עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. מכל הזמנים. אני שואל מכל הזמנים כי בהרבה מקרים ראיתי אנשים שנורא אוהבים משחק כלשהו ישן למרות שהגרפיקה מעט פחות סקסית אך פרמטרים אחרים עושים אותו עדיין כיף לשחק (משתנה יותר/נועז יותר/מצחיק יותר/וואטאבר). אנא היו עמי עדינים - לא שיחקתי משחק מחשב משהו כמו 3 שנים וקניתי את המומו רק בגלל שהיה בדיל מיוחד במינו ב-Black Friday ;-) אם אפשר לשמוע בקצרה למה אתם בוחרים את אותם שני משחקים אודה לכם. לגבי דרישות חומרה - לא תהיה בעייה כי בקרוב מאוד אני משדרג כנראה ל-AMD A64 X2 4400 עם 2 גיגה זיכרון, שיואץ כ-10%. תנקס

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by dennis14,

    מדובר על H&S שפותח בחברה צ'כית קטנטנה במשך 10 שנים (ורואים את זה בגרפיקה שלו, שנראית כמו דיאבלו 2 בערך) ו - 3 שנים אחר כך הושלם תרגומו לאנגלית. המשחק מציע עולם ענקי, מקורי יחסית ומעניין (עם המון טקסטים לקרוא) ומשחקיות די פשוטה אבל רמת קושי מאתגרת במיוחד. המשחק לא לכולם (הוא לא מדריך אותך איך לעשות כל דבר והרבה פעמים צריך לשבור את הראש איך להתקדם במשחק) אבל שווה לנסות אותו. הוא נמכר ב - 15$ בלבד ב - GOG, הנה - http://www.gog.com/gamecard/inquisitor אתר המשחק - http://inquisitor-rpg.com/ מנסים להביא אותו גם לסטים - http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=92965329 ביקורות: http://www.gamebanshee.com/reviews/109533-inquisitor-review.html http://www.rpgwatch.…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Blunk,

    מה קורה אנשים? סרטון חדש שלי בCOD 4, פראגים שצילמתי אתמול ועשיתי איזה 3 פראגים של NS בראונד אחד מקווה שתואהבו תעריכה, ותנו בסאב ובלייק שבת שלום!

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. היי! לאחרונה יש לי הרבה זמן פנוי (דבר די נדיר) ומרוב שיעמום חשבתי לחזור לשחק WoW שזרקתי אותו לפני חצי שנה בערך כי הייתי משחק כמו מכור. היום אני אומר לעצמי שאוכל לקחת את הכל בפרופורציה ולהגביל את עצמי בשעות המשחק, אבל אני לא בטוח ואני עדיין מתלבט. מצד שני, יש הרבה משחקי סינגל פלייר נפלאים שפסחתי עליהם בזמן האחרון ועוד הרבה שייצאו בעתיד ואני מעוניין בהם (SKYRIM) ואיתם אין לי בעיה שעות משחק מרובות בכלל. מצד שלישי, עוד מעט (פחות או יותר) יוצא SW:TOR שאני מת לנסות אותו, וגם Guild Wars 2 שהוא ההמשך לראשון שאהבתי מאוד (המשחק הכניס אותי לכל הז'אנר של ה-MMOS שמאוד התחברתי אליו). כמה שאלות יש לי בעצם: 1) עד כמה קל יהיה "להיכנס" ל-WoW כרגע? גם מבחינת מציאת גילה לריידים פה ושם, Heroi…

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by urielka,

    איזה סימולטור מטוסים טוב וחדש של מטוסי קרב (כמו USAF IAF וכו) יש?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. שלום חברים, אז כמו שאומרת הכותרת , אני לא מצליח להתקין את הפאטצ' האחרון לGTA IV לקראת סוף ההתקנה, המחשב מודיע ש "GTAIV_TU5.exe has stopped working" עם כל הפאטצ'ים על לאחרון לא הייתה שום בעיה. את המשחק הורדתי מאתר שבו רכשתי סיריאל מה שאומר שהוא חוקי ויש לי חשבון והכל. זה ממש מבאס והמשחק כרגע עובד פריים אחר פריים בצורה מעצבנת בעליל מה שלא קרה לפני התקנת הפאטצ'ים הקודמים. כל עזרה תתקבל בברכה! מצורף מידע מערכת System Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd. System Model: G41M-ES2L BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG Processor: Intel® Core2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz (4 CPUs), ~2.5GHz Memory: 3070MB RAM Page File: 1785MB used, 4582MB available Dir…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. הורדתי את הדמו של המשחק למרות שאנשים אמרו לי שהוא לא יעלה טוב ועל הפרטים הכי נמוכים לאחר שהתקנתי הופתעתי האם זה הגיוני? המשחק עולה על המחשב שלי על הרמות כמעט הכי גבוהות עם ANISOx4 הדיפולט שלו על 768*1024 עם המחשב המעפן שלי? [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. מחפשים תעסוקה ליומיים הקרובים? ARK: Survival Evolved ו-Company of Heroes 2 זמינים להתנסות חינמית בפלטפורמה המקוונת של וואלב לכתבה: http://hwzone.co.il/צודו-דינוזאורים-והצילו-את-רוסיה-בסוף-ה/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. הכותרת אומרת הכל, ומסתבר שזו לא בעיה רק אצלי. הכביש נראה מפוקסל בטירוף וזה לא תמיד היה ככה מישו יודע על פיתרון?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by spot,

    מדובר על משחק הילדים: cars the video game. בעת נסיון התקנת המשחק (מקורי) מופיעה ההודעה הבאה: warning:default charset cp1255 not supported, using iso-8859-1 instead ואז זה יוצא מהמסך של ההתקנה. זה מתרחש כל הזמן בעת נסיון התקנת המשחק, יש לציין שבעבר המשחק עבד אך לאחר פירמוט שבצעתי למחשב מתרחשת השגיאה בהתקנה. יש לי ווינ אקס פי. המפרט שלי: amd athlon 3000 1 ג'יגה זכרון geforce 6600gt לוח אם של ג'גבייט למישהו הפתרונות?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. 1. זה המפרט שלי עם מערכת הפעלה ויסטה אולטימייט 64ביט.. אני רוצה לשחק משחקים ובינהם cod5 והנסיך הפרסי האחרון..איזה תוכנות אני צריך להתקין בכדי שאוכל לשחק? (אני מתכוון דיירקטאקס וכדו') 2. איזו גרסה של תוכנות? 3. אפשר בבקשה לינק לתוכנות שאני צריך..? 4. יש לי את הקובץ של המשחק (קובץ איזו).. אני חייב לצרוב אותו או שיש דרך אחרת לפתוח אותו על המחשב ולהשתמש בו? מעבד: Intel Core 2 Quad Q9550 2.83Ghz 12MB Penryn BOX קירור למעבד: Arctic Cooling Freezer 7 Pro לוח אם: GIGABYTE GA-EP43-DS3L מארז: ANTEC P182 SE ספק כוח: enermax pro82+ 525w זיכרון: G.Skill 4GB DDR2-800 DualKit (2x2GB) CL4-4-4-12 4GBPK קשיח למחשב שולחני: ST3500320AS Seagate 500GB Sata II 32MB - אחריות 5 שנים כרטיס מסך: BF…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by cb,

    מה לגבי SUPER PATCH 0.31 ..מישו כאן מעודכן?הוא על המחשב שלי אבל אחרי ההתקנה לא נותן לעשות ATTACH...יש על זה דיונים ברשת אבל לא מצאתי תשובות נורמאליות.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Spacecowboy,

    כמובן שאלה שמועות ושום דבר לא רשמי אבל סתם מעניין – Lasgana: BF4 Lasgana: Coming October 23rd, 2013 Lasgana: development just started, expected to be done in 1 yr [Nirolak's Note: Since this is the one likely to elicit the most "this is fake" notes, I feel I should elaborate. Given some later points (like already have an internal demo), this seems to refer to EA's normal two year development cycle of a one year pre-production cycle with ~30-40 people and then ballooning up to 150-300 people to make the game after most things are prototyped and planned out. Visceral, BioWare, and a fair number of publishers outside EA also operate this way since it allows you to have mul…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  14. Started by gigi,

    שלום-אני עומד לפני פירמוט של המחשב אבל אני רוצה לדעת איך אני יכול לשמור את השמירה שלי בניד פור ספיד... אני עוד מעט מסיים את המשחק אבל חייב לפרמט.....אני לא יודע איפה נמצאת התיקיה של השמירה של המשחק.. אז בבקשה עזרו להציל את המשחק... תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by uuu,

    האם אפשר לשמור (SAVE )במשחק אם כן אך . אני לא הצלחתי

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. הפרק הבא בסדרת משחקי ההאקינג והפשע של חברת Ubisoft כבר נמצא בפיתוח, כך נראה לכתבה

  17. Started by ag43,

    VGAMES החליטו לפתוח את הכספת (שירות ההורדות בתשלום) שלהם למשך כל ימי החג כלומר לשבוע הקרוב. הורדה מהנה.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by dante123,

    הוא במכירה של פחות מ5 דולר כרגע בגיימפלנט. הציונים שהוא קיבל מטורפים אבל הבנתי שיש הרבה בעיות בגלל שהוא בuplay. המלצות?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by nucleo,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4145827,00.html

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by BoOoM2008,

    יש למישהו סראיל למשחק Model of honor 2011 ???

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by yakir8,

    שלום יש לי חיבור של 10 מגה ב012+ADSL עכשיו בזמן האחרון הפינגים שלי קפצו ל80 ומעלה יש לי בקושי שרתים שאני יכול לשחק בהם ועד שאני מוצא שרת עם פינג של 80+- אני משחק עם מלא לאגים(השחקנים קופצים ממקום למקום אני קופץ ממקום למקום וכו') לפני שאני עושה משהו דרמטי יש אפשרות אחרת חוץ מתשתית גרוע של 012 כי עד כמה שהבנתי להרבה אנשים עם 012 יש בעיות במשחקים זה נכון? ואם כן איזה תשתית אחרת עדיפה? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by M_G_N_U_M,

    מישהו מוכן להסביר לי את השיטה החדשה של היחידות וההרכבים במשחק כי בעוד 3 ימים אני מקבל את המשחק הזה אולי gta3 red fection ו alien vs predetor 2 ואני רוצה לדעת על השיטה החדשה של היחידות קראתי שהיא אם אתה מגיע לרמה מסויימת ורוצה לבנות בניין מסויים אז אתה צריך לבחור ביצור כלשהוא? אני ממש לא מתמצא בזה ואם יש למישהו קובץ שמתאר את היחידות במשחק והארמונות אני ממש אהיה שמח.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. מהיוצר של Super Meat Boy http://tommyrefenes.tumblr.com/post/45684087997/apathy-and-refunds-are-more-dangerous-than-piracy

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by shlomi4i,

    רצוי עד 2 לינקים !!

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by danesc,

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים