משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני חפש תוכנה למציאת סרברים למשחקים חוץ מ THE ALL SEEING EYE. תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם יש לי בעיה באנרייל 3 הוא ניתקע לי אחרי כמה זמן של משחק ואז אי אפשר לשחק יותר חייבים לעשות ריסטרט כאילו המחשב קופא יש למישהו מושג למזה ויש לי יחסית מחשב בסדר ולא שאני משחק ברשת משחק סתם את המשחק motherboard : gigabyte GA-965P-DS3 revision 3.3 CPU : CORE 2 DUO E6320 1.86 Ghz memory : 2x512 800Mhz CL5 TWISTER TWINMOS + HEATSINK graphic card : ATI SAPPHIRE PCI-E X1650XT 256M GDDR3 D.DVI 128bit
-
- 5 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אני די מתמצא במשחק הזה. יש לי רק שתי שאלות 1)בצ'קליסט של 747 למשל כתוב: TRIM- SET FOR TAKEOFF. מה זה ואיך אני מסדר אתה זה? 2) מה זה TO/GA ב-AUTOTHROTTLE? אם מישהו רוצה לשחק איתי במולטי שיגיד את השם שלו בבקשה...(אני משחק בגרסת דלוקס)
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
אני משחק וכל פעם אחרי משחק של 10 דקות 15 דקות אני מקבל הודעת שגיאה ! למה זה ?
-
- 1 תגובה
- 715 צפיות
-
-
השבוע סוף כל סוף חיברתי את הps3 לאינטרנט והתחלתי לשחק בpes 2008 ברשת. אבל המשחק לא זורם כל כך טוב ולפעמים לא ברור איפה הכדור נמצא ואז פתאום הוא כבר ליד השער שלך ... רציתי לדעת אם זה ככה אצל כולם?
-
- 1 תגובה
- 509 צפיות
-
-
http://www.siz.co.il/my.php?file=miiddtlndzyz.jpg
-
- 4 תגובות
- 606 צפיות
-
-
אני אמור להכנס לתוך מערה אחרי שפכשתי את השותף, אבל כשמגיעים היא חסומה בסלעים. ניסיתי לפוצץ אותם ושם דבר לא עוזר... מה עושים?? תודה..
-
- 1 תגובה
- 513 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם אפשר לשחק Pro Evolution עם 2 גיימפאד ? והמלצה למשחקים שיש להם אפשרות לשני שחקנים ? ב NFS - Most Wanted / ProStreet אני לא רואה שאפשר ...
-
- 1 תגובה
- 531 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש המלצה למשחק בגוף ראשון עד עכשיו שיחקתי ה HL2 E1 E2 שמאוד מאוד אהבתי ורץ יפה מאוד על המערכת שלי פנטיום 4 3 גיגה הרץ עם 2 גיגה זכרון ורדאון 9600 PRO אני מחפש משחק שאוכל להריץ אותו עם הגדרות טובות ושיהיה טוב ומעניין לפחות כמו HL2 מה יש לכם להציע???
-
- 25 תגובות
- 2k צפיות
-
-
זה משחק מולטיפלייר ברשת שמורידים למחשב (לא און ליין) בדו מימד מהצד בסגנון אנשי מקל עם נשקים כמו קלצ'ניקוב, רובה רימונים, רובה צלפים וכו'.. מישהו מכיר את השם של המשחק ? מצטער על הפוסט בפורום הלא נכון, מנהלים אתם יכולים להעביר
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-
לא פריזים שלמים שדורשים ריסט. שיחקתי קרייסיס ופתאום היה כזה תקיעה של שנייה והמשחק חזר לעבוד רגיל, לאחר 20 דקות זה קרה שוב. לפתע המשחק והסאונד נתקעים אבל זה לשנייה האם זו בעיית חומרה או תוכנה? כי בדיוק פירמטתי את המחשב... מפרט משחב בצד.
-
- 4 תגובות
- 901 צפיות
-
-
היי חברים, אני צריך המלצה למשחק מולטי חביב (דמו או חינמי) לרשת ביתית שכוללת פנטיום 4 עם X550 (רחמנא ליצלן) ופנטיום D עם 8600GT. שניהם עם 2 ג'יגה זיכרון. ה 8800GTX נותר בודד וגלמוד בירושלים הקרירה, גם ככה אני לא משחק בו בזמן האקדמיה.
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
-
טוב אחרי בערך שנתיים שלא שיחקתי משחקי מחשב (צה"ל אתם יודעים) אני מנסה לחזור לדרך הוספתי כרטיס מסך למחשב לפני שבוע 2600XT, צנוע אבל מספק (אני חייל כאמור) עכשיו... המלצות מקום יש לי בשפע במחשב ( 1.5T) אז זרקו חופשי. מומלץ בתוספת תיאור קטן או 2
-
- 2 תגובות
- 869 צפיות
-
-
משחק אסטרטגיה ברשת בעברית. גירסת הבטא שהסתיימה בשבוע שעבר הייתה ממכרת. במשחק צריך לנהל כפר של רומאים, גאלים או טאוטונים ולהילחם עם כפרים אחרים. המשחק מתחיל מחדש ביום שני הקרוב כך שאפשר להצטרף עכשיו מבלי ליפול טרף לכפרים ישנים. הכתובת: http://www.travian.co.il/index.php מומלץ!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/ בעוד כשעה הטריילר למשחק המבטיח של EA טיבריום יוצג באתר סביר להניח שלא יראו גיימפליי אלא רק סינמטיק טוב אז נתראה בעוד כשעה הטריילר http://www.gametrailers.com/player/29781.html ב25 יהיה סרטון גיימפליי ממשי
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היום קיבלתי את הOB ואחרי נסיונות התקנה ועדכון (בעיקר עדכון) אני מוכן לשחק יש מישהו שמשחק ויכול להראות לי באיזה סרבר איך בדיוק הולך המשחק? וסתם לדעת מי בכלל משחק בזה...
-
- 3 תגובות
- 776 צפיות
-
-
זה פשוט מרגיז ! 90% מהמשחקים היום דורשים גיימפאד של 360 ! ואם יש לי גיימפאד של לוג'יטק, מה אני עושה ? למשל ביושוק, אני רוצה לשחק עם הקונטרולר שלי ואני לא מצליח ! אני יודע שתגידו ש FPS עפ קונטרולר זה לא נוח וזה אבל בא לי לי לשבת בנוחיות שלי ולא מכופף מול המסך... יש אולי איזה שיטה או טריק שמאפשר לי להגשים את רצוני ? שמעתי פעם שיש תוכנה שעושה שהקונטרולר שלך יעבוד כמו מקלדת, זאת אומרת שתגדיר לו נגיד ש A זה מקש מסויים בגיימפאד, אפשרי ? ד"א יש לי את הגיימפאד DUAL ACTION של לוג'יטק.
-
- 4 תגובות
- 851 צפיות
-
-
לפני כן,קראו את הנתונים מהבלוג המענין הזה של פול אמנסטוי. http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=7872057&publicUserId=5663494#comments לא בדקתי נתונים לגבי 2007 (אעדכן בהמשך) שנת 2007 היתה לשנה החזקה ביותר מעולם במכירת משחקים לקונסולות, התעשיה מכרה ב 18 מיליארד דולר לעומת 12.5 מיליארד שנה קודם.(ע"פ NPD נתונים שנתיים) הנתונים מרשימים בהחלט.עדיין לא פורסמו נתוני ה PC http://videogamemedia.com/article.php?id=494&cat=News אז מה דעתכם,משחקי ה PC הולכים להיעלם מין העולם בעוד X שנים,או להיפך? חוו דעתכם,רצוי עם "קבלות" עובדתיות למי שמביע עמדה נחרצת. נכון להיום ,תעשיית משחקי המחשב חיה ובועטת אולם מדי פעם עולה השאלה הכותרתית למעלה. דעתי-אני והנכדים שלי בעוד כמה עשרות…
-
- 146 תגובות
- 11.4k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני משחק במחשב את Call of Duty 4 במחשב ועברתי המון שלבים. היום נכנסתי למשחק והמשחק מתחיל מהתחלה, מהשלב הראשון! אני לא ממש מבין איפה נשמרים השלבים אך מתוך הגיון נכנסתי לתקייה של המשחק: C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\KFIR\save יש שם כל מיני קבצים בסיומת svg. בקיצור אני לא יודע מה לעשות וממש לא בא לי לשחק הכל מחדש, מה עושים כדי לשחזר את השלבים?
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
אתם יודעים, משחק אקשן חלליות עם גרפיקה מרהיבה , כוכבים ומשימה מרכזית תוך כדי צבירת משאבים ופיתוח החללית ...יש כזה חדש יותר מ FREELANCER אבל שמבחינת הכיף שלו משתווה?
-
- 6 תגובות
- 882 צפיות
-
-
לפי אתרים אלה רשום שהדרישות המומלצות הם 3GB זכרון פנימי... ממתי כל כך הרבה ? Recommemded System Requirements Intel Pentium Core 2 Duo, or better processor 3 GB System RAM ATI HD2900 series, Nvidia GeForce 8800 series, or better video card 5.1 sound card Microsoft xbox 360 controller http://ve3d.ign.com/articles/news/36198/PCs-Explode-Assassins-Creed-Requirements-Revealed http://www.neowin.net/news/gamers/08/01/17/rumor-assassins-creed-pc-system-requirements המשחק צריך לצאת עוד 3 שבועות
-
- 42 תגובות
- 7.1k צפיות
-
-
מזכיר את מקס פיין לטעמי. נראה לא רע. לשיפוטכם http://www.gamespot.com/video/939454/6184461/videoplayerpop?
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש המלצה על משחקים שאפשר לשחק בשני שחקנים או יותר על מחשב הכוונה היא ישירות בעזרת גויסטיקים ולא דרך הרשת תודה.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-


