משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
חנות הגיימינג המקוונת המשווקת כותרי Steam, כותרי uPlay וכותרי Origin פצחה בהנחות משמעותיות שכדאי לכם לבחון אם מבצעי סוף השבוע של Steam עצמה לא הספיקו לכם – כדאי שתדעו כי גם חנות המשחקים Green Man Gaming מציעה בימים אלו מבצעים והנחות משלה, על מיטב הכותרים של מפיצות כמו 2K Games, סגה ו-Capcom. לפני שנתחיל, חשוב לדעת כי בכל רכישה בסכום כולל של 10 דולר או יותר, שימוש בקוד הקופון 'X' יעניק הנחה של 20 אחוזים נוספים מהמחיר המצויין באתר – ויהפוך את ההצעות למשתלמות הרבה יותר. המחירים שיוזכרו בפיסקאות הבאות לוקחות בחשבון את 20 אחוזי ההנחה הנוספים הללו. אצל 2K ניתן לרכוש את משחק האסטרטגיה הממכר Civilization 5 בגירסתו המלאה עם כל הרחבותיו במחיר של 10 דולר בלבד, א…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני כ-שבוע רשמתי מודעה על בחירת משחקים מומלצים ברשת , היום אני רוצה לבחור שלושה משחקים שכדי לקנות אותם על בטוח מאחר ואתם מבינים יותר ממני במשחקים אני שואל אותכם מה כדי לקנות ???. המשחקים המומלצים בפעולה שחשבתי לקנות בנתיים: Soldier of Fortune 2 (אמרו לי לא!! לקחת את הגירסה החדשה GOLD כי אפשר להוריד אותה מהרשת את כל המפות והנשקים הנוספים). המחיר 99 ש"ח \ ציון כללי 8.9 * counter strike - Half Life (אני לא בטוח לקנות אותו כי המשחק די מיושן ואומרים הגרפיקה לא משהו כמו המשחקים של היום) המשחק די דומה ל- Army Operations המשחק של הצבא האמריקני שמוחלק ברשת חינם והמשחק פשוט מגניב אני נותן לו ציון של 9.2. לכן לא בחרתי את המחשק counter strike - Half Life. המשחק BattleField 1942 אהב…
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משחק היטמן שישי נחשף, מבטיח לחזור למקורות ההתגנבות של הסדרה, ויגיע אלינו כבר בדצמבר הקרוב לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%aa%d7%a0%d7%a7%d7%a9-%d7%94%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%99%d7%98%d7%9e%d7%9f-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%99%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%91%d7%a1%d7%95%d7%a3/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
כתבו על המכשיר שהוא יכול להקרין סרטים. השאלה היא אם הוא מקרין רק סרטים של DVD או פורמט מוגן זכויות יוצרים אחר, או שהוא מסוגל להראות גם סרטים של DIVX?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי האם יש לכם המלצות ל - SHOOTHERS ממלחמת העולם הראשונה ? כל המשחקים שנתקלתי בהם עד עכשיו עסקו רק במלחמת העולם השניה...
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עשיתי חיפוש ולא ראיתי שזה פורסם פה, האם למישהו יצא לשחק? משחק סימולטור של משאיות\רכבים , שמדמה חילוץ ואספקה של חומרים ודברים שונים, משחק לא קל עם המון משימות חשיבה, אבל מדהים! גם הגראפיקה יפיפיה:
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי , לא מזמן קניתי את המשחק והתחלתי לשחק ב MP , מעניין אותי איך העניינים עובדים והאם יש קהילה ישראלית למשחק הזה ? אני שם לב שבעקרון הכללי בוחרים mode והמשחק מחפש לך לבד את השחקנים ופותח מפה. האם יש אפשרויות אחרות ? איך אפשר להכיר שחקנים ישראלים , להצטרף אולי לקבוצה וכו'
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ה"צנועים" חוזרים אלינו עם חבילה חדשה (והפעם חבילה שהיא באמת indie) בשיטת שלם כמה שאתה רוצה... כאילו שלא בזבזנו מספיק כסף עד עכשיו הפעם ברשימה: Shank 2 Closure The Binding of Issac (+ Wrath of the Lamb DLC) Snapshot Indie game: The movie (סרט דוקומנטרי על יצירת משחקי אינדי) ולמשלמים מעל לממוצע: Legend of Grimrock Dungeon Defenders (+ DLC) https://www.humblebundle.com
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מיזם הגיימינג ממשיך לספק לכם הזדמנויות טובות להעשיר את ספריית המשחקים האישית שלכם חבילת Humble Bundle עדכנית זמינה לרכישה בימים אלה, ולמרות שלא כל הכותרים שנכללים בה מומלצים באותה המידה – אנחנו חושבים שבהחלט כדאי שתעיפו עליה מבט, ואולי גם תשקלו להשקיע בה מעט מהממון שלכם. כמו ברוב המקרים, גם הפעם המעוניינים יוכלו לבחור באחד מבין שלושה מסלולים שונים שיעניקו להם כותרים בזול: מי שיבחרו לשלם דולר אחד בלבד ומעלה יקבלו גישה למשחק האקשן-תפקידים Sacred 3 בגירסת ה-Gold המלאה שלו, למשחק התפקידים Risen מבית חלק מיוצרי סדרת Gothic הנודעת, משחק התפקידים Risen 2: Dark Waters בגירסתו המלאה, משחק העולם הפתוח המטורלל Saints Row 2 וגם משחק הפעולה-הישרדות Dead Island, בגירסת ה-Game…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כן, אני יודע שזה משהו מוכר. אני יודע ש-planetside 2 ידוע כמשחק שמאמץ את המעבד. אבל בכל זאת החלטתי לבדוק בעצמי ואני מקבל תוצאות ממש מוזרות. אני משחק על ultra, ובאיזורים שבהם אין עומס, אני עומד על 60 fps (עם Vsync) קבוע ויציב. באיזורים עמוסים הfps מתנדנד בין 50-30, ובלי Vsync זה בין 50-35. בהתחלה חשבתי שזה המעבד (i5 4590) אבל כשבדקתי עם riva tuner בזמן משחק, זה מראה שהליבה הכי עמוסה נמצאת על מקסימום 78% בזמן שכל השאר מתנדנדות בין 30-60%.. לא בדיוק עומס מקסימלי... כשה-FPS נמוך, הכ"מ (R9 280X) נמצא בשימוש של מקסימום 60%, ופחות או יותר 1GB שימוש בזכרון: אחריי שביטלתי לחלוטין את ה-shadows... ה-fps באיזור עמוס עלה ל 47-60... הקטע המוזר הוא שהמעבד מראה בדיוק את אותו…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
;D כמובן שהוא גם יתמוך בDX10
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא מזמן קניתי מחשב עם מפרט הבא: INTEL CORE i5 S1156 2.66GHz 750 : "SLBLC GIGABYTE GA-P55-US3L ₪536 ADATA 4096MB (2048MBX2) DDR3 1333 CL8 - GAMING SERIES SAPPHIRE HD5850 1GB GDDR5 - RETAIL COOLERMASTER CM 690 SEASONIC 500W : SS-500E SAMSUNG 500GB 16MB SATA2 7200 RPM ARCTIC-COOLING FREEZER EXTREME רציתי לדעת איך מטרו 2033 יעבוד עם מפרט כזה? דרך אגב יש לי מסך של סמסונג fullhd! האם הוא יעבוד על הרזולוציה הכי גבוהה או שיהיו קצת לאגים?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך המלצה למשחקי FPS משחקים שכבר שיחקתי בהם:prototype,COD 4,FARCRY2,cod5,crysis,crysis warhead,left 4 dead ויש עוד שאני לא ממש זוכר אני מעדיף מישחקי יריות ופעולה או שזה אותו דבר
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7272
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי הרבה זמן שלא שיחקתי במשחק החלטתי להתקין אותו ולשחק עוד הפעם. אבל אחרי שהפעלתי אותו הוא נכנס למשחק ואז מיד יצא וקיבלתי את ההודעה הבאה: GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem. בפעם הראשונה ששיחקתי הו זה היה לפני בערך חצי שנה ואז הוא לא עשה לי בעיות ומה ששהשתנה מאז זה ה-WIN (אז היה לי 98 היום יש לי XP PRO) והדרייברים של הכרטיס מסך (לא זוכר איזה גירסא הייתה לי עכשיו יש לי גירסא 30.82) בבקשה תעזרו לי ותגידו לי מה הבעיה ואיך אפשר ליפתור אותה?!?! בבקשה אני מתחנן ???
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הקונסולה האגדית של סוני סיימה את דרכה באופן סופי ורשמי בהחלט - וזה הזמן להיזכר בתקופת הזוהר שלה אי שם בתחילת המילניום לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
הנה סרטון משחקיות מתוך גירסה מוקדמת של Absolver - משחק הפעולה ההמוני שנחשף פני כמה שבועות, ככותר עם קרבות יד ונשק קר בלבד. מה דעתכם?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סוף השנה האזרחית ותקופת הדיווחים הפיננסיים כבר כאן - ואיתן בשורות על כך שנזדקק להמתין יותר מהצפוי עד להשקה של כמה וכמה משחקים מסקרנים ומבטיחים לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
טריילרים http://www.gametrailers.com/game/4640.html דמו להורדה http://www.gamershell.com/download_23017.shtml
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איך אני שומר את המשחק הבנתי שיש דרך, הורדתי את גירסת הRazor1911, תודה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הסוף בכלל לא היה מובן לי. וזה אמור להיות סוף עצוב??? זה הפעם הראשונה שאני מסיים משחק ויש סוף לא טוב :'( מישהו יכול להסביר לי מה קרה בסוף?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש חנות דיסקים בלונדון שתוכל למכור לי DARK MESSIAH אני יודע שזו שאלה טיפשית אבל אולי חלק מכירים- באזור ליד אוקספורד... תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
לרגל יציאת "gears of war 2" בנובמבר 2008, המנוע של "unreal 3" מקבל שדרוג: http://www.gamespot.com/video/938611/6186461/gears-of-war-2-locust-swarm-tech-demo
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%a4%d7%aa%d7%a2%d7%94-%d7%9b%d7%a4%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%a9%d7%a0%d7%99-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%99%d7%95%d7%a6%d7%a8/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


