עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Interl-Conore,

    הי קניתי את המשחק!!! יש לי 1 GB RAM ואניטי וירוס פעיל ולוקח די הרבה זמן עד הוא עודש LOADING במשחק! אין שום וירוסים או SPYWARES אה טאיך אני בודק את ה FPS שלי? יש לי AMD 3800X2 512 X2 DUEL CHANNEL X1800XT

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  2. אורח ^Rockford
    Started by אורח ^Rockford,

    קודם כל, בנוגע לחדשה שפירסמת בעמוד הראשי מישה, בספק אם גם בשבוע הבא זה ייצא... ככל הנראה שהמוד הזה הולך להיות אכזבה "איכותית"... שמעתי לא מעט תלונות מהבטא טסטרס, קודם כל ה Strafe לצדדים בוטל, לא מבין איך אסתדר בלי זה... כלי נשק עם שמות וInfo מזוייפים... לא ניתן לזוז כשמטמינים את הפ33ה ועוד... בתקווה שזה ייצא וניהיה חכמים יותר אז... הרי חשוב לזכור, עם כל עדכון שיוצא, המטרה היא להפוך את המשחק לריאליסטי יותר.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by wooper,

    היי אני לעיתים רחוקות חוזר למשחק הבעיה היא שמופיעים לי כל מיני צבעים במסך זה רק במשחק הזה ולפי מה שהבנתי זה קשור לווינדוס 7 [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by BandiT,

    שלום אני מחפש לשחק משחק אסטרטגיה ברשת כמו למשל רד אלרט... משהו יכול להמליץ על משחק? הייתי מסתפק ברד אלרט אבל אני לא מצליח לשחק בו ברשת...

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by cleric,

    לא מתאים לי המשחק, הוא ממש משעמם אותי ואני לא נהנה לשחק בו, איך אני מוכר אותו למישהו אחר? איפה אני רואה את הcd key?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by ^GunX^,

    היי , יש לי רד אלרט2 מקורי התקנתי את המשחק והכול עובד בסדר אבל רק בסקירמיש , בקאמפיין אחרי כל משימה ממש לפני הסוף זה נתקע לי או באמצע משימה לפעמים , אני לא יכול לשחק ככה וניסיתי כמה פעמים להפעיל , יש למישהו רעיון איך לתקן אתזה? תודה וגמר חתימה טובה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by rikus,

    http://www.gamershell.com/pc/fallout_3/screenshots.html נו, מה אתם אומרים?

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by WarMachine,

    יש לי את המשחק ואני מריץ אותו בסדר גמור בלי שום בעית סאונד או גרפיקה אך כל פעם בלי שום התראה מוקדמת המשחק מתרסק לי לווינדוס ללא שום הודעת שגיאה או אזהרה מוקדמת.... מישהו יודע מה תוכן הבעיה?

  9. Started by peacebringer7,

    סטים עושה לו לאנצ' ואחרי שמסך הלאנצ' נגמר זה הופך להיות לאסט פלייד טודאיי בלי להכנס למשחק בכלל.(אני כבר באמצע הסינגל כלומר הוא עבד סבבה כמה פעמים) מישהו נתקל בזה? יש רעיונות?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  10. התגעגתי קצת למשחק ;D צריך המלצה לשרת מולטי פייר עבור GTA SA תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by 91Superman,

    עד עכשיו חשבתי שזה נורמלי מה שיש לי ואני משחק חצי שנה הFPS שלי נע בין 30-50 אבל כמובן שברגעים החשובים כשאני נלחם יש לי 30 יש לי מחשב P3 733 128 MB G-FORCE 4 MX440 אם אתם חושבים שהבעיה היא בזיכרון אז לא, היה לי 256 לשבוע ולא היה שינוי יש לי מספיק מקום בכונן הקשיח וכן עשיתי דברים כמו FPS_MAX 100 וVSYNC off מתחנן לעזרה אגב אני רוצה לציין שזה פעל אצלי לתקופה קצרה במאה אבל ברוב טיפשותי פרימטתי את המחשב ואני לא זוכר איך עשיתי שזה יהיה מאה נ.ב שגיא ממצב מנחש מי זה?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  12. בפעם הראשונה שנתתי למשחק להמשיך את הסרט בסוף המשחק וגיליתי את השיר. זה כמו שרואים סרט ובסוף נכנס שיר שבא בדיוק ברגע המתאים. למי שמעוניין קוראים לשיר The Poets Of The Fall - Late Goodbye שנה טובה!

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by nore0,

    הקול של היריות לא נשמע טוב מקורטע כזה לא רשמתי את ההודעה בפורום סאן אנדרס כי חשבתי שזה מתאים יותר לכאן (דריברים וכו') אז זה קשור לדריברים ??? איך יודעים מה להוריד ואיזה כרטיס קול יש

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  14. אני צריך לדעת איך לעזוב את החבל ולרוץ על הקיר כמו בדקה 1:07 http://www.youtube.com/watch?v=kOLFj...eature=related אני עברתי את המלכה הראשונה ואז מבקשים ממני לקפוץ על מין מתקן כזה ונפתח דלת עכשיו אומרים לי לקפוץ על החבל אני קופץ אני עכשיו מנסה לעזוב אותו ניסיתי באמת כול דבר והוא לא עוזב ושאני סתם מנסה לקפוץ כדי להגיע לדלת זה יוצא לי אז הינה זה הקטע ב1.07 דקות בדקה ו7 שניות תגידו לי בבקשה איך לעבור תחלק הזה תודה מראש מתן

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by sd1,

    יש לי XP והתקנתי כוכב כחול המשחק עולה אני עושה משימה ואז שאני לוחץ טיסה זה יוצא לי מהמסך ורושם שלח או אל תשלח. שמעתי ילדים שכן מצליחים להפעיל את המשחק על XP יש פאץ' שמתקן את זה? יש איזו דרך שניתן כן לשחק על XP את המשחק? אשמח לכל פיתרון בקשר לבעיה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  16. יש לי נייד פורד ספייד 2 אבל די כמה אפשר מה המשחק ראלי הכי חדש שיצא עד כו ? עם הגרפיקה הכי טובה ... למחשב כמובן ועם הכל הכי חדש כי אני יודע שיוצא כל שנה משחקי ראלי אני זוכר היה לי משחק מהמחשב הקודם '' ראלי עולמי '' משחק ישן אני לא יודע עם אתם זוכרים אבל בלי רשת היה אפשר לשחק באותו מחשב אחד במקלדת ואחר בהגה או שניים במקלדת היה אפשר לשחק ראש בראש בקיצור עם יש עוד משחק כזה מחודש אשמח לקבל המלצות ולדעת מה המשחק בעל הסאונד והגרפיקה הכי יפה

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by FatherBoard,

    כשתכנית ההתקנה עולה, אז היא מחפשת את הסימס האורגינלי, ואחרי שהיא מצאה אותו היא נותנת הודעה שגיאה שאומרת שיש רק ביט איד פנוי במחשב!!! ההרדיסק מפוצל - בראשי יש בערך 14 גיגה פנויים ובמשני יש בערך 8 גיגה פנויים! מה הרעיון??? ניסיתי להעביר את תיקיית הסימס לכונן אחר ועוד כל מיני דברים אבל כלום לא עזר! צריך עזרה דחוף!!!!!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by DarkStar,

    כפי שאתם יודעים ... כן כן המשחק יצא בארץ ! ולכל אלו מכן שלא הזמינו את ה Retail יכולים עכשיו להשיגו בחנויות ( דבר ראשון אני חייב לציין שההשקעה בעלילת המשחק היא פשוט מצוינת שווה כל שקל !) הבעיה שלי היא כזו כאשר אני מפעיל את המשחק הכל עולה וכ'ו אבל כאשר אני משחק בו כעבור כמה דקות או כ 1-60 דקות או לפעמים בכלל לא...הבעיה לגמרי רנדומלית ! המחשב עושה Restart ואני לא מתכוון שהוא יוצא מהמשחק ומכבה אותו כמו שצריך ! פשוט כאילו לחצתי על הכפתור של הריסט ... ולפעמים יש לי מזל וזה סתם נתקע ואני חייב ללחוץ על הריסט בעצמי ... מישהו נתקל ? מישהו יודע למה זה קשור ... בשלב זה אני מוכן לנסות הכל !

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  19. הכותר Toxikk מושק רשמית עם גירסה חינמית חדשה, ועם סגנון שיעורר בכם נוסטלגיה ל-Unreal Tournament ו-Quake 3 לכתבה

  20. משחק הלהיט הגדול של Bethesda יציג תמיכה בכלי מודינג ייעודיים שלה במקביל לבואן של חבילות הרחבת התוכן הראשונות מרגישים שכבר מיציתם את המרחבים הוירטואליים הצחיחים ב-Fallout 4? יש לנו חדשות טובות עבורכם – בקרוב נתחיל לראות מודים משמעותיים ומושקעים הרבה יותר עבור משחק התפקידים-פעולה הנודע. מוביל הפיתוח של המשחק בבת'סדה, טוד האוורד, הצהירבראיון שערך כי הכלים הייעודיים, אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מכותרים כמו Oblivion, Fallout 3 ו-Skyrim ולמנוע העיקרי ששומר עליהם לגיטימיים שנים אחרי שהושקו, יושקו עבור המחשבים האישיים בחלון זמנים בין חבילת התוכן הראשונה עבור Fallout 4 (שתגיע במרץ ותיקרא Automatron) לבין החבילה השנייה – באיזור חודש אפריל. ישנו מספר בלתי מבוטל של מודים ש…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by deking,

    שלום, אני רוצה המלצה למשחקי מירוצים תאמת לא אהבתי את הניד פור ספיד האחרון .. מה יש לכם להציע?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Roeebaeloha,

    היי חשבתי שאולי יהיה יותר כיף אם נוכל לשחק בסרברים לא ישראלים ביחד ונוכל לעשות גם משמות ביחד ובשביל לעשות זאת כיתבו את השם משתמש של אוריגין שלכם ונוסיף אחד את השני :xyxthumbs: אני: Yotambae

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by N.S,

    רציתי לדעת אם יש ציטים לבונוס???למשחק בונוס..

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. לא זוכר כמעט כלום...אבל באלי נוסטלגיה...מישהו מכיר? אני זוכר שהיו כמה קומות והם היו מחליפים צבעים לפי הקושי...

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  25. Started by Kidney_stonE,

    http://stargateworlds.com/ למעלה מימין

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים