עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by simonsix,

    תוכלו לראות שליטה במשחק באמצעות הקול: http://www.gametrailers.com/player/34557.html עוד כמה טריילרים http://www.gametrailers.com/player/32097.html http://www.gametrailers.com/player/34537.html

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by alexrta,

    אנשים תעשו טובה תמליצו על משחק טוב שכדאי לקנות משהו שיעסיק אותי שעות חוץ ממאפיה היטמן NOLF2

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by tal_levi1000,

    רציתי לשתף אותכם במשחק שאני משחק בזמן האחרון לא יודע כמה ממכם מכירים את המשחק הזה אמנם הוא לא משחק עם גראפיקה ברמה של FARCRY (תאמת הוא די רחוק ממנו) אין לי עלילה משובחת (תאמת העלילה די טיפשית, אם זה בכלל נחשב עלילה) המשחק שוקל 2GB ומשהו והוא אפילו לא 3D אמיתי אבל בכל זאת הוא כל כך ממכר!!!!!!! לאלה שלא יודעים על מה אני מדבר אני יספר קצת על המשחק זה משחק תפקידים אונליין (תאמת יש סינגל אבל הוא מסריח) בהתחלה אתה יוצר דמות ומתחיל לשוטט העולם הגדול של רון מידגר (RUNE MIDGAR) המטרה במשחק היא לשפר את הדמות שלך, להשיג אייטמים מגניבים כמו חרבות שריונים קסדות וכל מיני אביזרים שונים ומשונים עכשיו הקטע הכי מגניב בכל המשחק הזה הם מלחמות הגילדות בכל רגע נתון אתה יכול להצטרף ל…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by composite,

    אז ככה, אני תקוע במערכה עם הבריטים, במשימה על הקרב למען גשר פגסוס המפורסם (PegasusNight). לאחר שחיסלתי את הטנק עם התותח, כתוב לי לאבטח את הגשר משני צדדיו, ורק אחד נשאר. טוב, אז אני לא מצליח לעשות את זה ולא יודעים איפה עושים את זה. המצפן של המסך לא אומר לי כלום. תודה לעוזרים!

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by oren_c,

    יש ביוטיוב סירטונים של Rust וגם Rust 2.0. יש קהילה בארץ בשביל זה? חבל שאנחנו לא בסביבה כמו ארה"ב או אירופה, שם פינגים נמוכים עם הרבה שחקני multiplayer

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by yot,

    אני מעוניין לרכוש את המשחק Max Payne 2 : The Fall of Max Payne. בדקתי בכל חנות אפשרית, Bug, Freak ועוד חנויות מוזרות אחרות (מושי ) גם ב-Yad2 וב-Zap ולא מצאתי אף חנות שמחזיקה את המשחק. אם אתם מכירים חנות שמחזיקה את המשחק - בבקשה תעזרו לי ותפרסמו את שמה כאן. תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. אורח סבטה ס. GameGems
    Started by אורח סבטה ס. GameGems,

    בסדרת הכתבות \'הסיפור מאחורי\' תוכלו ללמוד את היסטוריית הגיימינג, ולגלות את הפרטים שלא ידעתם על המשחקים האהובים עליכם. הפעם אנו נצלול אל Fallout, סדרת המשחקים הפוסט-אפוקליפטית שכולם אוהבים לכתבה: http://hwzone.co.il/הסיפור-מאחורי-סדרת-משחקי-fallout/

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by eNtro,

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by RONG23,

    שלום לכולם מחפש סקווד קבוע או קבוצה שאפשר לשחק בצורה קבוצתית בבטלפילד 4. אני לא ילד אלא בן 40 ושיחקתי קבוע ב3 הרבה מאוד שעות, כן,יש לי הרבה חברים במיוחד מכאן אבל לא מצליחים לשחק כולם ביחד ולשחק לבד ב4 כמעט בלתי אפשרי נהיה. הייתי בקלאן אירופי אבל זה מיצה את עצמו. רעיונות או הצעות אני אשמח RonyG בבטלוג תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. חבילת ה-Humble Bundle השבועית העדכנית מציעה לכם את מיטב כותריה של המפתחת והמפיצה Bohemia Interactive, במחיר של דולרים ספורים ועם רכיב תרומה כמיטב המסורת לכתבה: http://hwzone.co.il/משחקי-סדרת-arma-לרכישה-בכל-מחיר-שתבחרו/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by elad76,

    אוקיי. יש לי 2GB DC עדיין המשחק לא עובד טוב ניסיתי לשים AF16 בליAA 1024 עם SHDOWS והוא היה על 20 רוב הזמן... לפי מה שבדקתי כשאני מסמן שיפעיל SHDOWS הוא מפעיל לי גם SOFT SHDOWS, הSOFT לא מסומן אך הוא מופעל. איך אני יודע?אחרי שמתי SHDOWS היה על 20,שמתי SOFT וזה נשאר על 20.וגם לא היה שינוי בSHDOWS.הם עדיין נשארו אמיתים. מה לעשות??נמאס לי מהמשחק הזה

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by urich,

    זה או xbox ועוד משהומישהו ראה את linux למכונה שווה משהו

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. אני יודע שהז'נארים שונים אבל אהבתי את שתי המשחקים... אז אם למישהו יש המלצה למשחק סטייל Assassin's Creed או סטייל cod 4 רק לא קאוטי מידיי אז בבקשה תגובות כי משעמם לי WTF!@#$%^&*)(_+

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by 888,

    .

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by crowbar87,

    City of Steam is a browser based RPG אלפא פתוחה מתחילה בקרוב, הרשמה דרך האתר של המפתחת: http://www.cityofsteam.com/

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by DrStyle,

    המפרט שלי E8400 @ 3.6GHZ HD4870 1GB 4GB RAM ואני לא מצליח להריץ אותו נורמלי... לא מבין למה ???

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. לאחר ארבעה חודשים שבהם לא נמכר בשל בעיות טכניות קשות בהשקה, הפרק המסכם בסדרת Arkham בדרכו חזרה אל פלטפורמת ה-Steam. האם השחקנים יסלחו על שגיאות העבר? לכתבה: http://hwzone.co.il/רגע-המבחן-arkham-knight-חוזר-אל-המחשבים-האישיים-ב/

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. שלום! היום פעם ראשונה התחלתי לשחק ב BF2, ויש לי נורא פינגים גבוהים, בד"כ 100-400. יש לי גם ניתוקים מהסרברים, ותמיד יש לאגים - זהים כמעט עם הגרפיקה הכי טובה ועם הכי נמוכה (משמע הבעיה באינטרנט). התקנתי את ה patch 1.3, ה ISP שלי זה Spotnet. היא בעקרון ISP לעסקים, אבל היא הציעה גם לנו בבית ולא רק בעסק, אז הסכמנו. תמיד כשאני עושה בדיקת Broadband באתרים מוסמכים, אני מקבל תוצאות ממש נמוכות. אמור להיות לי חיבור 2MB עם UPLOAD גבוה מהממוצע, אבל הוא תמיד ממש נמוך. אני צריך לברר את זה. חוץ מזה מה עוד יכול להפריע? אין לי שום דבר רץ ברקע, אין לי ראוטר, הפיירוול לא מפריע ל BF2, אין לי רוגלות, לא וירוסים, המחשב מטופל כמו שצריך, ואין לי פינגים במשחקים אחרים. יש דרך לתקן את זה? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by godisme171,

    התקנתי את המשחק REQUIEM ועכשיו אני מעלה אות הוא אומר לי שהוא צריך DIRECT X 6.0 ויש לי 8.0 והוא לא מוכן להעלות אותו מה אפשר לעשות?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. http://www.ngemu.com/index.php?action=post&id=2062 לא בדקתי

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by johnwoo,

    כשאני רוכש משחק חדש אני מחוייב להפעיל אותו כשהדיסק נמצא בכונן הדיוידי. יש אפשרות כלשהי לשחק במשחק ללא צורך בדיסק ההתקנה (אני רוצה לקנות את COD4, אבל לא מעוניין להיות תלוי בדיסק)?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. האי - משחק החידות שמשגע את המדינה יוצא לדרך! **הראשון שמסיים את המשחק זוכה בחשבון Rapidshare מתנה!!** התרסקתם עם המטוס שלכם על אי בודד. אדם אכזר ושפל בשם "גורגמל" מצא וכלא אתכם בטירה שלו. הוא הציב בפניכם 40 חידות, ואמר לכם שבמידה ותפתרו את כולם, תקבלו סירה חזרה הביתה וחשבון Rapidshare מתנה. במידה ולא תפתרו, תשארו על האי לנצח! תמונה של המשחק: המשחק הוא משחק מחשב. הורדה: (מגוון שרתים לרשותכם) [url]http://rapidshare.com/files/284541018/TheIsland.rar[/url] [url]http://www.f2h.co.il/566982813180[/url] [url]http://www.upf.co.il/file/1999787.html[/url] [url]http://kvazim.co.il/223-TheIsland.rar[/url] [url]http://www.sup.co.il/70235473[/url] [url]http://www.dup.co.il/…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. סרטונים טריים מעניקים לנו הצצה ל-Command & Conquer ו-Warcraft 3 בגרסתם המודרנית המשופרת לכתבה

  24. אהלן בוקר טוב וחגן שמח. יש לי את 4 חבילות ההרחבה (או שזה 3 ) , התקנתי אותם כמו שמוסבר ואני לא יודע מה הלאה, נשמע טיפשי ומגוכח אבל ככה זה , אני מעלה את FALLOUT בוחר ב LOAD DATA מסמן את ההרחבה ושום דבר לא קורה כאילו, אני נכנס למשחק רגיל ולא נוספת לי שום אופציה חדשה שום כלום. אשמח להסבר . תודה וחגם שמח

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים