עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by scorpion881,

    יש לי כרטיס מסך radeon 9100 של sapphire וכשאני נכנס לשחק המסך מתחיל לשנות צבעים מכחול לירוק לאדום למישהו יש מוזג למה זה ואיך אפשר לסדר את זה??

  2. בבקשה אני לא רוצה שזה יהיה דיון מילחמה עוד פעם אז שה כל אחד יגיד רק את דעתו ואם יש דברים שהם לא בגדר עובדות אז תיכתבו את זה טוב אני יתחיל- XBOX360-אני חושב שבסך הכל ה360 נותן תרומה מלאה לכסף למי שאוהב מולטיפליר ברשת ה360 גם טוב למי שאוהב מישחקי מרוצים\יריות\מכות וכו אבל יש לו בעיה חמורה בRPG יפנים\מישחקים מקורים\וכו לי אישית מאוד מפריע שהוא לא קים ביפן מבחינת נתח שוק כי רוב המישחקים שאני אוהב הם יפנים אבל למי שאוהב מישחקים מארצות הברית ואירופה יש תמיכה טובה מבחינת חברות צד שלישי הLIVE ארקיד זה גם דבר נחמד אומנם אני מישתמש באמולטורים אבל למי שאין PC או לא מבין בתחום זה דבר נחמד שאפילו נינטנדו "גנבה" בכל מיקרה בארץ המכשיר יקר מידי לדעתי וחבל אבל למי שי…

    • 13 תגובות
    • 992 צפיות
  3. בואו לגלות מה הם משחקי המובייל המושקעים והמוצלחים ביותר שנוצרו ממש כאן, בארץ הקודש תעשיית משחקי המובייל היא אחת מתעשיות המשחקים הפורות ביותר שיש כיום. ולשמחתנו, יש לא מעט מפתחים ישראלים עם דריסת רגל בחנויות האפליקציה שמשנה לשנה מתמלאות ביותר אפליקציות כחול לבן. אז לכבוד יום העצמאות, הנה פרק מיוחד שמוקדש כולו למשחקים שפותחו בישראל. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A1%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%98%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D-%D7%A1/

    • 0 תגובות
    • 992 צפיות
  4. ראיתי בכמה פורומים שיכול להיות שזה בגלל הכרטיס קול... יש לי כרטיס קול של סאונד בלאסטר AUDIGY . מישהו יודע איך פותרים את זה?

    • 9 תגובות
    • 992 צפיות
  5. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%98%d7%9c%d7%90%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%99%d7%95%d7%91%d7%99%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%98-%d7%9e%d7%a9%d7%a0%d7%9e%d7%9b/

    • 1 תגובה
    • 992 צפיות
  6. השאלה בכותרת, תודה (:

    • 5 תגובות
    • 992 צפיות
  7. הסטודיו שהביא לנו את החידושים למשחקים Wasteland ו-Torment חוזר אל קיקסטארטר בפעם השלישית - כדי להחזיר לחיים את סדרת The Bard\'s Tale הקלאסית לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a7%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%a7-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%a8-%d7%94%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%98%d7%9f-%d7%94%d7%a0%d7%95%d7%93%d7%93-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8/

    • 1 תגובה
    • 992 צפיות
  8. Delta Force Xtreme טוב רק רציתי להגיד דברים טובים על המשחק הזה .........פשוט כיף לשחק בו והגרפיקה מדהימה .......באמת מפתחי המשחק עשו שם עבודה מושקעת ......לעומתו לא אהבתי את הSWAT 4 .....לדעתי SWAT4 הוא יותר אכזבה מאשר הצלחה....ועוד במחיר של כזה משחק בסביבות ה300 שזה יקר מאוד.....

    • 2 תגובות
    • 992 צפיות
  9. Started by Jeka90,

    הגעתי לכוכב ואין לי מה לעשות. אין לי לאן ללכת כי הכל חסום והחיילים לא באים אחרי... לאן הולכים? מה עושים? תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 992 צפיות
  10. מישהו יודע איפה נמצאת תייקית השמירה של Call Of Duty World at War? אני מתכוון לפרמט ואני לא מוצא את התייקיה כדי שאני יוכל להמשיך את המשחק אחרי הפירמוט.

    • 4 תגובות
    • 992 צפיות
  11. Started by rrroonnii,

    איך אני משנה את הרזולציה והגדרות וידאו של המשחק כי לא מצאתי בתוך המשחק ולא בתוך התיקייות.?

    • 10 תגובות
    • 991 צפיות
  12. שמעתי עליו הרבה אבל מה הוא בדיוק? איזה סוג? מה צריך לעשות שם וכו'? תודה...

    • 8 תגובות
    • 991 צפיות
  13. Started by ישראל אופרק,

    tropico 6 ו anno 1800 חוות דעת.

  14. לכל אלה שלא מבינים מה הולך DICE הוציאו עידכון למשחק בגודל של 4GB בערך הוא מותקן ישר עם הפעלת אוריגין בנתיים להרבה מאוד אנשים יש קריסות עם הודעה שהקבצים דפוקים ולעשות תיקון להתקנה של המשחק אני עוקב בפורומים של בטלוג בחו"ל בנתיים אין כ"כ תשובה כנראה זה בעיה עם הקבצים של השינוי שפה או שזה באמת בעידכון עצמו תמשיכו לעקוב

    • 7 תגובות
    • 991 צפיות
  15. Started by roi200050,

    האם יש לכם את המשחק need for speed undercover אם יש בבקשה שילחו קישור רועי מנחם

    • 6 תגובות
    • 991 צפיות
  16. Started by shlomibandit,

    יש לי בעיה בזמן האחרון במשחקים.. שאני משחק המשחק פתאום יוצא לי , אבל הוא לא יוצא לגמריי הוא רק מתמזער.. ויוצא לי לשולחן עבודה ואז אני צריך ללחוץ על המשחק בשורה של ההתחל ואז הוא חוזר לעצמו.. יש לי כרטיס 7800 gt זה קורה לי כמעט בכל משחק.. מה הבעיה?

    • 10 תגובות
    • 991 צפיות
  17. Started by redti,

    מחר אני יעלה תמונות למה עוד רבע שעה אני סוגר את הבסטה. מישהו יכול להסביר לי איך אני מעלה לפה תמונות יש לי WIN XP.

    • 9 תגובות
    • 991 צפיות
  18. Started by naknir,

    אהלן חברים, משום מה כשאני יוצא ממשחק ואז לוחץ על Resume, הוא מחזיר אותי למסך כזה סטטי (שלא זז) ואני יכול לשמוע את המשחק אבל לא לראות אותו או לשחק בו. מה קורה פה ואיך מתקנים? תודה רבה מראש, ניר.

    • 11 תגובות
    • 991 צפיות
  19. יש את כל ההרחבות ב - 7 וחצי דולר.. מעולם לא שיחקתי במשחק (תמיד שיחקתי TAC-OPS).. האם כדאי לנסות או שבאמת המשחק הזה כבר מיושן מדי?

  20. Started by yonatan.mendelson,

    כעת אנחנו סוף כל סוף יודעים מה יהיה העיצוב הרשמי של קונסולת ה-PlayStation 5 אשר תהיה זמינה בשתי גרסאות לפחות - וזה מסתמן כמו נצחון ראשון על המתחרה מבית מיקרוסופט לכתבה

  21. Started by EladZone,

    שלום, הבנתי שניתן לחבר את השלט של הסוני 4 למחשב בצורה אלחוטית, אשמח לשמוע אם מישהו עשה זאת ואם זה עובד בצורה תקינה לפני שאני קונה את השלט כמו כן, איזה ציוד כדאי לי לקנות בכדי לחבר אותו ב BLUETOOTH למחשב? תודה רבה אלעד

    • 1 תגובה
    • 991 צפיות
  22. Started by benor,

    אני ראיתיי איפשהוא את המשחק הזה Hard Truck 18 Wheels of Steel ולא הבנתי אותו מישהו אוליי מכיר אותו?

  23. Started by victor17,

    כל פעם שאני ניכנס לאיזשהו סרבר .. אחרי כמה דקות מעיפים אותי עוד ליפני שאני מספיק לשחק .. ואני יודע שזה ביגלל הפינג .. אבל אני לא יודע איך ליגרום לפינג להיות נורמלי !!

    • 6 תגובות
    • 991 צפיות
  24. שיחקתי במישחקת עברתי את כל התחרויות שהיה של הגביעים עכשיו הגעתי כמו שהבנתי לתחרות הכי גדולה או משהו כזה התחלתי לשחק עברתי מרוץ אחד וכל השאר עדיין סגורים לא משנה מה עשיתי קניתי ביית יותר גדול קניתי את כל סוגי המכוניות שצריך לאליפות הזאת ועדיין כולם סגורים לא יודע מה לעשות והמישחק ניקנה הוא אורגינל

    • 2 תגובות
    • 991 צפיות

דיונים חדשים בפורומים