עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. בהתאם לרמזים וההערכות, Vanquish ינחת בשוק ה-PC בעוד עשרה ימים, ובאיחור של כשבע שנים לכתבה

  2. Started by Lynch,

    זה הסירטון BO2 הכי טוב לדעתי שיצא עד עכשיו שהכין Alpino שמציג את שחקני הטופ באירופה. http://www.youtube.com/watch?v=85l6iRjn19Q ועל הדרך נמליץ לכם על עוד סירטון שהוא עשה הכי יפה בעייני ב MW3 שהוא הכין גם : מקווה שתאהבו

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by OC,

    תגידו למה דחו את אלף ליף 2?? שמעתי שתי גירסאות אחד ביגלל החגים שתיים ביגלל איזה אקר מסריח שפירסם את הקוד שלהם ברשת :-X

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. משחק הפעולה של EA שיקח אותנו אל מלחמת העולם הראשונה זוכה לסרטון חדש שמצליח להלהיב את הרשת לא פחות מטריילר החשיפה בחודש שעבר חודש אחרי שחשפה אותו רשמית וזכתה לערימות של פידבק חיובי מהתקשורת ומהשחקנים כאחד, המפתחת DICE (יחד עם המפיצה EA, כמובן) מציגה לנו סרטון רשמי חדש בן שתי דקות, שכולל הצצות קצרות אל המשחקיות הממשית שצפויה לנו – וזה נראה פשוט פנטסטי, עם הרבה הרס סביבתי בקנה מידה מרשים, שלל כלי טיס וכלי רכב וגם אינספור פיצוצים ותמרות עשן. הסרטון זכה ליותר מ-2 מיליון צפיות בתוך כתשע שעות בלבד מאז שנחשף, ונראה כי כמו בסרטון ההשקה המקוריגם כאן התגובות הן חיוביות מאוד באופן גורף. מה דעתכם בעניין? להמשך: https://hwzone.co.il/צפו-טריילר-המשחקיות-המהמם-ש…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. יצאתי מהכלא והכל ויש לי את הAMULET OF KINGS או משו כזה עכשיו אני אמור לסגור איכשהו את השער של OBLIVION ולהציל את MARTI איך לעזזל אני עושה את זה ?? כי המפלצות יותר מדי חזקות בשבילי (יש לי חרב אם 5ATK ואת הבגדים של השומר שיש השער של הOBLIVION {שומר מת}) מישו מוכן לכוון אותי ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Moty_p,

    שלום לכם, עברתי על התרד של המשחקים המומלצים באתר עד עמוד 5 כולל והתבאסתי, המשחקים שמומלצים שם לא לטעמי כלל, אני מחפש משחקים חדשים בקטגוריה של red alert 3, kknd2 ,need for speed, gta, far cry 3 CS ואפילו Baldies 95 שלא עובד יותר במחשבים חדשים לצערי, אשמח לדעת אם יש משחקים שאתם מכירים כי אין לי כבר במה לשחק תודה..

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. מישהו כאן עדיין משחק ת'משחק? ראיתי שיש עוד כמה שרתים ישראלים אבל אין לי מושג אם מישהו בכלל מתחבר אליהם.... חיפשתי גם שרתים של spearhead באירופה בqtracker לא מצאתי אפילו 1 איפה הימים של 2003 כשהמשחק היה בשיאו בזמנו עוד לא הייתה חווייה כזאתי בשום FPS.... מה אומרים? יש מישהו? (רוצה לראות אם יש טעם לחזור)

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6149725 פשוט מדהים :o זה משחק שהולך למכר הרבה מאוד XBOX 360 .

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by dan9,

    היי אני כרגע משחק בMedal of Honor Pacific Assault והבנתי לפי ההגדרות שאין שם AA ושאני יכל לפעיל את זה דרך הדריבר אז היכן אני בדיוק משנה חברים?[br]פורסם בתאריך: 12.03.2009 בשעה 17:16:23 שיניתי לזה!זה בסדר? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. אהלן. אני זוכר שהייתי משחק במשחק המקורי שעות, היה משחק מצויין. רציתי לדעת אם זה על אותו עיקרון של הישנים שהשחקן צריך להגיב לפלישות חייזרים ולשלוח צוותים (לפעמים יותר מאחד) למקומות האירועים. ועם הזמן גם לפלוש לעולם של החייזרים? (אני לא בטוח אם זה היה במקור, אף פעם לא יצא לי להגיע כזה רחוק אבל שמעתי שלשם מגיעים בסופו של דבר) וגם, איזה סוג של משחק רשת קיים? אם בכלל. תודה !

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by yossi21,

    האם ומתי הכותר הנ"ל יצא למחשב האישי יש למישהו מושג בערך? ( כי אני יודע שיש על זה שמועות אבל אני לא ממש בטוח )

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. נכנסתי לפה - http://www.battlefield.com/battlefield3/1/premium-edition ואני רואה שאפשר לקנות ב שישים דולר, על הכפתור ההזמנה כתוב pre order שזה הזמנה מראש,איך הזמנה מראש אם המשחק קיים כבר? והיום היתה הודעה לכולם בדואל - https://help.ea.com/article/why-was-my-pre-order-for-battlefield-3-premium-edition-cancelled על ביטול הזמנה. מישהו קנה או שמכיר מה התופעה? האם אני יכול לקנות את הגרסה הנ''ל ב שישים דולר ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. הקונסולה הסלונית העוצמתית ביותר שנוצרה עד היום תהיה זמינה לרכישה החל מאמצע השבוע לכתבה

  14. ראיתי את witcher 2 ל Xbox האם מדובר בגרסה המורחבת כמו בכותר הקודם ? אני משער שהיא תגיע אחרי תקופה ל pc

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by arad gonen,

    יש לי את ה GTA IV למחשב ואני לא מצליח לשמור. מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. Started by darkman,

    טוב ככה השגתי תמשחק המלא! יש לו 3 tutorials לא משחק כבד בכלל ועוד מעט אני ישים גם ss's לפי שעתי הוא קצת מסובך אבל פחות מהראשון!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by shai11,

    טוב התחלתי לשחק במישחק המרתק הזה לאחר חרישה הגעתי לשלב שקוראים לו DAM שג'ק מיתעורר פיתאום בנהר בלי כלום אולי מישהו מכיר ויכול ללת לי הסבר איך עוברים תדבר הזה?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Rrafi,

    אני מנשה להפעיל את המשחק והוא רושם לי plase insert the cd rom select ok and restart aplicatio"n" אבל הדיסק בפנים מה אני אמור לעשות תעזרו לי בבקשה..!!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. כותר הפעולה החדש מרגיש כמו שילוב בין כמה מלהיטי שנות התשעים הגדולים ביותר - וזוכה להררי אהדה משלו גם מהשחקנים וגם מהמבקרים לכתבה

  20. http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?s=003dafc116a09d8f9c824938d65ba9d4&threadid=356408&perpage=30&highlight=Israel&pagenumber=1 אטארי שיחררו את אנריל בבכורה עולמית בישראל לפני כל העולם ביומיים שלמים!! *להזכיר לכם אטארי היא חברה צרפתית.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. המסך LG L194WT כרטיס מסך 6600GT בעבר הוא רץ לי חלק

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by GodOfGames,

    בגרסאת הPS2 אפשר לשחק על 2 יעני על אותו מסך טלוויזיה אם כן אז איך?ואם זה כיף ואיך זה נראה ?שתי השחקנים משחקים על אותו המסך או המסך נחצה לשתיים ..? ואם מישהו יכול להעלות תמונה או סרטון של איך שזה נראה תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Iron Man,

    אתם יכולים בבקשה לתת לי לינק להורדה של CS תודה מראש

דיונים חדשים בפורומים