משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מישהו שיתן לי אתר שיש בו את המשחק gta2 או gta3 אם אפשר לשחק באתר הזה זה מאוד בסדר אבל אם צריך להוריד זה גם בסדר.... אני פשוט אובד עצות כבר!!!! :nixweiss: :nixweiss: :nixweiss: אני פשוט מתחרפן כבר!!!!! :screwy: :screwy: :screwy:
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תשמעו דוד שלי מגיע השבוע מחו"ל עכשיו הייתי שמח אם הייתם ממליצים לי על איזה משחק טוב שנהנתם ממנו באמת. בבקשה לא להכניס את המשחקים הבאים (אלה אם כן המולטי פלייר שלהם במידה ויש טובים מאוד ולא סתמיים) crysis Stranglehold Call of Duty® 4 Conflict Denied Ops World in Conflict Need for Speed ProStreet אלה משחקים שיש לי כיום כבר במחשב וסיימתי כמעט את כולם. במידה ויש משחק אחר טוב. אסטרטגיות,מירוצים,יריות מגוף ראשון וכו' הייתי מאוד שמח אם תמליצו לי. ואם אתם מכירים משחק מהרשימה שיש בו מולטי פלייר טוב ויפה כמו COD4 שיש לי כבר הייתי שמח שתמליצו לי. האם כדי לבקש COH:OF ?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המשחק החדש של Paradox שוחרר שלשום ועשוי להיות מה שחובבי סדרת Dungeon Keeper חיפשו הרבה זמן (ולא מצאו במשחק Dungeons ששוחרר לפני שנתיים והתברר כמשחק שונה ומשעמם יותר). במשחק נשחק Arch-Demon שבטעות זומן בתוך גוף של Imp קטן ומתכנן לחזור למימדיו המקוריים תוך כדי השלטת טרור על הממלכות השכנות מתוך מבוכו שבבטן האדמה. במשחק מלבד שליטה בשד שלנו יהיה אפשרות לשלוט ישירות גם במפלצות שלו ולבצע גיחות תקיפה אל העולם שלמעלה. בסה"כ המשחק נראה מבטיח מאד, עדיין לא התפרסמו ביקורות עליו. המשחק עולה 20$ בסטים/גיימרסגייט. *אגב, עד סוף השנה צפויים עוד שני משחקים דומים בסגנון DK, אחד נקרא Nekro והשני War for The Overworld (שיכלול את הקריין המקורי של DK). כתבות אחרונות על המשחק: http://www…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איש העכביש חוזר סוף סוף אל עולם הגיימינג ונראה טוב יותר מאי פעם בעבר לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ניסיתי להריץ חיפוש באתר או ברשת אם היו על זה מאמרים או שאלות או אולי איזה פאץ' או קראק להורדה. לא מצאתי משהו מיוחד, רציתי לדעת האם אתם יודעים משהו בנושא? תודה לעונים
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בעיקר מענין אותי ה II medieval - אבל המלצות ל SHOTERS ועוד משהו בסגנון TOTAL WAR יתקבלו בברכה... AMD 3000 64 ג'יגה RAM 6600U תודה....
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב אז ככה הבעיה שלי זה הארור הזה עריכה : http://img211.imageshack.us/my.php?image=011120060228307db.jpg ניסיתי הכל! התקנת דרייברים מחדש שיחזור מערכת התקנת DIRECTX מחדש אפילו פורמט עשיתי ושוב צצה לי אותה הבעיה הזאתי אין לי מושג איך זה התחיל... אם למישהו יש רעיון אז בבקשה תעזרו לי אני נואשש
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Petroglyph הוציאו פרק מספר 5 בסדרת הווידאו השבועי לגבי המשחק שלהם End of nations http://www.endofnations.com/en/news/#End of Nations Warfront 105: Happy New Year צפייה מהנה =]
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לשחק במולטיפלייר של כל מיני משחקים כולל של SHOOTERS, איזו חבילת אינטרנט כדי לי לקחת מבחינת מהירות העלאת נתונים והורדה ומאיזה ספק?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני תקוע באיזה משימה ואם יש פה מישהו שבאמת משחק אני אביא צילום מסך אני חייב עזרה.. אז מישו פה משחק בזה?
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רייזר עושים GIVE AWAY די גדול אז תירשמו! http://championoftheday.pgtb.me/NK9CKh?app_data=entry_id%253D45528284
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מישתמש סטים אם המן משחקים מוכר אותו ב500 שקל לל המעוניין שיצור איתי קשר 0507114835
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המשחק הכי טוב שיש http://www.freewebs.com/shortfactor/games.htm פורום משחקים או לכללי?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מפיצה ומפתחת: Ubisoft, קישור ל אתר הבית ג'אנר: Action Adventure תאריך יציאה צפוי לצאת בסוף 2009. סקירה: ASSASSIN'S CREED II הוא משחק ההמשך למשחק ASSASSIN CREED ) ויהיה המשחק השני בטרילוגיה המתוכננת. מבחינת עלילה למי שזוכר מהמשחק הראשון נראה שתחילת המשחק לא השתנתה רק התקופה, המשחק מתרחש בתקופת הרנסאנס באיטליה(295 שנים אחרי עלילת המשחק הקודם), כאשר אתם תגלמו בן למשפחת אצולה (נצר שלAltair) בשם Ezio Auditore di Firenze שאביו נרצח וחיפושכם אחר נקמה יקח אותכם לאורך העלילה. נראה שהמפתחים מתבלים את המשחק ויאפשרו לכם לבקר במקומות מוכרים לכולנו ונציה, פירנצה, טוסקנה כמו גם לפגוש דמויות כמו Leonardo, Machiavelli ו Lorenzo de' Medici וכו... אתם גם תשמחו לדעת שמגוון הנשקים, ה…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי התקנתי את המשחק ,בהתחלה שפותחים יש מוזיקה של ההתחלה של המשחק עם הרובה הנטען,לאחר שלוחצים אנטר ומגיע התפריטים וזזים למטה למעלה לא שומעים דבר,ואז שגם נכנסים למשחק עצמו אין קול ושום דבר בדקתי בהגדרות של האודיו הכל ON.. כרטיס קול של הלוח מנוטרל(p4p800) כי יש פה כרטיס קול emu 0404 אולי זאת הבעיה? מה הבעיה ואיך פותרים אותה? נ.ב אם זה לא קשור לפה,להעביר תודה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני רוצה לקנות מולטיפלייר לcod4. רציתי לדעת מאיפה אני קונה? וכמה זה עולה?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Screen Space AmbientOcclusion מזה עושה ? על מה כדאי לשים את זה?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יצא הדמו, משחק מצוין אני ממליץ לכולם, אמור לצאת המלא עוד מעט. עריכה: 24/02/2006. משחק מעניין מאוד וגם יפה (אבל הוא הולך להיות מאוד כבד גם), אני מצפה לו כבר חצי שנה כמעט. מה שנחמד זה שזה העתק של העיר (לפחות של מנהטן) ומתקדמים לפי אזורים בעיר ולומדים להכיר את המאפינים של כל אזור. שזה נחמד ואפילו יכל להיות מועיל בעתיד, מי יודע... לכל מי שאוהב את הסגנון של הניהול (כמו סימסיטי), אני ממליץ לנסות את הדמו. http://www.il.atari.com/index.php?pg=product&id=130
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
*אשכול מעודכן* הבתים המעודכנים: לחצו כאן בשביל החוקים המלאים לכו לאשכול הרשמי. בשביל למנוע שאלות מפגרות: השלב הראשון מתחיל מחר (יום שלישי, 9.3.2013) בשעה חמש בצהריים ונגמר ביום שלישי הבא (9.10.2013) בשעה ארבע בצהריים, זאת אומרת שלכל קבוצה יש שבוע שלם לשחק נגד שאר הקבוצות הנמצאות באותו בית איתן. חוקים: במהלך הבתים הקבוצות ישחקו BO1 מפה אחת, הקבוצה הראשונה שמגיעה ל-13 מנצחת במקרה של 12-12 (תקו) כל קבוצה תקבל נקודה אחת, הגמר ישוחק בשיטה של BO3 שתי מפות ובמקרה שיוצא תקו בשתיהן עוברים למפה שלישית שתקבע מי המנצחת. Anti-Cheat: מידע לגבי האנטי צ'יט: האנטי צ'יט בו ישתמשו במהלך המשחקים הינו UAC3 - Universal Anti-Cheat 3. אותו ניתן להוריד בלחיצה כאן. על הקפטנים של הקבוצ…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://img127.imageshack.us/img127/3028/nodreferenceyi6.gif http://img127.imageshack.us/img127/1707/gdireferencelh0.gif http://img262.imageshack.us/img262/8853/scrinreferencelt7.gif בקצרה: בטנקים קלים GDI לוקחים, בטנקים כבדים NOD וסקרין הכי חלשים. ביחידות אוויר סקרין הכי חזקים, GDI באמצע וNOD הכי חלשים. חיילים וSW שווים פחות או יותר. מסתבר שיש סיבה לכך שאווטר יותר יקר מממותה ועכשיו יודעים באמת שהוא יותר משתלם.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
החברה מדנמרק שהביאה לנו את המתנקש המפורסם עם הברקוד בעורף עומדת למכירה, ועתידו של המותג הופך להיות מוטל בספק לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
כשיורים הסאונד נשמע לא טוב צרוד כזה ממה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום כשאני משחק סקורץ' יש לי בעיה עם הקצב ריענון (ריפרש רייט) במסך. אם למישהו יש מושג איך לסדר את העניין. או אפילו איך לשנות את הרזולוציה במשחק... שיגיד!! כואב לי הראש מזה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%aa-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%93%d7%99-supergiant-games-%d7%97%d7%95%d7%a9%d7%a4%d7%aa-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%99%d7%9e%d7%93%d7%99-%d7%94%d7%94%d7%a6%d7%9c%d7%97%d7%94/
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
TomQuE Tamirko UnderCat Manorah IINoMercyII TomQuE מאשר.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-


