמעודדות רוקדות ויש מוזיקה ואז כאילו שאני רוצה להמשיך את המשחק אי אפשר זה פשוט נשאר ככה-המאמן מדבר עם השחקנים המעודדות רוקדות והשיר ברקע חוזר על עצמו... ואז אני עושה QUIT ואז שאני לוחץ על זה המשחק נתקע לגמרי ואז אני נכנס למנהל המשימות ויוצא מהמשחק... אני לא מבין מה צריך לעשות!!! אם יש פאטצים בבקשה תביאו לינקים כל דבר יכול לעזור לי... תודה אה ועוד משהו יש לי ויסטה 64 ביט חשבתי שכדאי לציין כי תמיד זה מסתכם ב-"בגלל שיש לך ויסטה" למשהו פה יש ויסטה 64 ביט ופועל לו המשחק כמו שצריך?? [br]פורסם בתאריך: 5.11.2008 בשעה 20:19:31 הקפצה בבקשה אני חיב שתענו א…

  12. כאשר אני מנסה להתחיל לשחק מופיע לי הודעה alert: init renderer למה ? [win me ,voodo 3]

    • 0 תגובות
    • 962 צפיות
  13. Started by dans41,

    ראיתי לא מזמן את המוד הזה ואני מעוניין להתקין אותו אבל אני לא יודע איך ואני צריך עזרה. http://far-cry.ubi.com/fc-portal/en-GB/minecraft/index.aspx ההורדה נמצאת בקישור. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 962 צפיות
  14. Started by hell,

    אני כבר ראיתי שאתם טובים בלימצוא מישחקים ישנים אז תעזרו גם לי קצת... למישחק קוראים BLACK THORNE הוא שוטר דו מימדי הוא יצא ב91/94 ע"י בליזארד הדמו מיסתובב ברשת כבר שנים אני מעוניין להוריד,ליקנות בקיצור להשיג בכל דרך את המישחק אשמח אם תעזרו תודה שלכם ANTIXRIST

    • 3 תגובות
    • 962 צפיות
  15. מראש מצטער אם זה צריך להיות בשרשור העיקרי של הנושא, ואם כן אז שהמנהלים יעבירו. (פשוט ראיתי כמה שרשורים על המשחק ולא ראיתי תשובה לשאלה) השאלה היא, איפה בישראל אני יכול להזמין את המשחק (מעדיף שלא לקנות אותו דרך STEAM) ככה שביום שהוא יוצא כבר יהיה לי אותו בבית יחד עם KEY חוקי ואוכל להתחיל לשחק ולהנות ממנו?

    • 2 תגובות
    • 962 צפיות
  16. שמעו ראיתי עכשיו סירטונים מ SM3 וזה ניראה מזה כיף ! אבל חבר שלי אמר לי שהמשימות מעפנות ושזה נמאס אחרי כמה ימים אז ויתרתי.. אחרי זה נזכרתי בספיידרמנים היישים, אז התקנתי את 2 אבל יצאתי ממנו אחרי דקה, הגרפיקה פשוט זוועה... אז למישהו יש שילוב כזה טוב של שניהם ? לא חייב ספיידר מן אבל שיהיה משהו כיפי כזה שאתה מרחף כמו מטורף או עם כל מיני גאדג'טים... ד"א, את מרוול אולטימייט אליאנס ניסיתי, ממש לא אהבתי.

    • 7 תגובות
    • 962 צפיות
  17. Started by בייגל טוסט,

    במפעל מטחנת הבשר אחרי שעברתי את הלייזרים אני מגיע לחייל עם ראש אנושי וגוף מכני שקורע לי את הצורה (גם יש לו את העוזרים שצצים מכל הכיוונים) ניסיתי עליו כל נשק אפשרי והוא פשוט לא נופל יש למישהו טיפ איך לעבור אותו?

    • 5 תגובות
    • 962 צפיות
  18. Started by xjj,

    כשאני פותח את המשחק זה מפעיל אותו ולאחר כמה רגעים זה מתמזער לשורת משימות, לוחץ ועוד פעם.. מה לעשות?

    • 4 תגובות
    • 961 צפיות
  19. Started by D@nny,

    כשאני מפעיל את המשחק(כל אחד מהם) אחרי ההתקנה אז ההפעלה הראשונה עובדת מצויין..הגדרות תצוגה וכאלה כשאני מפעיל אותו בפעם השנייה , הוא יוצא כשנטען המסך הראשי...זה קורה בשני המשחקים.. כשהיה לי ג'יפורס שתיים, זה לא קרה. עכשיו יש לי r9550 יש מצב זאת בעיה עם תאימות של כרטיס מסך?

    • 2 תגובות
    • 961 צפיות
  20. בחברה נחושים להמשיך ולטפח את האלטרנטיבה שלהם ל-Steam, אשר תקבל באופן בלעדי חלק גדול ממשחקי ה-Xbox המובילים בעתיד הקרוב חנות האפליקציות של ענקית התוכנה עבור חלונות 10, ה-Windows Store, הצליחה להכעיס חובבי גיימינג רבים בתקופה האחרונה, כשהפכה לבית הרשמי של כותרים בולטים כמו Rise of the Tomb Raider (שזמין גם ב-Steam לשמחתנו) ו-Gears of War: Ultimate Edition – והפגינה כמה וכמה חסרונות ובעיות טכניות מהותיות, שהעלו דז'ה-וו די שלילי לשירות ה-Games for Windows Live הידוע לשמצה, שהיווה פלטפורמה נוראית למשחקים מסויימים לפני כמה שנים ונסגר לבסוף בקול ענות חלושה. בשל העובדה שחנות האפליקציות עושה שימוש בארכיטקטורת ה-UWP (ר"ת Universal Windwos Platform) החדשנית של מיקרוסופט, ש…

    • 0 תגובות
    • 961 צפיות
  21. שלום לכולם, המשחק עבד בסדר גמור למשך כמה ימים אבל מאז שהתקנתי AUTHENTICATOR (לטלפון) אני לא יכול להתחבר לא לדיאבלו 3 ולא לאתר battlenet (במשחק שגיאה 315300 ובאתר זה אומר שהAUTHENTICATOR שלי לא נכון או משהו כזה). ***פעם ראשוה אחרי שהתקנתי את הAUTHENTICATOR הצלחתי להתחבר, שיניתי את הBANNER שלי, זה התנתק ומאז אני לא מצליח להתחבר. ניסיתי כל פיתרון אפשרי שמצאתי: סינכרנתי את הAUTHENTICATOR, עשיתי לו RESTORE, שיניתי סיסמא לחשבון שלי, התקנתי מחדש את הCLIENT, ניסיתי להתחבהר ממחשב אחר, ניסיתי להתחבר לשרתים אחרים, יצרתי חשבון אדמין חדש על המחשב, מחקתי את התיקיות של בליזרד תחת PROGRAMDATA, העתקתי אותם מהמחשב של חבר שלי שאצלו המשחק כן עובד (שוב- לא עם החשבון שלי). אף אחד מאלה לא עזר…

    • 0 תגובות
    • 961 צפיות
  22. Started by teddy85,

    היום החלתתי להעלות את כל הסאונד של LBA 1 לאיפוד שלי :DJsmile:(מזל שאני לא זורק את המשחקים הישנים שלי) וכשחיפשתי כיסוי אלבום למשחק נתקלתי בכתבה הזאת http://www.adventure-eu.com/index.php?option=com_content&task=view&id=212&Itemid=29 אני יודע שהיו הרבה נסיונות בעבר ליצור את המשחק אבל זו כתבה די חדשה (פחות משנה) ולפי איך שהיא כתובה לא נראה שזה מעריץ שסתם מפיץ שמועות גם מה שכתוב די נחמד ונשמע הגיוני אז מה אתם אומרים על זה

  23. שלום! לפני איזה יומיים קניתי את דל פיירו ליובנטוס וזה היה בפוקס! רציתי לקנות אותו.. אבל לא הבנתי איך עשיתי את זה..! עכשיו יש לי שתי שאלות: 1)אם אני רוצה לקנות את בופון או כל שחקן\שוער אחר לקבוצה שלי אז אני צריך למכור את השחקן\שוער הנוכחי שלי? אם כן אז איך ולמי? 2)איך אני קונה ומוכר שחקנים?

    • 5 תגובות
    • 961 צפיות
  24. Started by amit_flame,

    איפה אני יכול למצו את הpatch של ati לcs שנותן לי truform? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 961 צפיות

דיונים חדשים בפורומים