משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
הייתי רוצה לחזור לבלג'רס גייט אבל הוא ישן מדי...ובכ"מ הדיסקים שלי נעלמו. יש משחקים, לא כבדים מבחינת גראפיקה, שאפשר להתעמק בהם ועדיין לשחק בכיף? ולא תלת מימד משהו פשוט...דיאבלו נחמד אבל ניסיתי עכשיו את דיאבלו 2 הישן והוא עושה בעיות עם ווינדוס 7...חוץ מזה שהוא חרוש
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זוכרים את המשחק megarace 2?! מה דעתכם עליו? * מי שיש לו או שראה megarace 3 דעתו לא נחשבת בגלל שהמשחק הזה הרוס לגמרי... זה ממש שונה.... megarace 2 זה מרוץ המכוניות הכי יפה שיש ולדעתי שיהיה...
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
WOW המשחק ניראה פשוט מדהים#@!! זה המחשק הכי מצופה עליי אחרי ...(אתם יודעים מה....) 2 תמונות לדוגמא עוד תמונות כאן חדשות http://www.gamespot.com/pc/strategy/thesims2/screenindex.html
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה ההמשך של המשחק הראשון שיצא: Operation Flashpoint. רציתי לדעת אם יש הבדלים בין המשחק הראשון לשני? שיפורים (חוץ מנשקים) ? גרפיקה ? משהו? או שזה רק משימות המשך?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש באפשרותי לארגן לנו שרת פרטי וגדול ל 20-35 אנשים באינטרנט זהב , המחיר הוא 4 דולר לחודש. אנחנו נקבל התחיבת שהם לא ינתקו אותנו לפחות במשך שנה (אנחנו יכולים לעזוב מתי שרוצים). מי שמעונין שישאיר פרטים פה או בפרטי . ההזמה פתוחה כמובן לכולם. היות ואני משתמש בקשרים שלי בחברה אני מבקש רק אנשים רצניים. מקווה שתרצו שאני יכסח אותכם כל היום. לילה טוב
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי את המשחק ב250 שקל. ואני חושב שעשיתי טעות, האנגלית שלי לא ראה אבל קשה לי להבין את המשחק. באמת יש המון אפשרויות ואני רואה כאן אנשים מדברים על נשמות דרקון איך ללכוד איך ללמוד וכו' וכו' יש באמת המון דברים שאין לי מושג ואני גם לא יודע איך להבין אותם. לא שחקתי במשחקים הקודמים ככה שהבסיס של העלילה מבחינתי זה המשחק הזה אז אין לי מושג יש איזה אתר שמדריך?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן.. אני לא יודע האם זה הפורום המתאים, אבל אשמח אם תוכלו להעביר את הדיון לפורום הנדרש. קניתי GamePad רוטט ל-PC (כמו של PS2). התקנתי את הדרייבר.. בהגדרות של הדרייבר יש לי את האופציה לבדיקה של הרטט.. והכל מקונפג מצויין. וגם במשחקים עצמם (DMC4 נגיד), יש את האופציה של הרטט.. סימנתי אותה כ-ON. אבל בכל אופן, אין לי שום רטט ב-GamePad. איך למעשה אני כן יכול להפעיל את מצב הרטט במשחקים?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש במשחק לבחור 5.1, אבל לדעתי זה אנלוגי, כי הרסיבר שלי לא רואה שום סראונד במצב הזה. האם יש דרך להגיד למשחק שיוציא את הסאונד מה SPDF? לא מצאתי אופציה כזו. זה משחק שאמור להיות בדולבי דיגיטל לדעתי. זה המינימום שאפשר לבקש...
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
#x2i-Gaming iXONN x2impact.CS roster: gernite - STEAM_0:0:14797172 blackeye - STEAM_0:0:9779266 lyden - STEAM_0:1:16214656 painkiller - STEAM_0:0:18093308 night - STEAM_0:0:2913318 #x2i-Gaming
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי ברצוני לשאול כמה שאלות על הHOT PURSUIT : 1 האם המכונית יכולה להפגע במשחק - הרס במנוע, שבירת חלונות וכו' 2 האם בעתיד יצאו עדכונים ושיפורים היכילו עוד מסלולים ועוד מכוניות? 3 באיזה חנות הכי משתלם לרנות את המשחק? (כולל חנויות מחו''ל וEBAY) תודה ארד גונן
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מאיפה מומלץ לרכוש . ומשהו יודע מה אני מקבל בגרסת apex ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
תוכנית ה-Xbox Game Pass בדרכה לחלונות 10 באופן רשמי, ותספק תחרות ישירה ל-Origin Access של EA שכבר פועלת בתחום לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
חבר'ה! אני מחפש משחק אופנועים למחשב הכי חדש או טוב שאתם מכירים תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מבקש עזרה קיבלתי מחבר את המשחק the sims אבל הוא איבד את קוד ההתקנה עם תוכלו בבקשה תנו לי אותו
-
מה קורה רציתי לפרסם פה את הסרטון שלי אשמח לחוות דעת אני עושה גם הגרלה על 3,200 Vbucks פרטים בתיאור של הסרטון למי שלא עובד
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום פורום hwzone היקרים, אני לא בטוח שאני במקום הנכון בשביל השאלה הזו אבל אני אשאל בכל זאת ואם אני לא בפורום הנכון אני אשמח אם תתקנו אותי, השבוע קניתי את המשחק הנ"ל ולמרות שהתקנתי אותי פעמיים רבות ועשיתי תיקון התקנה כמה פעמים אני לא מצליח להפעיל את המשחק ,בכל פעם שאני מפעיל את המשחק, המשחק נדלק עם מסך שחור ורושם הודעה של aciv has stopped working, Windows is looking for a solution ואז המשחק נסגר וזה לא אומר לי כלום. יש לי וינדוס 8 ומחשב שחזק מספיק בשביל להריץ את המשחק ככה שלא מובן לי מה יכול לגרום לבעיה זו. אשמח לתשובה , תודה מראש .
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי פנטיום 4 2.4 512 DDR וכרטיס מסך X800GTO אני מחפש משחק יריות וזה... כמו helo ן doom נגיד.... אבל שיהיה משחק חדש יחסית ומה אתם חושבים HALFLIFE יעבוד אצלי?
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם אתם חובבי פיינל פאנטזי ו/או חובבי משחקי קצב, זה משחק עבורכם! D:
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אנשים כאן שוב אנחנו Ri5e Clan עם סרטון חדש בו RusheZz ידבר קצת על השאלה הגדולה - מה זה נוב.מקווה שתהנוקומנטרי #5 מה זה נוב?| Ri5e RusheZz
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום וברכה, יש לי COH שקניתי לפני כמה שנים טובות בקופסא. אני מנסה להפעיל את הסידיקי הזה בסטים (Game >>> Activate a Product on Steam) ומשום הוא כותב לי להסידיקי הזה לא תקין. למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש משחק רשת חדש MMORPG . חשוב לי: גרפיקה,כולל PVP.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם עדיין מוכרים GTA + LONDON מקוריים עם חוברת והכל אני אספן... תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-


