משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
Battlefield 2:Special Forces החדש מה אתם אומרים אליו? יש אפשרות לקניה Online מי שיגיד שישראל לא תומך לקניה BULLSHIT!,אתמול הזמנתי 29.00$ https://account.ea.com/commerce/product-info.jsp?ipath=15&locale=en_US&sls=3&site=eaco&prodid=BF2-MAP&skin=bf2map&app=commerce&lkey=Q3m5hRI7YHrhAF8ACmb3ogAAKDw.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ראיתי משחק כזה נראה לי יחסית חדש, שצריך להעביר כדור לתוך עיגול כחול לכמה שניות בדרכים שונות, שמזכירות את המשחק המכונה המופלאה הנוסטלגי. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם למישהו יש קראק למשחק שיפרסם פה את הלינק להורדה או שישלח לי לכתובת yair19_20@walla.co.il
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.pocketgamer.co.uk/r/PSP/Sony+PSP/feature.asp?c=1539 בקיצור למי שלא רוצה ליקרוא הם אומרים שהPSP לא מת ולא צריך להכין לו ארון קבורה עדין הם אומרים שסוני עשתה כמה טעויות הם מסבירים על בעיות שניפתרו ובעיות שנישארו הם מודים שהDS מוכר יותר ושנינטנדו עשתה עבודה טובה איתו בליפנות ל2 סוגים של קהל אבל גם אומרים שבכל זות הPSP מכר מיליונים ושהיא אפשר להשוות בין 2 המכשירים ובשורה התחתונה הם חושבים שהשנה הראשונה של הPSP לא היתה מושלמת אבל כן היתה טובה (מה שכתבתי זה לא מילה במילה והם גם דיברו על עוד דברים כמו הפורטים מהPS2 אבל פשוט סיכמתי תדברים החשובים) בשורה התחתונה שלי אני רוצה להגיד שהם צודקים לפי דעתי בכל מה שהם אמרו ובניגוד לאנשים מסוימים...הם לא ניראים כמו פאן של …
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
כמו כל ישראלי טוב גם אני כשאני קורא באתר כמו גיימר על רישום לבטא אני נרשם בלי להיות בטוח למה אני נרשם. הפעם לשם שינוי הצלחתי להכנס לבטא של המשחק הזה. קצת מידע: זה מין משחק פעולה-אסטרטגיה באינטרנט. ישנם 2 קבוצות ולכל אחת יש מנהיג שהוא בעצם משחק את המשחק כמשחק אסטרטגיה (ממבט עליון) ואחראי על שדרוגים, הוצאת עובדים ובניית הגנות. שאר השחקנים משחקים את המשחק ממבט ראשון או שלישי כקשתים, לוחמים וכנראה עוד כמה דברים. ו... כמו בכל משחק המטרה היא לנצח את הקבוצה השנייה ולהרוס לה את הבסיס. כתבה מלאה על המשחק ותמונות ניתן למצוא כאן. אני כרגע בשבלי הורדה של הבטא וכנראה אוכל לשחק רק עוד כמה ימים (הכרטיס מסך בתיקון) ואז אוכל לדווח לכם אם הוא שווה. אם יש כאן עוד מישהו שהצליח להשתחל לבטא ש…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אצל אח של חברה שלייש בעיה רק ב SAN ANDREAS שכאשר בתוך המשחק יש טעינת של סירטון כמו למשל כניסה בדלת (במיוחד שם זה קורה) מופיע מסך כחול. נסיון פירמוט/עדכון ביוס/עידכון דרייבר כ.מסך, לא עזרו. אני יודע שיצא איזה עידכון למשחק שפותר כמה בעיות אבל לא מצאתי אחד שמתאים לגירסה של HOOLDEM מישהו נתקל? מכיר? תודה רבה
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש דבר כזה דום 3 לסוני 2? או משחק בסגנון שלו? (שאפשרי לקנות בארץ ולא מאיזה אתר מחו"ל) ואיך המשחק עצמו טוב או לא שווה את הכסף?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חלקם סוג של פארודיה לא רק על מסיבת התה עצמה אלה גם על סרטונים אחרים שאנשים עשו.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
למה קוראים למפרי זכויות יוצרים "פיראטים" ומה הקשר שלהם לשודדי הקראיביים? קפצו איתי ועם ינאי לסיקור זריז על מקורות הפיראטיות, כיצד התופעה נולדה והתפתחה. שבוע נפלא
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תראו בתמונה נתקעתי בקטע עם השעון אני לא מצליח לשים את המחוגים במקום (חידה די קשה)
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לא מאלה של הילדים הקטנים קראש שפיכות דמים פעולה אקשן ומרוצים (מרוצי רחוב)
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש משחקי אסטרטגיה יפים וקלילים.. בסגנון הAOE3 וכל אלו.. את הCOH כבר ניסיתי.. די אהבתי אותו.. איזה משחקים מעניינים ויפים ולא יותר מידי מסובכים יש לכם להציע? יודה לכם מאוד,אופיר.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי רדאון 9700 PRO של ATI אבל עקב התערבות בסנוקר עם אחי הרדאון אצלו לחודש ולי יש עכשיו GEFORCE 2 MX200! יש ל ETM RISE OF NATIONS ועכשיו קיבלתי את WARCRAFT 3 וMAFIA בפעם הראשונה! אני צריך לחכות עד ה20 לחודש כדי שהרדאון שלי יחזור אליי אז לחכות או לשחק?
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה בביקורות על הכרטיסי מסך,במבחני ביצועים בודקים את הכרטיסים לרוב על BF2 ו FAR CRY אני לא מבין לאף אחד מהם אין גראפיקה כזאת כבדה למה לדוגמא לא משתמשים ב RAINBOWS SIX VEGAS? זה המשחק לPC אם הגראפיקה הכי טובה שיש היום. אפשר בבקשה לדעת למה ?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנדתי מחדש דרייברים ו-directx ואפילו את המשחק מחדש אך שום דבר אינו עזר . geforce 8500 512mb amd 4600 320gb vista ultimate 32bit
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המפרט, הצורה והמחיר של הפרוייקט השאפתני מבית ענקית הטכנולוגיה נחשפים - בדרך להשקה בחודש נובמבר הקרוב לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
פלטפורמת הגיימינג והמפיצה היפנית החליטו לחגוג את יום האהבה הבינלאומי בצורה קצת שונה, ומציעים מספר כותרים להורדה חינמית לגמרי לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מי פה כבר סיים את זה? מבחינת המשימות המאורגנות, המשחק די קצר, אבל לפחות אפשר להמשיך אחרי זה בתור פרי לנסר.... 8)
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי חברים,שבת שלום. מקווה שזה הפורום המתאים,ואשמח לדעת מתי יוצא דום החדש. תודה מראש לעוזרים הנכבדים
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בעיה שחוזרת על עצמה כבר פעם שניה עשיתי extract לקבצי ה- bin של המשחק, צרבתי אותם על דיסקים... הדיסק הראשון עולה, אבל כשמגיעים לשלב שהוא מבקש את הדיסק השני, הוא לא מזהה אותו !! (ניסיתי לצרוב אותו כמה פעמים - לא עזר). אני כבר די נואש... אותה הבעיה חזרה על עצמה גם ב- Doom3 וגם ב- Far Cry מה אני לא עושה נכון? ??? ??? ???
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני משחק GW2 בשרת Fissure of woe (אירופאי). רציתי לדעת אם יש עוד חבר'ה שמשחקים על השרת הזה. יהיה נחמד לרוץ עם עוד כמה ישראלים (:
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כותר הפעולה-הישרדות החדש מבית הידאו קוג'ימה מקבל את תאריך ההשקה הרשמי שלו לשוק ה-PC - ב-2 ביוני, היישר אל חנות פלטפורמת ה-Steam לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
כשאני מפעיל ITUNES וCSS, המשחק נתקע או שיש פינגים עצומים פתאום. אני משתמש בITUNES 7.0.2
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-


