עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. למשל BATTLEFIELD 2/2142, PORTAL... אבל מה עוד? יעני משחקים טובים ובינוניים. מקווה שהבנתם, תודה מראש, גיל

    • 14 תגובות
    • 870 צפיות
  2. Started by shem86,

    אהלן! אז ככה, כל הנושא של DX10, יש בכלל השפעות בשטח? מישהו יכול להגיד מנסיון שהוא ראה הבדל בין משחק ב9 למשחק ב10? אני למשל שיחקתי בקרייסיס עם DX9 על XP והבנתי שיש הבדלים גדולים מאוד. רצתי והתקנתי את ויסטה 64, הרצתי שוב את קרייסיס (הפעם עם DX10 כמובן) ו..... כלום. בדיוק אותו הדבר. עשיתי משהו לא נכון או שפשוט עדיין אין תוצאות בשטח? מתי יהיו?

    • 6 תגובות
    • 829 צפיות
  3. Started by mx5,

    אני באמצע המשחק ועושה ESC ואין אפשרות לשמור... מישהו יודע איך שומרים?

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  4. Started by xtract1,

    אהלן. כן אני ידוע שזה באיחור גדול אבל החלטתי לנסות את הקרב על הארץ התיכונה 2 של סדרת LOTR ובגיימספוט מקשרים להורדת הדמו,1.4GB,והעניין הוא שהוא מוריד במהירות של בין 15 ל-30KBS ואין לי שמונים שנה לבזבז על זה.. ככה שמישהו מכיר או יודע על לינק שעובד במהירות נורמאלית? החיבור שלי יכול להוריד בכ-300KBS תודה לכולם

    • 8 תגובות
    • 855 צפיות
  5. בין המשחקים שניתן להוריד נמצאים DEUS EX (הראשון והשני), סדרת THIEF, סדרת קומנדוס (מלבד המשחק הראשון), סדרת היטמן (גם כן מלבד המשחק הראשון) ועוד כמה משחקים לא רעים: http://www.steampowered.com/v/index.php?area=sub&SubId=771&cc=PL האמת היא שאני מאוד מעוניין לקנות את החבילה הנ"ל אך אני עובר בימים הקרובים למחשב חדש. מישהו יודע האם ניתן להוריד מחדש את המשחקים על מחשב אחר (כמובן שאני אמחק אותם מהמחשב הישן לפני התקנתם מחדש)?

    • 8 תגובות
    • 980 צפיות
  6. אהלן, לאחרונה שמעתי על משחק אימה שיצא לפני חודשיים בשם Penumbra: Black plague הבנתי שמצד הביקורות הרשמיות המשחק קיבל ציונים צוננים למדי, ועם זאת, מצד השחקנים, כולם מהללים ומשבחים אותו. רציתי לדעת האם המשחק הזה שווה בדיקה? הוא טוב? מפחיד?

    • 3 תגובות
    • 924 צפיות
  7. Started by TheReaper,

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  8. Started by approx,

    המלצה לסימולטור טיסה אבל משהו של מטוסי קרב אני רוצה מישחק שהוא חדש משנת 2002 ככה ועד היום ומשהו אם קרבות אוויר וזה

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  9. Started by dmanbuhnik,

    אני מחפש שם של משחק מאוד ישן: זה משחק חשיבה בערך, שבו יש כמה עולמות שונים, אני זוכר שהיה את מצרים ויוון (ונראה לי גם פרס אבל אני לא בטוח) ואתה להגיע לדלת בכול שלב. יש לך 2 כלים מיוחדים: רובה (שיורה מהראש שלו...) נעליים עם קפיצה גבוהה במיוחד והגנה למספר שניות. בכול מסך (יש הרבה מסכים בכול שלב) יש חרקים שונים שפוגעים בך (יש עכביש שיורד מהתקרה וחוזר למעלה, יש חיפושית שנעה ימין ושמאל, יש עטלף שטס בצורה קבועה כמו פטרול ועוד). בעולם של מצרים רוב הבעיות זה שאתה צריך לירות לתוך מכשיר מיוחד כדי לפתוח דלתות הזזה (כחולות אם זה עוזר לכם) ורוב הפעמים יש במסך משולש אדום שעם כפתורים במסך משנים את המצב שלו העולם של יוון מבוסס על הכנסת קודים, שבמסך מפוזרים הקודים ואתה צריך לגעת בהם לפי סד…

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by alex28,

    שאני משחק במשחק Titan Quest שאני משחק אחרי דקה המשחק נתקה ומופע מסך כחול למה זה קורה כרטיס מסך שלי הוא X550 256mb אך אני פותר את בעיה???

    • 1 תגובה
    • 672 צפיות
  11. לבקשת כמה חברים הכנתי דיון ראשי למשחק הזה. אני לא הולך לשחק בו כרגע אז לאלו שכן,תדאגו בבקשה לעזור במידת האפשר לשחקנים האחרים. נא תיצמד לחוקי הפורום- לא להספים ולא לדבר על הורדות פירטיות, למרות שאין להן משמעות במשחקים מהסוג הזה. אז האם קם יורש ל WOW ? נחיה, תשחקו, ונראה המשחק שוחרר לאירופה וכבר קוצר הצלחה היסטרית, במכירות. לא קיים דמו למשחק. הפצה - Funcom / Eidos Interactive פיתוח - Funcom ז'אנר - Massively-Multiplayer Online Role-Playing Game מס' שחקנים - אלפים שיחרור - May 20, 2008 אתר הבית : http://www.ageofconan.com/ וויקי אינפו : http://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_Conan טריילרים http://www.gametrailers.com/game/1905.html דרישות מערכת Minimum Proce…

    • 92 תגובות
    • 11.1k צפיות
  12. אהלן אנשים! בקיצר אני מחפש המלצה לאיזה משחק טוב ללפטופ, המחשב הוא T42, לא איזה מפלצת. אני לא ממש מחפש FPS או RTS, כי לא יהיה לי ממש נוח לשחק ככה בלפטופ חשבתי על איזה RPG טוב, אבל הבעיה שחרשתי כמעט את כולם, אם למישהו יש עוד רעיונות אשמח מאוד לשמוע! הRPGים שסיימתי כל BG כל ICEWIND DIABLO זה מה שנזכרתי כרגע, אבל היו עוד אז תודה לכולם!

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. שלום! יש לי בעיה בהרצת משחקים כמו COD4 , CRYSIS וכו' המשחקים פשוט רצים לאט למרות שהגדרות הגרפיקה על הכי נמוך ודבר זה לא צריך להיות מכיוון שהמפרט שלי עונה על דרישות המערכת המבוקשות. *ניתן לראות את המפרט בצד ימין -טמפרטורת הכרטיס מסך בזמן המנוחה היא 53 - דבר שלא אמור להוות בעיה בהתחלה חשבתי שבאמת המחשב שלי לא כל כך טוב ובגלל זה הוא לא מריץ לי טוב את המשחקים בדקתי עם חבר את הדבר ולו יש גם כן את אותו כ. מסך כמו שלי7600GT ו1.5GB זכרון. אצלו קרייסיס רץ חלק גם כשכמה מההגדרות הם על מדיום ואצלי שכל ההגדרות על low המשחק בכלל לא זז. אותו דבר קורה בCOD4 הוא מפעיל את המשחק על הגדרות גרפיקה גבוהות ומקבל FPS יותר יציב וטוב מאשר הFPS שאני מקבל שאני מריץ את המשחק על הגדרות גרפיקה נמוכות.…

    • 11 תגובות
    • 2.7k צפיות
  14. Day-Night Transitions HD Platforms: Posted May 22, 2008 @ 3:51 pm Preview day/night transitions more realistic than you may have yet seen. http://www.gametrailers.com/player/34328.html אהבתי מקווה שהגיימפליי יהיה באותה רמה... המשחק הקודם היה טוב אבל קצת מעיק ואפילו מעייף, כלומר לא כזה שכיף לחזור ולשחק בו שוב.

    • 68 תגובות
    • 9k צפיות
  15. אם יש משהו שמייחד את המשחק משאר הסידרה ציינו זאת אני מעדיף משחקיות טובה מאשר גרפיקה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. תאריך: 24.7 דרישות: http://www.capcom.co.jp/devil4/pc_main.html אומנם רשום ביפנית אבל אפשר בערך להבין עריכה: דרישות באנגלית: Minimum: CPU: Intel Pentium 4 3GHz RAM: 512MB (Windows XP), 1GB (Windows Vista) VGA: GeForce 6600 with 256MB of VRAM (SM3 Required) HDD: 8GB Free OS: Windows XP MONITOR: Resolution at least 640x480 Recommended: CPU: Intel Core 2 Duo RAM: 1GB (Windows XP), (2GB pre Windows Vista) VGA: GeForce 8600 with 512MB of VRAM HDD: 8GB Free OS: Windows Vista MONITOR: Resolution 1280x720 ביקורת מGT http://www.gametrailers.com/player/30212.html

    • 52 תגובות
    • 5.1k צפיות
  17. Started by danield51,

    מישהו יכול לתת לי המלצה על משחק בסגנון של דיאבלו (לא טיטאן קווסט)

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  18. Started by IlanF,

    ראיתי את המשחק במחיר נחמד מאוד בסטים (15 דולר ~ 50 שקל) ואני רוצה לדעת אם יש עדיין אנשים שמשחקים בו.. יצא כבר UT3, אבל המחשב המסכן שלי בקושי סוחב אותו.. אז אני מעדיף לשחק ב2004 אם הוא שווה את זה.. ובנוסף, מה ההבדל בין הגרסה הרגילה ל- Editor's Choice? (בסטים מוכרים את הEditor's Choice...)

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  19. Started by Mesatla,

    אצלי נפל הסטים אני לא יכול לעשות כלום גם אצל כל החברים שלי נפל גם לכם נפל?? מתברר שבכל העולם זה ככה http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=684843 כבר 20 דקות

    • 7 תגובות
    • 808 צפיות
  20. מעניין לדעת מה המשחק שהמוזיקה שלו הכי נתקעה פה לשחקנים בראש אז נראה אם יש משחק שהוא מופיע הרבה אני אתחיל עם הפסקול של RA2 פסקול חלומי פשוט כל שניה ששומעים פשוט נפלא כיף לשחק עם המוזיקה הזו ברקע.. תמיד כיף גם לשחק במשחקי FPS עם הHell march

    • 26 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by Henz16,

    שלום לכולם, בפי מספר שאלות. לפני כשבוע החלטנו כמה חברים, לשחק את המשחק הנ"ל ברשת. (דרך ההימצ'י) כל עוד אנחנו משחקים 4 אנשים, הכל עובד בסדר. כשאנחנו מכניסים אדם חמישי הכל מסתבך, לאגים מטורפים. החלטנו לחפש פתרון, והפתרון שנקרא הכי טוב, הוא להשכיר שרת-משחק, לאכסן עליו את המשחק, וככה לפתור את הבעיה. ולשאלות, זה באמת יפתור את הבעיה? כמה זה צריך לעלות? על מה צריך לשים לב? יש לכם רעיון יותר טוב? פירסמתי את התרד במקום הנכון? אשמח לקבל כל טיפ בעיניין. תודה מראש, Henz.

    • 8 תגובות
    • 3.2k צפיות
  22. Started by gameplan,

    מה לדעתכם המשחק הכי טוב ששיחקתם בו אישית אי פעם מבחינת הקטגוריות שלכם והרצונות שלכם ממשחק. מעניין אותי לראות אם יהיה משחק שיבחר בצורה משמעותית הרבה פעמים ואם אפשר גם תוסיפו סיבה קצרה למה מבחינתכם הוא הכי טוב אני יתחיל Indigo Prophecy מבחינתי המשחק הכי טוב ששיחקתי בו הסיבה היא שיש לו עלילה סוחפת ומטריפה פשוט המשחק מלא באקשן לא פשוט שמושך אותך פנימה ואתה לא יכול להתנתק ממנו לפחות אני לא יכלתי. משחק מאתגר נורא והפסקול שלו פשוט מעולה.

    • 99 תגובות
    • 6.5k צפיות
  23. Started by אלון פ,

    שלום לכולם, בזמן האחרון נתקלתי בהרבה דירוגים של משחקים, ואני לא יודע לאיזה גיל הם מתכוונים משהוא יכול להגיד לי מה הגיל של כול אחד מהגירוגי גיל? והכי חשוב - לאיזה גילאים זה RP? אלון

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by lesForce,

    מכיוון ש-COD4 לא יעבוד לי על המחשב אני חוזר לcall of duty2 \ ;D פעם שיחקתי עם סידיקיי מקורי של חבר אבל מחקתי את זה מהמחשב והוא איבד את המשחק... אז עכשיו אני מוריד את המשחק מהאינטרנט . השאלה אם אני יוכל לשחק באינטרנט גם בפרוץ? אם כן , למישהו יש מדריך או איזה פאצ' שיוכל לסדר את זה? תודה מראש לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  25. Started by 3pac,

    אני מתכוון למשחקים כמו Mass Effect , The Witcher, KOTOR וdeus ex יש משחקים טובים בסגנון הזה ? ראיתי כמה סירטונים מguild wars אבל זה עולה כסך כל חודש לא ?

    • 5 תגובות
    • 793 צפיות

דיונים חדשים בפורומים