משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
לא מצאתי תמונה אבל אני זוכרת שהוא נראה משהו כזה,יש שני יצורים והם צריכים להרוג אחד את השני. יש במשחק הזה משהו גם כמו דמקה ואז היצורים נלחמים בזירה כמו שציירתי [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם אפשר ואיפה להשיג manual ל DFBHD? כמו כן אתר עם מפות למשיחק. חיים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כלי חדש, המבוסס על דגימה מתגלגלת של כחצי מיליון ממשתמשי Steam, מעריך עבורנו את מכירותיו של כל משחק בחנות ה-PC הדיגיטלית הפופולרית בעולם לכתבה: http://hwzone.co.il/steam-spy-%d7%94%d7%9e%d7%a8%d7%92%d7%9c-%d7%a9%d7%97%d7%a9%d7%a3-%d7%90%d7%aa-%d7%a0%d7%aa%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%94%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב בחנות steam מצויין בדרישות המערכת המנימליות למשחק, שהמעבד יהיה I5 4400. המעבד אצלי הוא I5 2500 3.3 GHz . שאר המיפרט אצלי הוא מעל המנימום - 16G RAM + כרטיס מסך geforce 970 על חלונות 10 מישהו יודע אולי \ יש לו ניסיון, אם המשחק יעבוד אצלי על המחשב? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הגיע הזמן לעוד באנדל: https://www.humblebundle.com/ רק Psychonauts היה מספיק כדי להפוך את זה למומלץ במיוחד, ו-Stacking/Costume Quest הם תוספות נחמדות גם כן. Brutal Legend גם אמור להיות טוב, אבל דורש תשלום של לפחות 8$.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קראתי הרגע על משחק חדש שיוצא, בשם ALAN WAKE, משחק שווה אמור להיות, תראו את הסרטון שלו ב-YOUTUBE, אני אישית חטפתי התקף קור וצמרמורות, לא כי אני פחדן, פשוט כי זה היה מפחיד... בקיצור, הפיזיקה במשחק מדהימה, ויש עוד...
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המבצע החדש של מפתחת הליבות הגראפיות יספק לכם בחירה חינמית בין Assassins Creed Syndicate ל-Rainbow Six Siege, אם תבחרו לקנות כרטיס GTX 970 או טוב ממנו לכתבה: http://hwzone.co.il/תמיד-לפנק-קנו-כרטיס-מוביל-של-nvidia-וקבלו-כו/
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום מה מצב??? טוב אז ככה אני רוצה עם אפשר אתרים עם מודים ומפות לGTAVC בנוסף לזה עם אפשר בבקשה אתר שאפשר להוריד שמירה של 100אחוז תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הרגתי את כל מי שמצאתי ושחררתי את השומרים המהופנטים בקומה הכי תחתונה. מה עוד צריך לעשות?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז כן אני עובד כבר שבועיים על טורניר lan אז עלות ההרשמה 20 סנט והפרס 3 דולר לכל שחקן בקבוצה המנצחת אם אתם מעוניינים אנא תמלאו את הפרטים clan name: players ranks: steam group link: captain steam link: captain skype:
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שחקן בשם REX מחלק 5 מפתחות לקבוצה שתעבור למשחק הזה. לינק: http://forums.warchest.com/showthread.php/38834-Extraction-key-giveaway-for-2-teams! GL מי שרוצה מי שרוצה לנסות את מזלו שיכנס ל #extraction במירק וישאל בערוך הכללי, לאנשים יש עודפים
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בהמשך לפרסום: http://hwzone.co.il/games/news/141650 פשוט מוכיחים פעם אחר פעם שהם החברה הכי גרועה בעולם... נסכם ב:
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום... אני כבר הרבה זמן לא מצליח לעבור קטע מסויים במשחק (המצויין) HALF LIFE2. אני לא זוכר את שם השלב אבל זה לאחר שפרימן נכנס לכלא בו מוחזק המדען השחור , והבת של המדען עוזרת לגיבור דרך המצלמות. הקטע הוא כשיש שני מזדרונות משני הצדדים ויש שלושה תותחים קטנים שצריך להציב בהם , לאחר שמסדרים את התותחים מתחילים לזרום חיילים משני צידי כל מסדרון.. ופה אני פשוט לא מצליח לעבור, אני כל הזמן נהרג . אפילו ניסיתי להוריד את הרמה של הקושי.. יש איזו טקטיקה או משהו שיכול לעזור לי ?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שאני לוחץ על 3 זה עושה מצב איטי כזה ואני יכול לפוצץ את כולם .. אז שאני יורה זה יוצא ממש מגעיל כזה מטונף ייריות מטונופות הרבה .. .. זה הורס לי את כל ההנאה .. מה זה יכול להיות ? [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש איזשהו אתר שאפשר להוריד ממנו משחקים חוקיים בכסף כמובן משהו בסגנון של סטים יש אתר כזה? תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי את המשחק SWAT 4 עברתי 4 שלבים והוא אינו מציג יותר עוד שלבים ברשימה. מה זה אמור להביע? השאלה מכוונת למי שיש את המשחק ומי שיודע תשובה... תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אין לי כח להתחיל לחפור בכל הדיון של BF3 לראות האם אנשים מרוצים וכו'. אז אמרו לי - האם אתם מרוצים? האם אין באגים/בעיות חיבור מעצבנות שגורמות לכם להתחרט על היום שקניתם את המשחק? האם הוא זורם וכיפי? למדתי מ COD BO לקח לא לקפוץ על משחק במכירה קבוצתית ולכן לא השתתפתי. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לעיתים קרובות אני פותח סרבר של הדמו של MOH ואצלי תמיד אסור בזוקות. ותמיד יש את העלוקה הקרצייתי שחייב לפוצץ לכוווולם את המשחק :AR15:. השאלה היא - איך אפשר להעיף מישהו כזה מהסרבר שלי אם אני משחק במולטיפלייר דמו של מדאל ?!? תשובות במהרה יתקבלו בברכה תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
סיפרו לי שיש פקודה או משהו כזה מישהו מוכן להסביר לי איך בדיוק.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב חבר'ה אז בוא נראה כמה קבוצות פעילות ורציניות יש לנו פה באמת בקהילה שכל אחד יכתוב את שם הקבוצה ואת השחקנים ואם הקבוצה פעילה. Reason-Gaming קבוצה פעילה GolanNz blwz Divine sEEdy Bullet eyalKrEmbo יאאלה חבר'ה להתחיל לרשום
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני תקוע בשלב route kanal על ההתחלה יש חדר עם סולם שמוביל לחדרון עם איש מת ולמטה יש דלת נעולה והרבה ארגזים וחביות שתיים נפיצות אני לא יודע איך להיתקדם מישהו מכיר ויכול להגיד לי מה פיספסתי????
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-


