עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. כמו שראיתם , התעדכן הגוסטס לשם שינוי והורידו את ה RAM ל 4 [ רשום בכותרת 6 על מנת להמליץ לקנות 6 RAM ] מה שיפר האפדייט לשחקנים שעמדו בדרישות המינימליות : - סנייפינג לטווח רחוק היה תקיעות ב FPS - לאגים של רעידות אדמה ועמודי חשמל נופלים - שאר הדברים הקטנים במשחק שזה המון לפרט , לסיכום הכתבה המלאה : Previously, I'd assumed Call of Duty: Ghosts' heavy RAM requirement was there because loading a nice dog was a memory intensive procedure. Either that's not the case or canine computer tech is becoming increasingly advanced, because a new multiplayer patch has lowered the game's 6GB RAM restriction. Now you'll only need 4GB of memory juice to access the multiplayer portion, which…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by ScreaMan,

    רציתי לקבל פירוט על המישחק UT2003 מישהו יכול שיביא גם תמונות

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. ייצא מחר ( 15.08) ונשמע מגניב לאללה. משהו כמו Horde Mode מGears of War ודומיו. למי שלא יודע, המשחק חינמי לגמרי. http://www.teamfortress.com/mvm/ הקטע המטורף זה שהם זרקו רמזים על זה כבר לפני שנתיים. אין על VALVE בלהשאיר את המעריצים במתח

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. לאחרונה עשיתי סדר במשחקים וגיליתי את הירוס 3, האם ניתן להתקין אותו במחשב נייד עם ויסטה? האם יש פאטץ' שצריך להתקין ואם כן מאיכן ניתן להורידו (החברה המקורית פשטה את הרגל אם אני לא טועה...)

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by amit123,

    http://www.gametrailers.com/player/23927.html זה רק אני או שעכשיו יורד הרבה יותר דם כשנפגעים\פוגעים? וגם נראה לי שהמשחק הולך להיות הרבה יותר כבד מבעבר עם כל התוספות והמעבר לסביבה פתוחה יותר....

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by hellfe,

    שלום אני צריך כמה המלצות למשחקים. טווח גיל: 10-11 (מה שאומר פחות אלימות ודם) הערות: משחקים ששוקלים עד 8 גיגה בערך שיכנס מקסימום ל2 דיסקי DVD. אין בעיות עם משחקים חדישים המחשב שלו חזק מריץ הכל. תודה .

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by asili,

    אני ואחי מחוברים ברשת רציתי לדעת אם ניתן לשחק 1:1 דרך הרשת הביתית אם כן איך?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. היי (: אני מחפש משחק RPG שיצא בין השנים 2000-2006 בו משחקים כחייזר אדום. צריך לעבור שלבים ולהילחם באוייבים כמו יצורי אור ויצורי חושך שנראו כמו האנשי קו מהדמויות בword 2003 (שכדי לנצח אותם צריך לכבות או להדליק את האור בהתאמה). איכשהו נתקע לי השם גיזמו או קוסמו אבל שום דבר מזה לא מתאים לתיאור. זה היה משחק שהתאים יותר לילדים. זה בערך כל מה שאני זוכר ממנו. הרבה תודות לעונה הישר!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Born2Kill,

    למישהו יש ניסיון עם החלפה של דיסק שרוט? יש לי דיסק שרוט של BF2 (השתמשתי בו הרבה) והכונן לא יכול לטעון את הדיסק מרוב שהוא שרוט, מה אני יכול לעשות בנידון?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by digitalseeker,

    בואנה משחק מצויין , פשוט כיפי הדבר היחיד שמאכזב אותי זה הגרפיקה ! הדבר שיאכזב את כל האנשים המורכבים והלא שטחיים פה שזה משחק ללא מורכבות אלא פשוט חיתוך אנשים והנאה טהורה. ואותי מאכזב זה הגרפיקה - שהיא לא רעה - אבל הייתי רוצה אחת שתאמץ קצת את המחשב , שאני אשמע את הכרטיס מסך עושה רוח בקיצור ממליץ לכל האנשים שהם לא יומרניים במורכבות

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by vitalis,

    הסקר ינהל עוד 3 ימים אנא השתתפו

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. שלום, כפי שרשמתי אני מעוניין לייצור משחק 2 נגד 2 במולטיפלייר הכוונה היא שאני וחבר שגר בדירה אחרת נוכל לשחק ביחד באותה קבוצה נגד 2 שחקנים אחרים ראיתי שיש כזה דבר חדר של 4 אבל איך יוצרים אותו ?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by michael1232,

    יש לי בעיה עם המצנח במשחק Just Cause 2 שהוא פשוט לא נפתח על ידי לחיצה על המקש רווח גם שינוי הכפתור לא עזר. הדמות פשוט נופלת מגובה רב ולחיצה על הרווח לא גורמת לפתיחה של המצנח כמו מקודם. יתכן ונעלם המצנח וצריך לקנות חדש? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. אני לוחץ דאבל-קליק על קובץ ההפעלה והוא פשוט לא מגיב. ניסתי XP ב-compatibility mode וגם ניסיתי להריץ בתור administrator ושום דבר לא עזר. קראתי שהמשחק דווקא כן עובד בחלונות 7. יש למישהו מושג מה אפשר לעשות?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by sd1,

    אני התקנתי carbon שמתי על הגדרות מקסימום ושאני משחק בחלק מהמקומות המשחק רץ מעולה ובחלק מהמקומות הוא רץ קצת פחות טוב המפרט שלי כזה: intel e6300 1.86ghz 512MB DDR2 GEFORCE 8800GTS 640MB מה עושים?

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by rroonnii,

    הורדה - http://games.softpedia.com/get/Games-Demo/Superstars-V8-Racing-Demo.shtml http://www.gamershell.com/download_47492.shtml טריילר - http://www.gametrailers.com/user-movie/superstars-v8-racing/317363 [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. סרטון משחקיות חדש בן 10 דקות מתוך שלב האלפא למשחק החדש של EA ו-DICE זוכה לתגובות מעורבות ברחבי הרשת לכתבה: http://hwzone.co.il/מהמם-או-משעמם-סרטון-משחקיות-חדש-ל-star-wars-battlefront/

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. היי. לא עברתי אפילו חצי שלב בבאטל פילד 2 באד קומפני, למרות שניסיתי המון פעמים. כשהגעתי לשני ויאטנמים שעומדים על קשר קטן ממש בתחילת השלב הראשון, וכשאני חמוש רק בסכין, הם תמיד ירו בי לפני שהצלחתי להתקרב אליהם. איך אתם עברתם את הקטע הזה??? אציין ששיחקתי במשחק הזה מזמן וזה, המשחק הראשון והאחרון שיהיה לי. סתם מעניין אותי למה לא הצחתי לעבור את השלב...

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. Started by יורםבהרי,

    ביקורת נוספת מהאתר המצויין: http://belphegor.uzidesign.com/?p=52 נראה משחק גרוע, מישהו משחק?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. הכירו את הכותרים הבולטים מארץ השמש העולה שהחליטו לוותר על השקה מחוץ לגבולותיה לכתבה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by redti,

    למי שיש את המשחק AMERICAS ARMY 1.6 אני צריך שיעזור לי נכון שבשביל לשחק ברשת צריך ליצור USER באתר של המשחק יצרתי הם שלחו לי סיסמה ושם משתמש ושאני מנסה להתחבר המשחק רושם לי NO USER RECORD. תודה מראש לכל מי שעוזר

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. איך הוא יקבל את זה, קוד במייל או שזה יהיה פתוח אוטומטית אחרי הקנייה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. אני מתכוון לקנות לחבר מתנה משחק בסגנון IGI2 (משחק שאהוב עליו מאוד). הבעיה היא שהמחשב שלו די חלש: כרטיס מסך (כנראה מובנה): NVIDIA GeFORCE 7025 / NVIDIA nFORCE a630 מעבד: AMD Athlon64 X2 dual core 4000+ 2.10 Ghz זכרון: 2GB (מדווח כ-1.87GB, אני מניח שהשאר מוקצה לכרטיס המסך) האם יש משחק עכשווי בסגנון הזה (tactical shooter?) שייאפשר לו לשחק באופן סביר, כלומר רזולוציה של 1280x1024, ללא AA, ועם fps סביר?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by adamshar,

    האם את ה XBOX 360 (שמתאים גם ל PC) או הלוג'יטק שמדמה שלט של PS2 ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by stone cold,

    טוב יוצא לי לנסות הרבה מישחקי PS2 הכשיו שיש לי אותו - חלק מהמישחקים טובים וחלק מאכזבים מישחק בסידרת SSX (מרוצי סנובורד) רציתי לנסות כבר הרבה זמן אבל לא ידעתי שזה סידרה של EA :'( :'( המישחק מתחיל כיף ויש שירים טובים של להקות כמו IRON ועוד אבל כמו בNFS המישחק חוזר על עצמו תוך כמה שעות ונהפך לשיעמום גדול שירים אני יכול לישמוע במחשב ובMP3 -שאני בא לשחק אני רוצה שקודם כל המישחק יהיה טוב ולא מישחק בינוני אם שירים טובים

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים