עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Arnold,

    מאתי שאני מתחיל לשחק ב SPLINER CELL והמחשב קורס אחרי לחץ במשחק . בבקשה תעזרו לי. :'(

    • 3 תגובות
    • 965 צפיות
  2. היה לי אתר ממש טוב gamespot בטח כולם מכירים אבל הוא עכשיו אך ורק בתשלום מישהו יכלל תת לי אתרים ?! please ? תודה

    • 5 תגובות
    • 965 צפיות
  3. הכותר שינסה לשנות את כל מה שהכרנו אודות סדרת Total War מקבל תאריך השקה מיועד, ואנחנו מחזיקים אצבעות שלא יאכזב לכתבה: http://hwzone.co.il/היכונו-לקרב-של-חייכם-total-war-warhammer-מגיע-באפריל/

    • 0 תגובות
    • 965 צפיות
  4. שלום כולם, חבילת בונוס חדשה וחינמית שוחררה לאחד המשחקים הגדולים של השנה: Unreal Tournament 2003. החבילה מוסיפה 6 שלבים חדשים לגמרי. "Unreal Tournament 2003, the first Digital Extremes Bonus Pack for the game released today at 1PM CST. Sizing in at around 195 Megs, the DE Bonus Pack includes 6 all new maps - 3 deathmatch, 2 CTF and 1 Bombing Run. לינק ישיר להורדה (גרסת ZIP) לינק ישיר להורדה (גרסת UMOD) לינק לאתר הרשמי של המשחק כמו כן, בנוסף לחבילת הבונוס יצא לאוויר העולם העדכון החדש למשחק: גרסא 2186. לינק ישיר להורדת העדכון (תודה ל BeyondUnreal על הלינקים). תהנו גיימרים!

    • 2 תגובות
    • 965 צפיות
  5. וואלב חוגגת את ההכרזה על הפרק החדש בסדרת Fallout בדרך היחידה שהיא מכירה: עם הנחות קורצות על כל משחקי הסדרת הקודמים, רק בסוף השבוע הקרוב לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%aa%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%9c-fallout-4-%d7%9b%d7%9c-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94%d7%a1%d7%93%d7%a8%d7%94-%d7%91%d7%94%d7%a0%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%92%d7%93%d7%95/

    • 3 תגובות
    • 965 צפיות
  6. Started by DS,

    אני יכול להציע הצעה? שנעשה שרת ישראלי למשחק COD 2 בבקשה,דני

    • 9 תגובות
    • 965 צפיות
  7. לא השתמשתי בחשבון שלי הרבה זמן ושכחתי את הסיסמה. לצערי בכדי לחדש סיסמה צריך לזכור את הנתונים הפרטיים שהזנת... זה היה מזמן ואני לא זוכר. בכדי לפתוח Ticket אני צריך להתחבר לאתר שלהם. בקיצור, טימטום גמור. מישהו יודע איך אפשר ליצור איתם קשר בכדי לשחזר את הסיסמה? תודה לעונים.

    • 3 תגובות
    • 965 צפיות
  8. Started by Trooper-Flax,

    קיבלתי את המשחק היום בבוקר, ואחרי שחזרתי הביתה מהבית ספר רצתי להתקין אותו ואני כבר לא הייתי מסוגל לחכות עוד. ההתקנה עברה בהצלחה יצרתי לי דמות והתחלתי לשחק. ממש על ההתחלה מתי שיורדים עם הקיסר לבטן האדמה ונלחמים בגנבים, המשחק נתקע לי ויש מסך עם הרבה חירבושים צבעוניים וכל המחשב נתקע. וככה כל פעם שאני מגיע לאותו קטע אחרי שאני מתחיל מחדש- שוב נתקע, אני כבר מיואש... יש לי כרטיס מסך Gforce 6600 GT מעבד 2.8 GHZ של אינטל ו512 זכרון DDR . בבקשה מישהו שיעזור לי לפתור את החרא הזה... :'(

    • 8 תגובות
    • 965 צפיות
  9. Started by soldier,

    קניתי כלפני חודש כרטיס מסך של AMD קיבלתי שתי קודים של CRYSIS3 וBIOSHOCK . אכשיו שבדקתי מאיל גיליתי ששלחו לי שתי נוספים LOL עם מישהו מעוניין ליצור קשר אישי . מי שיוצר קשר ראשון זוכה.

    • 7 תגובות
    • 965 צפיות
  10. Started by toniviner,

    היי, הבטע יצא לפני קצת יותר משבוע ואני מת לשחק בו. אני רשום בבליזארד לבטע ואחד משני דברים קרו 1. אני לא נבחרתי לבטע 2. הם עדיין לא האלו את השרתים שלהם באירופה ולכן אפילו לא בדקו את הבקשה שלי בכל מקרה יש סחר חזק במפתחות של הבטע. למישהוא פה יש מפתח? מישהוא קיבל את המפתח במייל? (כדי שנדע אם פתחו את השרתים באירופה)

    • 2 תגובות
    • 965 צפיות
  11. Started by MDK,

    מישהו זוכר אותו? : 8) בכל מקרה אני מחפש את הגרסה המלאה להורדה ! אז הנה אתגר בשבילכם! למצוא גרסה מלאה בחינם....(אם יש) אני ממש אוהב אותו .... 8) :smoke: תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 965 צפיות
  12. Started by hagai-,

    למישהו יש איזה פאטץ שמאפשר לשחק ברשת? כי כרגע לאחר ההתחברות אני מיד מקבל הודעת שגיאה - CD KEY Invalid.

    • 2 תגובות
    • 965 צפיות
  13. Started by Motix,

    כל המשחקים עובדים לי על 1920 1080 והמשחק הזה לא. הוא נותן רק 1650. דריברים של הכ.מסך מעודכנים ati hd5850 איך מתקנים את זה?

    • 0 תגובות
    • 964 צפיות
  14. Started by bbking,

    היי חבר'ה באתר g2a יש את המשחק הזה https://www.g2a.com/just-cause-3-steam-cd-key-ru-ciss.html# המשחק מאוד זול וזה בסדר? אם אני קונה את המשחק ברוסית יש מצב להפוך אותו לאנגלית? תודה

    • 5 תגובות
    • 964 צפיות
  15. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    למדתי לשחק שש-בש ואני רוצה שתמליצו לי על איזה משחק שש-בש איכותי

    • 2 תגובות
    • 964 צפיות
  16. שלום,אני הורדתי את המשחק החדש,התקנתי אותו בתוכנת דומין טולז,אבל כנראה שנתקעתי בבעיה. התפריט של המשחק עולה,כלומר הקטע שבו שאתה צריך ללחוץ " play " בכדי שהמשחק יעלה. עכשיו יש 2 בעיות שמבוססות על אותו עיקרון : 1) שאני לוחץ על play , על העכבר מתחיל להופיע טעינה כזאת , אחרי טעינה מופיע לי שגיאה(ראו תמונה) : http://www.zix.co.il/viewer.php?id=902046412.JPG 2) שאני מחליף קארק ,יש לי שגיאה מערכת , לפני זה יש מסך שחור כאילו שהמשחק עולה ולאחר מכן , ( exe ) אשמח לעזרה,[glow=red,2,300][/glow] שתוכל לעזור לי ולהאנשים האחרים שנתקלו באותה בעיה,תודה רבה .

    • 4 תגובות
    • 964 צפיות
  17. Not that the PlayStation 2 and PC versions of FIFA 06 actually require $2 from you. No, not at all. You can instead choose to have a well-known soccer Web site "pay the subscription for you" in return for an e-mail address that can be used to contact you about "offers and promotions." Given the cost of purchasing a copy of FIFA 06, the request for an additional subscription fee or e-mail address seems like something of a slap in the face from EA אני חושב שEA עושה טעות גדולה בימיוחד שיש לה מיתחרה חזק

    • 5 תגובות
    • 964 צפיות
  18. Started by יוסי111,

    שלום לכולם.. סוף סוף אני משחק במשחק מאפיה זה פעם ראשונה... אבל המפה של המשחק פשוט גרועה.. איך אני יודע לאן אני צריך להגיע חוץ מהמפה שיש לי בכפתור TAB זה לא כזה עוזר לי... זה מסובך אני לא יודע מה לעשות הינה תמונה אני ממש ממש בתהחלה: פאק משום מה לא מצליח לצלם... ק'יצר מה אני עושה אנשים בבקשה תעזרו לי? [br]פורסם בתאריך: 25.12.2007 בשעה 22:28:33 HILP עזרה לעזור פליז?

    • 5 תגובות
    • 964 צפיות
  19. Started by IlanF,

    דבר ראשון.. יש מישהו שמכיר את המשחק/מוד הזה? אם לא זה מוד לquake 3 arena האתר: http://bidforpower.planetquake.gamespy.com עכשיו יש לי בעיה קטנה שקשורה לגרפיקה... בתמונה הזאת: http://www.planetquake.com/bidforpower/images/realps.jpg מופיע כזה פיצוץ שאצלי לא מופיע.... יש לי רק את הפיצוץ הכחול הזה ולא את הניצוצות האלה, הפעלתי הכל בהגדרות, הכל על המקסימום, אבל עדיין זה לא מופיע. אולי יש משהו ששכחתי להפעיל?

    • 2 תגובות
    • 964 צפיות
  20. אוקי כולם לא מזמן השאלתי לחבר שלי את האקונט שלי ועכשיו הוא החזיר לי אותו הקטע הוא שהוא שינה איימיל וססיממא עכשיו האימיל שלו היה של hotmail והוא נסגר וההססימא הוא שכח עכשיו יש לי תשם משתמש של האקונט ות2 סידייקם שבו מה אפשר לעשות ? על מנת להחזיר תאקונט ?

    • 6 תגובות
    • 964 צפיות
  21. Started by Tomerico,

    אני רוצה לדעת האם מישהו יודע למה אין בase את המשחק Nox או את האפשרות לשחק בו דרך ase ? אני אישית לא אוהב את המשחק אבל הבאתי לחבר שלי והוא טוען שאין nox והוא צודק... ???

    • 3 תגובות
    • 964 צפיות
  22. היצירה החדשה של חברת BioWare נחשפת בפירוט מורחב - עם מאפיינים שאמורים לקרוץ לקהל הרחב וגם כאלו שקצת פחות לכתבה

  23. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/shadow-boston-%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%96%d7%94-%d7%99%d7%94%d7%99%d7%94-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94-fallout-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9/

    • 2 תגובות
    • 964 צפיות
  24. Started by full_clip,

    https://www.origin.com/en-ie/store/free-games/on-the-house תהנו

    • 0 תגובות
    • 964 צפיות
  25. Started by Fadida,

    שלום לכולם ! אנחנו רוצים לאמוד כמה קבוצות יש לנו ב COD 4 וגם כמה שחקנים פחות או יותר בכל קבוצה זאת על מנת לייצר טורנירים מתאימים למספר הקבוצות הצפוי שירשם לכן אנחנו מבקשים מהלידר או מכל שחקן קלאן להוסיף לפה את הקלאן שלו ולרשום פחות או יותר כמה שחקנים יש לו בקלאן נא לא ליצור הודעות מיותרות שלא קשורות לנושא טופס: שם קלאן: לידר/ים: מספר שחקנים: תודה לכל המשתתפים, בסופו של דבר זה למענכם !

    • 4 תגובות
    • 964 צפיות

דיונים חדשים בפורומים