עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Sylum,

    אני וחבר מחפשים מישהו שלישי לקו-אופים. אחד שלא יהיה צוציק שלא סיים בית ספר, מבין צחוקים, מנוסה ככל האפשר בגיימינג ובעל כמה שיותר זמן פנוי. כרגע מה שמעניין אותנו זה ריינבו סיקס, הרימסטר שיוצר למודרן וורפייר, כל הקטע עם סטאר סיטיזן ועוד כל מיני שטויות. יש אנשים כאלה בכלל???

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. מי שלא הבין (משחקי תאונות כאילו כל אחד נכנס בכל אחד) בבקשה אם מישהו מכיר שיש משחק כזה למחשב בבקשה שיתן לי כמה שמות תודה מראש!!!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by Debugger,

    הורדתי דום 3. אני יודע את הפקודות שמשנים מפות אבל אני לא מצליח לשנות רזולוציה האם יש לזה פקודות? מהן בבקש!!!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. נתקלתי בשני מודים, אחד שאתר הבית שלא לא קיים יותר ונראה שאי אפשר להשיג, והשני שהצלחתי להוריד, אבל הוא לא עובד לי. השני הוא Resolution Expander 5.1. כשאני מנסה להריץ אותו אני מקבל שגיאת the memory could not be written מישהו מכיר עוד איזשהו מוד שעושה פעולה דומה, או יודע איך לגרום לResolution Expander לעבוד?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by yonatan.mendelson,

    אוהבים להתנקש באויבים באמצעות שלל יכולות על-טבעיות מרשימות? נראה כי תזדקקו להמתין עוד זמן מה עד לפרק הבא בסדרה האהודה של Bethesda - ולהסתפק בפרקים החדשים של Rage, Doom ו-Wolfenstein לכתבה

  6. Started by L1ron,

    יש אופציה לשנות משהו בהגדרות כדי שזה יתפוס ? יש לי גם כרטיס מסך מובנה שאני לא יודע עם הוא יריץ אותו ..המעבד הוא Intel I2500K (כן כן ..זה מוזר שיש מעבד כזה חזק וכרטיס כזה מעפן..) והכרטיס המובנה שאני יכול להשתמש בו הוא Intel Grapich HD 3000

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. למישהו יש מושג מה הבעיה עשיתי את העדכון האחרון למשחק ואז הוא בכלל לא נתן לי להכנס למשחק... למישהו יש פיתרון?[br]פורסם בתאריך: 27.11.2009 בשעה 14:47:30 מקפיץ משהו מכיר בבעיה הזאת?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Born2Kill,

    שלום, יש משחק בנייה כמו City Life או Sims City 4 שהולך לצאת? (חוץ מ-City Life World Edition כי זאת הרחבה)

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. שלום אנשים... לקראת צאתו של דיאבלו 3 החלטתי לשחק בפעם הראשונה בדיאבלו 2 (אל תהרגו אותי...) אבל משום מה, אחרי כל יציאה מהמשחק וכניסה מחדש כל המפלצות והבוסים שהרגתי מופיעים שוב... זה אמור להיות ככה או שמשהו דפוק במשחק שלי?? תודה אנשים.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. אני צריך את האימולטור למשחק סופר מריו ברוס 3 אבל את האימולטור אני לא מוצא אז מישהו בבקשה יכול לעזור לי ולהביא לי לינק להורדת האימולטור בבקשה ! וגם להביא לי לינק להורדת המשחק בבקשה !

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. יש למישהו המלצה לגבי מישחקים חדשים 2008-2009 בסיגנון COMMAND & CONQUER ? הכוונה למשחקים עם גרפיקה מרשימה של בניית צבאות והתקפות! ואם אפשר גם לציין אם המשחק תומך בתוכנה HAMACHI לרשת מקומית.. תודה ומקווה לאשכול פורה!

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. נדמה לי שהיה פעם פורט לא רע ל STREET FIGHT 2 EX 3D גרפית כמעט קרוב לטקן 3... אין כאלה משחקים ל PC? רק לקונסולות מגיע להנות מכאלה משחקים?(חברה רק אל תתחילו להתבכיין אם "אז למה לא קנית קונסולה")

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. שלום לכולם. יש לי 2 שאלות שמעניינות אותי: 1 אם לדוגמא יש לי משחק מקורי ואני רוצה לשמור על הדיסק כמה שיותר,אז התקנתי את המשחק אבל את הדיסק המקורי גיביתי ואני משחק איתו. א' האם זה חוקי ? ב' האם המשחק יפעל עם אותו דיסק צרוב ? 2 יש משחקים שלוקח הרבה זמן לפרוץ למשל רידיק 2 שעדיין לא נפרץ. למה החברות משחקים לא משתמשים באותם הגנות טובות (כמו של רידיק 2 למשל) ? אני יודע שאותה הגנה עולה הרבה כסף (אם אותה חברה שפיתחה אותה רוצה בכלל למכור) אבל הרי זה אינטרס של אותה חברת משחק שיהיה לה את אותה ההגנה לא ? פשוט אני יודע שאנשים (אמנם לא כולם אבל הרבה) יש להם סבלנות קצרה ואם תוך כמה זמן משחק מסויים לא נפרץ הם פשוט הולכים וקונים אותו.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Nathaniel Budag,

    מוכר משתמש של UPLAY עם משחקים מעולים ב 186 ש"ח בלבד, משחקים: Ghost Recon Future Soldier, Far Cry 4, Far Cry 3, Anno 2205, HAWX 2, The Crew התשלום יתבצע אך ורק דרך פייפאל כי אין לי דרך אחרת

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Cynicoren,

    שלום, מישהו מכיר את התוכנה הנ"ל? האם היא באמת משפרת את ביצועי המחשב ? שווה לרכוש את הגרסא המלאה ? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    שמעתי שיש תוכנה שמאפשרת לשחק GTA 3 באינטרנט אתם יכולים להביא לי קישרו ישיר עליה????? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by mega1234,

    http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1053402

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. תומך בDX 10. (בסטיקי בפורום הזה) אבל הבנתי שלא יצאו עדיין משחקים תומכי DX 10. והמשחק כבר יצא לא? אפשר הבהרה בעניין?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by אסף הלחמי,

    אני יכול לתת לחבר ראסט שכבר יש לי? (בגיפט)

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. מאוד מעניין, ממליץ לקרוא http://www.rockpapershotgun.com/2012/09/05/ubisoft-drm-piracy-interview/

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by nat64x,

    http://www.emotiv.com/apps/epoc/299/ נראה מגניב, רק 299$, מישהו הזמין?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by avihai007,

    אני הורדתי כבר את הפאטש', יש את האפשרות של לשנות מקשים. אני לוחץ על משהו לשנות, והוא פותח לי הודעה "Press any key" ואני לוחץ על איזה מקש שלא יהיה והוא נשאר באותו מצב.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by liordavid,

    ראיתי ביוטיוב אפשרות להריץ מן דמו של המשחק והוא מחשב באיזה FPS הוא רץ ? איך עושים את זה ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by Elikookoo,

    אני מנסה להתקין כמה משחקים ובהתקנות של רובם אני מקבל בעיה של CRC Error ואיזה פירוט לא ממש מובן הנה הבעיה- קרה לי בנתים ב Assassin's Creed[^^^],Far Cry2,War,Warrock תודה מראש על העזרה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Or ei,

    שמעתי שהדמו של UT 2003 יצא מישהו יודע איפה יש לינק????? עריכה: אני מבין את הלחץ והכל, אבל פעם הבאה בבקשה תדאג לכותרת עיניינית.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים