משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
למשל שאני מתקרבת לבן אדם לא רשום לי TALK ולא כלום כנל לפתיחת דלתות או לקיחת חפצים מגופות לא רשום לי כלום במסך המסך רייק.. איך אני מסדרת את זה?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/action/prismguardshield/index.html מדובר במשחק פעולה טקטי שיצא לפני כחצי שנה ופותח בשיתוף עם צבא ארה"ב לפי מה שהבנתי. לא מצאתי ביקורות עליו. אתר המשחק - http://www.prismthegame.com/game.htm פה אפשר להוריד אותו בחינם באופן חוקי - http://www.gamershell.com/download_36378.shtml מישהו מכיר ?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני שונא את המשחקי מטוסים האלה ששעתיים מתכוננים לאיזה "קרב" שנגמר אחרי 2 שניות ורבע.. יש איזה סימולטור נורמלי לשליטה (לא שאני צריך להיות טייס בחיל האוויר בשביל להשתלט על המטוס) וגם שיהיה בו אקשן ?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם יש מישהו שמחשק דייזי אם כן תצרפו אותי בסטים jokelolo
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
ESL - Electronic Sports League זה בעצם אתר למשחקי מחשב תחרותיים הכי גדול בעולם שכולל בתוכו המון לאדרים טורנירים קאפים וליגות. אני יהיה ספציפי וידבר על המשחק שאנחנו מתמקדים Call of Duty: Black Ops II. טוב אז אני ישתף אותכם בטורנירים ב ESL שאתם יכולים להשתתף. GO4BO2: טורניר חמש על חמש שמתקיים כל יום ראשון בארבע בצהריים זה מתנהל כמו ODC כל המשחקים מתנהלים באותו יום, את המשחק על המקום השלישי ואת משחק הגמר הקבוצות יכולות לשנות את התאריך של המשחק ולשחק אותו ביום אחר בגלל שזה לא מעקב את הטורניר. 5on5 A-Series: לאדר חמש על חמש שמחולק לשני לאדרים לאדר עליון ולאדר תחתון, הלאדר עובד בשיטת Matchmaking שבעצם אתם נרשמים לשעה מסוימת לשחק בה לפי השעות שיש לבחירה ואתה מקבלים קבו…
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
UBISOFT שיחררו את הדרישות מערכת, נראה שהם ממשיכים בקו של AC עם דרישות מערכת גבוהות יחסית. [h=3]MINIMUM[/h] Supported OS Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only)Processor Intel Core i5-750 @ 2.6 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz Memory 4GB Video Card NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD5850 (1GB VRAM) Direct X Version 11 Hard Drive 30 GB available space Sound Card DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers [h=3]OPTIMAL[/h] Supported OS MS Windows 7 SP1, MS Windows 8/8.1 (64bit versions only)Processor Intel Core i5-2400S @ 2.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better Memory 8GB Video Card NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon R9 290X or better (…
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המשחק נתקע כל כמה דקות ב xp. ניסיתי להשתמש ב compatibilty mode לכל os אפשרי אבל זה לא עזר. יש למישהו רעיון מה לעשות? במחשב השעבר שלי (Pentium 3 450MHz) המשחק פעל ב xp. למי שלא מכיר, warlords 3 וההמשך שלו darklords rising הם משחקי אסטרטגיה בתורות שקצת דומים לheroes אבל לדעתי הרבה יותר טובים. דמו של המשחק
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הפרק השלישי בסדרת משחקי התפקידים הגיע למכירות של 4 מיליון עותקים בתוך שבועיים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/the-witcher-3-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%94%d7%a6%d7%9c%d7%97%d7%94-%d7%9b%d7%91%d7%99%d7%a8%d7%94/
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
פרק ראשון בטרילוגיית אססינס קריד חדשה למחשב ולקונסולות, משחקי Halo לאייפון ו-Hearthstone לאנדרואיד - זאת ועוד במדור משחקי השבוע שלנו לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-assassins-creed-%d7%91%d7%a1%d7%99%d7%9f-%d7%95-halo-%d7%91%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f/
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי שאלה בקשר לשולחנות מחשב. האם זה עדיף שהמקלדת והעבר יהיו באותו גובה או שאין הבדל והעכבר יכול להיות למעלה בשולחן והמקלדת במשהו כזה שיוצא מתחת? וגם איך זה אצלכם?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שמעתי מחבר שיצאה הרחבה חדשה להירוס 4, יותר חדשה מ The Gathering Storm. יש למישהו מושג אם זה נכון ואיך קוראים לה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תוכנה חדשה שבניתי בשם Creeper כרגע מה שיש בה זה מאגר נתונים של כל המרכיבי אלכימיה, ואפשרות חיפוש מאוד נוחה לפי אפקט/ערך/שם/קוד/משקל וכו'. [פרסום לא סמוי] מומלץ לכל חולי הלב, נשים בהריון, וסתם שחקני Morrowind! [/פרסום לא סמוי] הנה Screenshot: תראו איזה מותק! התוכנה בנויה בC#.Net ככה שלמי שאין, יצטרך להתקין את התמיכה בדוטנט, מה שנקרא: Net Framework. ניתן להוריד או מWindows Update או מפה: http://download.microsoft.com/download/.netframesdk/Redist/1.0/W98NT42KMeXP/EN-US/dotnetredist.exe בינתיים התוכנה הינה לפני הגרסה הסופית לגמרי שלה, וידוע לי כבר על באג אחד (אבל בתור משתמשי חלונות אני בטוח שזה לא יפריע לכם ;D ) התוכנה משתמשת בתוכנת התקנה מבית מיקרוסופט. אם …
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום. אני משחק ב HL 2 ויש שם שלב של מסוק וירידה כזאת למטה, עכשיו ברגע שאני יורד מגיע המסוק ומתחיל לירות עלי ואין לי לאן לברוח מה אני צריך לעשות? תודה
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כשאני משחק ב my career אז יש כל מיני סמלים המשפה שכשאני מגיע אליהם בנסיעה אז יש מעגל כזה בצבעים שונים ...איך אני למשל קונה כל מיני חלקים לאוטו בחנות לחלקים..?? שאלה נוספת אם התחלתי את הקריירה שלי אם רכב זבלה ואני רוצה לשפר אותו או להחליף אותו איך אני עושה את זה??????? תודה
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
איזה פינג יהי לי עם: 1) ADSL 0.5 2) pentium 3 3)500 MHz 4)384 SdRAm 5)G-Force 2 mx200 64 mega 6)windows 98 ???
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מחשב חזק אבל עדיין זרו ו 1.6 מקרטעים למרות שזה מראה 99 FPS .....מה שלא נכון זה לא מדד הרי המשחק מרצד לא זז חלק ..אם לדוגמה תעמדו מול קיר ותזוזו ימינה ושמאלה התמונה לא חלקה היא מקורטעת אני חושב שזה בעיית תמיכה בכרטיסים של ATI יכול להיות ?? כי לא ניתקלתי בבעיה כזו במשחקים אחרים נ.ס דרייברים הכי חדשים כמובן ATI 9800
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מצאתי אתר פצצה חובה להיסתכל ובבקשה תענו בתרד הקודם שלי חייב שרתים ל SOF 2 http://csnation.counter-strike.net/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום זה מהפרט שלי E6600 ASUS P5B ASUS 8800GTX 768MB 1GB RAM 667 DDR 2 250GB WD ואני מדבר על המשחק RainBow Six Vegas?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש אחר הטלאי לליגה הישראלית לChampionship Manager 01\02, חיפשתי באתר שלהם CM-IL.MACCABITA.CO.IL אבל הוא נסגר משום מה (על שום... ) אז חיפשתי בגוגל וגם לא מצאתי, משהו יכול לעזור לי בבקשה???
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מקס פיין 3 + ההרחבות ב17.49 דולר. שימו את הקוד GMG20-P4DLK-FKYRS וזה יוצא 14 דולר למשחק+ההרחבות
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שימוש בשבב עיבוד משופר, לכאורה, מאפשר לקונסולה הנייחת-ניידת של נינטנדו לפעול באופן יעיל הרבה יותר לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
הבחירות של גולשי פלטפורמת הגיימינג הענקית עשויות להפתיע אתכם במספר היבטים - אך לא בקטגוריה הראשית והחשובה ביותרלכתבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 2 followers
-
-
מהמשחקים החדשים NFS PS AREA 51 Gears Of War Soldier of Fortune payback יש למישהו מהם תמיכה ב DX10??(כי אני לא רוצה להתקין ויסטה רק בשביל CRYSIS)..
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-


