עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by R3gM4n,

    באתי לכאן כנציג השרת הישראלי לBF2 (אני אדמין בו, אז אם יש תלונות, או הודעה פרטית כאן, או בפורום בVGAMES או בXFIRE או MSN) כל שחקני משחק הרשת המדהים הזה יכולים להתפקד בדיון הזה, אם אפשר, אנא בהודעה שימו את מספר המתפקד, שם (לא חייב אמיתי, אפשר כינוי), ניק במשחק (בלי PREFIX), ואם יש, XFIRE או MSN. הנה, דוגמא: 1 תמיר tnauman Xfire: tnauman פרטים על הקהילה הישראלית למשחק: bf.vgames.co.il שרת ישראלי מדורג: 213.8.254.138:16567 שרת וייב: 213.8.254.38:16567 שרת TeamSpeak: 84.94.230.165:2525 בלינק הראשון עם הפורום תוכלו לראות FAQ למשחק, מדריכים למינהם, שרת FTP לקהילה עם סרטונים של משתמשים ועוד. דיון ראשי על השרת, כולל חוקים, רשימת אדמינים ועוד כמה דברים נחמדים על השרת: http://forum…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. שלום רב, יש לי בעייה במשחק ביושוק והשלב השני נדפק לי, אז אם מישהו יוכל לעלות לכל שרת שהוא את קובץ השמירה של סוף השלב השני, או תחילת השלב השלישי אני ישמח. השלב השלישי נקרא ARCADIA לפי מיטב זכרוני. תודה.

    • 5 תגובות
    • 644 צפיות
  3. Started by xpl0it,

    היי חברה.. אני מצטער על האשכול אני יודע שהוא לא במקום, אבל אני כבר חצי שעה מחפש בכל הפורומים בHWZONE ללא הצלחה. לפני שבוע ראיתי פה הודעה של מישהו שמצא איזשהי תוכנה (נראה לי RIVA TUNER או משהו דומה) שמצליחה להתגבר על TEARING במשחקים ע"י הפעלת VSYNC ו-TRIPLE BUFFER ישירות מהכרטיס מסך או משהו כזה... נראה לי גם שזה פעל רק על OPENGL. קיצר אני לא מצליח למצוא את ההודעה הזאת ואני ממש צריך את זה ! מישהו יכול לעזור לי למצוא תא ההודעה ?

    • 5 תגובות
    • 662 צפיות
  4. Started by johnwoo,

    כשאני רוכש משחק חדש אני מחוייב להפעיל אותו כשהדיסק נמצא בכונן הדיוידי. יש אפשרות כלשהי לשחק במשחק ללא צורך בדיסק ההתקנה (אני רוצה לקנות את COD4, אבל לא מעוניין להיות תלוי בדיסק)?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by maxshuk,

    היי, יש לי כרטיס מסך GEFORCE GS 7600 , ושאני מעלה את המשחק הוא אומר לי שהדרייבר א מועודכן וצריך להוריד דריבר מעודכן הורדתי , וזה עדיין לא עובד לי , הוא מתחיל ואז קורס ועושה לי ריסטארט למחשב , ויש לי מחשב חזק , למשל CALL OF DUTY פועל לי חלק . עם יש למישהו רעיונות זה יעזור מאוד.....

    • 1 תגובה
    • 719 צפיות
  6. היום בבוקר סיימתי את EP2 (למעשה אתמול בלילה ועשיתי SAVE ממש לפני סירטון הסיום ורק היום ראיתי אותו). ממה שראיתי בוויקיפדיה אז עוד אין תאריך יציאה אבל אולי זה לא מעודכן שם...

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by matanaskar,

    אין לי מושג מה אני צריך לעשות שמה כבר טחנתי תמוח ולא הצלחתי למצוא פתרון אז אני פונה אליכם. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 882 צפיות
  8. בשבועיים הראשונים להשקתו (מה-13 בנובמבר ועד סוף החודש) מכר CRYSIS רק 86,633 יחידות, מספר עלוב לכל הדעות עבור משחק שהושקעו בו מיליונים רבים של דולרים. המכירות של גרסת ה-PC של UT3 היו עלובות עוד יותר כאשר בפחות משבועיים מאז השקתו, ב-19 בנובמבר ועד סוף נובמבר, הוא מכר 33,995 יחידות בלבד... אם מסתכלים על המכירות של HALO 3 או כל משחק קונסולות מושקע אחר ניתן לראות הבדל עצום במכירות, משחקי הקונסולות המצליחים מוכרים מיליוני עותקים תוך מספר שבועות כאשר משחקי ה-PC מדשדשים מאחורה. האם משהו רע עובר על שוק משחקי המחשב? http://www.joystiq.com/2007/12/14/crysis-sales-in-crisis-ut3-gets-fragged-too

    • 108 תגובות
    • 9.1k צפיות
  9. Started by Toxin II,

    בדוגרי, המשחק שווה קנייה או לא? אני בלבטים קשים... אחרי 4 שנות משחק בUT99 ו-3 בUT2004 אני מתבלט אם שווה בכלל לקנות את UTIII הדמו היה חמוד, אבל לא הצליח להדהים אותי כמו קודמיו... והבנתי שהוא מאוד בעייתי בכל התחום הטכני...

  10. סליחה אם כבר נפתח דיון כזה בעבר... אבל לא ממש בא לי להתחיל לחרוש את כל היסטוריית הפורום. אז מה לדעתכם הוא משחק האסטרטגיה הטוב בכל הזמנים? לי יש כמה: World In Conflict Command and Conquer על כל כותריו Company of Heroes אה וכמובן איך אפשר לשכוח את Age of Empires הראשון. לא שיחקתי בדי הרבה משחקי אסטרטגיה שאמורים להיות מעולים כמו CIVILIZATION וכאלה אז אל תתפלאו שהם לא מופיעים ברשימתי הצנועה... נ.ב: אם מישהו חשב בכלל להגיד SIMS הוא יכול לדחוף את התגובה שלו ל***. (וזה בכלל לא אסטרטגיה... אולי SIMCITY אבל לא ממש)

    • 64 תגובות
    • 5.5k צפיות
  11. החלטתי להתחיל לשחק ב-MMORPG כלשהו ובגלל היותי בצבא רוב השבוע, הבנתי שאין טעם לשלם תשלומים חודשיים והחלטתי ללכת על האופציה של Guild Wars המאפשר קנייה חד פעמית של המשחק ללא תשלום חודשי. לאחר בדיקה קצרה הבנתי שיש שלושה כותרים למשחק: Guild Wars, Factions ו-Nightfall וכן גרסת הרחבה אחת - Eye of the North. שאלתי היא, מה הוא הכותר שעדיף להתחיל בו? האם זה משנה בכלל? וכן, האם יש Trial כלשהו למשחק, איזושהיא התנסות קצרה למשחק לפני שאקנה אותו?

    • 5 תגובות
    • 870 צפיות
  12. Started by guitarsuite,

    שלום לכולם!! אני יודע שאני קצת בדיליי אבל אני מאוד אוהב את המשחק הזה אז שוב חזרתי לשחק בו.... התקנתי אותו והפעלתי ....הכל עולה אבל הוא זז לבד.....מזה?? אני לא מצליח לשלוט בו לפעמים אני מצליח לכמה שניות ואז הוא עושה מה שבא לו... עכשיו.... מה זה יכול להיות?? דריוורים אולי?? משהו ?? אין לי מושג חייב את עזרת המומחים... תודה רבה מראש...

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות
  13. Started by LIOR42,

    שאני בא להתקין את המשחק הוא מוציא לי הודעה undefined מה אני עושה עם זה

    • 1 תגובה
    • 567 צפיות
  14. אני נכנס למשחק ואחרי חצי דקה זה יוצא.. לא משנה לאיפה אני נכנס.. יש לי ויסטה.. אני כמעט בטוח ב100 אחוז שזה בגלל זה.. מה אני צריך לעשות כדי לפתור את הבעיה..

    • 1 תגובה
    • 538 צפיות
  15. Started by huber,

    http://www.jonandbrad.com/2007/12/17/evolution-of-the-fps-27-years-of-fragging/

    • 2 תגובות
    • 876 צפיות
  16. Started by shaibend,

    הורדתי באימיול את המשחק brain.bin ניסיתי להפעיל אותו באמצעות cue maker ו daemon tool אך ללא הצלחה- המשחק מותקן על המחשב אבל כשאני מנסה להעלות אותו מופיעה הודעת שגיאה שהדיסק לא תקין.... יש למישהו קראק למשחק או רעיון אחר להפעיל אותו? יש לי קצת ניסיון עם הפעלת קבצי iso אז לא נראה לי שטעיתי בהפעלה.... תודה

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  17. אהלן, קודם כל,wow משחק מדהים... התקנתי את המשחק,ואחרי ההתקנה הוא מבקש שאני יתקין את הדרייבר NVIDIA ForceWare 163.44 Driver ושאם אני לא יעשה את זה המשחק ייקרוס,לא הורדתי את הדרייבר הזה הורדתי את ההכי חדש,ואחרי שאני מוריד אותו,הוא לא רושם לי את ההודעה הזאת יותר,כאילו הכל בסדר, והוא ממשיך לקרוס...משהו מוזר...וכן...ניסיתי גם להוריד את אותו דרייבר בידיוק זאת גירסת בטא...ועדיין... מישהו נתקל בבעיה הזאת ? דרך אגב,מי שאוהב גוף ראשון,חובה לארגן את המשחק....

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  18. מישו יכול בבקשה לעלות את כל קבצי ה .INI שיש בתיקיה SADA-OFFLINE/SYSTEM כי שיחקתי שמה בקבצים כדי לעשות WINDOWED ובטעות נחקתי אותם :\ ועכשיו המשחק לא עולה ואין לי כוח להתקין מהתחלה אז מישו יכול בבקשה ?[br]פורסם בתאריך: 19.12.2007 בשעה 15:03:00 תודה על העזרה חברה !!

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  19. מצאתי איזה קישור להורדה של ה TECH DEMO לא יודע מזה העם מישהו ניסה אותו ? הנה קישור :http://www.gamershell.com/download_18983.shtml FALLOUT3 הולך להיות משחק התפקידים הכי טוב של 2008 לדעתי ,וואי כמה זמןם עבר מ 2 חחח אין עדיין תאריך יציאה רשמי אז מה שנשאר זה לחכות באסה .(מתישהו ב 2008 ) הנה אתר הרשמי של המשחק : http://fallout.bethsoft.com/eng/home/home.php

    • 7 תגובות
    • 929 צפיות
  20. Started by averaraz,

    משחק דיי כיפי לדעתי בסגנון '"ירה כפי יכולתך" תוך כדי המשחק משחקים ב3 דמויות שלכל אחד מהם סוגי נשקים שונים, יש אפשרויות לשידרוג. כמו כן משחקים באחד החלקים האחרונים של המשחק ברובוט. בהחלט מומלץ בתור משחק קליל שמעביר את הזמן בכיף.

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  21. Started by manticore,

    מישהו יודע איפה נמצאות השמירות של המשחק הזה? הייתי באמצע והייתי צריך להתקין ווינדוס מחדש ועכשיו אני לא יכול למצוא את הפרופיל שלי שם ואת השמירות

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  22. או שיש איזה אחוז קטן שאפשר לעשות משהו? יאלהה איזה באסהה אני משחק בזה כל יום .

    • 6 תגובות
    • 895 צפיות
  23. Started by free fraek,

    אני מחפש כאלה לאחי הקטן..

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  24. סוף סוף נפטרתי מהמחשב הישן שלי שנמצא אצלי מכיתה ג' ... היום קנו לי מחשב חדש , אני לא מבין כלום במחשבים , אני רק מתקין משחקים ומשחק , אבל במחשב הקודם שלי 90% מהמשחקים שנסיתי להפעיל לא עבדו :-\ ,סוף סוף הגיע אליי המחשב אחרי המתנה של שבוע כל השבוע התרגשתי וסוף סוף קיבלתי את המחשבב אז יאללה תמליצו על משחקים חדשים שיצאו בזמן האחרון!!!!!!! זה החומרה של המחשב שלי : תגידו לי אם זה טוב או לא העיקר מפעיל את המשחקים החדשים של היום כי זה מחשב חדש !! Pentium D 2.4GHz 512RAM Geforce 6200

    • 25 תגובות
    • 2.4k צפיות
  25. Started by nehmia,

    אסטרטגיה או משהו לא כל כך משנה הזאנר רק לשרוף זמן(לפני גיוס מרץ..) אחד שיוכל לעבוד על המחשב שלי..מפרט למטה

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות

דיונים חדשים בפורומים