משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יש פה כמות מכובדת של חברה בוגרים שמשחקים, ויש לי במקרה שרת "רפאים" חסר שימוש... יש עניין לשרת כזה ?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חנות המשחקים המקוונת של המפיצה הגדולה מציעה מחירי מבצע קורצים על כותרים טריים כמו FIFA 16 ו-Star Wars Battlefront אחרי שהחליטו לפנק אותנו עם Need for Speed Most Wanted חינם אין כסף, ב-EA החליטו להרחיב את מצב הרוח הנדיב שלהם גם לכותרים עדכניים יותר – עם מספר ימי מבצעים על משחקים בולטים מההיצע שלהם בשנתיים האחרונות. את מיזם המבצעים מובילים כותר הכדורגל FIFA 16 ומשחק הפעולה Star Wars Battlefront, אשר הושקו שניהם רק לפני כמה חודשים ומוצעים כבר עתה בחנות ה-Origin במחירים של 24 יורו ו-30 יורו בהתאמה. שימו לב כי שימוש בשירות VPN עשוי לאפשר לכם לקבל מחיר טוב עוד יותר עבור הצמד הזה – בדולרים אמריקאים או במטבע בעל ערך חליפין זול עוד יותר. ב-EA ממשיכים להרגיש נד…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני קצת לא שייך לכאן אלא עוזר לילד נכה שזה כל מה שיש לו לעשות המשחק מגיע עם קונסולה עם הרבה מתגים וידיות ועבד אצלו עד היום על וינדוס XP עכשיו יש לו מחשב חדש עם ווינדוס 7 לא יודע איזו גרסא 32 או 64 הביאו לי לנסות להפעיל את זה ולי יש 7 64 והמשחק עולה ולא מקבל פקודות מהקונסולה כמובן שהרצתי אותו בתאימות לXP וגם ל98 ושום דבר לא עוזר באתר של מיקרוסופט כתוב שהמשחק פשוט לא נתמך ב7 מה האופציות? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
המשחק Bad Day LA של אמריקן מקגיי יצא לשיכפול כבר אתמול ויגיע למדפים ב 1 לספטמבר. מי שלא יודע המשחק מספר את סיפורו של אנתוני וויליאמס הומלס ברחובות LA כשגל אסונות שוטף את העיר. כשאני מדבר על אסונות זה מתאונת רכבת קטנה ועד צונאמי. בינהם תוכלו לראות בשלבים חוץ מהרכבת והצונאמי: מטאורים,רעידת אדמה,דליפה של גז מסוכן ועוד... הדמו שהשתחרר לפני כמה שבועות הראה לנו שלב אחד מתוך המשחק והוא יהייה המשחק המצחיק ביותר לשנת 2006. המשחק יוצא ל: PC-מחשב אישי, XBOX בלבד! כרגע אין פרטים על גירסאות לקונסולות הדור הבא, קונסולות ניידות או ה PS2 http://www.gamespot.com/pc/action/baddayla/screenindex.html - תמונות מהמשחק
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למי שעוד לא יצא להכיר, Nexuiz פותח במקור בתור משחק חינמי למשתמשי לינוקס. הוא כלל לא מעט אלמנטים וצורת משחק אשר מזכירה רבות את unreal tournament 2004 האגדי. אקשן מהיר חסר מעצורים בזירות מתקדמות ובנשקים עתידניים עכשיו, Nexuiz עושה צעד (גדול) קדימה ובאמצעות מנוע ה-CryEngine 3 החדש משיקה משחק חדש בעל אופן הדומה מאוד ל-UT2004. כרגע עוד אין הרבה פרטים אך הם יתחילו לדלוף בקרוב. הטריילר
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים, הורדתי את הדמו של המשחק הנ"ל, נדהמתי מהתפריט מהממשק וגם מהגרפיקה שהכינו אותי לחווית נהיגה ראליסטית. אני חייב להודות שטעיתי, הרכב סובל מהיגוי יתר מטורף גם בפניות מתונות במהירות נמוכה זה פשוט כמו לנסוע על משטח קרח! הרכב מאיץ ללא לחיצה על הגז (כאילו הדוושה לחוצה באופן תמידי) השליטה ברכב נוראית, רגע! בעצם אין שליטה. ניסיתי הקשחה והנמכה של המתלים ושאר מודיפיקציות, כלום פשוט כלום .......... עוד מישהו נתקל בבעיה או שאני פשוט ........ לא נהג מרוצים .
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אותי מעניין רק הMP כי את הSINGLE מיציתי לחלוטין , השאלה שלי זה האם עדין קיימים שרתים שאוכל לשחק בהם במידה וארכוש את המשחק ? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש המלצה למשחק שש בש טוב (וחינמי כמובן) שאפשר לשחק מול מחשב. תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קנית את המשחק דרך הסטים עשיתי לו שיתקין הוא מריץ לי את העלייה הראשונה לפני הפעלה הוא מבקש להתקין פיזיקס של נוידיה כשהכרטיס מסך שלי הוא HD7850 פעם אחת לא נתתי לו להתקין המשחק לא עובד אמרתי מה יש להפסדי אני יתן לו להתקין ועדיין זה לא עובד יש איזה בעיה עם המשחק הזה שהוא לא תומך בכרטיסים של AMD ()
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היום בשעה טובה קניתי את GTA San Andreas, לאחר שהוספתי 512MB RAM למחשב שלי. היו לי 2 אפשרויות: לקנות את המשחק באריזה המקורית (קרטון עם ספר ומפה באנגלית והדיסק בתוך הספר), או לקנות את המשחק באריזת DVD רגילה עם חוברת מתורגמת לעברית. המשחק הוא אותו משחק, כמובן, וגם המחיר הוא אותו מחיר. בלי לחשוב פעמיים, לקחתי את האריזה המקורית. עכשיו אני קצת עצוב שלא חשבתי פעמיים ואולי הייתי לוקח את האריזה החדשה, כי אולי זה יותר נוח להוציא את הדיסק מהקופסה ולא מהספר. מה אתם אומרים? אילו אריזות אתם אוהבים? יש גם את הקטע של האריזות המקוריות של המשחק מול אריזות Xtreme/Best Of או כל אריזה של סדרת משחקים מוזלים אחרת. האם בכלל איכפת לכם מאריזות המשחקים שלכם?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איפה אפשר לקנות משחקים מקוריים בזיל הזול ? אני מעוניין לקנות את המשחקים הבאים בכדי לשחק בהם ברשת בלי הרבה בעיות.. - half life 2 + cs:source - BF2 - warcraft המשחק החדש שלהם שכחתי את שמו.. אפשר כתובות לאתרים ומחירים.. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
חברים כשאני נכנס למשחק, השעון רץץץץץץץץץץץץץץ יש לי ספיד האק אני רץ בטיל נתקע רץ בטיל נתקע וזה לא צ'יטים אני לא ידוע מה לעשות ואם נגיד אני פותח שרת שאני עושה .. השעון רץ פי 3 יותר מהר מה לעזאזל הולך פה ? עזרה !
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המפרט צד ימין ^^ <======== לא אוהב ספורט, RTS FPS קצת RPG
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום מחפש משחק למחשב PC אשר יקח תמונה של הילד המשחק ממצלמה שמחוברת למחשב וישלב את הדמות במשחק כולל התיחסות לתנועות של הדמות. משחק דומה קיים בPS2 אך הוא מחייב קנית PS2 ??? בתודה, יהודה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פאנבויז - הפודקאסט העברי הראשון בנושא גיימינג. קודם כל מה זה בכלל פודקאסט: פודקאסטים (באנגלית: Podcasts) הם מעין תוכניות מבוססות אודיו או וידאו (Vidcasts) העוסקות בנושא מסוים. ניתן לאתר את הפודקאסטים באינטרנט בחינם ולהוריד אותם לשמיעה במחשב האישי או על נגן ה-MP3. את התוכניות ניתן להוריד ישירות מהאתר או דרך תוכנות עזר כמו iTunes. קל לסנכרן כל נגן mp3 נייד עם קובצי קול אלו, וכך להאזין לפודקאסט המבוקש, בזמן ובמקום הנוחים. (יש אפילו מכשירים סלולאריים התומכים באפשרות זו). התכנים מופצים בקובצי קול פשוטים. כיום, אלפי אנשים פרטיים משדרים פודקאסטים בתדירויות שונות, בנושאים כיד הדמיון הטובה. במקרים רבים, אנשים אלו הם מומחים בתחומם – החולקים את הידע והאג’נדה האישית שלהם עם מאזינ…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם אפשר לשחק במשחק מקורי ללא דיסקים... יענו לעשות משהו כדאי שלא יהיה צריך לשחק עם דיסיקים? תודה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לזקנים בינינו.. זוכרים את הימים הטובים שבהם שיחקנו לנו עם ה-P166/100 ה"עצבנים" שלנו? (טוב נו... לי היה 233) אחד המשחקים שהרבה אנשים אהבו (חוץ מ"יפי הנפש" שנגד אלימות במשחקים) היה Postal שבו שיחקנו חבוב אשר קם על רגל שמאלית ביותר והחליט להוציא את התיסכול שלו על אנשים... ברציחתם. לא הייתה למשחק עלילה, רק משימות שדרשו רצח אנשים. המשחק היה מאוד כיפי וממכר... כל זה היה בשנת 1997. עכשיו, 6 שנים לאחר מכן, Postal 2 מתוכנן לצאת (רבע ראשון של 2003 שזה יצא 7 שנים אחרי.. אבל יש שמועות על לקראת סוף הקריסמס). הפעם, לא גראפיקה מצועצעת אלא מנוע של UT2003 עם קארמה הכי אמיתית שקיימת. הפעם, לא עוד הריגת אנשים חסרת עלילה אלא עלילה מלאה, בסה"כ המשחק הוא על אדם שמכונה Postal DUDE, עובד ב-Runni…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לגו ממשיכה בנסיונותיה להשתלט על העולם הדיגיטלי - הפעם בעזרת משחק חדש שמתיימר להיות גירסה משופרת ללהיט האינדי Minecraft, שמושק בהפתעה וזמין כבר עתה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%a9%d7%9c-%d7%9c%d7%92%d7%95-%d7%a8%d7%95%d7%a6%d7%94-%d7%9c%d7%94%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%94-minecraft-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a9%d7%9c%d7%9b/
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש משחק פעולה (לא בסגנון cod כי המפה גדולהמדי) כמו שהיה בזמנו unreal לשחק ברשת 1על1.. תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כל פעם אני מנסה להתקין וברגע שהוא מסיים לאתחל את ההתקנה הוא יוצא ממנה לא משנה מה עשיתי הוא לא מצליח להתקין.. וניסיתי אפילו את הדמו זה קורה מיד אחרי שהוא מתחיל להתקין את הדרייבר של AGEIA.. תודה למי שיעזור
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, הורדתי טורנט למשחק MK11 premium edition (קובץ RAR ששוקל 70GB משום מה כשברשת כתוב המשחק שוקל 35 גיגה), לאחר החילוץ אני מנסה לפתוח את המשחק, נפתח לי חשבון ה STEAM שלי ולא משנה איך אני מנסה לפתוח את המשחק, נפתח לי שוב ושוב עמוד רכישת המשחק דרך STEAM. למישהו יש מושג איך אני יכול לפתוח את המשחק ה*נחמד* הזה?? אולי אני צריך להוריד גם Crack או לבצע פעולה כזו או אחרת? רב תודות לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כן זה נישמע דפוק,אבל אין לי מושג לאן ללכת [אני בספינה] אני לא יכול ליפתוח דלתות והרגתי את כול מי שהיה על הסיפון?!?!
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
-
ובכן, המשחק מאוד מאכזב מהבחינה הטכנית, איך לא? ציפינו ליותר, הם אפילו דחו אותו, במה זה עזר? ובכן, זה עזר. במקום לא לשחק בכלל, אנו יכולים לשחק ולהנות מהמשחק במשך 20 דקות שלמות, תאמינו או לא, עד שהמשחק קורס. אז צריך להכנס שוב למשחק, עוד פעם לשחק ולהנות במשך 20 דקות, עד שהוא קורס שוב ושוב ושוב. נפילות FPS, פריז שקורה המון ואיך לא? הקריסות המעצבנות. יש אפילו תאמינו או לא, Season pass במחיר של 39.99 דולר. איך אפשר שלא לרצות לקנות את זה? אותי הם קנו. מזמין בזה הרגע את הSeason pass, כי זה כדאי. *הפוסט נכתב בציניות, למי שלא הבין. לא, אני לא מתכוון לקנות את הSeason Pass בשום פנים ואופן, מקווה שגם אתם לא. אך זו כבר החלטה שלכם*.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


