עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by the crusader,

    סוף סוף השגתי את זה ועכשיו הוא מבקש serial בבקשה עם מישהוא יכול לעזור לי זה יהיה ממש גדול פליז גוד פליז גוד

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. Started by roadrunner,

    http://www.theinquirer.net/?article=13573

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. קניתי עכשיו ממיר שמאפשר לי לחבר את השלטים של הפלייסטיישן שלי למחשב עם USB. אני יכול לשחק גם בשני שחקנים (יש לי שני שלטים). אני עכשיו מחפש משחקים שאני אוכל לשחק עם השלטים האלו למישהו יש המלצות? אני משער שבעיקר יתאימו לי משחקי פלטפורמה ומכות, אבל אני פתוח לכל סוג הצעה שהיא. כרגע אני משחק רק בפרו אבולושן סוקר. לא יצא שום אמיוליטור לפלייסטיישן 2 עדיין נכון?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by Lost Spirit,

    מה זה בדיוק? לפני שנה הייתי יכול להוריד ולשחק (זה חוקי לחלוטין!) ופתאום אני לא יכול?! ??? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by tomersbar,

    חבר שלי רוצה לקנות PS2 בגרסה הקטנה והחדשה. לאחר חיפוש קצר בזאפ, הוא ראה כי אפשר לקנות את הקונסולה בכ- 1000 שקל. החנויות שבהם הוא שוקל לקנות הם Sollan ו- enjoystick. 1. האם אפשר להשיג את הקונסולה במחיר יותר טוב בארץ? 2. מה דעתכם על החנויות הנ"ל,האם הם אמינות? אולי אתם יכולים להמליץ על חנויות אחרות... תודה :s05:

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by HuGeMouTh,

    אחרי הרבה מאוד שנים ש ID עובדים עם ACTIVISION המשחק החדש של החברה יופץ על ידי EA GAMES http://www.shacknews.com/onearticle.x/53626 אכן חדשות מוזרות, מישהו יודע למה, איך, מתי :-\ לפי מה שהבנתי החוזה דומה לחוזה עם VALVE (רק הפצה בלי להפריע לפיתוח). לא יגרום בעיות לשיתופי פעולה בין ID לחברות כמו RAVEN שבבעלות ACTIVISION?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by david32,

    משעמם לי ויש שביתה , אז חשבתי לעצמי "דוד , צריך למצוא מה לעשות , אולי תנסה לשחק באיזשהו משחק קלאסי/שיש עליו ביקורות טובות" ... החלטתי לנסות את Fallout 2 האגדי אז "חבר" נתן לי את הדיסק , התקנתי , 3 דקות בשלב הראשון גרמו לי לחשוב למה הוא נחשב לקלאסיקה (אולי כי הוא יצא ב 98 מי יודע) הנקודה היא שוויתרתי אתחילת השלב הראשון (המקדש של משהו). אחר כך נזכרתי שיש את Half life 2 ומה יותר טוב מלשחק במשחק שיש לו עוד 2 המשכים וכול כך הרבה ביקורת טובה? , עוד פעם "לקחתי" מחבר את הדיסק , התקנתי , Node Graph is out of date Rebuilding... מצאתי פיתרון , שיחקתי , נמאס לי מהזומביים , שיחקתי שוב עד היום! היום אני הגעתי לחלק ב SANDTRAPS שבו אתה חייב להגיע לאינשהו בלי לדרוך על החול כי אז יקפצו עלי…

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9631 למי שלא מבין יש חנות ביפן שמוכרת כמה מישחקי 360 אמריקאים ב4 דולאר :lol: וזה מיצתרף לידיעה שהיתה לא מיזמן ש360 משומשים ביפן נימכרים בפחות מ200 דולאר :lol: ואני יצרף את זה רק כדי להרגיעה תקריז פאנבויסים של נינטנדו לשבוע הזה http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9629 יחי מיאמוטו :yelclap:

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. האם זה הגיוני? קרה למישהו גם דבר כזה? לא יכולתי לעמוד בסכום ולקחו לי את הכסף..זה פעם שניה שזה קורה לי...

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. משחק האסטרטגיה בזמן אמת שהעניקו לנו אותך אנשים שאחראים לסדרת Age of Empires יהיה זמין סוף סוף לקהל הרחב בשוק ה-PC, באיחור של חצי עשור לכתבה

  11. Started by Jack_g,

    גל פעם שאני מנסה להתקין את המשחק הוא כותב לי אחרי 10 שניות שההתקנה הסתיימה לא בהצלחה ובכלל לא מבקש דיסק 2 . מה לעשות??

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. האם 74 רכבים שונים ועלילה שנשמעת כמו סרט הוליוודי יספיקו אל מול המתחרים שכוללים מאות רבות של דגמים? לכתבה

  13. אני מנסה בזמן האחרון לשחק במשחק ישן בשם Heist. בגלל תכנות גרוע כל לחיצה מפורשת כלחיצה ארוכה. מאחר ולחיצה קצרה היא ללכת או לירות וארוכה היא בחירה מרובה, קל להבין את הבעיה. כרגע הדרך היחיד שבה אני מצליח ללחוץ ולשחרר מספיק מהר היא ע"י "הפלקת" הכפתור השמאלי עם האצבע. ניסיתי כל מה שיכולתי לחשוב עליו. כל אופציות ה-Compatibility ב-7 לא עזרו. ניסיתי להריץ את המשחק מ-XP ע"י VM. ניסיתי להוריד את ה-polling rate למינימום של 125Hz (עכבר G5). ניסיתי תוכנות שמאמצות את המעבד, המשחק קירטע אבל זה עדיין לא עבד. ניסיתי להוריד את ה-priorety במנהל המשימות להכי נמוך. בהמלצת חבר ניסיתי גם להשתמש במתאם PS\2 (עם עכבר אחר, ה-G5 לע יכול לעבוד דרך PS\2) לא רק שלא עזר, עכשיו גם ה"פליקים" לא נקלטו, כנר…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by STRENGTH,

    אני משחק במשחק הזה ואני חייב להגיד שזה אחד המשחקים הקשים שישחקתי. וזה באמת משחק טוב. ראיתי באיזה WALKTHROUGH אחד. שרשום בסוף שיש רק מעטים שגמרו את המשחק הזה. אז מישהו פה גמר את המשחק הזה? זה באמת משחק קשה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. התחרות המתקרבת מצד גוגל ומיקרוסופט עושה את שלה? לכתבה

  16. שלום , שמעתי שניתן להוסיף למשחק Need For Speed Undergroung 2 תוספת של 2 מכוניות.. פיג'ו 106 ואופל קורסה רציתי לדעת כיצד עושים זאת?? תודה אמיגוס

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by ABL,

    מה16 ביולי עד ה30 ביולי יש ארוע משחקי אונליין נושא פרסים מEVGA המשחקים שנכללים בתחרות הם: Team Fortress 2, Left 4 Dead 1, Left 4 Dead 2, Battlefield 3 or Counter Strike: Global Offensive (אגב יש עוד הגרלות בפייסבוק ובטוויטר) יותר פירוט: How to Enter: Enter your Steam ID and/or BF3 Soldier Name below Qualifying game play starts 7/16/2013 Play more than 2 hours to qualify for Prize Level 3 Play between 1 and 2 hours to qualify for Prize Level 2 Play any length of time under 1 hour and qualify for Prize Level 1 Requirements to participate: 1. You are at least seventeen (17) years of age or older (and have your parent/legal guardian's perm…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. אני בחרתי לרשום כאן את ההודעה משום שיותר מדי נפתחים תר'דים על בעיות עם GTA3 ב-XP ובכלל אני מציעה שתרשמו בעמוד למעלה בעיות ופתרונות לGTA3 ככה זה יחסוך ממשתמים הודעות וגם חיפושים מיותרים.. וגם זה משגע תאנשים שכל הזמן פותחים על אותו נושא ת'רד...!!!!

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by 1nstall,

    היי אני יודע שזה משחק ישן, אבל מישהו רוצה לקנות ממנו אותו בתנאי שיש לי שמירה גמורה שלו... מצאתי כמה שמירות אבל הם לא עובדות :-\ עם למישהו יש שמירה גמורה אשמח לקבל אותה.... תודה מראש install

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%98%d7%9c%d7%90%d7%99-%d7%a9%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%9c-assassins-creed-unity-%d7%a0%d7%93%d7%97%d7%94-%d7%91%d7%a8%d7%92%d7%a2-%d7%94%d7%90/

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by enzo,

    המשחק צפוי לצאת בסוף השנה. הנה ביקורת של נענע: http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=488813&sid=127 וסרטון מדהים לדעתי: אבל לא הבנתי את העניין הזה שהמשחק השלישי לא יצא למחשב ויש קפצו מ-2 ל-4.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by FreePwR,

    שלום לכולם ! כפי שהבטחתי , אני גאה לפרסם את הספונסר הראשון של הקבוצה , מדובר בחברת GIGABYTE שתתמוך מהיום באופן מלא בקבוצה , אנחנו שמחים על הצטרפותם ומבטיחים לעדכן על עוד התפתחויות בקרוב מאוד! יובל.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. Started by tustos,

    יש לי הירוס 3 complete ממש מזמן התקנתי אותו ולאחר מכן מחקתי אותו בעזרת התכנה של ווינדוס הזאתי... עכשיו אני מכניס דיסק ובאוטו רון יש רק כפתור לשחק ולא להתקין וכאשר אני לוחץ עליו לא קורה כלום.. חיפשתי במחשב ולא מצאתי שופ קובץ של המשחק.. מה אני עושה? איך אני מתקין אותו עכשיו?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. שירות ה-Game Pass של מיקרוסופט בתשלום חודשי ממשיך לתפוח ולהשתפר - עם 67 כותרים נוספים מבית EA Games שזמינים מעתה למנויים במחשבים האישיים ללא תוספת עלותלכתבה

  25. Started by א אוהל,

    תמליצו לי בבקשה ושלא יהיו ישנים

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים