משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
http://www.companyofheroesgame.com/ אחד המישחקים של הקיץ. ד"א הדמו שוקל פאקינג ג'יגה וחצי.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל הביקוש עליכם , כמו שהיה בגהוסט על אותו הסגנון , השאלה אם אתם רוצים להריץ את זה או שלא כמובן שיש יתרונות וחסרונות אבל לדעתי בעיקר יתרונות אם יהיו יותר מ20 הצבעות ל כן/לא היקבע אם כן או לא
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו מכיר משחק מעניין יכול להיות גם ישן למשחק quest/ שצריך לדבר עם אנשים ולמצוא חפצים ולחבר חפצים וכו' תודה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש דרך להפעיל את המשחק במסך אחד ובמסך השני להמשיך לעבוד כרגיל (דפדפן, מיילים וכו'). בעיקרון הצלחתי בערך - המשחק פועל במסך אחד ובמסך השני הדפדפן, אבל ברגע שהמשחק מאבד את הפוקוס הוא קופא עד שאני מחזיר אליו את הפוקוס (לוחץ על החלון של המשחק). יש איזושהי שיטה לעשות את זה? AMD 7970 עם Catalyst 13.1 ניסיתי עם משחקים כמו Rocksmith, FIFA 13, Assassin's Creed... באף אחד מהם לא הצלחתי תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש פרוץ או שחייבים לקנות ?? ואני יודע שצריך לשלם על משהו חודשי לא ? מאיפה קונים ואיך קונים ? וכמה עולה ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הגיע לי היום מחשב חדש שקניתי i5 4690 16gb RAM sapphire r9 290 עכשיו הורדתי את הדרייבר המעודכן ביותר הפעלתי את battlefield 4 ו crysis 2 בשניהם הfps לא עולה מ20 בהגדרות Ultra יש לציין שהמסך שיש לי הוא מדגם ישן עם חיבור vga שמחובר ללוח האם אני מנחש נכון וזה מה שגורים לבעיה?(המסך שמחובר ללוח האם?) תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שאני מנסה לשנות את הרזולוציה במשחק, המשחק פשוט נופל.. ויוצא לווינדוס כאילו עשיתי quit. יש לי gf4 ti4200 עם הדרייברים החדשים של נבידיה... הרישמיים. בתודה. פתרתי את הבעייה... תודה לכולכם על שניסיתם.. אפשר לסגור...
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משחק האסטרטגיה הטוב ביותר של שנת 2012 זכה להמשך ישיר שמנסה לשמור על הנוסחה הממכרת אבל גם להימנע מלהפוך לכפיל של קודמו. האם הוא גם מצליח במשימה? התשובות בפנים 20 שנים עברו מאז מאורעות המשחק הראשון, אבל למרות המאבק העיקש שלנו, החייזרים הצליחו להשתלט על כדור הארץ. במהלך הזמן הזה הם שכנעו את האנושות שהם פועלים לטובתה, ובכך השיגו אחיזה בממשלות העולם וגרמו לפירוק של XCOM, הארגון הבינלאומי ללוחמה בחייזרים. רק מעטים נותרו שמוכנים להלחם למען סילוקם והחזרת השליטה לבני האדם, רק שכל הקבוצות הללו מפולגות ומפוזרות על פני העולם. וכאן אתם נכנסים לתמונה, בתור ה-Commander, המפקד העליון, תצטרכו לנהל את מה שנותר מXCOM שבינתיים הפך לצבא גרילה קטן שכולל רק כמה אנשי צוות ומספר מ…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם הסתובבתי קצת בפורומים החדשים של משחקים ולא מצאתי הסבר כל כך מה ההבדל בין MMO's לMOBA? אם מישהו יוכל לפרט קצת זה יהיה מצויין. בנוסף שיחקתי בתקופה האחרונה MMO שנקרא TLBB וכרגע אני דיי קורס או בLAG נוראי כשאני מתחבר, ככה שרציתי לשאול לגבי המלצות למשחקי MMO ואולי גם MOBA (ברגע שאבין מה זה...) חינמיים, יחסית חופשיים מLAG (אם יש כזה דבר) ושלא תלויים בלהוציא מלא כסף אמיתי על המשחק כדי להיות שחקן טוב. גרפיקה פחות משמעותי מבחינתי, עדיף שתהיה קהילה טובה שיהיה עם מי לשחק והרבה אפשרויות לפתח דברים במשחק כדי שזה לא יחזור על עצמו אותו דבר כל הזמן. תודה על כל עזרה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חשבתם שהשיטות הקיימות כיום לשכנוע שחקנים לבצע רכישות של תוספות דיגיטליות בכסף אמיתי בכותרים המקוונים השונים הן בעייתיות? הטכנולוגיה של המפיצה האמריקאית הגדולה מצביעה על כך שזה הוא רק קצה הקרחון לכתבה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
-
הפרק החדש (והאחרון?) בסדרה המהוללת של הידאו קוג\'ימה נראה מוכן ומזומן להשקה הרשמית בספטמבר, עם סרטון משחקיות אדיר בן לא פחות מ-40 דקות לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/metal-gear-solid-v-%d7%9e%d7%90%d7%95%d7%aa%d7%aa-%d7%9c%d7%a0%d7%95-%d7%a9%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%9e%d7%95%d7%9b%d7%9f/
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעייה כשאני מפעיל את המשחק אני רואה את הצלליות בצורה מגעילה במיוחד... יש לי כרטיס מסך (ATI Radeon 9700pro)....הבנתי שככה זה בכרטיסים של ATI מה שרציתי לשאול זה האם יש פאטץ' מסויים שמסדר את הצלליות? תודה לעוזרים. נ.ב. עשיתי חיפוש בפורום אבל לא מצאתי פאטץ' (אם יש בכלל).
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בעיית בשמיעת קול במשחק gta זאת התמונה הראשונה: עכשיו כשאני מנסה להיכנס לתיקיית ההתקנה של gta ומנסה להפעיל את הקובץ: TecAudio.bat הוא מתחיל להריץ דברים. תמונה שנייה: ובסוף נותן לי את השגיאה הבאה. תמונה שלישית : מה עושים איך פותרים את הבעיה הזאת? תודה לעוזרים. ועוד: השגיאה שבתמונה השלישית ניתנת לי גם בעת התקנת תוכנה כמו hebmaster (אולי זה בעוד תוכנות אני לא יודע כרגע זה מה שנתקתי) בתמונה הבאה מופיעה לי השגיאה בהתקנה: *תודה רבה למי שעוזר.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אחרי שכבר הבנתי שיצא פרואבולושין 2014 לפי אס פי אני צריך המלצה על המשחק,שווה לקנות אותו? יש שינויים לטובה מהמשחק של לפני שנה ושנתיים? אולי בכלל עדיף כבר פיפ"א?? תודה לעונים!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! טוב, אני תקוע בוואזיר. אני מתחיל להרביץ לו, ואז הוא מפיל עליי את כל האבנים, הן מסתובבות, אני עושה לו כמה ספיד קילים דרך הקורות, ואז אחרי שאני חותך לו את הכנפיים, הוא סתם בורח ממני ואני לא מצליח להשיג אותו. איך אני משיג אותו, ואז מה אני עושה לו?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני נורא אוהב משחקים בסגנון NFS UG או burnout שיש לך את האפשרות סתם ליסוע בעיר .. יכול להיות נחמד אם תהיה האפשרות לקחת מכונית פשוטה ולשפר אותה .. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/good-old-games-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a1%d7%aa%d7%99%d7%95-%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%95/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הפרק החדש בסדרה הייחודית והמוזרה של סגה עשוי להיות המוצלח ביותר עד היום - וכזה שבכל מקרה ממש לא כדאי לכם לפספס לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
בבתסדה מצננים את הליחשושים אודות פרק נוסף בסדרת המשחקים המופתית, ומצהירים שזה יקרה רק בעוד כמה שנים טובות לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/מחכים-ל-the-elder-scrolls-6-זה-לא-יקרה-בקרוב/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
החלטתי לפתוח פוסט חדש במקום להספים את הפוסט של המבצעים לשנה החדשה בסטים... אז הבעיה שלי זה שהמשחק נתקע כשאני מגיע למקום מסויים. יותר מדוייק, המשחק נתקע שאני לוחץ על כפתור לפתוח דלת. זאת הדלת לחדר שבו פרימן נכנס לפורטל לזן. ניסיתי את כל השטויות שוואלב ממליצים כשנתקע משחק, לא עזר. לחזור אחורה בשמירה, אני לא בטוח אם זה בכלל יעזור, אבל גם לא אפשרי. השמירה האחרונה שלי רחוקה מאוד מאוד. (יותר נכון קרוב לתחילת המשחק...) למישהו יש רעיון מה לעשות? ממש מעצבן שאני לא יכול להמשיך לשחק... עריכה.. גיגול קצר הראה שזה קורה להמון אנשים. הם אומרים שהבעיה התחילה אחרי העדכון האחרון למשחק. בקיצור, valve fucked up... נקווה שהם ישחררו עדכון בקרוב שיפתור את הבעיה.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אך זה שאין לי סכין? אני גולל עם הגלגלת ואין לי עכבר חיפשתי באפשרויות אם יש איזה כפתור יעודי ואין מה צריך לעשות?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המשחק כל הזמן בועט אותי לווינדוס ואין לי מושג למה. מישהו יכול לפרש את ה-error הזה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי מחפש תוכנה שיודעת לעדכן משחקים אוטומטית (הכוונה ל-PATCH) מישהו מכיר?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


