משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
המשחק נותן לנו לשלוט על Wolverine המוטנט בעל הלהבים הקטלניים שיוצאים לו מהידיים,חוש הריח המפותח,והיכולת להירפא. במשחק ככל שנהרוג יותר אוייבים נעלה יותר רמות,ובכך נוכל לשפר את היכולות של וולברין,והמתקפות המיוחדות שלו,נוכל לבצע מתקפות שונות ומגוונות,תוכלו לתפוס את האוייבים ולזרוק אותם,לבצע קומבואים בעזרת הלהבים של וולברין,ולהשתמש בחפצים שנמצאים באזור כנגד האוייבים,תוכלו לבצע גם Stealth Attack פשוט להתגנב מאחורי האוייב ולהרוג אותו בעזרת מתקפות מגוונות. במשחק המיוחד ביותר בקרבות הוא מתקפות הסיום שתוכלו לעשות לאוייבים,כל אוייב שתתקפו תוכלו לראות בסוף קטע קצר של וולברין שוחט את האוייב, ממש אכזרי! המשחק מאפשר לנו גם לבצע מהלכים של התחמקות,ומתקפות מיוחדות שיעזרו לנו להתחמק ממתקפו…
-
- 161 תגובות
- 23.7k צפיות
-
-
יש אפשרות של PLAY ONLINE כשאני לוצץ על זה נפתח לי איזה חלון(לא הבנתי מה כתוב שם) בקיצור זה לא עובד... יודעים איך לפתור??
-
- 8 תגובות
- 806 צפיות
-
-
איפה אני מוצא את הכוורת של הכחולים? נתקעתי ואני צריך את הכחולים אבל הם לא יוצאים לי כי אין לי את הכוורת. עריכה: אני מדבר על המשחק הראשון כמובן.
-
- 1 תגובה
- 736 צפיות
-
-
-
שלום לכולם. יצרתי משחק פשוט ומאתגר , מתאים לחובבי שח וחשיבה קצת לעומק. המשחק אומנם בגרפיקה פשוטה של דוס אבל מה שמשנה כאן זה המשחקיות. הבינה המלאכותית נותנת פייט טוב. ניתן להוריד את המשחק מכאן : http://www.upload.co.il/stage/studio/creation.asp?id=519. כמו כן אשמח לקבל הערות או הארות על המשחק. מה ניתן לשפר או להוסיף,אוסיף ואומר שבתכנון כבר לעשות אותו בממשק גרפי יותר יפה ושליטה יותר קלה, ועוד אופציה שתעלה את הרמה לדיי מסובכת לחשיבה זה היהי בעיקר למתקדמים. בנוסף אני מחפש שם מקורי למשחק אשמח לשמוע הצעות. מקווה שתהנו (אשמח אם תדרגו אותו). קצת על המשחק: ניתן לשחק אחד על אחד (כרגע רק על אותו מחשב - זה לא מולטיפלייר אונליין) ניתן לשחק נגד המחשב עם בינה מלאכותית שנותן פייט , לא לה…
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
*הורדה: --> http://www.bigdownload.com/games/order-of-war/pc/order-of-war-demo// --> http://www.gamershell.com/download_49358.shtml *סירטון: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-order-of-war/51111?type=flv [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
על המשחק המשחק הוא משחק המשך לOverlord הראשון -זה ההמשך האמיתי אם תרצו והגרסה הזאת יצא לPC\PS3\XBOX360 שגירסה שונה בשם אחר יצא לWII אם שינוים משמעותים ויצא עוג גרסה שונה לDS בכל מקרה זה משחק שפותח על ידי Codemasters והוא די מזכיר גם את פיקמין וגם את פאבל סוג של שילוב אם תרצו הגרפיקה והעלילה זה יותר פאבל והמשחקיות יותר פיקמין ולמי שלא מכיר את פיקמין אז זה משחק ששולטים על מספר גדול של יצורים אם יכולות שונות(אש\מים וכו) ולכל זאן צבע משלו בOverlord אותו הדבר רק שהעולם שלו יותר משקף גודל אמיתי ובפיקמין העולם יותר דומה לעולם של חרקים ויצורים קטנים אתר הבית http://www.overlordgame.com/us/homepage הורדות (חוקיות) יש דמו פה - http://www.codemasters.com/downlo…
-
- 42 תגובות
- 6k צפיות
-
-
הם נותנים לי לשים מקסימום 1280X720 יש איזה פקודה או משהו?
-
- 6 תגובות
- 877 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי כרטיס מסך חדש 1 ג'יגה ובמחשב שלי יש 1 ג'יגה זיכרון Ram השאלה שלי כזאת: האם איזה משחק יוכל לעבוד ככה? כי בינתיים כלום לא רץ... האם יש קשר? (מחר אני קונה 4 ג'יגה זיכרון Ram,סתם מעניין אותי לדעת)
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
-
-
המפרט בפרופיל ואני על WINDOWS VISTA 32BIT אני מריץ את המשחק על הפאצ' 1.0.0.4 כל ההגדרות על HIGH רזולוציה 1280X1024 VIEW DETAIL 32 DETAIL DISTANCE 72 CAR DENSITY 67 SHADOW DENSITY 5 בבאנצ' מארק היה לי 49 FPS בממוצע וזה נחשב חלק במשחקים אחרים אני מריץ את המשחק עם GAME BOOSTER המשחק עובד חלק ב10 דקות הראשונות ואז הוא מתחיל לעבוד בתקיעות
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש ליש אלה האם יש חנות בארץ שמוכרת את הגרסא הזו ואם לא אפשר לינק לחנות בחו"ל אני מבקש לא רק את המשחק אלא גם עם גיטרה ואם אי אפשר האם הגיטרות של ה XBOX 360/PS3 מתאימות גם למחשב עדכון נמצאה חנות שאני חושב יכולה לשלוח אם מישהו הזמין משם אז בקשה שיתן לי פידבק על החנות https://www.game.co.uk עדכון נוסף המשחק נמצא בסנדאיט עם גיטרה בעלות של 66 אירו http://www.sendit.com/sendit/10049854.product האם החנות הזו אמינה? בתודה מראש יובל
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
שלום לכולם מה צריך לדעת לפני שמתקינים את CRISIS ? על אילו הגדרות אני צריך לעבוד כדי שהמשחק ירוץ הכי טוב שיש ? והאם יש עדכונים כלשהם שצריך להוריד ולהתקין (אני מדבר על החלק הראשון של המשחק) תודה
-
- 3 תגובות
- 639 צפיות
-
-
יש לי GH:WT למחשב והגיטרה של הPS3, בGH:3 זה עבד נפלא, עכשיו בWT כנראה הם שמו חסימה וברגע שאני מחבר את הדונגל של הגיטרה המשחק נתקע וקורס ואם אני מחבר לפני שאני מפעיל את המשחק אז המשחק מסרב לעלות בכלל. קראתי באינטרנט שעוד מישהו ניסה לחבר גיטרה 3rd party בטענה שהמקורית לא נוחה והמשחק גם נתקע וקורס. שחיברתי את הגיטרה לחיבור USB אחר והWindows היה צריך להתקין את הדרייבר מחדש אז המשחק לא נתקע שהWindows סיים להתקין את הדרייבר, אז כנראה שהמשחק בודק את הדרייברים שפועלים ואם נמצאת הגיטרה הוא מתאבד. יש לכם איזה רעיון איך ניתן "לעבוד" על המשחק שהגיטרה לא מחוברת? (הבהרה: אני לא מבקש שום "קראקינג" "ווארז" וכו' וכו' בסה"כ רוצה להשתמש בגיטרה שקיימת אצלי בבית במקום ללכת ולקנות אחת חדשה)
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי איך אני יכול לשחק נגד חבר שלי פיפא 2008 באינטרנט ??? כבר ניסינו כמה פעמים ולא הצלחנו...
-
- 3 תגובות
- 985 צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player/44955.html
-
- 33 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
נוסטלגיה!! אני חייב להתקין את המשחק הזה! מישהו שהתקין את המשחק אולי יוכל לתת לי הסבר או מדריך בבקשה? מצאתי בגוגל כמה מדריכים, אבל הם מסובכים!!!! וגם מיועדים לXP בכלל... אני זוכר שניסיתי פעם והתייאשתי, אולי הפעם אני אצליח בעזרתכם..
-
- 3 תגובות
- 842 צפיות
-
-
ערב טוב נזכרתי בשני משחקי נוסטלגיה שגדלתי עליהם בילדות האחד כמעט בטוח הוא Tank wars הבעיה שכל מה שאני מוצא הוא מחודש ולא מגניב כמו הישן. והמשחק השני שאני מחפש זה עם חייזר כזה ויש מנגינה מיוחדת לכל שלב. כמו סופר מריו מבחינת המשחקיות .. אני זוכר שלב אחד עם נטיפי קרח כאלה אם זה עוזר למישהו.. מי שמוצא את השם של המשחק השני גדול מהחיים באמת.. תזרקו שמות מקסימום ואני אחפש ביוטיוב לראות אולי זה זה תודה רבה מראש :]
-
- 21 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
המשחק הוא מעין מרוץ מכוניות שבסוף צריך לתת מכות במכונית כלשהי ולירות עליה עד שהיא נהרסת כאמור המשחק הזה היה בין המשחקים הכי פופולארים של שנות 90 והוא הופיע בכל מיני קונסולות כולל במכונות ארקייד .
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי אנשים מישהו יכול להמליץ לי על משחק הרפתקאות טוב שיצא בזמן האחרון? תודה
-
- 2 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה אם המשחק "Prototype" הבעיה היא שהסרטונים בזמן המשחק נתקעים בצורה לא נורמאלית! לדוגמה כשיש סרטון על העבר של השחקן הוא פשוט זז בתקיעות (הכוונה בעיקר לסאונד). מישהו יודע איך לפתור את הבעיה הזאת? ניסיתי כבר לעדכן את הדרייברים אך זה לא עזר. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 830 צפיות
-
-
א מצאתי את הדיון הרשמי ואני באמצע המשחק ורציתי לשאול,אחרי שהגעתי לשלב שהמשימות הושלמו ואני עדיין בסביבות ה 60 אחוז, איך אני יכול להתקדם כדי לסיים את המשחק.
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
אחרי השמועות והאישור הרישמי והצפוי של קפקום המשחק יצא גם ל PC Publisher: Capcom Developer: Capcom Genre(s): Third-Person Action, Adventure, Survival Horror Players: 2 Release Date: September 18, 2009 עמוד הבית- http://www.residentevil.com/ Resident Evil 5 minimal specs: OS: Windows XP CPU: Intel Pentium D / AMD Athlon 64 X2 RAM: 1 GiByte Windows Vista / 512 MiByte Windows XP HDD: 8.0 GByte Monitor: 800 x 600 pixels Graphics card: 256 MiByte VRAM / Shader Model 3.0 / Nvidia Geforce 6800 / Ati Radeon HD 2400 Pro Input: Mouse and keyboard Resident Evil 5 recommended specs: OS: Windows Vista CPU: Intel Core 2 Quad / AMD Phenom X4 RAM: 2 GiByte Wi…
-
- 59 תגובות
- 5.6k צפיות
-
-
תוכנה להאצת ביצועי מחשב לפני משחק - מבצעת HOLD לכל ה PROCESS במערכת ! חינמית ממליץ בחום http://www.iobit.com/gamebooster.html
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני מחפש משחקים קלילים בסגנון RPG, למישהו יש המלצה? לא אוהב לשחק במשחקים כבדים..
-
- 3 תגובות
- 758 צפיות
-
-
שלום רב, שדרגתי את מהירות הגלישה שלי. האם תוכלו להפנות אותי למדריך או להסביר לי כיצד לעשות זאת? האם תוכלו להמליץ לי על משחקי רשת שווים?
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-


