עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by gman_il,

    אז כן , אני אחד כזה. שאני משחק במפות הקטנות , אני מרגיש בבית ויוצא אפילו עם תוצאות סבירות. אבל שיוצאים למפות הגדולות שכוללות רכבים , מסוקים וכו' , אני לא מוצא את עצמי. אשמח לקבל לינקים למדריכים + טיפים כללים איך להסתדר. חשבתי לנכון שיהיה טוב לרכז עמוד כזה עם כל הטיפים... בתודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by e.s,

    איך אני אומור לדעת שסיימתי את gta vice city אמורה להיות לי הודעה כלשהיא או סימן??משהו??

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  3. אני ראיתי את הסרטון הזה ביו טיוב היום ואני פשוט לא מאמין שזה מה שהכניסו למשחק! אני אישית בחור בן 25 ככה שאין לי יותר מידי בעיה עם זה במשחקים אבל תאכלס אם היו לי ילדים הייתי אומר שהם קצת הגיזמו יותר מידי. לדעתי לא צריכים למכור תוכן כזה בחנות לילדים עם כול הכבוד... http://www.youtube.com/watch?v=O51l7S7Sx3g וחוץ מזה שחכו שזה יגיע לחדשות FOX או לבחור המשוגע הזה שברח לי השם שלו ששונא משחקי מחשב..! מזה יעיפו את המשחק הזה על טיל מלפחות שלוש מדינות שאני יכול לחשוב עליהם. מוזר שיוצרי GTA 4 לא ישבו וחשבו קצת על מה שהם מכניסים למשחק, ואולי הם שכחו שהגרפיקה והמציאותיות של המשחק שלהם משפיעים מאוד אם הם מכניסים חומר כזה. תאכלס חבל כי זה משחק אדיר לא מהעולם הזה והנה דוגמה למה:

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  4. האם מישהו מכיר את המשחק Trackmania Sunrise ? (הכוונה למשחק המלא) זהו משחק מרוצים מטורף ומטריף עם גרפיקה מעולה מומלץ !!

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by CrazyMonkey,

    בטח כולכם מכירים ושמעתם על המשחק Battlefield3 יש לי בעיה עם המשחק ואני חושב שזה אולי קשור אל המחשב שלי . אני משחק במשחק ולאחר כמה זמן הוא פשוט קורס לי , שאני שם את הגרפיקה על גבוהה זה קורס יותר מהר ועל בינוני פחות זמן . המחשב שלי אמור להריץ את המשחק כמו שצריך אבל אני לא מבין מה הבעיה כאן והייתי שמח לקבל עזרה . המעבד שלי הוא IntelCore i7 2600 כרטיס מסך Gtx 460 4GBRAM מערכת הפעלה 32 Bit אם זקוקים לעוד מידע אני יביא בכל מקרה אני ממש צריך עזרה בנושא הזה כי זה כבר מתסכל .

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by amit22,

    איך עוברים את השלב שאני עם הבת שאני מתחיל אם רובה צלפים ? בתודה עמית

  7. Started by Scorpion17,

    www.mu4u.myvnc.com מי שעדיין רוצה להמשיך לשק MU שיכנס לסרבר הזה הוא טוב.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by OR007,

    רציתי לדעת אם למישהו יש כבר דעות לגבי המשחק ? לפי מה ששמעתי צריך להיות שמחק טוב (לאהבי מרוצי האופנועים שבינינו) בנוסף שמעתי שיש מולטי פלייר לכמה שחקנים...

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by nore0,

    ראיתי שיש שתי חדשים cumulative ו-standalone http://patches.ubi.com/far_cry/ צריך להתקין גם אותם ?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  10. שלום, קניתי את המשחק דיאבלו 3 ויש בפנים 2 כרטיסי אורח שאפשר להרשם איתם, אני מעוניין למכור אותם בהנחה משמעותית! ניתן ליצור קשר איתי במייל yanivanstra@yahoo.com לכל הפרטים. מי שירצה אוכל גם לשלוח לו תמונה של הכרטיס המקורי... בלי הסיסמא כמובן ;D צריך להוריד את המשחק באתר של בליזרד וכשצריך להרשם משתמשים בסיסמא שבכרטיס.

  11. Started by CreativeX,

    אני תקוע כבר די הרבה זמן במשימה בגן החיות, שיש איש בתוך מבנה סגור, ואין לי מושג איך להגיע למשימה הזאת, כי אי אפשר להיכנס לשם. אמרו לי כמה פעמים שצריך לעצבן את הפיל, ואז הוא ירוץ וישבור את הדלת, אבל אין לי מושג איך לעצבן אותו, הוא פשוט לא מתעצבן. למישהו יש מושג מה לעשות?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  12. משחק טוב עם גרפיקה טובה. התחלתי לשחק בו שבוע שעבר ונתקעתי.... אז בבקשה צ'יטים או קישורים לאתרים ששם אפשר למצוא צ'יטים למשחק. כל העוזרים יבורכו...

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  13. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/900-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%90%d7%a8%d7%a7%d7%99%d7%99%d7%93-%d7%a7%d7%9c%d7%90%d7%a1%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%96%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%91%d7%a8/

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by tania131,

    היי רציתי לדעת עם שני ה GAME PADS האלה שווים קנייה: http://www.arcadia.co.il/Product.asp?Pid=5013&Cat2Cat1ID=13&Cat2ID=31 נראה לכם שזה זול מדי לידיות אנלוגיות וזה בטח חרא של חברה וישבר מהר,או שכדי לקנות אותו? וגם הGAME PAD הזה: http://www.arcadia.co.il/Product.asp?Pid=5012&Cat2Cat1ID=13&Cat2ID=31 איך ה GAME PAD הזה? אני לא יודעת מה שווה לי לקנות כי אולי עדיף את הזול ,כי שניהם בטח חברה חרא , אז עדיף שישבר הזול ואז לקנות אחר...? אז איך הם.. תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by sashakrik,

    שלום, אני רוצה לקנות גרסת הורדה של המשחק Pro Evolution Soccer 2012 אם מישהו ראה אתר שמוכר אני אשמח לקישור תודה !

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by plissje,

    שלום חברה, בשיטוט ברחבי קהילות LOL הבנתי שיש המון שחקנים אשר עדין לא התאגדו לקבוצה וכמובן שהמון שחקנים אשר רוצים להשתתף ולא יכולים, ומכאן הנושא הזה. כל שחקן אשר מעוניין לשחק בטורניר אך אין לו קבוצה (או כל סיבה אחרת) מוזמן למלא את הטופס הבא ואני יוסיף אותו לרשימה. עפ"י כמות השחקנים נבנה קבוצות אשר ישתתפו בקאפ המתקיים ביום שבת הקרוב! למעוניינים, יש להגיבה בפורמט הבא: - שם: - כינוי במשחק: - סוג שחקן: (AD, AP, Jungle, Support, Tanks) תהנו

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by eladser,

    האם אפשר לקבל עוד פירוט על הלאן, פורמט/מפות/BO?/פרסים/וכו? חושב שזה מאוד רלוונטי שבוע וחצי לפני הלאן?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  18. Started by STAN007,

    שלום לכולם יש לי בעיה בהתקנה שבאמצע ההתקנה בcd הראשון זה מראה לי את ההודעה הזאת: והתקנתי את זה דרך daemon tools אני כבר נואש :-\

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by sEEdy,

    טוב אז מי שלא יודע ולא שמע על נבחרת ישראל אז ככה השחקן רפי Lafa למי שלא מכיר שהוא הקפטן של נבחרת ישראל בCoD החליט מי יהיו בנבחרת של ישראל, רשימת השחקנים: Lafa Lynch sEEdy cEntiX blwz GolanN Divine rhino fano הקבוצה ב ESL: http://www.esl.eu/eu/codbo2/country_championship/2013/groupstage/team/7760680/ אז קצת פרטים על הטורניר, כרגע שלב הבתים סוג של הסתיים חסרים משחקים בודדים באמת שהיו אמורים לשחק כבר מזמן לא של ישראל. בית D הוא הבית שישראל משחקת בו יש איתה את נבחרת טורקיה, נורבגיה ובריטניה. אבל ישראל כבר סיימה את שלושת המשחקים שלה בתוצאות הבאות. תיקו 24-24 עם טורקיה ניצחון 39-9 על נורבגיה וניצחון טכני על בריטניה מכיוון שהם לא הופיעו למשחק אז ישראל מסיימת את…

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by roc,

    שלום,אני חושב שיש לי בעייה או אם יש את זה לכולם,כשאני משחק BF2 כמעט תמיד מופיעים לי דברים שחורים,זה ממש מעצבן,יכול להיות שזה הרסיסים של פיצוץ או משהו? כי זה מופיע פעם באיזה 10-20 דקות ושאלתי מישהו מחו"ל אם זה קורה לו והוא אמר כן אבל לא הספקתי לדבר איתו הרבה והוא יוצא,אז אני שואל פה אם זה קרה לעוד אנשים כי אני לא רוצה לחשוב שזה ארטיפקטים :-[ , לא שיחקתי הרבה זמן משחקים חוץ מזה אבל למשל ב3DMARK זה לא קורה לי.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by nivsidon,

    היי אפשר בבקשה לקבל קבצים של קונטר לשים על השרת היעודי {ssh} שתהיה לי אפשרות להריץ שרתים קונטר ? כמה שיותר מהר בבקשה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  22. חברת Valve אישרה את השמועות אודות משחק חדש בסדרה המיתולוגית שלה שיתמקד בדמותה של אליקס ואנס - וייחשף בתוך מספר ימים לכתבה

  23. סרטון המשחקיות הטרי של The Last of Us: Part 2 מספק אקשן מהמם - וגם רומנטיקה מפתיעה שהפכה לאחד מנושאי השיחה המרכזיים ברשת לכתבה

  24. Started by TopNotch,

    מישהו ראה את זה? מתכנן להשתתף? http://honwars.com/ אפשר אולי לסדר לעצמנו פה אולי 2 קבוצות של שחקנים ברמות MMR דומות כדי שיהיה לנו סיכויים יותר טובים לנצח.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by m83b4,

    היי חברים.. כשאני מנסה לפתוח שרת עם Counter Strike 1.6 הוא נותן לי את השגיאה הבאה: Counter-Strike hl.exe - Application Error The instruction at "0x08cc5969" referenced memory at "0x08f55700". The memory could not be "read". למישהו יש מושג מה זה אומר ואין אפשר לתקן את הבעיה ? אה, ואני חייב לציין שאני יכול לשחק רגיל בשרת, אני מקבל את השגיאה הזאת רק כשאני מנסה לפתוח שרת.. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים