עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by taltola,

    שלום לכולם, קניתי את battlefield bad company 2 דרך הסטים, ואני לא מצליח לשחק במולטיפלייר. כל 2-3 דקות שאני משחק שם זה מתנתק לי ורושם: the connection with ea server was lost התקשרתי לספקית האינטרנט שלי ועשיתי שם חבילת "גיימר" וזה עדיין לא פתר לי את הבעיה. ניסתי לשחק גם על רשת אלחוטית וגם דרך כבל רשת וכלום לא עזר. הדבר היחיד שעובד זה כאשר אני גולש על חבילת הגלישה של האייפון שלי. (אבל אני לא רוצה לגמור אותה על זה) למישהו יש רעיונות? עזרה? נתקל בזה בעבר? תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by yuval1101,

    היי לפני כשנתיים קניתי את המשחק HALF LIFE 2, שיחקתי בו וגמרתי אותו בהנאה אני יודע כבר גירסה חדשה לפני כמה זמן- HALF LIFE 2:EPISODE 1 ום שמעתי שעוד מעט יצא EPISODE 2. מהן הגירסאות האלה??? הן חבילות הרחבה או שהן שונות לחלוטין מהקודם ( מפות חדשות, עלילה מתקדמת יותר וכו' )? אם הן חבילות הרחבה, אז מהן מוסיפות למשחק??? תודה וחג שמח

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by ravenclock,

    שלם לכולם במידה ואני קונה מסטים משחק אני מקבל הורדה חד פעמית שלו? או שאני יכול לסיים את המשחק למחוק אותו ולאחר מכן להוריד אותו שוב?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by IDOnoach,

    וללמוד קצת על טקטיקות

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by liho,

    יש לי סימס 2 מקורי וכול פעם שאני משחק אז הוא ניתקע וצריך לעשות למחשב ריסטרט מה עושים?!!!!!

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by The_MichMan,

    Every Game That i play for 40 min gets stuck up and i dont know what to do please help guys

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by superginiman,

    http://www.vugames.com/coming_soon.do כבר לא כתוב FALL2004 אני חושב שזה ידחה עוד פעם ): :'( :'( :'( :'( (תרדו למטה זה במקום 15!!!!)

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. http://www.gametunnel.com/ בין כל כותרי הענק שיוצאים קיימת תעשיה די גדולה (טוב לא ממש גדולה... אבל תעשיה נון דה לס) של משחקי אינדי, משחקים עצמיים שפותחו הרחק מהענקים דורסי המקוריות, יש משהו מאד ממכר בגרפיקה דו מימדית ומשחקיות פשוטה כנסו לאתר, הורידו מבחר משחקים (רובם בחינם או גירסאת טרייל מוקצבת בזמן) והנו ממשחקיות שכבר לא רואים מומלץ במיוחד הוא Oasis מן שילוב של סיב עם משחק ניהול מידברי, וכל זה על סטרואידים כשכל "שלב" במשחק לוקח פחות מ5 דקות

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. http://www.camspace.com/ נראה מדהים - מישהו ניסה?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by fragon,

    אחרי שחברת IW אישרה שאין לה בעיה עם FOV CHANGER גם esl אישרו את ה FOV CHANGER כל עוד זה רק משנה פוב. IW https://twitter.com/candyslexia/status/400020567236939776 תגובה של אדמין ב esl לינק להורדה http://www.mapmodnews.com/filemgmt/index.php?id=290 * שימו לב כי ה FOV CHANGER מבטיח שלא תקבלו באן, כל פובגיינגר אחר על אחריותכם (רוב הסיכויים שתקבלו באן)

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by ruff stuff,

    האם מישהו יודע האם הם זולים יותר מאשר בחנויות ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Rise<3,

    פרגנו בלייק אם אהבתם

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. יש לי מחשב פנטיום 3, 670 256 ראם geforce 2 mx 200 17 FPS בקאונטר סטרייק בממוצע- מי יודע למה???????????? נ.ב. המחשב לא שלי זה עזרה לחבר. התייחסו אליו יפה...

  14. שלום לכם ppl ברגע זה ממש אני מתכוון להזמין מהאינטרנט מהחנות פריק את המשחק Half life:blue shift ואני חייב לדעת בוודאות ממישהו שהסידיקיי של ה-half life blue shift עובד אצלו בקאונטר סטרייק 1.6 , זה ממש חשוב אני לא הולך לבזבז סתם 100 שקל (+משלוח) על משחק שלא יהיה שימושי! אם מישהו מוכן לעזור לי אני מאוד יעריך את זה!

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by the man,

    מה קורה חברה? זוכרים הלארי 7 שצריך היה להוציא כוביות משחק מאחד הפסלים. אם הצלחתם ספרו לי איך כי אני תקוע שם תגידו על מה ללחוץ כדי שהוא יוצי את הקוביות PLEASE ???

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by IL.ProSsKillMove RkLO,

    תהנו לייק וסאב יתקבלו בברכה תגבירו קצת סליחה על הסאונד שהיה טיפ טיפה חלש http://www.youtube.com/watch?v=GtYUgvYrN18

  17. Started by H.I.V,

    מישהו ראה איך המשחק? הוא יצא כבר בארה''ב?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by musari,

    מהם מחדשים עוד הפעם לא כתוב כלום בעידכונים???זה ממש עכשיו עושה לי ככה כבר יש לי דטמצ'... [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. עם דרישה מומלצת מאסיבית לנפח זכרון דינאמי שגרמה להרבה גבות להתרומם ולאחר מכך זכתה לריכוך - משחק התפקידים השאפתני החדש ביקום מלחמת הכוכבים נמצא במשטרת האחרונה בהחלט לפני ההשקה הרשמית לכתבה

  20. Started by Nathaniel Budag,

    להלן רשימת המשחקים אשר הקונה יקבל בתוך המשתמש לאחר שהתשלום יועבר בהצלחה לפייפאל!!!! American Truck Simulator Anno2070 Assassin's Creed II Audiosurf Bejeweled 3 Bionic Commando BioShock BioShock Remastered BioShock 2 BioShock 2 Remastered BioShock Infinite Call Of Duty Black Ops 3 Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition Castlevania Lords of Shadow 2 Counter-Strike Counter-Strike: Condition Zero Counter-Strike: Global Offensive Counter-Strike: Source ועוד המון המון משחקים הם עלו לי המון כסף אך אני מבקש על כל המשתמש 2400 ש"ח הם עלו הרבה יותר אבל לרדת למ…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. הי חברים! כבר כמה זמן שלא הגעתי לפורום, אבל הפעם יש לי סיבה מאוד טובה לחזור אולי שמעתם שפיפוש עושה קאמבק (פיפוש זה משחק ישראלי מצחיק למי שלא מכיר). לכבוד "פיפוש החדש" ליוויתי את צוות הפיתוח במשך יותר מחצי שנה כדי לתעד איך הם יוצרים את המשחק. החל מהאנימציה, הכתיבה, התכנות ועד להקלטות באולפן, אני בטוח שמאוד תהנו מההצצה הזאת לתהליך!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Fasil,

    13-5 GG

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. בעבר היה נסיון קודם שעשה שימוש בעותק לא חוקי של המשחק ולכן לא היה ניתן לפרסמו כאן. כעת הפרוייקט החדש עושה שימוש בקבצי הסטים של המשחק ובודק את החוקיות שלו. כרגע יש פה ושם באגים אך מקווה שלאחר האישור הסופי של אקטיביזן הפרוייקט יתפתח. הנה קיל קונפירם קצר מתוכו

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by liorturg,

    טוב, מי שכבר שמע על המשחק סימולטור הזה יכול בהחלט להבין.. את הבעייה אליה אני נקלעתי משחק מאוד נחמד עם גרפיקה סבירה.. הבעייה שלי מתחילה בכך שבמשחק יש אופיצה לנהל חברה מובילים זה דורש ממך בהתחלה לקנות מוסך חנייה לעוד משאיות.. ואחר כך לקנות משאיות ולבסוף גם לחפש נהגים הבעייה שנתקלתי בה היא, איך נותנים לנהגים שכפופים לי משימות... חרשתי על האינטרנט בחיפוש אחר תשובה לבעייה שלי, ואשמח אם מישהו יעזור לי תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. יש איזה תוכנה שמאפשרת כזה דבר (שתפעל ברקע כמו ICQ או EMULE ) או שזה בכלל לא אפשרי

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים