משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש משו שירגיש כמה שיותר אמיתי יש לי הגה logitech g25 אז אני מחפש משו שירגיש ממש כמו לינהוג יש לי test drive unlimited האם כשמשחקים על HARDCORE MODE זה מציאותי? ויש לי LFS S2 אבל גראפיקה לא משו יש לי colin mcrea dirt התחושה נחשבת למציאותית? איזה משחקי מכוניות אתם ממליצים?(רק לא nfs)
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקנתי את המשחק HALO 2 ההתקנה עברה חלק נכנסתי למשחק ובחרתי רמה NORMAL ואז הופיע מסך כחול עם שורות זזות חיכיתי וחיכיתי ולא קרה כלום... השלב הראשון של המשחק לא עלה יש לציין שהמחשב לא נתקע . (ניסיתי גם התקנה מחדש של המשחק) מה עושים? הנה תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 862 צפיות
-
-
-
-
המשחק עבד סבבה עד לחלק שהייתי במהרה עם המכשפה מחוץ לעיר ומאותו רגע שיצאתי כל המשחק נהיה כמו מרוח ומטושטש כאילו הדמות שיכורה. למרות שהמשכתי לשחק וזה לא חוזר למצב הננורמאלי. אם אני עושה LOAD אחורה הכל בסדר ככה שזה לא קשור להגדרות או לכרטיס אבל המשכתי לשחק דיי הרבה וחבל לי לעשות LOAD רחוק. למרות שזה ממש הורס את המשחק שזה מטושטש כל כך. מישהו מכיר את התופעה?
-
- 0 תגובות
- 561 צפיות
-
-
זוכרים שהיה פעם משחק משטרה ממכר כזה... שהשחקן שלט רק בכוונת והרג הרבה פושעים... התנועה של השחקן התבצעה באופן אוטומטי והשחקן רק כיוון את הכוונת והרג... אני זוכר שהבוס הראשון היה אחד שזרק עלי חביות אדומות כאלה...השלב הראשון היה בחנות תכשיטים כזאת והתפתח למרדף מכוניות...(אם זה עוזר למישהו...) מישהו זוכר מה השם של המשחק... אני מחפש אותו המון זמן ולא מוצא...=\תודה לעוזרים...
-
- 4 תגובות
- 691 צפיות
-
-
-
איך אני מוודא שהמשחק רץ אצלי בDX10? צריך לעשות משהו? המשחק בכלל יכול לרוץ נורמלי על 8600GT?
-
- 10 תגובות
- 874 צפיות
-
-
למה לעזעזל הפקודה הזאת לא עובדת לי? מה אני רושם לא נכון? bind q mm_player_add_adrenaline 100 זה מחזיר לי את זה: bind <key> [command] הפקודה עצמה עובדת, אבל הבינד לא עובד בשיט
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
הבעיה שלי היא כזאות: הגעתי למסימה האחרונה (אני חושב) אחרי שניטרלתי את הפצצה במערה הזאות המשחק פשוט... לא יודע איך להסביר את זה, המשחק לא מגיב אבל כשאני נכנס למנהל המסימות הוא מראה לי שהוא פועל בסדר. איך שאני מנטרל את הפצצה זה מה שאני רואה : [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
שלום, התקנתי קרייסיס ושאני מפעיל אותו ב-32 ביט הוא עובד ושאני מנסה להפעיל 64 ביט הוא נשאר על מסך שחור הרבה זמן ולא עולה. למישהו הייתה בעיה דומה? האם יש סיבה לכך? ומה בכלל ההבדל בין ה-32 ל-64? יש לי מחשב חזק שעומד בדרישות המשחק. תודה!!!!
-
- 1 תגובה
- 766 צפיות
-
-
שלום, יש לי מעבד כפול ליבה והוא מריץ לי משחק רשת מסוים מהר מאוד... שאלתי את אותו שאלה לפני שבוע בערך על FARCRY ואמרו לי להכנס למנהל המשימות, ו"לכבות" ליבה אחת... ניסיתי ותהליך זה פעל גם בעוד כמה משחקים שלא עבדו כראוי... אתמול הורדתי משחק רשת מסוים, הוא פעל גם כן במהירות כפולה כזאת ושנכנסתי למנהל המשימות ראיתי שאין תהליך על שמו... מה אפשר לעשות? :nixweiss:
-
- 4 תגובות
- 590 צפיות
-
-
כל פורט שאני בא לשחק קורס לי אחרי 2 דקות משחק.קרה עם לי GOW,עכשיו עם קיין ולינץ' ובלקסייט. איך אני מסדר את זה?יש איזה תיקונים למשחקים האלו? אני משתגע כבר
-
- 8 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום אני משחק פיפא 2008 ברשת ואני לא יודע איך אפשר לשנות את הרמה מהירות המשחק והדקות אם זה אפשרי בכלל ומישהו יודע איך משנים שיסביר לי בבקשה תודה
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
שלום ראיתי את דרישות המשחק nfs ps והמחשב שלי עובר את הממולצות ושאני נכנס לשחק, אני שם לב שעל הגדרות גבוהות המשחק לא זורם בכלל אלא רק על הכי! נמוכות הוא זורם! למישו יש רעיונות לעזרה?! פאץ'? משו אחר?! תודה
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
אני עכשיו משחק ב COD4 ואני רוצה לומר לכם שזהו אחד המשחקים שנהנתי בו עד עתה. הכל כל כך ראליסטי ויש תחושה שאתה באמת נמצא בשדה הקרב. במיוחד נהנתי בשלב של הצלפים בו אני והמפקד שלי אמורים להתנקש במישהו...חברה זה נראה לי כאילו אני בסרט. מהו המשחק שלכם...?
-
- 162 תגובות
- 19.2k צפיות
-
-
ע"פ הכתבה הזאת: http://kotaku.com/gaming/rumor/gamespot-editor-fired-over-kane--lynch-review-328244.php יש שמועה שכותב ביקורות בגיימספוט פוטר בעקבות ביקורת לא מחמיאה שנתן למשחק Kane & Lynch של חברת Eidos , שבתגובה איימה לבטל את הקמפיין הפרסומי שלהם שרץ בגיימספוט ומכניס להם הרבה כסף. גיימספוט בתגובה פיטרו את הכתב. אם זה נכון זה ממש עצוב, זה רק מראה כמה לא אובייקטיביות הביקורות באתר, מי יודע כמה ואיזה עוד ביקורות הושפעו בדרך כזאת?
-
- 36 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
זה לא קורה תמיד אבל לרוב כשאני מעלה מפה או אפילו באמצע משחק לפעמים זה קורה עוד לפני שאני מגיע לתפריט ההתחלה המשחק קורס לי! ומה שגורם לזה הוא הקובץ kernel32.dll זה מה שכתוב לי מישהוא יודע למה ואיך לתקן את זה??? בבקשה עזרה!:'(
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום, ברשותי המשחק Company of heroes. המשחק מעודכן לגרסה 1.71. לא שיחקתי במשחק כמה חודשים. לפני מספר ימים ניסתי לשחק באינטרנט- והוא אומר לי שאני צריך להוריץ פאץ של 1.7GB!!!! נסיתי להסיר ולהתקין מחדש- לא עזר. למישהו יש רעיון?!
-
- 8 תגובות
- 839 צפיות
-
-
-
אני התקנתי את המשחק אבל חסר לי הסירייל נאמבר אולי מישהו יכול בבקשה לעזור לי ולרשום לי אותו אני הודה לו מאוד..
-
- 2 תגובות
- 648 צפיות
-
-
unreal tournament 3 הוא הכי חדש בסידרה ויש לי עוד שאלה מתי הוא יצא??
-
- 2 תגובות
- 667 צפיות
-
-
חייב את הקראק הזה מישהו יכל להשיג אני מחפש בנרות
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
שלום , יש לי את המשחק test drive unlimited מקורי בכל פעם שאני מפעיל אותו הוא קורס ברגע שאני מגיע למפה. המערכת פשוט נופלת ואני מקבל את הודעת השגיאה המופרסמת של ווינדוס. לפעמים המחשב אפילו עושה ריסט לעצמו. אין לי מושג מה הבעיה פה וניסיתי כבר הכל. עדכון הכרטיס מסך,עדכון הווינדוס,התקנת הפאט' למשחק וכו' ועדיין אותה הודעה מעצבנת. לפני כמה חודשים המשחק היה מותקן על המחשב שלי והוא רץ בלי שום בעיה ולא הקטנה ביותר. ההבדל היחיד שיש בין מה שהיה לי אז להיום היא שאז הייתה לי ויסטה על המחשב.והיום אני עובד על XP PRO אמנם המסך שיש לי עכשיו גדול יותר אבל אני דיי בטוח שגם אז המשחק רץ לי עליו בהגדרות הגבוההות. בכל מקרה,גם ששיניתי את הרזולציה ושיניתי את ההגדרות לנמוכות יותר המחשק ע…
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
כמו בכותרת, הפעלתי תמשחק וזה מה שכתוב /= ! המפרט שלי בחתימה . תודה מראש =) [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-


