משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
התקנתי,זז לי איטי אחושילינג נכנסתי לאתר של EIDOS וכתבתי לו אם אני יכול להריץ את זה אז הוא אומר לי שאני צריך דרייברים של קול ווידאו כבר התקנתי את כל הדרייברים הכי חדשים לכרטיס מסך ויש לי DX9.0C עכשיו קורה בזה משהו מוזר ...קניתי לפני כמה ימים את ה1950XT וכתוב לי את הדבר הבא.. Video Card Minimum: 64 MB Direct3D DirectX 9.0 compliant video card supporting pixel shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX+ / ATI Radeon 9500+) You Have: ATI Radeon X1200 Series (ATI Radeon X1200 Series (0x791E)) ראיתי את הכרטיס בתוך המארז שזה 1950XT זה לא נראה לי הגיוני
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התקנתי Yuri's Revenge וRrd Alert2 על המחשב שלי ולא עובד לי Yuri's Revenge מישהו יכול לעזור לי בבקשה!!! (יש לי וינדוס XP)
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני משחק במשחק הזה כבר חצי שנה ונהנה מאד אבל הבעיה הגדולה ביותר של המשחק היא שהוא קל בטירוף והמחשב לא מהווה יריב ראוי, אני משחק ב - WORLD CLASS עם 10 דקות מחצית כל משחק, ולא הפסדתי מעולם, כל משחק נגמר ב 8-2 לטובתי בדר"כ והשיא שלי הוא 18-0. ראיתי ב - CHALLENGES שאפשר לפתוח רמת קושי חמישית (ב - TOTAL FOOTBALLER'S CHALLENGE) אבל בשביל לעשות זאת צריך להשלים הרבה אתגרים ואין לי כוח לזה, אני אשמח מישהו יוכל להביא לי איזה קובץ שיפתח לי את רמת הקושי הזאת. נ"ב: מי שרוצה לשחק נגדי דרך IP גם מוזמן.
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום שיחקתי במשחק הזה לא יודע למה אבל האבתי אותו כי זה מעביר לי את הזמן בטירוף והייתי רמה 43 ואיזה מישהו פרץ לי :'(ולקח לי הכול הוריד אותי הרבה רמות הרס לי את השחקן לגמרי והשתמש לי בדברים שאי אפשר להשיג במשחק הבקשה שלי זה אם יש מישהו ששיחק והפסיק ולא צריך את השחקן שלו אז אני מבקש שיביא לי בבקשה כי אין לי כוח שוב להתחיל מאפס תודה רבה לכול העוזרים :)
-
- 0 תגובות
- 618 צפיות
-
-
התקנתי בדיוק את הפאץ למשחק 1.003 ומסתבר שהשמירות לא יעבדו לי יותר איזה באסה כבר סיימתי יותר מחצי משחק,יש איזה פיתרון או משהו קצת קשה להסביר איפה אני נמצא,זה קצת אחרי X16 ובדיוק יצאתי מאיזה מבנה בתוך האדמה ואיך שאני יוצא אני בתוך מערה שיש בקצה שלה קרון של רכבת הרוס ומסביב שטח גדול עם מלא אוייבים. ובלוסט פלאנט אני הגעתי לאיזה תולעת ענקית שיוצאת מהאדמה ממש קשה להרוג אותה,הבנתי שצריך לפוצץ לה את הכתומים בצד אבל עדיין אין לי מספיק טילים בשביל זה וזה קשה, יש לכם איזה טיפים?
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
יש לי כבר 5 שעות במשחק... באמת משחק מהנה, אחלה Cutscenes, תמיד אהבתי לפוצץ זומבים. אבל במשך כל המשחק, יש לך תחושה מעיקה שחסרה לך תחמושת, ואסור לך לבזבז. זה נורא. עכשיו הרגתי את ה Chief, ויצאתי ממנו עם כמה כדורים של אקדח, ושוטגאן ריק. איזה כיף! שלא נדבר על ההחלטה המטופשת ביותר של המפתחים, לא לתת לנו את האפשרות לקנות תחמושת מה Vendors. הם בטח אמרו שזה יגרום למשחק להיות קל. אז תעשו מחיר כמעט בלתי אפשרי לקנייה המונית של תחמושת! אבל אל תבטלו את האפשרות לחלוטין להיות כל הזמן דל בתחמושת, לא גורם לך להגיד, "וואו! צריך כל הזמן לחשוב על תחמושת כי היא עומדת להגמר עוד שני זומבים! המשחק הזה פשוט מעולה!!" או "איזה כיף! נגמר לי השוטגאן!!"... זה פשוט מוריד מחווית המשחק. דעתכם?
-
- 57 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
הבעיה היא שהמשחק הולך ל VIRTUAL MEMORY במקום ל RAM שבדקתי באצע משחק הוא לקח 330MB של RAM ו- 900MB של VIRTUAL MEMORY זה גרם לי ללאגים מסריחים. יש איזה טוויק לסדר את זה ? תודה.
-
- 5 תגובות
- 790 צפיות
-
-
שלום, החלטתי שאני ממש רוצה להתחיל לשחק בפיינל פנטזי 11. ראיתי באתר הרישמי שמוכרים עכשיו ערכה של 2007 עם כל התוספות שיצאו. אני פשוט לא מצליח למצוא חנות בארץ שמחזיקה בעותק או חנות באנגליה והסביבה כדי להזמין מחו"ל. (לדעתי צריך את הגרסא הארופאית.. לא ? ) מישהו יכול לכוון אותי לחנות כלשהי בארץ או בחו"ל ?? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
-
אני מנסה להתקין את החבילת הרחבה של FEAR ותוך ההתקנה הוא אומר שאני צריך לעדכן את המשחק לגרסא 1.07, כשהוא מפעיל את האפדייט אז הוא אומר שהגרסא לא נכונה ושאני צריך את הגרסא האנגלית - מה שיש לי... ניסיתי למחוק ולהתקין את המשחק ולנקות את הרג'יסטרי באמצעות REGVAC וזה עדיין לא עובד... מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 533 צפיות
-
-
היי אני מחפש משחקי פעולה שיהיו חדשים יחסית .... תודה למי שייעזור
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-
-
מדובר במשחק שיצא בשנות ה90 דיי בסוף שלהם וזה משחק קווסט שכל הדמויות והתפאורה עשויים מפלסטלינה מישהו אולי יודע??? אני ממש מתגעגע למשחק הזה ואני לא זוכר את השם שלו....
-
- 2 תגובות
- 567 צפיות
-
-
-
אהלן חברה אני כרגע משתמש באימיול להוריד משחקים אם יש לכם אתר להורדה מהירה של המשחקים דרך האמיול אני אשמח אם יש לכם תוכנה אחרת שאתם מורידים איתה שהיא מהירה יותר אני גם אשמח לקבל ואם אפשר להמליץ על כמה משחקים.. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן חברה אני צריך עזרה במשחק הפכתי לערפד ואז מישהו אמר לי ללכת למכשפה שיודעת איך להכין תרופה לערפדות דיברתי איתה והיא ביקשה ממני 5 grand soul gem איך אני משיג אותם\קונה אותם\מכין אותם תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
אני מחפש משחק בסגנון של far cry או של Ghost 2 שאני מת שיצא המשחק המלא יש למשהו להציע משחק בסגנון הזה? ושיהיה גרפיקה יפה מאד .ושלא יהיה משחק ישן מדי .כמה שיותר חדש.העיקר גרפיקה יפה המשחקים שאני מכיר. Half-Life 2 far cry Call of Duty 2 bettefeld 2142 igi 2 Ghost 2 Quake 4 אל תביאו לי משחק בסגנון של max payne 2 שרואים את הבנאדם ולא את האקדח .וגם לא משחק כזה ישן עם גרפיקה ישנה. יש משחקים שאני לא שיחקתי בהם אבל אני מכיר אותם מהסידרה החדשה שלהם Call of Duty 1 ו Ghost 1 .איך הם משהו שיחק בהם? {את השאר אני מכיר} תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
טוב אז ככה יש לי נייד חדש של LG דגם R400. הנייד בא עם כ.מסך MOBILE INTEL 945GM EXPRESS DX10 מעבד CORE DUO T2350 1.8MHZ זיכרון 1GB. WINDOWS VISTA קיצר אני התקנתי TITAN QUEST וכשניסיתי להפעיל אותו הוא פותח לי מסך שחור ואחרי כדקה של חשיבה מוציא לי הודעה שאומרת אז אחרי זה הורדתי את הDIRECTX הכי חדש מהאתר של MS וגם את הדרייברים הכי חדשים לכ.מסך. אך גם אחרי זה המשחק עדיין לא נפעל... אני יודע שהכ.מסך לא משו אבל לדעתי המשחק עדיין צריך לפחות לעלות. אתם יודעים אולי מה הבעיה ואיך ניתן לסדר אותה?
-
- 8 תגובות
- 688 צפיות
-
-
אני חולה על זה ואני מת כבר לפוצץ גולגלות ולבתר גפיים! http://www.gametrailers.com/player/22862.html
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש לי את המשחק BF2142 הכל היה חלק עד לפני חודשיים שכל שרת שאני נכנס הוא זורק אותי אחרי כמה שניות ורק פעם ב.. לא זורק. אני כבר לא יכול לשחק. בהודעה כתוב לי רק punkbuster. הורדתי את התוכנה עדכנתי ולא עזר. מחקתי את המשחק גם לא עזר. מה אני יכול לעשות חברה תעזרו ? תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 813 צפיות
-
-
הנה איפה שאני לא יודעת מה לעשות היה איש שאמר לי שיש משהו שמפריד בן הנוסעים לחיילים ושאני צריכה לירות בבר אבל לא הבנתי כלום מזה: [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
מישהו יודע מתי אמור לצאת הניד פור ספיד פרו סטריט??? דניאל.
-
- 2 תגובות
- 617 צפיות
-
-
נהיגה\הפצצה בטנקים במלחמה. משהו כמו "סימולטור לטנקים". יש למישהו רעיון?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לאחר כחצי דקה עד דקה של משחק ברשת, זה יוצא לי מהסרבר ואני מקבל את ההודעה הבאה: למשהו יש מושג איך אפשר לפתור תבעיה הזאת ? תודה.
-
- 12 תגובות
- 829 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק ואת הפאצ' עידכון ואחרי שאני נכנס למולטיפלייר הרשימת סרברים שלי ריקה אין לי punk buster אם זה משנה הנה תמונה: מה לעשות?! על מה ללחוץ?!
-
- 8 תגובות
- 919 צפיות
-
-
הורדתי את המשחק ואת הפאצ' והתקנתי אותם אני חייב להתקין את התוכנה Punk Buster בשביל שהמשחק ימצא לי סרברים ? ואם לא, אז מה התוכנה בעצם עושה או נותנת לי ? תודה
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-


