עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by klayton,

    טריילר:

    • 2 תגובות
    • 776 צפיות
  2. מעניין לדעת מה המשחק שהמוזיקה שלו הכי נתקעה פה לשחקנים בראש אז נראה אם יש משחק שהוא מופיע הרבה אני אתחיל עם הפסקול של RA2 פסקול חלומי פשוט כל שניה ששומעים פשוט נפלא כיף לשחק עם המוזיקה הזו ברקע.. תמיד כיף גם לשחק במשחקי FPS עם הHell march

    • 26 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. Started by klayton,

    http://www.gamershell.com/download_25620.shtml

    • 200 תגובות
    • 19.2k צפיות
  4. Started by dmanbuhnik,

    אני מחפש שם של משחק מאוד ישן: זה משחק חשיבה בערך, שבו יש כמה עולמות שונים, אני זוכר שהיה את מצרים ויוון (ונראה לי גם פרס אבל אני לא בטוח) ואתה להגיע לדלת בכול שלב. יש לך 2 כלים מיוחדים: רובה (שיורה מהראש שלו...) נעליים עם קפיצה גבוהה במיוחד והגנה למספר שניות. בכול מסך (יש הרבה מסכים בכול שלב) יש חרקים שונים שפוגעים בך (יש עכביש שיורד מהתקרה וחוזר למעלה, יש חיפושית שנעה ימין ושמאל, יש עטלף שטס בצורה קבועה כמו פטרול ועוד). בעולם של מצרים רוב הבעיות זה שאתה צריך לירות לתוך מכשיר מיוחד כדי לפתוח דלתות הזזה (כחולות אם זה עוזר לכם) ורוב הפעמים יש במסך משולש אדום שעם כפתורים במסך משנים את המצב שלו העולם של יוון מבוסס על הכנסת קודים, שבמסך מפוזרים הקודים ואתה צריך לגעת בהם לפי סד…

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by gameplan,

    מה לדעתכם המשחק הכי טוב ששיחקתם בו אישית אי פעם מבחינת הקטגוריות שלכם והרצונות שלכם ממשחק. מעניין אותי לראות אם יהיה משחק שיבחר בצורה משמעותית הרבה פעמים ואם אפשר גם תוסיפו סיבה קצרה למה מבחינתכם הוא הכי טוב אני יתחיל Indigo Prophecy מבחינתי המשחק הכי טוב ששיחקתי בו הסיבה היא שיש לו עלילה סוחפת ומטריפה פשוט המשחק מלא באקשן לא פשוט שמושך אותך פנימה ואתה לא יכול להתנתק ממנו לפחות אני לא יכלתי. משחק מאתגר נורא והפסקול שלו פשוט מעולה.

    • 99 תגובות
    • 6.5k צפיות
  6. Started by nitayc1,

    שלום. לגבי המשחק Conflict Denied Ops אני יודע שאפשר לשחק עם עוד חבר דרך האינטרנט ניסינו את האפשרות ההיא CO-OP ולא הבנו בדיוק מה עושים כדי שנוכל לשחק שנינו ביחד אשמח אם מישהו יוכל להסביר את הצעדים ע"מ שנוכל לשחק שנינו ביחד (אני שחקן אחד והוא שני) נגד המחשב תודה 8)

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  7. :yelclap: :yelclap: Street Fighter IV !!! למחשב!! הייתם מאמינים? כי אני לא! קראתי היום שCapcom חושפת באופן רשמי את הידיעה המשמחת ! המשחק שכולנו חיכנו לו - הלהיט של משחקי המכות שחוזר אחרי הרבה שנים , והפעם באופן מאוד מפתיע ומשמח לגרסת המחשב האישי (בנוסף לPS3, ול XBOX 360) זאת היא ההודעה הרשמית ! : http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=189749&skip=yes

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  8. Started by mrsph666,

    א(ס)-סלאם עליכום, במשחק הנ"ל, אם למשל מוסיפים לרכב ספוילר, ובמקום למשל, כמה תוספים ממתכת, לחבר חלקים מקארבון, האם תהיה לזה השפעה על הביצועים כמו במציאות, או שזה נטו למראה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 650 צפיות
  9. Started by vince carter,

    התחלתי היום לשחק במשחק הזה ...ואני חייב לציין שזה נראה כאילו EA קפצה 3 שלבים אחורה... הגרפיקה על הפנים...יש לי 22 אינץ והרזלוציה המקסימלית היא 1280X1200 או משהו דומה...המשחק לא תומך ב1050X1680 וכנראה לא תמוך בWIDE כמו איך שהוא נראה... למישהו יש פאץ' או משהו כדי לסדר את זה??????

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  10. שלום , הורדתי טריינרים למשחק RAINBOW SIX: VEGAS והפעלתי את הטריינר נכנסתי למשחק ועדיין אין לי את האופציות של הטריינר מישהו יכול לעזור לי? :-\ אולי לא התקנתי נכון או משהו לא יודע..

    • 1 תגובה
    • 496 צפיות
  11. Started by Shoko,

    ?

    • 3 תגובות
    • 560 צפיות
  12. Started by eranisra,

    אם נגיד אני רוצה לקנות משחק מsteam ואני רוצה לשלם דרך פייפל. הם לוקחים איזה תשלום או ריבית בגלל שאני משלם כביכול דרכם?

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  13. מחפש המלצה למשחקים אסטרטגיה יש לי שני גיגה זיכרון מערכת הפעלה XP מעבד T545 CORE 2

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  14. לא נתת לי להגיב בכלל, המשחק היה כלול ביחד עם הלוח אם Asus Striker II Formula - אז איזה הד ארצי ואיזה נעליים??

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  15. Started by dennis14,

    החזיקו CTRL ולחצו F כדי להעלות את תיבת החיפוש! כתבו את שם המשחק שאתם רוצים לראות את תאריך השחרור שלו ואשרו. [table] [tr][td]Theatre of War[/td][td]RELEASED![/td][/tr] [tr][td]Civilization IV: Beyond the Sword[/td][td]RELEASED![/td][/tr] [tr][td]Two Worlds[/td][td]RELEASED![/td][/tr] [tr][td]Bioshock[/td][td]RELEASED![/td][/tr] [tr][td]Medieval 2: Total War Kingdoms [/td][td]RELEASED![/td][/tr] [tr][td]Loki[/td][td]RELEASED![/td][/tr] [tr][td]Hour of Victory [/td][td]RELEASED![/td][/tr] [tr][td]Medal of Honor: Airborne [/td][td]RELEASED![/td][/tr] [tr][td]Stranglehold[/td][td]RELEASED![/td][/tr] [tr][td]World In Conflict [/td][td]RELEASED![/td][/tr] [tr][td]Death to …

    • 313 תגובות
    • 50k צפיות
  16. קיבלתי את המשחק המקורי אם הלוח אם שלי(Asus Striker II Formula) ואני רושם את הקוד שיש על העטיפה של הדיסק וזה אומר Invalid Key

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  17. Started by TheReaper,

    כמובן מיובידייס http://www.gamershell.com/news_51600.html

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  18. Started by [NOS],

    שאלה בכותרת, איזה חלק במחשב הפנק-באסטר בודק? יש לי hardware ban מלפני שנתיים שלא רוצה להיעלם ... תודה לעוזרים, דור

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  19. שלום לי תדגם wirless laser desktp 6000 של microsoft ושאני משחק בפיפ או ראינבוי סיקס ויגאס יש בעיה עם המקשים: בפיפא שאני לוחץ על w פלוס d או a הוא לא יכול לרוץ קדימה וברינבוי סיקס ויגאס 2 שאני לוחץ על w רוצוף הוא נתקע כל הזמן מה לעשות?איפה הבעיה במשחק או במקלדת?? תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום לכולם, קראתי שבDX10 המשחקים מסתמכים יותר על הכרטיס מסך ופחות על המעבד. זה נכון? ואם כן, יש לי כרטיס מסך 3850 HD ומעבד p.4 3.00 ghz, כדאי לי לעבור לDX10? תודה לעוזרים! אלון

    • 5 תגובות
    • 762 צפיות
  21. Started by danield51,

    עד כמה דמויות אפשר לשחק בו זמנית בdungeon siege2 לי יש 4 דמויות אבל ראיתי ביוטיוב שיש 6 דמויות... מישהו יכול להסביר לי את העניין?

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  22. למשל BATTLEFIELD 2/2142, PORTAL... אבל מה עוד? יעני משחקים טובים ובינוניים. מקווה שהבנתם, תודה מראש, גיל

    • 14 תגובות
    • 870 צפיות
  23. Started by Vidati,

    בכללי על המשחק: משחק רביעי במספר מתאפיין בגרפיקה מרהיבה ונופים עוצרי נשימה, במשחק אתם לוקחים עליכם את התפקיד של חייל שנוחת בטעות על כוכב שכולו מיושב ביצורים אשר שלטו בעולם לפני 65 מיליון שנה, הדינוזאורים! ביקורת על המשחק לקונסוליות: **קרדיט לגיימר** במשחק הפעולה החדש Turok תמצאו את עצמכם נלחמים בדינוזאורים קטלניים. זהו לא משחק חדשני או פורץ דרך אך בכל זאת נהנינו מכל רגע Turok, משחק הפעולה החדש של חברת Propaganda Games , אומנם לא מגיע עם מספר בסוף שמו אך למעשה מדובר בכותר הרביעי בסדרה בת קצת יותר מעשור. שני המשחקים הראשונים בסדרה היו טובים למדי. הם לא חידשו דבר, אך בהחלט סיפקו חווית משחק מהנה, במיוחד בגרסאות ה-Nintendo 64 (הקונסולה שבה הסדרה החלה את דרכה). החבר'ה …

    • 63 תגובות
    • 4.8k צפיות
  24. Started by xtract1,

    אהלן. כן אני ידוע שזה באיחור גדול אבל החלטתי לנסות את הקרב על הארץ התיכונה 2 של סדרת LOTR ובגיימספוט מקשרים להורדת הדמו,1.4GB,והעניין הוא שהוא מוריד במהירות של בין 15 ל-30KBS ואין לי שמונים שנה לבזבז על זה.. ככה שמישהו מכיר או יודע על לינק שעובד במהירות נורמאלית? החיבור שלי יכול להוריד בכ-300KBS תודה לכולם

    • 8 תגובות
    • 855 צפיות
  25. Started by shem86,

    אהלן! אז ככה, כל הנושא של DX10, יש בכלל השפעות בשטח? מישהו יכול להגיד מנסיון שהוא ראה הבדל בין משחק ב9 למשחק ב10? אני למשל שיחקתי בקרייסיס עם DX9 על XP והבנתי שיש הבדלים גדולים מאוד. רצתי והתקנתי את ויסטה 64, הרצתי שוב את קרייסיס (הפעם עם DX10 כמובן) ו..... כלום. בדיוק אותו הדבר. עשיתי משהו לא נכון או שפשוט עדיין אין תוצאות בשטח? מתי יהיו?

    • 6 תגובות
    • 829 צפיות

דיונים חדשים בפורומים