משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
Just Cause 3 in development - report Just Cause 3 Release Date Rumored Just Cause 3 'set for 2012' - rumour
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בוקר טוב לכל אלו שהתגעגעו ל New Vegas - יש חדשות משמחות.. מוד שעבדו עליו שנים סוף סוף זמין. נראה מעולה, מקבל פידבאק מעולה ברשת ואני מפנה לזה את הסופ"ש הקרוב בוודאות. זה קמפיין חדש לגמרי שהוא בעצם Prequel שמתרחש אחרי האירועים של המשחק השני. לא צריך להוסיף מעבר לזה כדי לא להרוס למי שמתכוון לשחק. ממליץ בחום לכ הגיימרים הצעירים שלא יצא להם לשחק ב New Vegas לרכוש את המשחק ולשחק בו.. פנינה אמיתית ולדעתי שנות אור טוב יותר מ Fallout 4 מכל הבחינות. California יהיה פתוח חינם לכל מי שמתקין את Vegas, כמוד נפרד. שבוע טוב.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Instant victory allyourbasearebelongtous Instant defeat somebodysetusupthebomb ניגנבתי כשראיתי את זה! 8)
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי רציתי לבדוק כמה הריגות אני צריך בשביל לשחרר את כוונת X3בשביל המגנום והיה כתוב veteran battlepack מה זה אומר? ואיך אני משיג את זה?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ניתקעתי בשלב הזה: http://rotter.net/User_files/nor/3d20af1b110dc4a6.gif אצלי לא רואים ככה חשוך. זה השלב שקוראים לו ground הרגתי את כל האנשים שעל הקרקע ,ויש למעלה על המגדל 2 צלפים וניסיתי להרוג אותם עם רובה צלפים אבל לא הצלחתי עם אני מיתקדם הם יורים בי מה צריך לעשות????????? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פלטפורמת המשחקים התייאשה מלנסות להציל את Greenlight, ומכריזה על שיטה חדשה לגמרי להפצת כותרי אינדי לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אני קניתי את MW3 בחנות ואני לא מצליח להתקין את המשחק זה כותב לי this steam account already owns the product containd in this offer ראיתי שדחו את היציאה של המשחק אבל למה הם לא נותנים לי לשחק בסינגל עד שזה יצא בעוד 4 ימים זה לא יעשה לי בעיות להתקין ?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רק לציין שקניתי את המשחק כדי שהוא ירוץ בלי בעיות אבל תמיד כל הבעיות הכי מוזרות קורות במחשב שלי אחרי 4-5 פעמים שהמשחק רץ כיביתי את המחשב הלכתי חזרתי הדלקתי באתי לשחק הכנסתי תדיסק לחצתי על האייקון של המשחק הסמן של העכבר נהיה שעון חול ל2 שניות וזהוווו שום דבר לא קורה רק לציין שהתקנתי את הערכת שירות 1 של מיקרוסופט עדכנתי את הדרייור של הכרטיס מסך ומחקתי והתקנתי מחדש את המשחק 3 פעמים וכל פעם אותו סיפור.... ודרך אגב המחשב שלי הוא כזה שלא תחשבו שזו בעיית חומרה כי בדקתי אם יש התנגשויות... פנטיום 4 1700 ג'י פורס 3 TI 200 256 RDRAM דיסק קשיח של וסטראן 40 ג'יגה 7200 RPM
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב קניתי לבן שלי pes 2014 למחשב. אנחנו בכלל לא יודעים איך לשחק בזה. המוכר הבטיח שברשת נמצא מדריכים לזה - אז הבטיח. עולה לו כסף? שום דבר, נאדא. מישהו יכול לעזור לי בזה? מדריך בסיסי (מקשים, בניית קבוצות, תרגילים וכו'). דרך אגב, מה הקטע הזה של המשחקי מחשב שמוכרים מוצר בלי חוברת הדרכה ושולחים אנשים לחפש באינטרנט? מישהו שמע על דבר כזה? תודה ארי
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
המשחק זז מהר מדי למרות שהפריים לימיטר פועל, מה עושים ?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-מעבד 1.5 ג`יגה -384 מגה זיכרון -כרטיס גרפי מרמת GeForce 3 או ATI 8500 ומעלה (כולל ה-GeForce 4 MX) -2 ג`יגה מקום פנוי אלה הדרישות של דום 3. אני חושב שאני מדבר בשם כולם שזה מפתיע לטובה! בנוסף לדרישות הנמוכות של HL 2. ברור שאלו רק דרישות מינימליות כדי להפעיל את המשחק אבל זה גם טוב. אולי היצרנים והמתכנתים הבינו שהם רצים מהר מדי וכל אחד מנסה להשיג את השני ובסוף אף אחד לא נהנה מזה, במיוחד לא השחקנים. אני שוקל לא לחקות לכרטיסי המסך של הדור החדש (MID-END) ולקנות לי היום R9800P, כי כנראה שזה יחזיק הרבה יותר זמן ממה שחשבתי (בבקשה על תעבירו לדיון הגדול של דום)
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חוץ מדיון מקדים על DARK SOULS 2, דיון על כך שהפורט של DARK SOULS לPC לא יהיה טוב, ודיון שאלה על ביצועים במחשב חלש, לא מצאתי שום דיון רציני על המשחק. המשחק יושב אצלי מאז שהוא יצא ונותר ללא שימוש. הסיבה? השלט XBOX360 לPC התקלקל, והשליטה במשחק עם עכבר ומקלדת נוראית. לאחרונה חשבתי בכל זאת לנסות לראות אם אפשר לשחק בו עם מקלדת ועכבר, ומצאתי שהמשחק שחיק ברמה טובה מאוד עם שילוב כמה MODS. אז הנה מדריך קצר. MODS חובה: DSFIX אם יש לכם את גרסת STEAM שיצא לה עדכון קטן, תורידו את הגירסה האחרונה (2.01 נכון לעכשיו). אם יש לכם גרסה אחרת שאינה קיבלה את העדכון, תורידו 1.9. http://blog.metaclassofnil.com/?tag=dsfix שלפו את הקבצים לתיקיה בה נמצא קובץ ההרצה של המשחק, וערכו את הקוב…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום שחקני STAR CITIZEN . שמח להכריז על ארגון United Tribes of Israel. הארגון שם לעצמו מטרה להיות הארגון המוביל והגדול ביותר בישראל. אנחנו בעצם רוצים לאחד את כל הארגונים הקטנים שקיימים כרגע במשחק, השחקנים מישראל שללא ארגון ואלה שנמצאים בארגונים שייכים לארגונים אחרים. היתרונות שזה יספק לנו במשחק יהיו משמעותיים, סיכוי גבוהה יותר להסכים דיפלומטיים עם ארגונים אחרים, התקדמות מהירה יותר בתור ארגון ובתור שחקנים בודדים, הגנה, ליווי במשימות הובלה, סחר, כרייה, סיור והכי חשוב קהילה מגובשת. ההנהלה של הארגון מרוכבת מ 6 אנשים, ההחלטות מתבצעות על פי הצבעות רוב ככה שאין מישהו בעל אולטימטום וחוץ מזה אנחנו תמיד מקשיבים לצרכי הקהילה. קישור לארגון שלנו באתר: https://robertsspaceindustr…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
העדכון בעל המספר המחייב 6.66 הופך את כל התכנים המוספים לחינמיים לחלוטין - ותהיה לכם הזדמנות לבחון אותם ללא עלות בסוף השבוע הקרוב, גם אם לא רכשתם את הכותר מעולם לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
הפרו בסוני שונה הפרו שבמחשב כי שהורדתי הוא נראה חרא ובסוני הוא היה נראה יותר טוב זה הגיוני או שפשוט הורדתי הורדה גרועה ואם כן אז יש מצב להורדה טובה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי אנשים, כמו בשנה שעברה גם השנה אני צריך המלצות למשחקים ל lan party. לכולנו יש מחשבים חזקים, אנחנו בסה"כ 6 אנשים. לא מעניין אותנו גרפיקה או משחק חדש... חשוב לנו שיהיה כיף, זה הכל. First person shooters \ 3rd person shooters \ cars race וכו',. לדוגמא משחקים שאנחנו משחקים עכשיו וממש נהנים : Half life 1 (תשלבו את זה עם אלכוהול וזה אחד המשחקים הכי מצחיקים שיש) C&C generals \ UT \ Quake \ CS \ Rollcage משחקים מרוצים אקשן יהיה נחמד (שאפשר לירות אחד על השני סטייל רול קייג') תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זהו משחק פעולה מגוף שלישי שמתרחש בשנת 2096 שבה פלשו לכדור הארץ יצורים חמודים ולמרבה ההפתעה עלינו לחסלם ... חברת הפיתוח האורקאינית CreoTeam היא חברה חדשה (הוקמה ב 2005 ) הטריילר עדיין לא נראה גמור ולא בטוח שיצא ברבעון הנוכחי כמשוער (אולי זו הסיבה שהם מחפשים עובדים ) ע"פ הטריילר המשחק נראה כמו משהו כיפי והשילוב של נשקים חמים וקרים נראה אולי טפשי אבל לדעתי זה מיוחד. הקרבות נראים לא רע בכלל והנשקים גם כן נראים טוב: http://www.eng.collapse-game.com/cgi-bin/show_html.pl?option=weapon_list אפשר לראות בטריילר השפעות ממשחקים כמו מקס פיין/theWicher /Quake /האלף לייף-סביבות ועוד ועוד. לי לא איכפת כל עוד זה ייעשה טוב. לשיפוטכם: http://www.gametrailers.com/player/34388.ht…
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה לשחק איזשהו משחק ומקבל הודעת שגיאה out of range.מה זה?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני ועוד כמה חברים התחלנו לעבוד על צ'אנל גיימינג חדש, שהנושא העיקרי שלו הוא MW3 אשמח מאוד אם תעשו לייקים סאבים ותשאירו תגובות, הערות או כל מה שעולה לכם בראש תודה רבה חבר'ה! מקווה שתהנו! http://www.youtube.com/user/Ri5eClan?feature=g-upl אנחנו חדשים בפורום הזה אז אנחנו מקווים לפגוש חברה מביני עניין ונחמדים </blockquote>
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
אתם יכולים להביא לי את התאריך הכי מצומצם שיש למשחקים הבאים... שאני רושם מצומצם הכוונה מחודש עד ליום , דוגמא: הכי מצומצם : 11.11.07 ,פחות מצומצם: איפשהו בנובמבר, הכי פחות מצומצם: נובמבר או דצמבר אבל תגידו לי את התאריך הכי מצומצם שהחברה פירסמה ...אם יש בדיוק את היום בחודש אבל אתם זוכרים רק את החודש אז אל תביאו, אבל אם אמרו שהמשחק יצא בחודש נובמבר נגיד אבל לא נתנו יום - אז תכתבו נובמבר טוב אלו המשחקים: Half Life 2: Episode Two Crysis Call of Duty 4: Modern Warfare Soldier of Fortune החדש !!! תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום בירצוני לירכוש את המשחק דיאבלו 3 מהאטר של BLIZZARD הבעיה שאני לא מבין מה קורה אחרי הרכישה,כלומר העם אני מוריד את המשחק דרך האינטרנט מאיפו אני מקבל את הרישיון,העם בעתיד אוכל להתקין אותו שוב וכו... אשמח לקבל עזרה ממישהוא שניסה בעבר ויכול לתת לי הדרכה בתודה מראש לכולם והמשך יום טוב
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב אני מחפש משחק עתיק בשם BomBax(אני חושב שככה כותבים) אודה לכם מאוד אם תוכלו למצוא לי אותו...
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-


