משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
http://www.polygon.com/2015/6/12/8772143/youtube-gaming-app-channel
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אחרי שגברה על SONY, BEST BUY, COMCAST ו AT&T ענקית המשחקים הגיע לגמר "החברה הגרועה בארה"ב" והיא תעמוד מול bank of america. http://consumerist.com/2012/04/worst-company-in-america-2012-final-death-match-bank-of-america-vs-ea.html http://consumerist.com/2012/03/a-round-of-applause-please-for-your-worst-company-in-america-2012-semifinalists.html בין החברות שלא זכו להגיע לגמר ניתן למצוא גם את FACEBOOK, WALMART, PAYPAL ו GAMESTOP. אין מה להגיד ש EA עשו עבודה מאוד מרשימה בשנים האחרונות בשביל לזכות במעמד הזה מעניין לראות ש ACTIVISION לא הצליחו להגיע לרשימה, שיהיה להם בהצלחה בשנה הבאה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
-
קבלו מה אח שלי מצא (DJO) http://www.emdr.co.il/tomerico/Video/CS.RAR יש שם שני קבצים של קפיצות מגניבות שאפשר לעשות באזטק ובאינפירנו!! זה אדיר!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://computers.walla.co.il/?w=/4006/1103587 ROFL!
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טיזר חדש מחברת Ubisoft עשוי להצביע על תקופת הזמן ההיסטורית שאותה נחווה במשחק הבא בסדרת Assassin's Creed, אי שם בשנה הבאה לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
מה לדעתכם הכלים שצריך לבנית משחק מחשב? ולמה אין חברות ישראליות שמפתחות משחקים? (זכור לי שהיה פעם איזה משחק ישראלי אבל כנראה שלא הצליח יותר מידי)
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם מישהו מכיר משחק אסטרטגיה טקטי בסגנון XCOM - Enemy Unknown?? משחקיות מאוד מהנה בשילוב הסרטונים.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני חושב שזה הז'אנר היחיד שעוד לא שיחקתי בו אז חשבתי אולי לנסות משהו חדש מישהו מכיר סימולטורים טובים? לא משנה לי סימולטור קרבי או לא כל סימולטור יהיה טוב
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תגידו אתם חושבים שיהיה אפשר להיכנס למקומות? בתים? מסעדות? תחשבו נגדי אתם נכנסים לסופר.. הורגים את המוכרת שהיא אומרת את המחיר... נכנסים לבית של מישהו יורים לו בחלונות ופשוט להיכנס למקומות.. לא רק להיות בחוץ כל הזמן.... או להיכנס למסעדה לאיים על המלצרית.. :AR15: אז באמת זה היה המשחק הטוב ביותר שאי פעם היה על פני האדמות....
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש ליגה ישראלית למנג'ר הישן cm0102 בבקשה לינק תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שמעו עם פה מישהו שיודע לשחק הירוס 3(אבל יודע לשחק טוב,שיהיה קצת אתגר).אז שלחו הודעה פרטים או משהו ונשחק,כי חזרתי למשחק וזה מאעפן לשחק נגד המחשב.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! לכל מי שאוהב ג'נרלז ורוצה לשחק בליגה ו/או סתם עם החברים הרשומים מוזמן: www.generalsleague.tipo.co.il
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יודע אולי מאיפה אני יכול להוריד אותם ? תודה. .
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מפרט E6300 1.8 1GB 667 7600GS 256 למה המשחק בקושי אולך על הגדרותבינוניות?? הנה הדרישות.... שלי לא מספיק?? Operating system: Windows XP with latest service pack installed, DirectX 9.0c August 2006 edition (included with demo), OpenAL (included with demo) CPU: Intel Core/Pentium 4/AMD Athlon 2 GHz or equivalent (3 GHz recommended) RAM: 512 MB (1 GB Recommended) Video Card: 128MB DirectX compliant video card, Pixel shader 2.0 and above, only Ati and Nvidia chipsets are supported (256 MB of memory recommended) Sound Card: OpenAL compatible (full OpenAL hardware acceleration capable card recommended) Hard Drive space: 2 GB of free space is required to install and play the dem…
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הם מתנהגים בצורה מאד לא ברורה לגבי ההזמנות של המהדורת אספנים. אני הזמנתי די מזמן עוד מלפני שהם שמו הודעה על רשימת המתנה או זה שאזל המלאי. לקחו ממני פרטי אשראי. אתמול כשניסיתי לודא ששמור לי עותק הם התחמקו מלתת תשובה ודאית. היום באתר שלהם הופיעה הודעה שאומרת שרק מי שהכרטיס אשראי שלו חויב שמור לו עותק, בינתיים אני לא רואה חיוב אבל אם הם עשו את זה אתמול או היום אז ייקח יום-יומיים עד שזה ישתקף באתר של ויזה. מישהו פה כבר קיבל אישור שההזמנה שלו עברה או לחילופין למישהו התקשרו להודיע שאין להם בשבילו עותק? אשמח לשמוע איפה אחרים עומדים עם זה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
ראיתי היום חדשות והם הראו שם איזה משחק אסטרטגיה בשפות: עברית אנגלית וערבית. במשחק אם אני לא טועה מנהלים את מדינת ישראל ובוחרים אם להיות נשיא ראש ממשלה ועוד משהו. ואתלם יכולים לנהל משא ומתן לתקוף בכירי חמאס/חיזבאללה להרוג מישהו מסויים ועוד.. אני חייב למצוא את המשחק הזה תעזרו לי אם מישהו גם ראה את זה... וגם מראים בטלוויזיה איך השר משחק בזה כראש ממשלה ומפסיד חחחח שר במדינת ישראל... תעזרו לי תודה!!!!![br]פורסם בתאריך: 10.02.2007 בשעה 17:53:54 מישהו..?ההקשה אני חייב למצוא את זה או לפחות רק את השם ... :'(
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כל מי שרוצה להישתתף שישאיר איסי קיו אנחנו נדבר איתו כבר! *כמובן שחייב להיות אצלכם מותקן מישחק ההרחבה* מחר(שבת) נארגן עוד מישחק בשעות הבוקר צוהריים וכבר נדבר איתכם!! יאללה בואו נחזור לימי הביניים!!! חחח בהצלחה. תשאירו איסי. פורסם גם בגיימר. http://www.gamer.co.il/gamer2/php/replieslist.php?Highlight=&TopicID=654897 מי שלא נירשם שישאיר איסיקיו!!! כנסוו לגיימר שם הדיון האמיתי.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני הגעתי במשחק לשלב Chase Morphius אני עובר את השלב הוא מגיע לי לקטע מהסרט ואז מעלה את השלב וזורק אותי לווינדווס אם לעוד מישהו זה קרה או שיש מישהו שהגיע לשם ויכול לשלוח לי את הסייב שלו שיגיב בבקשה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי בעיה להתחבר לשרתי משחקים כגון : american army, battlefield 1942, operation flashpoint. הוא פשוט לא מוצא לי שרתים להתחבר אליהם. windows XP PRO. ניטרלתי את ה firewall.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הנה למי שעוד לא שיחק http://www.gamershell.com/download_5125.shtml אהבתי את הrag doll engine במיוחד עם הרובה הזה שיורה מקלות. אף פעם לא נהנהתי כל כך לצלוב זומבים. דרך אגב יש למשחק הגרפיקה בין היפות ביותר ובקלות משתווה לזאת של סטרייקר. הרצתי את המשחק עם 2.8 1024 rdram geforce 4 ti 4800 וכמובן שהמשחק רץ חלק אבל כשהפעלתי AA AF על 2 הוא קצת קירטע בהתחלה. בקיצור משחק שווה לצפות לו אמור לצאת עוד יומיים
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך המלצות למשחקים שיצאו בין השנים 2003 עד ל2007 ראו מפרט בצד אני מחפש משחקים של פעולה אבל לא פעולה כבדה כמו מלחמת העולם השניה כי כבר נמאס דברים כמו Hitman Blood Money , Hitman Constract , Hitman 2 , Hitman Code Name 47 שד"א יש לי את כולם על המחשב.. הנה הרשימה של המשחקים שיש לי על המחשב: Brothers In Arms Battlefield Vietnam Battlefield 2 Commandos 3 Command & Conquer Generals Command & Conquer Generals Zero Hour Counter Strike Source Counter Strike 1.6 Counter Strike Condition Zero Call Of Cathulu Dark Corners Of The Earth Doom 3 Far Cry GTA San Andreas Hitman - Codename 47 Hitman 2 Hitman Blood Money Half Life 2 IGI 2 Covert Strike Me…
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ראיתי בסירטונים שאפשר להאט את הזמן.. למשל כמו בסרטון הזה:http://youtube.com/watch?v=rH01ZbIHCSM&mode=user&search= איך אני עושה את זה?
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-


