עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני רואה שעכשיו נכנס לאט לאט ה i7 קניתי לא מזמן את המחשב שלי לפני 3 חודשים בערך E8400 1333FSB C2D P43 NEO - F7.1 1GLAN MSI ZOTAC nVIDIA GeForce GTX260 896MB PCIe V2 4gb gEil עם צלעות אלומניום לקירור 800MHZ 1/2TB 32MB SATA 2 של seagate 7200 קירור למעבד ARCTIC COOLING FREAZER 7 PRO מארז של LED+25CM FAN EZCOOL מערכת הפעלה windows vista sp1 x86 heb ספק PFC SPIRE 12CM FAN 550W REAL צורב LG DL עכשיו אני רואה שדנים הרבה על המשחקים החדשים ומה שיכנס אז אני רוצה לדעת אם עדיף לקנות עוד כמה חודשים מעבד Intel Core 2 Quad Q9550 כדי שהמחשב ישרוד יותר זמן לעתיד אני קונה 1 לארבע/חמש שנים מחשב וחשבתי אם כדאי לקנות עכשיו כי אני מעריך שלאט לאט הquad וה duo ירדו מהשוק * המחשב מיועד למשחקים …

    • 1 תגובה
    • 524 צפיות
  2. Started by wooper,

    היי אני סיימתי את שני הכותרים הקודמים האם כדאי להתקין את המשחק למרות הבאגים שקראתי בביקורת שהמשחק יצא או שעכשיו יש עדכונים שתיקנו את הבאגים

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. האם כדי לכסוך ולקנות PS3 או לכסוך ולקנות PC חדש וגם בשקשר למשחקים איפו הגרפיקה יותר שווה ואיפו המשחקים יותר שווים?

    • 125 תגובות
    • 12.7k צפיות
  4. אבא שלי נוסע לארצות הברית האם כדי לקנות שמה XBOX או האם בכלל כדי לקנות

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. או שאפשר לשחק במשחק ולהנות מה DX10 גם בXP בהנחה שיש כרטיס מסך שתומך בזה כמובן.

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  6. Started by Silver Dragon,

    יש לי 8800GT מעודכן עד העדכון שיצא לפני יומים, אין לו בעיות בקירור למי שיחשוב ששם מקור הבעיה, גרפיקה על הכי גבוה, רזולוציה הכי גבוהה, התוצאות מעפנות, המשחק פועל חלק ולא נתקע, אבל הגרפיקה מעפנה. בכוונה לא הקטנתי את הרזלוציה, רק אם תלחצו כדי להגדיל תבינו על מה אני מדבר הדגשתי בחצים את הבעיות של הצל, השתקפות, ANTI LASING, גם החריקה של הגלגלים מעפנה, תודה לעוזרים. http://img408.imageshack.us/img408/9276/71278022gl1.jpg

    • 4 תגובות
    • 816 צפיות
  7. http://media.pc.ign.com/media/746/746632/img_3576823.html תעבירו לצדדים ותראו את התמונות ככה זה יראה ? גם לגבי ה PS3?

    • 8 תגובות
    • 697 צפיות
  8. תודה מראש!

    • 9 תגובות
    • 919 צפיות
  9. היי, אני ממתין למחשב חדש , דיי חזק...ורציתי לדעת האם כל המשחקים הטובים באמת הם של גוף ראשון? משום מה אחרי שני משחק (או אפילו מסתכל על מישהו אחר משחק, אני מתחיל לקבל כאב ראש/סחרחורת, קרה לכם פעם?) אני יותר מסתדר עם משחקים מגוף שלישי ואחרים, יש המלצות למשהו חזק? תודה

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  10. שמתי לב שכל שרוב המשחקים שיצאו דורשים לפחות 1GB...כמו CRYSIS ו-GHOST RECON AW

    • 38 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. Started by Screw_Master,

    חיכיתי למשחק הזה התאכזבתי לשמוע על הבאגים האם כעת בהנחות הבלאק פריידי המשחק שווה רכישה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. שלום לכולם! יש לי מחשב שהכרטיס מסך שלו הוא דיי חלש - Geforce 930mx אני כרגע מריץ משחק (Madden NFL 19), ביצועי המשחק סבבה לגמרי (פחות מתחשב בגרפיקה וכו') עכשיו השאלה: האם כרטיס מסך נמוך ליחסי יכול לפגוע בgameplay של משחק? כלומר, לא בגרפיקה, אלא כוונתי שיש מצב שבכרטיס מסך אחר חווית המשחק תהיה אחרת? (שאלתי נוצרה שככה זה קצת נראה לי שאני מעלעל בסרטוני היוטיוב על משחקי הנוכחי)

  13. Started by mb7,

    NBA 2001 המשחק שנחשב להכי חדיש מבחינת כדורסל למחשב בNBA 2000 היה פאטץ שהופך את הליגה לליגה הישראלית !!! האם גם ל NBA 2001 יש פאטץ כזה ומאיפה אפשר להוריד ?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  14. חבר שלי הגיע עכשיו וסיפר שקנו לו פלייסטיישן 2 בארצות הברית - האם הוא לא יוכל לשחק שום משחק שאפשר לקנות בארץ? (כנראה הוא יקבל NTSC) ואם לא מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה (אם הוא לא יספיק לבטל) - האם צ'יפ יכול לפתור את זה? אני מצטער אם שאלו את זה 10000 פעם אבל עשיתי חיפוש (מהיר) ולא ראיתי את זה והוא קצת לחוץ אם צריך לבטל.... תודה.

  15. המעבד הוא 4670k i5. הם לא כ״כ ישנים וחבל לי לשדרג אם הם יעבדו סביר.

    • 0 תגובות
    • 920 צפיות
  16. כמו שזה נראה. הנצאים משטלתים על אמריקה, בידיהם טכנולוגיה שאולי ולא פותחה גם בשנים של היום. אנחנו הגיימרים משחקים נהג מונית העובר יותר חוויות קרב מצבא ארה''ב והצבא הגרמני ביחד. לא אדיוטי באיזשהוא מובן?

    • 6 תגובות
    • 671 צפיות
  17. אנא הביעו את דעתכם בנושא הכותר הבא מסדרת וורקראפט עלייה כולנו גדלנו עוד מימי היסודי.

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  18. אני מנסה כבר שעה

  19. Started by eNtro,

    דיי נמאס

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by coorva,

    כיוון שאני משחק רק במישחק רגיל ולא מרובה משתתפים - האם יש טעם להתקין את patch 1.9 ? שאלה נוספת - אם הגרסה שלי במחשב ל- direct x היא11 , האם צריך \ כדאי להתקין את תוספת השידרוג שיצאה כ- patch נוסף? תודה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  21. מישהו זוכר אותו? מה נסגר? מישהו פותח SERVER?

    • 0 תגובות
    • 685 צפיות
  22. אנא עזרתכם. HF

    • 8 תגובות
    • 878 צפיות
  23. שלום לכולם רציתי לדעת האם יהיה המשך למשחק הגדול הזה Call of Duty

    • 5 תגובות
    • 917 צפיות
  24. רק מי שיודע תשובה ודאית שיענה תודה

דיונים חדשים בפורומים