משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום אני בשלב הראשון של הנהיגה במטריקס אני בורח מהמשטרה עד שאי מגיע לגשר ששם יש שני ניידות לפי החץ אני אמור לעבור את הגשר ישר אבל יש שם מחסום איך אני עובר
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הנחות עסיסיות עבור כותריה של חברת 2K Games, כולל Borderlands 3 העדכני והמצליח, מחכים לכם בחנות בימים הקרובים לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
מישהו זוכר אולי איך קוראים למשחק הזה שיש טנקים קטנים בצבע אחיד שיושבים כזה על הר ואתה צריך כל פעם בתור שלך לכוון זווית וכח יריה בשביל לפגוע בטנק היריב זה משחק ממש ישן..ואני מת להוריד אותו אני מאמין שזה חינם כי זה מלפני הרבה שנים זה משחק שנראה כאילו עשו אותו בצייר אבל הוא בין הממכרים ששיחקתי עד היום
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הלהיט הבא של חברת Activision עושה מאמצים גדולים להוכיח שהגעתו למחשבים אישיים היא הרבה יותר מסתם המרה תוכן מעולם הקונסולות - באמצעות שיתוף פעולה עם NVIDIA וסרטון משחקיות חדש ב-4K לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
מכורים לגיימינג שהולך אתכם בכיס לכל מקום? אלו הכותרים הבולטים החדשים שאתם חייבים להכיר לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום כולם מאיפה מוידים את המישחק delta force החדש! בבקשה זה דחוף תודהלעוזרים מראש!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
יש לי כבר: BF3 Mass Effect3 The old republic Hot Pursuit כל שאר המשחקים של Bioware פשוט לא משתלם לדעתי לקנות בגלל DLC יש עוד משהו מומלץ?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כולם רוצים אותו אבל אני לא יודע אם זה שווה: *זה הרבה מאוד זמן להוריד מהאינטרנט *זה תופס הרבה מקום
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי,מאחר שאני נאלץ להכנס במצב בטוח אני רוצה לדעת איך אפשר להפעיל את המשחק במצב הבטוח? ראיתי שאפשרי וניסיתי לשנות את התאימות לwin xp sp2 ועדיין עושה לי את התקלה הזאת http://i1.ytimg.com/vi/ZzWvxZqt6ZU/maxresdefault.jpg
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ממש בתחילת המשחק יש קטע שאני צריך למצוא איזה חפץ שנמצא במקום רדוף רוחות החזרתי את החשמל למקום וחזרתי לקומה הראשונה אבל שום מעלית לא עובדת לי.. או שהם בכלל לא אמורות להיות שמישות? מישהו יכול לעזור? [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
??? היי, אני מחפשת שרתים ישראליים למשחק כגון IDO.HOPTO.ORG מישהו מכיר?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
https://archive.org/details/softwarelibrary_msdos_games/v2 https://archive.org/details/msdos_Alley_Cat_1984 https://archive.org/details/msdos_Disneys_Aladdin_1994
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%aa%d7%92%d7%a2%d7%92%d7%a2%d7%aa%d7%9d-indigo-prophecy-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8-%d7%91%d7%92%d7%99%d7%a8%d7%a1%d7%94-%d7%9e%d7%a9%d7%95%d7%93%d7%a8%d7%92%d7%aa-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a9/
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי בעיה בהתחלת המשחק, המסך לא מזהה את המשחק וכותב שגיאה: input not supported מסתבר שזה נפוץ במסכי ACER, דבר זה קורה מתי שהרזולוציה של המשחק גבוהה מידי. ולכן המסך לא מצליח לקבל אות. כיצד אפשר לשנות רזולוציה מבלי להכנס למשחק? (ז"א בוינדואוס, דרך קובץ הפעלה וכו') תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רואה שמדברים עליו הרבה פה אבל אני לא שיחקתי בה אף פעם בכל הגירסאות אז מישהו יכול להסביר לי מה מסופר במשחק?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
http://sto.perfectworld.com/ המשחק הוא MMORPG חינמי התחלתי לשחק אתמול והמשחק חביב מאוד. אחד הדברים שאני מאוד אוהב במשחקי RPG למיניהם הוא האפשרות לעצב את הדמות שלך לעומק, וכאן באמת יש את זה. בשבילי זה אחד הדברים המוכרים במשחקים האלו. לצערי בהרבה MMOים שניסיתי אין ממש את זה אלא רק 3-4 תבניות קבועות. גם ממש אהבתי את השילוב של קרבות בחלל עם חללית שאתה בונה וקרבות on foot על כוכבים שונים. לצערי זה הכניסה הראשונה שלי לעולם של Star Trek (תהרגו אותי, בסדר ) אם מישהו משחק או מעוניין להצטרף למשחק, תוסיפו אותי כאן Valora@IlanF מהספינה U.S.S Adhara signing off
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לפתוח אותו בלי להתקין את הDAEMON TOOLS איזה עוד תוכנות פשוטות יש?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני משחק בSpider-Man - Web of Shadows ספידרמן החדש זה עובד בהתחלה טוב עד שזה מגיע לקטע במשחק של אקשן של מכות וזה פתאום נהייה איטי ועוד משחק הX MEN החדש אני נכנס אל המשחק והמסך דק האור הירוק הופך לצהוב ומתחיל להבהב וכותב IMPUT SIGNAL OUT OF RANGE זה בעיה במסך ? כי המשחק עובד שומעים ולא רואים מפרט של המחשב תמונה: http://www.zix.co.il/images/z-142441576.JPG כרטיס מסך GEFORCE 8400 תודב רבה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כשאני מנסה להכנס למשחק הוא אומר משהו על הכרטיס מסך ואני אומר לו "yes" ואז הוא לא מצליח להכנס ומראה שגיאה. מצ"ב תמונת של הבעיה... בבקשה תעזרו לי... אחרי שאני לוחץ yes הוא שואל אותי: Use safe mode settings? אני עושה לו Yes. ואז הוא מציג את השגיאה וככה זה נגמר... ??? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
Battlefield 4 מרגש, סוחף, אמיתי. Battlefield 4 - סדרת המשחקים שכבשה אותנו ומולטיפלייר ששייך לדור הבא של הגיימינג. לסיקור המלא: http://www.ureviews.co.il/games/pc-games/battlefield-4-%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%9C%D7%90%D7%94/ מה אתם חושבים על המולטיפלייר? לדעתי הוא פשוט ענק. הוא גאוני, וזה מה שמייחד את המשחק הזה. מה דעתכם?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ממש לא ידעתי איפה לשים את הדיון הזה אבל ננסה בכל מקרה מישהו יכול למצוא לי את הסמן שיש בטעינה של המשחק הנסיך הפרסי 2 הלוחם שבפנים ברזולוציה הכי גבוהה שאפשר תודה אבל ממש תודה למי שימצא ויפרסם פה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
החלטתי ככה לשחק שוב לחזור ולעביר את הזמן עם ה GTA4 ,התבאסתי קצת על הגרפיקה כי אין שם anti-aliasing -FXAA ככה זה במשחק ? בשביל להמשיך ולהנות מהמשחק אני חייב ליטוש למשחק איך הכי טוב להפעיל על המשחק anti-aliasing ? יש לי את התוכנה nvidiaInspector משם זה הפתרון הכי טוב? יש איזה פרופיל איכותי או ההגדרות משם שאפשר לשפר את האיכות ?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני התקנתי את המשחק אני מפעיל אותו אך אבוי הוא טוען שהכרטיס שלי לא תואם OPENGL כאשר הכרטיס שלי כן תואם! הכרטיס הוא Diamond Viper V770Ultra אשר מבוסס על השבב TNT2Ultra
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-


