משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מאתי שאני מתחיל לשחק ב SPLINER CELL והמחשב קורס אחרי לחץ במשחק . בבקשה תעזרו לי. :'(
-
- 3 תגובות
- 965 צפיות
-
-
היה לי אתר ממש טוב gamespot בטח כולם מכירים אבל הוא עכשיו אך ורק בתשלום מישהו יכלל תת לי אתרים ?! please ? תודה
-
- 5 תגובות
- 965 צפיות
-
-
הכותר שינסה לשנות את כל מה שהכרנו אודות סדרת Total War מקבל תאריך השקה מיועד, ואנחנו מחזיקים אצבעות שלא יאכזב לכתבה: http://hwzone.co.il/היכונו-לקרב-של-חייכם-total-war-warhammer-מגיע-באפריל/
-
- 0 תגובות
- 965 צפיות
-
-
שלום כולם, חבילת בונוס חדשה וחינמית שוחררה לאחד המשחקים הגדולים של השנה: Unreal Tournament 2003. החבילה מוסיפה 6 שלבים חדשים לגמרי. "Unreal Tournament 2003, the first Digital Extremes Bonus Pack for the game released today at 1PM CST. Sizing in at around 195 Megs, the DE Bonus Pack includes 6 all new maps - 3 deathmatch, 2 CTF and 1 Bombing Run. לינק ישיר להורדה (גרסת ZIP) לינק ישיר להורדה (גרסת UMOD) לינק לאתר הרשמי של המשחק כמו כן, בנוסף לחבילת הבונוס יצא לאוויר העולם העדכון החדש למשחק: גרסא 2186. לינק ישיר להורדת העדכון (תודה ל BeyondUnreal על הלינקים). תהנו גיימרים!
-
- 2 תגובות
- 965 צפיות
-
-
וואלב חוגגת את ההכרזה על הפרק החדש בסדרת Fallout בדרך היחידה שהיא מכירה: עם הנחות קורצות על כל משחקי הסדרת הקודמים, רק בסוף השבוע הקרוב לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%aa%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%9c-fallout-4-%d7%9b%d7%9c-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94%d7%a1%d7%93%d7%a8%d7%94-%d7%91%d7%94%d7%a0%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%92%d7%93%d7%95/
-
- 3 תגובות
- 965 צפיות
-
-
אני יכול להציע הצעה? שנעשה שרת ישראלי למשחק COD 2 בבקשה,דני
-
- 9 תגובות
- 965 צפיות
-
-
לא השתמשתי בחשבון שלי הרבה זמן ושכחתי את הסיסמה. לצערי בכדי לחדש סיסמה צריך לזכור את הנתונים הפרטיים שהזנת... זה היה מזמן ואני לא זוכר. בכדי לפתוח Ticket אני צריך להתחבר לאתר שלהם. בקיצור, טימטום גמור. מישהו יודע איך אפשר ליצור איתם קשר בכדי לשחזר את הסיסמה? תודה לעונים.
-
- 3 תגובות
- 965 צפיות
-
-
קיבלתי את המשחק היום בבוקר, ואחרי שחזרתי הביתה מהבית ספר רצתי להתקין אותו ואני כבר לא הייתי מסוגל לחכות עוד. ההתקנה עברה בהצלחה יצרתי לי דמות והתחלתי לשחק. ממש על ההתחלה מתי שיורדים עם הקיסר לבטן האדמה ונלחמים בגנבים, המשחק נתקע לי ויש מסך עם הרבה חירבושים צבעוניים וכל המחשב נתקע. וככה כל פעם שאני מגיע לאותו קטע אחרי שאני מתחיל מחדש- שוב נתקע, אני כבר מיואש... יש לי כרטיס מסך Gforce 6600 GT מעבד 2.8 GHZ של אינטל ו512 זכרון DDR . בבקשה מישהו שיעזור לי לפתור את החרא הזה... :'(
-
- 8 תגובות
- 965 צפיות
-
-
קניתי כלפני חודש כרטיס מסך של AMD קיבלתי שתי קודים של CRYSIS3 וBIOSHOCK . אכשיו שבדקתי מאיל גיליתי ששלחו לי שתי נוספים LOL עם מישהו מעוניין ליצור קשר אישי . מי שיוצר קשר ראשון זוכה.
-
- 7 תגובות
- 965 צפיות
-
-
היי, הבטע יצא לפני קצת יותר משבוע ואני מת לשחק בו. אני רשום בבליזארד לבטע ואחד משני דברים קרו 1. אני לא נבחרתי לבטע 2. הם עדיין לא האלו את השרתים שלהם באירופה ולכן אפילו לא בדקו את הבקשה שלי בכל מקרה יש סחר חזק במפתחות של הבטע. למישהוא פה יש מפתח? מישהוא קיבל את המפתח במייל? (כדי שנדע אם פתחו את השרתים באירופה)
-
- 2 תגובות
- 965 צפיות
-
-
מישהו זוכר אותו? : 8) בכל מקרה אני מחפש את הגרסה המלאה להורדה ! אז הנה אתגר בשבילכם! למצוא גרסה מלאה בחינם....(אם יש) אני ממש אוהב אותו .... 8) :smoke: תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 965 צפיות
-
-
-
כל המשחקים עובדים לי על 1920 1080 והמשחק הזה לא. הוא נותן רק 1650. דריברים של הכ.מסך מעודכנים ati hd5850 איך מתקנים את זה?
-
- 0 תגובות
- 964 צפיות
-
-
היי חבר'ה באתר g2a יש את המשחק הזה https://www.g2a.com/just-cause-3-steam-cd-key-ru-ciss.html# המשחק מאוד זול וזה בסדר? אם אני קונה את המשחק ברוסית יש מצב להפוך אותו לאנגלית? תודה
-
- 5 תגובות
- 964 צפיות
-
-
למדתי לשחק שש-בש ואני רוצה שתמליצו לי על איזה משחק שש-בש איכותי
-
שלום,אני הורדתי את המשחק החדש,התקנתי אותו בתוכנת דומין טולז,אבל כנראה שנתקעתי בבעיה. התפריט של המשחק עולה,כלומר הקטע שבו שאתה צריך ללחוץ " play " בכדי שהמשחק יעלה. עכשיו יש 2 בעיות שמבוססות על אותו עיקרון : 1) שאני לוחץ על play , על העכבר מתחיל להופיע טעינה כזאת , אחרי טעינה מופיע לי שגיאה(ראו תמונה) : http://www.zix.co.il/viewer.php?id=902046412.JPG 2) שאני מחליף קארק ,יש לי שגיאה מערכת , לפני זה יש מסך שחור כאילו שהמשחק עולה ולאחר מכן , ( exe ) אשמח לעזרה,[glow=red,2,300][/glow] שתוכל לעזור לי ולהאנשים האחרים שנתקלו באותה בעיה,תודה רבה .
-
- 4 תגובות
- 964 צפיות
-
-
Not that the PlayStation 2 and PC versions of FIFA 06 actually require $2 from you. No, not at all. You can instead choose to have a well-known soccer Web site "pay the subscription for you" in return for an e-mail address that can be used to contact you about "offers and promotions." Given the cost of purchasing a copy of FIFA 06, the request for an additional subscription fee or e-mail address seems like something of a slap in the face from EA אני חושב שEA עושה טעות גדולה בימיוחד שיש לה מיתחרה חזק
-
- 5 תגובות
- 964 צפיות
-
-
שלום לכולם.. סוף סוף אני משחק במשחק מאפיה זה פעם ראשונה... אבל המפה של המשחק פשוט גרועה.. איך אני יודע לאן אני צריך להגיע חוץ מהמפה שיש לי בכפתור TAB זה לא כזה עוזר לי... זה מסובך אני לא יודע מה לעשות הינה תמונה אני ממש ממש בתהחלה: פאק משום מה לא מצליח לצלם... ק'יצר מה אני עושה אנשים בבקשה תעזרו לי? [br]פורסם בתאריך: 25.12.2007 בשעה 22:28:33 HILP עזרה לעזור פליז?
-
- 5 תגובות
- 964 צפיות
-
-
דבר ראשון.. יש מישהו שמכיר את המשחק/מוד הזה? אם לא זה מוד לquake 3 arena האתר: http://bidforpower.planetquake.gamespy.com עכשיו יש לי בעיה קטנה שקשורה לגרפיקה... בתמונה הזאת: http://www.planetquake.com/bidforpower/images/realps.jpg מופיע כזה פיצוץ שאצלי לא מופיע.... יש לי רק את הפיצוץ הכחול הזה ולא את הניצוצות האלה, הפעלתי הכל בהגדרות, הכל על המקסימום, אבל עדיין זה לא מופיע. אולי יש משהו ששכחתי להפעיל?
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
-
-
אוקי כולם לא מזמן השאלתי לחבר שלי את האקונט שלי ועכשיו הוא החזיר לי אותו הקטע הוא שהוא שינה איימיל וססיממא עכשיו האימיל שלו היה של hotmail והוא נסגר וההססימא הוא שכח עכשיו יש לי תשם משתמש של האקונט ות2 סידייקם שבו מה אפשר לעשות ? על מנת להחזיר תאקונט ?
-
- 6 תגובות
- 964 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת האם מישהו יודע למה אין בase את המשחק Nox או את האפשרות לשחק בו דרך ase ? אני אישית לא אוהב את המשחק אבל הבאתי לחבר שלי והוא טוען שאין nox והוא צודק... ???
-
- 3 תגובות
- 964 צפיות
-
-
היצירה החדשה של חברת BioWare נחשפת בפירוט מורחב - עם מאפיינים שאמורים לקרוץ לקהל הרחב וגם כאלו שקצת פחות לכתבה
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
- 1 follower
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/shadow-boston-%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%96%d7%94-%d7%99%d7%94%d7%99%d7%94-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94-fallout-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9/
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
-
-
https://www.origin.com/en-ie/store/free-games/on-the-house תהנו
-
- 0 תגובות
- 964 צפיות
-
-
שלום לכולם ! אנחנו רוצים לאמוד כמה קבוצות יש לנו ב COD 4 וגם כמה שחקנים פחות או יותר בכל קבוצה זאת על מנת לייצר טורנירים מתאימים למספר הקבוצות הצפוי שירשם לכן אנחנו מבקשים מהלידר או מכל שחקן קלאן להוסיף לפה את הקלאן שלו ולרשום פחות או יותר כמה שחקנים יש לו בקלאן נא לא ליצור הודעות מיותרות שלא קשורות לנושא טופס: שם קלאן: לידר/ים: מספר שחקנים: תודה לכל המשתתפים, בסופו של דבר זה למענכם !
-
- 4 תגובות
- 964 צפיות
-


