עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by CyberBot,

    אם אני מתחבר לחשבון שיש לו פרימיום במחשב שלי ואז מתחבר לשלי בלי פרימיום זה יעשה בעיות?

    • 1 תגובה
    • 987 צפיות
  2. Started by maoz14,

    פעם לפני הרבה זמן היה משחק אופנועים שאתה מתחרה ואתה יכול לתת מכות למתחרים תוך כדיי נסיעה אתה נותן להם בעיטות זה נראה דפוק כזה מהרחוב זה משחק ממש חמוד ויש לך שוטרים לפעמים אתה יכול לתת לשוטרים מכות וזה ולקנות אופנועים זה משחק ממש ישן תודה לכל העוזררר !!

    • 11 תגובות
    • 987 צפיות
  3. Started by Shadowman,

    הגעתי לשלב השני.... דיברתי עם הנהג של גריקוב... אכשיו המשימה להאזין לגריקוב ולאיש מחשבים שלו במעלית השקופה עם מיקרופון לייזר!!! איך??????????????????????..

    • 6 תגובות
    • 987 צפיות
  4. סיימתי את הראשון והשני עשרות פעמים,משחקים גדולים שנחרטו אצלי בזכרון לתמיד בניגוד לשאר המשחקים שאני שומע רק על עוד ועוד המשכים על יורש ל"פרוייקט" לא שמעתי כלום או בקיצור האם דייויד ג'ונס הולך לחזור אלינו בקרוב?

    • 6 תגובות
    • 987 צפיות
  5. התנופה שבמאבק בטכנולוגיות הגנות הקבצים ממשיך, כשגם משחק הכדורגל הפופולרי של EA Games מופץ לפתע ברחבי הרשת לכתבה

  6. Started by GameGems,

    אין לכם ידע משמעותי בתכנות ובעיבוד גראפי אבל יש בכם אהבה גדולה מאוד לגיימינג? תתפלאו, אבל זה מספיק בכדי להפוך את הרעיונות והחלומות שלכם לכותר משחק ממשי לכתבה

  7. שלום אמא שלי באה מארה"ב לבקר לפני כמה ימים והביאה לי קצת כסף =) את הכסף הזה שמתי בצד ויש לי עכשיו 280 ש"ח מחכים לHL2 יקירי =) עכשיו: אבא שלי הסכים לקנות לי משחק ועכשיו השאלה איזה משחק?? אני חשבתי על סימס 2 אני לא יודע איך המשחק הזה באמת כי עד לפני כמה ימים זה היה לפי הדמו או שמועות ועכשיו שהמשחק יצא אני ישמח לשמוע עוד דעות.. ואו אני יכול לבחור לחכות לRome : Total war שאני כמעט בטוח שזה יהיה משחק מעולה.. אז בבקשה תנו לי המלצתכם האא ועוד משהו מישהו יודע מה הרמה של המשחקים ברשת (מתכוון אינטרנט) בSIMS2 ובTOTAL WAR? בתודה מראש.. נ.ב מישהו יודע אם ה Rome Total War יצא בארה"ב??

    • 10 תגובות
    • 987 צפיות
  8. אשמח גם שתסבירו לי את העניין פה: http://www.direct2drive.com/2/7191/product/Buy-Call-of-Duty-4-and-5-Bundle-Download כתוב "This product is only available for purchase in the United States, Canada and Mexico only WTF? למה? זה הורדה בכלל... הם לא שולחים לי שום דבר. מה הקטע? יש עוד אתרים בסגנון D2D שאפשר לקנות סריאלים ולהוריד את המשחק מהאתר?

    • 7 תגובות
    • 987 צפיות
  9. אהלן, בדיוק התקנתי את המשחק הנ"ל, הראשון, כי אף פעם לא שיחקתי בו משום מה אני מקבל את ההגדרות של המשחק, עזבו שזה מקרטע בטירוף על ה 4650M, אבל אפילו הרזולוציה לא עוברת את ה 1024*768. מה זה אמור להיות? אני משחק מהמחשב הנייד, T6600 ו 4650. אם על ה8600GT שיש לי בבית זה עובד חלקק..פה זה קצת מוזר מדי. הפאץ' שיש לי הוא 1.1, ואת 1.08 לא התקנתי כי זה עוד 600 מגה להוריד שאין לי כוח לזה כרגע...האם זה יפתור את הבעיה? אני משתמש בדרייברים 09.7 להלן תמונה מההגדרות של המשחק.. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 986 צפיות
  10. Started by redead,

    הורדתי את המשחק הזה ומשום מה הוא לא מוכל להתקין לי אותו על מערכת XP 64BIT !! מישהו יודע מה אפשר לעשות ומה זאת השערוריה הזאת?? תודה לעוזרים..

    • 3 תגובות
    • 986 צפיות
  11. Started by scorpion,

    מישהו רוצה? אני יכול להעלות לכם כמה שאני מפוצץ אנשים......

    • 4 תגובות
    • 986 צפיות
  12. Started by b1rka,

    delete

    • 4 תגובות
    • 986 צפיות
  13. Started by UrielZ,

    כאשר אני מסתכל על שרת מבחוץ כלומר מהרשימה של השרתים במשחק או דרך הXFIRE אני רואה פינג מסוים, וכאשר אני נכנס הפינג שלי הוא בערך ב-30 יותר. כשאני משחק בשרתים גרמנים למשל אני מקבל פינג 100-110 כשמבחוץ אני רואה 75-80 וחברים שלי אפילו מקבלים 65-75 גג. אם אני עושה בדיקת מהירות דרך speedtest לגרמניה אני רואה פינג 70. מחקתי את המשחק והתקנתי מחדש וזה לא עוזר. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 986 צפיות
  14. Started by hitman47,

    נשאר לי עוד הרבה ? http://img335.imageshack.us/img335/5708/cod2qx8.jpg

    • 10 תגובות
    • 986 צפיות
  15. שלום חברה יש לי בעיה במחשב אני מתקין את המשחק UNREAL TOURNAMENT ו GTA SA והמשחק עובד לי ממש מהר לא מבחינה של דברים שהוא טוען אלה שלמשל כל המשחק זז במהירות גבוהה ולא רגילה השחקן הולך לא במהירות שהוא צריך ללכת אוליי זה בעיה בכרטיס מסך חשבתי יש לכם מושג אולי איך לפתור את זה?

    • 6 תגובות
    • 986 צפיות
  16. Started by Lanzar,

    שלום לכולם אמרו לי שFAR CRY ניראה הרבה יותר טוב עם מעבד 64 ביט ושיש איזה PATCH שמסדר את זה... ויש תמונות באתר של AMD של המשחק והוא באמת ניראה משהו אחר !! שמיים ושמש ומשהו בחל על הזמן !!! רציתי לדעת מה הקשר עכשיו בין מעבד לגרפיקה ??

    • 11 תגובות
    • 986 צפיות
  17. Started by Googleness,

    בשורה התחתונה אפשר להירשם למשחק וליצור עד שני דמויות בחינם, את הדמויות אפשר להביא לרמה 50 (הרמה המקסימלית) ומה שבעיקר תוכלו לעשות זה את המשימות הרגילות בכוכבים + העלילה של כל דמות. מעבר לזה יש מגבלות. העמוד עם ההסבר: http://www.swtor.com/free אגב, אם מישהו רוצה לנסות את הגרסה החינמית של המשחק אתם יכולים להשאיר לי מייל בהודעה פרטית אני אשלח לכם הזמנה (גילוי נאות ההזמנה היא במידה ומישהו ירצה להירשם למשחק בתשלום חודשי אני מקבל הטבות מסויימות, למעשה אם יש לכם מכרים שמשחקים במשחק או חברים תבקשו מהם הזמנה כדי שהם יקבלו את ההטבות במידה ותרצו להירשם). ותפתחו דמויות בשרת Red Ecplise באירופה אני משחק שם ואוכל לעזור לכם.

    • 0 תגובות
    • 986 צפיות
  18. Started by psycho59,

    אחד ממשחקי הרשת הפחות מוכרים בישראל .. אבל גם הרבה יותר טוב מהשאר.. גרפיקה מדהימה, ריאליסטיות,מפות ענקיות ומלא אנדרנלין בדם אנחנו קהילה של 60 שחקנים שרק הולכים וגודלים.. כי המשחק בשלבי הפצה וכל יום מצטרפים עוד ועוד אנשים. אנחנו היחידים שמייצגים את ישראל בחו"ל וזה לא מספיק.. אנחנו צריכים עוד שחקנים איכותיים שיוכלו להשתלב מהר,להתחיל לשחק בחו"ל ואפילו לפתוח קלאנים ישראלים כדי שנוכל לפתוח ליגה ישראלית. הרבה מתוך הקהילה עברו אלינו מכל מיני משחקי רשת אחרים ולא הצטערו בקרוב יעלה האתר שלנו ויהיו יותר פרטים. אנחנו מנסים לגייס כמה שיותר אנשים כדי לבנות ליגה ומהליגה לבנות נבחרת שתשחק בתחרויות בחו"ל. יש לנו שני שרתים ישראלים שהם השרתים הכי חזקים כיום בFCMP וגם שרת Teamspeak אז לכל …

    • 4 תגובות
    • 986 צפיות
  19. Started by wkz,

    חברים שלום, בשבוע הבא יתנהל טורניר Battlefield2 בחסות WWW.BF2-WARZONE.COM מתרת הטורניר היא לפתח את הקהילה כמה שיותר ולכן, הקבוצה \ קלאן שתזכה במקום ראשון תזכה בחביות הרכבה החדשה EURO FORCE... מקום השני יזכה גם כן בשרת אימונים לשבועיים!!! כל אחד יכול להצטרף לטורניר, גם קלאנים וגם קבוצות שנבנו במיוחד לטורניר! הקבוצות צריכות להיות עם 5 שחקנים ומעלה. המשך החוקים בפורומים של WARZONE ב forums.bf2-warzone.com. בהצלחה לכולם!

    • 0 תגובות
    • 986 צפיות
  20. Started by Alex14,

    טני צריך לדעת ממי שהגיע לעיר השלשית אם יש אפשרות לטוס במטוס הקטן להמריא!!!!

    • 2 תגובות
    • 986 צפיות
  21. Started by dani,

    מספיק להתוקח כל אחד אוהב משחק אחר UT.QUAKE.CS וכו אז מספיק עם כל הויכוחים המיותרים האלו כל אחד והמשחק שלו :saint: :-* ;D

    • 5 תגובות
    • 986 צפיות
  22. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%91%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%a1-%d7%9c%d7%97%d7%92-%d7%a7%d7%93%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%9f-gta-v-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%a3-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%99-%d7%94-pc/

    • 1 תגובה
    • 986 צפיות
  23. אפשר לשנות בניד פור ספיד אנדרגראונד 2 את הזווית ראיה כשאני בוחר צבע לאוטו או מוסיף כל מיני אביזרים?

    • 6 תגובות
    • 986 צפיות
  24. Started by bck,

    שלום יש לי ווינדוס אקס פי , פנטיום 3 550 , 128 RAM וגי פורס טי 200. התקנתי את ג'די נייט 2 והתחלתי לשחק , ישר בטעינה הראשונה של המשחק (של הסירטון הראשון) המחשב יוצא לווינדוס וכותב שהיתה שגיאה ושואל אותי האם לשלוח למקירוסופט דוח על התקלה או לא בקיצור , אני לא יכול לשחק במשחק , המשחק לא מהאינרטנט , מהוא של חבר שלי מקורי תודה

    • 4 תגובות
    • 986 צפיות
  25. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/lords-fallen-%d7%9e%d7%a7%d7%91%d7%9c-%d7%a2%d7%93%d7%9b%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%99%d7%97-%d7%9c%d7%a9%d7%a4%d7%a8-%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%91%d7%95%d7%aa/

    • 0 תגובות
    • 986 צפיות

דיונים חדשים בפורומים