משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
טוב אז ככה נתקלתי באתר הזה - http://www.gametap.com/play/gameDetails/000467250?launch=deluxe ניסיתי להתקין את התוכנה שהאתר מחייב להתקין אם WINE כי אני בלינוקס וזה כמאת עבד וחבל שזה לא עבד כי זה היה מוסיף ללינוקס המון משחקים טוב אולי מישהו ימצא דרך ... בכל מקרה למי שיש WIN יכול לנסות ולבדוק אני אולי מחר או עוד כמה ימים ינסה על ויסטה
-
- 5 תגובות
- 819 צפיות
-
-
Click! and [glow=red,2,300]WATCH[/glow] http://youtube.com/watch?v=gLLq8mPAAZM
-
- 4 תגובות
- 954 צפיות
-
-
http://www.dailymotion.com/relevance/search/gta%20%2Biv%2Bgameplay/video/x56kbp_gta-iv-6em%20e-video-ingame_videogames
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/download_25060.shtml ישימו עוד שרתים . תהנו סרטון http://www.gametrailers.com/player/31946.html http://www.gametrailers.com/player/31953.html http://www.gametrailers.com/player/31955.html http://www.gametrailers.com/player/28548.html
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום . התקנתי את המשחק HITMAN2 לאח הקטן של חברה שלי . וקשה לו לשחק אז אמרתי לו שאני יביא לו ציטים חיפשתי באינטרנט ומצאתי ציטים שכותבים בקונסול, אבל אני לא מצליח לפתוח את הקונסול ראיתי שצריך לשנות משהו בקבצים של המשחק ולכתוב EnableConsole 1 אבל זה גם לא פותח את הקונסול . ושם טרינרים לא פועלים אז איך אני יכול להפעיל לו את הציטים . תודה מראש ?
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום,קניתי היום את הגיימפאד האלחוטי של הXBOX360 למחשב ואני מחפש המלצות למשקים לשחק איתו..משהו שיותר מתאים לו מאשר לעכבר ומקלדת. אם אפשר מהשנים האחרונות.... עכשיו אלה כל ההמשחקים שיש לי: call of duty 4 crysis bioshock portal half life 2 tf2 doom 3 prey prince of persia 1,2,3 splinter cell 1,2,3 hitman 2 devil may cry 3 civ4 cnc3: tw world in conflict oblivion dark mesiah magic and might need for speed underground 2 enter the matrix marc of chaos איזה משחקים מפה יהיה לי עדיף לשחק עם הגיימפאד? תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 902 צפיות
-
-
ברגע זה יש לי מסך CRT 17" שהרזולוציה המומלצת שלו היא 768*1024 ובמשחק אני ממש יכול לראות את הפיקסלים זה נוראי! לדוגמה: כאשר ישר שנמצא בשיפוע מאוד מתון אני רואה אותו מקווקוו. זה נראה בערך ככה: | | | וניסיתי להעלות את הרזולוציה ולעשות כל מיני, אבל זה לא עזר. אני אשמח לקבל רעיונות - לדוגמא אם למישהו יש רעיון איך אני יכול לשים AA
-
- 2 תגובות
- 606 צפיות
-
-
*כותרת*
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
קניתי מקלדת אלחוטית של מיקרוסופט עם חיבור של USB למחשב יש לי עוד מקלדת חוטית(רגילה) שמחוברת בחיבור PS\2 אני רוצה לשחק בפיפא עם שתי המקלדות במקביל . ( שכל מקלדת תשלוט על קבוצה אחרת.) האם זה אפשרי? תודה לעונים....ולצופים
-
- 3 תגובות
- 775 צפיות
-
-
לרגל המסך שקניתי, וזה שלא שיחקתי כלום מאז יציאתם לאור של COD4 ; PES08 אני מחפש משחקים חדשים ומעניינים.. יש המלצות? כל הז'אנרים מתקבלים..
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
סיימתי שלשום את DIABLO 2,ומאז אני לא יכול להפסיק לחשוב על מספר בעיות שגיליתי בעלילה. חיפשתי בגוגל מידע בנושא,אבל לא מצאתי כלום,אשמח אם תאירו את עיני. אני מדבר על חוסר תאימות בציר הזמן של האירועים וחוסר הגיון. כל הסיפור מפרק 1 עד האחרון,מסופר לBAAL בידי ומנקודת מבטו של האיש הזקן על עברו. לפי הסרטונים,ניתן להבין שחלפו כ20-30 שנה מאז המאורעות שעליהם מדובר. בפרק האחרון,מריוס אומר שהוא שמע שדיאבלו הומת ולאחר מכן הוא נותן את האבן לשד...אבל הרי במשחק עצמו,מיד אחרי שהרגתי את דיאבלו,טיריאל אומר לי שיש בעיה ועלי לפרטל את עצמי להורוגת'. ??? מישהו בבליזרד פישל כאן? עוד דבר שלא מובן לי זה כיצד בפרק ה4(לפני אחרון) מריוס מצליח להיכנס לתוך המקדש,הרי את אבירי וכוהני הזאקרום,מפיסטו כבר מזמ…
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6177198.html?om_act=convert&om_clk=newstop&tag=newstop;title;2#
-
- 5 תגובות
- 975 צפיות
-
-
למי שיש את ההרחבה (חוקית כמובן) שירשום פה ונתכנן משחק רשת.
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
חבר'ה, יש עכשיו מבצע ממש מטורף בטאוור רקורדס- קונים כל אחד ממשחקי EA GAMES ומקבלים את השני במתנה...זה פשוט היסטרי... ככה לדוגמא אפשר לקנות את ORANGE BOX ולקבל את CRYSIS חינם... בקיצור ולעניין- לכל מי שהתלבט אם לקנות או לא, זו תקופה ממש טובה להשלים פערים
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
מה דעתכם לפתוח ת'רד שיסווג משחקים לפי.... כרטיס מסך מינימלי שאיתו עדיין אפשר לשחק בצורה סבירה... או מעבד... אני חושב שזה יעזור לאנשים... לא לכולם יש 8800 או משהו מקביל... מבאס להסתובב ולקרוא ואז לגלות שאתה יכול מקסימום להסתכל על העטיפה של המשחק. ** נכתב ממקום כואב וחשוך אותו אני חולק עם Albatron 6600U, זה משהו שאפשר/שווה לעשות לו OC? מעולם לא עשיתי...
-
- 6 תגובות
- 817 צפיות
-
-
אני בדיוק שוקל האם לעבור ל VISTA מ XP ..... יש הבדל בכלל בעין בין אם משחקים על הויסטה עם ה DX10 לבין XP עם הDX9 שיהיה שווה את המעבר...? והם בטפילד 2 עושה לכם בעיות עם הפאנקבאסטר .... ? תודה .
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני שוקל לקנות אחד המשחקים הנ"ל. אשמח אם תמליצו לי על משחק מנסיונכם (או אולי על משחק אחר בסגנון?) מבחינת משחקים מהסגנונות האלה, מאוד אהבתי סדרות Half Life ו-Prince of Persia (לפי מה שנראה, Assassin's Creed די דומה לו...) תודה!
-
- 41 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
ממש בתחילת המשחק יש קטע עם שדה כוח עם ממשק ליד אדם מת על הרצפה ניסיתי קצת לשחק עם הממשק, או לטפס מעל השדה כוח עם חביות אבל זה לא הולך... מישהו זוכר מה צריך לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 901 צפיות
-
-
אני משחק בLAN מול אח שלי במחשב השני. זה די מהנה אך לאחר זמן זה כבר נהיה משעמם כי המפות גדולות מדיי בשביל אחד על אחד... רציתי לדעת אם אפשר [כמו בקואנטר סטרייק] להוסיף בוטים למשחק שיהיה יותר מעניין. תודה מראש לעוזרים...
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
יש לי את המשחק KOTOR 1 וזה המשחק הrole-playing הראשון שאני משחק. יש לי 2 שאלות. בהתחלה יש בחירת דמות, מה ההבדל בין solider ,scoundrel ו scout ? שאני נלחם עם משהו ,אם אני לוחץ יותר מהר זה עוזר במשהו ? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
משחקים ששיחקתם ונהנתם. אני בדיוק קניתי כרטיס מסך חדש (לא 9800GTX), רוצה להשלים פערים. סיימתי את קמפיין כדור הארץ בSUPREME COMMANDER, את קרייסיס ואת COD4.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש משחק רשת חדש MMORPG . חשוב לי: גרפיקה,כולל PVP.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי..יש לי בעיה במשחקים..אני כזה באמצע משחק ופתאום יש לי מסך שחור ל5 שניות [הקול ממשיך] ואז חוזר. ואחרי 10 שניות שוב מסך שחור וככה כל הזמן....אין לי ארטיפקטים,ניקיתי אבק....מה לעשות? זה משגע אותי...
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
כך תבנה לעצמך COMPANION CUBE מהמשחק PORTAL: 1) הורד אחת מהתמונות הבאות: גרסה למתחילים: http://greg.medding.net/blog/wp-content/uploads/2007/10/weighted-companion-cube-cutout.pdf גרסה למתקדמים: http://greg.medding.net/blog/wp-content/uploads/2007/10/1192220188409.jpg 2) הדפס את התמונה באיכות גבוהה. 3) קפל לפי המודל הבא: 4) הדבק. 5) שחק.
-
- 0 תגובות
- 512 צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות את המשחק guild wars עכשיו אני חדש בכל ענייני המשחקים במיוחד במשחקי רשת שעדיין לא יצא לי לנסות בכלל עכשיו ראיתי שיש כמה משחקים מהסדרה הזאת של guild wars ורציתי להתייעץ איתכם בתור שחקן מתחיל איזה מהם כדאי לי לקנות אודה לכם על כל הסבר נוסף שתוכלו לתת שאלה נוספת - האם ההרחבות כוללות את המשחק המקורי, זאת אומרת הדיסק זה המשחק המקורי וההרחבה ביחד כי ראיתי כמה דיסקים של הרחבות שרשום עליהם שלא צריך את המשחק המקורי? תודה מראש לכל העונים
-
- 9 תגובות
- 883 צפיות
-


