משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום ותודה מראש הורדתי מה STEAM קאונטר סורס בתשלום וקיבלתי ביחד איתו את גירסת הBETA רציתי לדעת האם יש איזו סיבה לכך למה הם ממשיכים להפיץ את הבטא? לא נראה לי הגיוני.. סוף סוף זה עוד כמות רצינית של מקום דבר שני: עם איזו תוכנה אוכל לייצר מפות והאם זה אמור להיות מסובך? דבר שלישי: ברצוני לקנות כרטיס מסך GTS250 של NVIDIA כדי להרציץ משחקים בסדר גודל חומרתי של ''קאונטר סורס'' ויש לי מעבד פנטיום E2180 שהבנתי שזה מיועד למשרדים ולא לגיימינג מצד שני זו המרה של פנטיום 4 שהיה בזמן יציאת המנוע הגרפי סורס.. האם יהיה שיפור בתוספת הכרטיס מסך בכך שהמשחק ירוץ לי חלק? (בנתיים יש לי כרטיס מובנה בלוח ואני יכול לשחק רק במפות קטנות כי הם לא דורשות הרבה כוח.. או זיכרון) המפרט שלי הוא pntium E2180 …
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם! נתקעתי בשלב במדבר חשוך עם תעלות אני בקטע שאני על גג ואני צריך להפעיל את הארטילריה ואין לי מושג איך!!! ניסיתי דרך המשפקת ולא הולך כלום על איזה מקשים אני לוחץ בשביל להפעיל את הארטילריה ??? צרפתי תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הסתכלתי על הדרישות מערכת של NFS:Carbon SYSTEM REQUIREMENTS OS - Windows 2000/XP Processor - 1.7 GHz or faster Memory - 512 MB RAM Hard Drive - 4.7 GB CD/DVD Drive - 8X SPEED Video Card - 64 MB* Sound Card - DirectX 9.0c compatible DirectX - Version 9.0c Online Multiplayer - 512 Kbps or faster; 2-8 Players Input - Keyboard, Mouse Optional - USB Steering Wheel / Dual Analogue Gamepad *Supported chipsets: NVIDIA GeForce4 Ti-4200 or greater (GeForce MX series not supported); ATI Radeon 8500 or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. DirectX 9.0c is included on this disc and may require the latest drivers for your video and sound card. Notice…
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
סיימתי עכשיו את המשחק והוא היה משחק טוב היו כמה קטעים נדיריםאבל לא שיחקתי ב 1 ובגלל זה העלילה לא כלכך מובנת..מישהו יכול להסביר בקצרה את העלילה של HL 1 ? ומה זה אפטרמאטצ' זה אפיסוד 1? ומה זה HALF LIFE:THE LOST COAST? תודה לעזורים
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב האם ניתן להשיג בארץ את המישחק הזה למחשב האישי? אם כן, היכן? תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כותר הפעולה המהולל של Rockstar הוא סיפור הצלחה גדול גם במחשבים האישיים, עם מכירות של מעל לשתי מיליון יחידות בתוך כשבועיים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/gta-v-%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%93%d7%94%d7%95%d7%a8-%d7%a7%d7%93%d7%99%d7%9e%d7%94-%d7%a2%d7%9d-%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%a2%d7%9c-%d7%9c-2-%d7%9e/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אודה לסקירה קצרה לגבי משחקי פעולה שאמורים לצאת בחודש חודשיים הקרובים ?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לשחק באינטרנט ב C&C G אבל לא יודע איך !! אני זוכר את התוכנה KALI שאיתה שיחקתי WC3 אבל אני לא ממש זוכר איך להפעיל אותה . היה לי פעם את כל הקבצים הנילווים שכללו מספר סידורי ודברים כאלה אבל איבדתי את זה זה היה לפני שנה כמעט . אז עם מישהו יכול לעזור לי ולהפנות אותי למקום שמסביר איך מפעילים את זה או להסביר לי בעצמו תודה זה משחק ענק שלא ממצא את הפוטנציאל שלו במשחק יחיד אז אני חייב לשחק אותו ברשת תודה !!
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה קורה, בשנים האחרונות אני מנסה ללכת בעיקבות החלום שלי לבנות משחקי מחשב, אני לא מקצוען ולא למדתי במוסד שמלמד את הנושא, הכול פה נבנה על ידי ועם הידע שלי שצברתי מלמוד עצמי.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יכול לאבי לי קישור של מישחקים יפים כמו שרק 2 וזה אני צריך אתרר של מישחקים תודהמראש.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הינה מונטאז' קצר שהכנתי ליכבוד הספיישל 200 סאבים של הערוץ. עם למישהו יש ביקורת בונה לגבי המונטאז' אז מוזמן ליכתוב (: http://www.youtube.com/watch?v=95nfPP0EbX4
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לכתבה: http://hwzone.co.il/newsflash/shadow-mordor-%d7%9e%d7%a7%d7%91%d7%9c-%d7%97%d7%91%d7%99%d7%9c%d7%aa-%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%9f-%d7%a8%d7%a9%d7%9e%d7%99%d7%aa-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%94/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה אתם אומרים על המשחק? איך הגרפיקה? משעמם לעתים קרובות או כיף מאד? אפשר לייבא דמויות רבות? אפשר לייבא דמויות מ-TF2 או רק מ-HL? בקשר למולטי של המשחק : מה ניתן לעשות בו? תודה אני שוקל לקנות
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מקבל שלב שאני צריך לעלות לשני חברים שלי, אחרי שאני עולה יש פיצוץ ואז אני בעצם נופל למטה, כשאני עולה בחזרה אומרים לי "destory the three anchors" ואני לא מוצא שום עוגנים שם!!! מה אני אמור לעשות? וצריך לפעול שם מהר אחרת שני החברים שלי נהרגים מהר מאוד על ידי השומרים!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
משחק להורדה / Vgames משחק פירסומי למכונית ה-M3 Coupe של BMW: נהיגה ריאליסטית במסלול גרנד פרי מול עד 15 מכוניות הנשלטות על ידי המחשב או שחקנים אנושיים דרך הרשת סוף סוף משחק מירוצים בלי טכנו מטמטם ברקע - דבר שהפך סטנדרטי בעשור האחרון. במקום זה יש ל-BMW Challenge קטע מוזיקלי שהיה מרגיש בבית בסצנות הנוף המפוארות של סרטי שר הטבעות. BMW Challenge הוא קודם כל פרסומת למכונית החברה, אבל מאחורי סרטון הווידאו הארוך ללא הצדקה של הפתיח והתוכן המצומצם (מסלול אחד בלבד בשתי גרסאות - מלאה וספרינט, לפחות עד לשחרור מסלולים נוספים), מסתתרת סימולציית נהיגה שתקרוץ לחובבי מכוניות בזכות הריאליזם, ולכולנו בזכות הגרפיקה המצויינת. הכותר החינמי כולל מספר מצבי משחק, העיקריים שבהם הם מירוץ כנגד הקל…
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני משחק CS 1.6 והיום רציתי לשחק אז פתחתי את ה steam וזה לא נותן לי להתחבר זה רושם לי could not connect to steam network this could be due to a problam with your internt connection, or with the steam network. please visit www.steampowered.com for more info." אני נכנס לאתר ואני לא יודע מה אני צריך לעשות שם אולי מישהו יכול להגיד לי מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אנשים פה הולכים לאהוב אותי על זה. ;D בקובץ ut2003.ini שבתיקיית system תערכו תחת [D3DDrv.D3DRenderDevice] את השורה שרשום בה ReduceMouseLag=True ותחליפו את הערך ל False. התוצאה: כ 10- 20 יותר FPS אבל בחלק מהמקרים זה גורם לתנועה אי חלקה של העכבר ומה שנקרא mouse lag ברשת. ודווקא לחלק מהאנשים מרגישים שהעכבר דווקא נהיה יותר מדוייק... תנסו, תגיבו. נ.ב: זה לא ישפיע על benchmark.exe כי הוא משתמש ב ini משל עצמו. ובשביל לראות את\ קצב הפריימים תלחצו על TAB או ~ ותרשמו stat fps. בבקשה :-*
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מקבל את השגיאה שלמעלה מתי שאני מנסה לשחק עם חברים באיטרנט למה? ואיך אני מסדר אותה?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מפעיל את המשחק כל הפירסומות שבהתחלה אחרי שכולם עוברות אני רואה מסך שחור ואז זהו לא רואים יותר כלום המשחק לא מגיב... למה זה קורה? וכמובן שהורדתי את הפאץ
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי קניתי כרטיס מסך וקיבלתי קוד למשחק במבצע GeForce GTX Pick Your Path עכשיו הזמנתי את FAR CRY 4 מיוביסופט קיבלתי במייל חשבונית והכל וזה משחק בהורדה אלקטרונית הבעיה שאני לא מוצא איך להוריד את זה כתוב שם שיש קישור בדף ההזמנה אבל כשאני נכנס לדף ההזמנה מופיעים רק פרטי ההזמנה בלי אף קישור מישהו יודע איך מורידים את המשחק?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אח שלי בן 7 ובניתי לו מחשב: Pentium 3 450MHZ 256 MB כ. מסך 32 MB של נוידיה לא זוכר איזה דגם. איזה משחקים יש? משחקים שיעבדו כל מיני
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חברים ואנשי המשחק הדפוק אני מתלבט על שם חדש nikc name אז ישנה הצבעה שאני הכנתי קבלו חבריי http://strawpoll.me/158610 תיזכרו מי שמצביע משפיע על החתום המאהב של FADIDA
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זה משחק האק אנד סלאש חדש דמוי דיאבלו עם גרפיקה עדכנית שמתמקד יותר בקסמים מאשר בלחימה עם חרבות ונשקים. לא מצאתי עליו ביקורות, אלא רק כתבת בקרוב קצרצרה - http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=376695 מישהו מכיר את המשחק ויכול להגיד איך הוא ?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
בזמן האחרון אני משחק במשחקים שלא עבדו לי על המפרט הישן ונזכרתי במשחק קווסט/הרפתקאות שיצא לפני כמה שנים הדבר הכי משמעותי שאני זוכר זה שכל המשחק שוחק דרך "טרמינל" כלומר היית רואה את הגיבור של המשחק דרך מצלמות אבטחה בקומפלקס מסויים והיית יכול להפעיל דברים דרך מפה ממוחשבת וכו' אני מניח שאם מישהו שיחק בזה הוא בטוח יזכר
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אוקי, אני לא בטוח ב-100% שהשאלה שייכת לפה ולא לפורום ציוד היקפי. אני שואל כאן כי לדעתי יש יותר סיכוי שתוכלו לעזור לי. אני רגיל לשחק במשחקי PC עם גיימפאד USB רגיל, זול שכזה (לא של לוג'יטק או סוני או חברה מוכרת). ניסיתי את MARK OF THE NINJA (שהוא, מהתרשמות ראשונית לחלוטין, משחק stealth-פלטפורמה-מבט צד מאוד נחמד), והמשחק מזהה אוטומטית את הגיימפאד, אבל לא מזהה את כולם נכון. במעגל הכפתורים הימני-עליון בגיימפאד, המשחק החליט שהמקש העליון הוא בעצם המקש הימני, המקש הימני הוא התחתון וכך הלאה. בד"כ זה לא היה מפריע לי, פרט לעובדה שהמשחק מראה לי אילו פעולות אני יכול לעשות באמצעות אייקונים של הכפתורים בפינת המסך (בסגנון אססינס קריד, שרואים בפינה כפתורים ופעולות שרלוונטיות להם), וזה די …
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-


