עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Barak Kozia,

    קניתי את המשחק מסטים, לא מצליח להבין אך אני מתחיל לשחק במצב CO עם חבר... מישהו ניסה ? הצליח...?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by passanger57,

    יש לי PS2 עם ציפ' ואני מחובר לפלזמה בחיבור COMPONNET מה עדיף משחקים ב PAL או ב NTSC - בחלק מהמשחקים בNTSC יש אפשרות ל PROGRESIVE SCAN לדוגמה GOD OF WAR בPAL רואים אותו מצוין אבל במשחק בגירסת NTSC יש אפשרות ל PROGRESIVE SCAN ואז התמונה בפלזמה היא פשוט פזג ( האם אין ב PAL אפשרות ל PROGRESIVE SCAN ) ??? אז מה עדיף ?????

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by geigera,

    שלום התקנתי pes 2014 ויש לי בעיה כשאני מנסה לשחק. הוא לא מוצא קובץ dll מסוים. איפה אני יכול לקבל עזרה? תודה ארי

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by mskso86,

    אחרי התקנה והכול בכניסה למשחק מסך שחור המסך עובר לvega ברגיל אצלי הוא על WXVGA

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    טוב פה תביא תוצאות שלכם בסוף כול מישחק וביכלל תדברו על המישחק. קבלו איזה תוצאה: תגידו מתי אני מקבל ADVANCED MEDIC? ויש איזה מדריך לכול המדליות וכאלה? [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by VanHalen,

    שלום לכולם. כיוון שאני בשלבי סיום של Morrowind ו Oblivion כבר ממתין לי על המדף, עשיתי סקירה ארוכה בשירשור הרשמי של המשחק פה באתר, וקצת הלכתי לאיבוד. לפני שמתחילים לשחק במשחק כזה, אני חושב שמומלץ לנסות למקסם את חווית המשחק (ויש לא מעט דרכים כאלו). לכן אני פונה למנוסים שבינינו, בשמי ובשם כל אלה שעדיין לא התחילו לשחק, או שעדיין בשלביו הראשונים של המשחק: אנא ציינו כאן איזה מודים הייתם ממליצים בחום או ממליצים להתרחק מהם, מתוך נסיון אישי (כי יש מאות כאלה). אבל לאו דווקא מודים, גם כל מיני הגדרות של המשחק שיכולות לעזור\להזיק, יתקבלו בברכה. וכמובן אם מצאתם איזה מוד שאתם ממליצים עליו, אנא הוסיפו קישור להורדה שלו. תודה מראש לכל העוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Tal Kapah,

    http://www.youtube.com/watch?v=OpZOMLkNDLs&feature=youtu.be

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. הגירסה החדשה לסדרת משחקי הכדורסל המובילה בשוק קוצרת הצלחות גדולות עם מכירות שיא בשבוע הראשון להשקה לכתבה: http://hwzone.co.il/משתלם-להיות-בודד-בפיסגה-מכירות-של-4-מיל/

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by IlanF,

    Loadout הוא משחק Shooter מגוף שלישי חינמי שמתמקד בקסטומיזציה מטורפת של נשקים (בהמשך גם של השחקן עצמו), אפשר ליצור במשחק בערך כל נשק העולה על רוחכם. המשחק כרגע נמצא בביטא סגורה ומתוכנן ליהיות משוחרר בנובמבר השנה. הרשמו עכשיו לבטא ב http://www.loadout.com כמו כן, Alienware מחלקים 10,000 מפתחות לבטא הסגורה. כל מה שצריך לעשות הוא להרשם לאתר שלהם: http://www.alienwarearena.com/giveaway/loadout-closed-beta-key-giveaway מהרו לפני שיגמר!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Tomerico,

    שלום, אני התקנתי את המשחק דיאבלו 2 ואחראי ההתקנה (הכשרה למהדרין) אני מנסה להפעיל את המשחק... וזאת ההודעה שגיאה שאני מקבל: רעיונות?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by overload,

    אני לא יודע למה אבל אחרי בערך שבועים שאני משחק במשחק (המצוין הזה) פתאום כל הנשקים עושים נזק שהוא פי 2 מהנזק שהם עשו לפני שבוע ! מישהו יודע למה זה ואיך אני מחזיר את זה למצב רגיל (למרות שזה כיף מאוד). הנה דוגמה:

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by J.allmighty,

    כמה וכמה פעמים נתקלתי בשאלה, בפורום ואישית, אתר מצויין אשר נותן תשובה. ENJOY! http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest[move]Nfo:[/move] What it does System Requirements Lab looks at your computer's hardware and system software to determine whether or not your current system can run a product. Each of your computer's components is evaluated to see how well it meets the minimum and recommended requirements for specific products. Recommendations are made on how to update or upgrade each component which does not meet the listed requirements. Sometimes it is a simple free software download and sometimes it is a link to a product such as the right video card. No …

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by ezx,

    יש לי כרטיס קול קריאטיב ויש לי בעייה מוזרה אני שומע את כול האפקטים של המישחק אבל לא שומע דיאלוגים של הדמויות הגדרות המישחק או הגדרות בכרטיס תודה לכול העונים

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by idan oren,

    היי שיחקתי בבטא של באטלפילד 4 ואחרי כ 10 דקות המחשב קרס לי אז הורדתי הגדרות למינימום ועדיין זה קורה מה לעשות?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Fasil,

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Headbang Games,

    Bad Pad, הוא משחק פלטפורמות המשלב אלמנטים של מטרוידואניה, ארקייד, אקשן-יריות, פאזלים ועוד, מלווה במוזיקת רוק ומטאל מונחת גיטרות ושירים קומיים עלילתיים שנכתבו ובוצעו במיוחד עבור המשחק.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אני רוצה לבדוק זאת אשמח לקבל עזרה תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by stingeR-,

    אני עכשיו במקום אחרי שאני הורג את ABBOT ואז ממלאים לי את החיים לתכולת חיים יותר גדולה כאילו ואז אני מדבר עם ג'ורג'י שיסיח את דעתם של השומרים בעוד אני עובר דרך הFEED YARD אבל לא חשוב מה אני עושה , אני לא יכול להתחמק מהיריות , לא יכול , הם פשוט הורגים אותו ואין לי שום סיכוי להתחמק מזה וגם שאני מתחמק ומגיע למתקן הראשי , אז במתקן הראשי הורגים אותי , איך לעזאזל אני יורד לMINES!?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. לאחר קרוב לחמש שנות פיתוח ויותר משנה של בדיקות ציבוריות, משחק המירוצים שמתיימר להחזיר עטרה למחשב האישי זמין לרכישה בגירסה מלאה ורשמית לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%94%d7%9e%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a9%d7%90%d7%a4%d7%aa%d7%a0%d7%99-assetto-corsa-%d7%96%d7%9e%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%92/

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. מנהל סטודיו הפיתוח המפורסם של חברת Bethesda מבהיר את הכיוון עבור המשחק המסתורי Starfield לכתבה

  21. אני משחק בBF3 אך ורק בMP, אחרי שהכרטיס מסך הקודם מת (9800 GT יהי זכרו ברוך) החלפתי לGTX560. במפות כמו CASPIAN BORDER כשאני מסתכל למרכז המפה אני רואה ריצודים שונים וכתמים, לפעמים עד רמה של כמעט כל המסך שחור וכל מה שאני רואה זה את הכלי נשק מרחף באוויר. לפעמים החלפה מרובה לאקדח פותרת את הבעייה לפעמים היא חוזרת כשאני חוזר לרובה. כשאני מסתכל לכיוונים אחרים הכל נראה תקין. דרייבר מעודכן ישר מהאתר של nVIDIA לא פתר את הבעייה. גם לא להוריד את הגרפיקה לרמה הכי נמוכה. בתקופת ה9800 מעבר לגרפיקה ברמה של מדיום פתרה את הבעייה. ב560 לא משנה מה אני עושה אני לא מצליח לצאת מזה. מישהו מכיר או נתקל בתופעה דומה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Tomerico,

    מישהו יודע למה הדרישה העיקרית של אלף בd&d זה תבונה+כוח? זה לא אמור להיות עם כבר תבונה+זריזות מה התמונה הקלאסית אלף חותך למישהו את הראש עם חרב (בשביל זה צריך כח במ"ד) או אלף ממאה מטר צולף לגובלין מכוער בראש עם קשת יפה?(דוגמה lotr) זריזות מביאה בונוסים לירית קלעים וכח לחרבות זה קצת מוזר שהדרישה העיקרית השניה של אלף זה כח ולא זריזות!!!!!! מאוד מוזר!!!!!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by noiZE,

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. המערבון החדש של חברת Rockstar הופך כמה עכשיו לכותר המצליח ביותר של השנה ולסיפור הצלחה כלכלי לכתבה

  25. Started by e-r-a-n,

    אני במשימה שישית.. עם סין.... עכשיו יש את הגשר שאני צריך למוטט.. או להפיל אותו.. ובעקרון בהתחלה לפי מה שהבנתי הבלאק לוטוס עושה את זה.. עכשיו אחרי ששרפתי שמה כל דבר זז, וכל טנק עלה באש.. הבלאק לוטוס שם, כמו חצי צבא, ואני פשוט לא מבין מה לעשות כבר... למוטט את הגשר עם הטנקים לא נראה לי אפשר.. אם מישהו הגיע, בבקשה תעזרו. :\ נ.ב, בלי קשר לשאלה המקורית........., מישהו ביקש ברביקיו נוסח ערבי? (זה האצטדיון שממנו יוצאים כל המקומיים וזורקים עלי בקבוקי תבערה)

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים