עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Etyopi,

    The Title says it all http://www.youtube.com/watch?v=NQK0Le-_o1Y&feature=related עוד אחד קצת יותר מ-5 דקות:

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Joe Blow,

    שלום נתקלתי בבעיה ב yuri's כאשר משימות מתחילות ויש קטע וידאו בחלון הקטן בצד ימין למעלה, קטע הוידאו והשמע מקרטעים ונתקעים מדי פעם. במשימות עצמן אין בעיה והן רצות חלק. התקנתי את ה update לגירסה 1.01 אבל זה לא עזר. מעבד Athlon 1.1G זיכרון 512M-SDRAM כרטיס מסך Asus V7700 Deluxe כרטיס קול Creative Live לוח Asus A7V133 תודה על העזרה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Guymz,

    אהלן חברה, נראה לי שזה המקום המתאים ביותר לשאול את זה. אף פעם לא קניתי משחקים באתרים בחול ובחיפוש באינטרנט כל אחד אומר משהו אחר. אז השאלה שלי היא, מאיפה הכי כדאי להזמין משחקי מחשב בהזמנה מוקדמת? אני מתכוון לקנות באטלפילד ועוד כמה.. אבל נתחיל מבאטלפילד. ושאלה נוספת, האם כל גרסה שאני אקנה של באטלפילד כוללת שימוש במולטיפלייר (זה הדבר החשוב ביותר עבורי) ? כי ראיתי בכל מיני אתרים הפרשי מחירים מטורפים ואני באמת שלא מבין למה... אשמח אם תפנו אותי למקום המתאים. תודה מראש, גיא.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by Lanzar,

    שלום לכולם אני מחפש משחק מכוניות שהייתי משחק פעם קראו למשחק NITO משהו כזה ואני לא זוכר את האתר כדי לשחק בוא... מישהו יכול לעזור :-\

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by josi,

    שלום יש לי את המשחק יוריס רבנג' ומה שקורה זה שלאחר ההתקנה אני מנסה להפעיל את המשחק והוא נכנס עושה מסך שחור ויוצא. אותו דבר קורה לי גם ברד אלרט 2. בדקתי את כל האפשרויות מדרייבר חדש לכרטיס מסך ועד התקנת דירקט איקס -הגרסה החדשה ביותר. המערכת שלי היא: intel p4 3.0 fx5200 512RAm

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. שלום, מאז היום בבוקר יש לי בעיה במשחק: כאשר אני מנסה להפעילו, הוא מראה את הסרט של ההתחלה ואז במסך הטעינה, הוא נתקע באותה נקודה אחרי שהגיע לבערך שליש מהבר. אתמול לא היה לי את זה... עשיתי איחוי דיסק, סרקתי וירוס - הכל נקי, ניקיתי ספייוור + אדוור וכל הזבל הזה - המחשב נקי! מותקן הפאטץ' החדש ביותר - 1,04 ומה שהכי מוזר, אתמול הכל פעל! אנא, אם יש לכם רעיון בבקשה עזרו לי! תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. המשחק החדש, ששמו נחשף לפני מספר שבועות, מבטיח להציע עולם פוסט-אפוקליפטי עם סגנון וגישה מרעננים לכתבה

  8. חבר'ה תנו המלצה למשחק טוב שאני יכול להוריד מ& יש לי כרטיס מסך Leadtek Quadro FX

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. לאחר שכבר קיבלנו מספר הצצות לביצועי טכנולוגיית ה-DirectX 12 החדשה מבית Microsoft בשיתוף עם AMD ו-Nvidia, בדיקה חדשה מציגה לנו איך יעילות ושיפורים נרחבים יכוללו מהפכה בתחום הגיימינג לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%a0%d7%99-%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%9c-directx-12-%d7%94%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%93-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%92%d7%99%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%92-%d7%94%d7%95/

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by sEEdy,

    13-7 GG עשינו KILLCAM ROUND כי לחלק לא נכנס אז כל תוצאה להוריד ראונד אחד לנו half 1 half 2

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Spiderpaz,

    יש משחקים טובים שיכולים לעבוד על כרטיס מסך מובנה של הלוח אם? (3100X)

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by BRPOQNT,

    האם כאשר רכשתי מהם משחק והורדתי אותו או חלקו למחשב,אני חייב להיות מחובר לאינטרנט כל הזמן כדי שאוכל להמשיך לשחק ? האם צריך להתחבר כל כמה זמן כדי להטעין חלק כזה או אחר ? :

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by MDK,

    המשחק עובד אבל אין אותיות ובמקום זה רואים מלבנים\ריבועים ריקים. החץ של העכבר מחובר לריבוע שחור. חבר שלי טוען שלAMD + DirectX 8 + Windows XP ישנם בעיות תאימות, האמנם? :-\ ??? ממה הבעיה במשחק יכולה להיגרם? מחוסר עדכון של WXP, אולי? :

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by noiZE,

    http://www.youtube.com/watch?v=GfMvlL1e9Wg הפעם סידרתי את הבעיה עם הלאגים (Fps).

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by asafasaf29,

    למי יש מידע בקשר למשחק הזה?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by SOR3X,

    אז לפני שאתם נועלים את האשכול אני מקווה שתקראו אותו כי זה נכתב מעומק ליבי. טוב אז ככה נתחיל בליאור - הוא הביא לי ולעוד כמה מחבריי באן משום שאני שכבתי בדשא וחיכיתי לאנשים שיבואו וישר הרגתי אותם אחרי זה אדון ליאור אומר שזה טרול ואנחנו ניסינו להסביר לו שזה לא טרולל והוא פשוט לא מבין אז הלכנו לדבר עם פדידה, ופדידה אמר שהוא לא מתעסק עם הדברים האלה והוא העביר את ליאור אלינו שנדבר אבל אדון ליאור כרגיל לא עשה כלום לא הקשיב לנו ובחוצפתו הביא לנו קיק מהחדר. אחרי שליאור לא הקשיב לנו אז כולנו רשמנו בשם שלנו "כולנו בעד הורדת גישות לליאור" ופדידה בא והוא אמר שיש לנו 15 שניות להוריד את השם הזה ולאחר שניה הוא הביא לכולנו באן (5 ילדים) לעשר דקות והסיבה של הבאן היא "גיי". עריכה : אדון ל…

  17. קמפיין מימון ההמונים של המשחק המסקרן Phoenix Point מצליח לגייס כמעט חצי מיליון דולר בתוך יומיים, וממלא אותנו בתקוות עבור ז׳אנר הפעולה בתורות לכתבה

  18. Started by jacko_il,

    הורדתי אתמול את הדמו הנ"ל אחרי פיקפוק רב במשחק בעל שם כזה (היה נשמע לי כמו נסיון עלוב ליצור משחק עם שם שיהיה דומה לCALL OF DUTY..) ומה אני אגיד לכם, אני כבר מת לשחק במשחק המלא. המשחק (סגנון FIRST PERSOON SHOTER) לוקח אותנו אל איזה אגדה עתיקה לגבי זהב שנקבר באיזה מקום קדום וכל אדם המנסה לחפש אותו מוצא עצמו בסוף מטורף לגמרי.. המשחק מתרחש בתקופת אמריקה הישנה כאשר היו גם אינדיינים בשטח והאמת? לא ממש הבנתי את עניין הדמויות שם כי פעם שחקתי בתור איזה כומר שרודף אחרי הרעים שמנסים להשתלט על העיירה ולשחרר את הפושעים ובאותו זמן גם רודף אחרי בחור ושמו בילי ובמסך אחר שחקתי את אותו בילי (אינדייני) שבורח מהכומר ומחפש איזה בחור/ה ששמו מולי כדי לספר לו את הסיפור.. בשורה תחתונה, נראה משחק …

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by nadav1379,

    אני רוצה את המוזיקה של NFSU ואני לא יודע איך לקחת את זה מהתיקיה זה לא מוצא לי את זה או שזה כן מוצא ואני לא יודע איך לפתוח את השירים זה נותן לי סמלים לבנים כאלה אם מישהו יודע איך אני יכול להשיג את המוזיקה אני יודע לו

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-half-life-2-%d7%91%d7%aa%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%98%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%91%d7%96%d7%9e%d7%9f-%d7%90%d7%9e%d7%aa/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  21. Started by asili,

    כלומר נעשה משחק של עד 4 שחקנים אם כן נערוך היום את המשחק ב 8 בערב תשאירו הודעה אם משהו מוכן

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. מי שלא מכיר את המשחק, חבל משחק מירוצי "דראג" ענק! יש שם 5 מכוניות: הונדה סיויק האצ'בק, מיצובישי לאנסר איבו 7 (נדמה לי ש7), פורד svt קוברה, טויוטה סופרה, וניסן סקייליין ניתן לשפר כ-ל (!!!) חלק במכונית אפשר לעשות קבוצות וכל מיני .. תקראו את הfaq באתר www.nitto1320.com תודה למישה שהראה לי ת'משחק מזמן

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. http://halflife2.filefront.com/file/HalfLife_2_R8_HDR_Bloom_MiniMod;38224 *כל כרטיס מסך עם Pixel/Vertex Shader 2.0 מסוגל להריץ את המשחק עם האפקט הנלווה. עובד נהדר אצלי! 8)

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by sharonp,

    בוקר אור יש לי את המשחק מאוגד בקובץ ZIP אחד המכיל בתוכו את רשימת הקבצים מה בעצם התהליך להתקנת המשחק? ניסיתי לעשות EXTRACT לתיקייה אחרת ומשם להפעיל את קובץ ה SETUP. במהלך ה EXTRACT אישרתי לו לעשות OVERWRITE לחלק מהקבצים וכשהפעלתי את ההתקנה הוא ביקש שאכניס את הדיסק הראשון. מישהו יודע מה התהליך הנכון?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים