עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. היה לי חשבון אוריגין בעבר עם כמה משחקים שכנראה לא היה מקושר למייל שלי פתחתי חשבון origin חדש שמקושר למייל שלי. אני מנסה לעשות redeem product code לקודים שיש לי ומתקבל הודעה this code has already been used קיבלתי את המשחקים מ humble bundle. מדובר ב dead space 3, battlefield 3, בקיצור איך אני מפעיל את המשחקים לחשבון אוריגין הנוכחי? תודה למי שיכול לסייע

  2. Started by YoniDahan,

    אהלן, רכשתי את המשחק ושמתי לב שיש בעיה להפעיל אותו ב eyefinity אני יודע שאפשר לבחור באפשרויות של המשחק fullscreen windowed.... אבל לפי מה שהבנתי הFPS במצב הזה נמוך ללא שום קשר לחומרה שלך. וזה בעצם לא מתאם בין החומרה לביצוע של המשחק, ובגלל זה מורגשת ירידה בביצועים. יש איזשהו תיקון להגדרת eyefinity? או אולי לשנות משהו בקונפיג של המשחק? ד"א יש לי 7970. תודה מראש לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Red Siskin QA,

    76HMV-8W7BV-34WE 9 50KPT-EWCIM-FM7V 7 X4EQJ-EXTFN-WAD2 V A59Z2-PWFWG-3QK3 M EYTWW-JPNEW-P06V 7 DH968-TAIA5-V3N6 F FLA30-JZM98-II62 W G96LJ-6X0L9-4KQJ G VYA6L-JKNBP-MELY F שבת שלום, תהנו...עשיתי רווח כדי שבטוים למינהם לא יתפסו את זה. ותרשמו מה לקחתם שחאירם לא יצטרכו לנחש מה עובד !

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. להיט הפעולה של Gearbox Software יגיע בעוד עשרה ימים לחנות המקוונת הפופולרית של וואלב, אחרי כחצי שנה בה ניתן היה לשחק בו רק דרך ה-Epic Games Store לכתבה

  5. אכפת לכם לזרוק שמות? כל דבר ששווה איזכור בשנה-שנה וחצי האחרונות. הייתי מחוץ ל"סצנה" ורוצה להתעדכן, מבחינתי - כל הז'אנרים. thanx(:

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. אני מתכוון לקנות משחק (למחשב) באחד הימים הקרובים אבל אני מתלבט מאוד בין כמה משחקים: 1. Assassin's Creed 2. Team Fortress 3. Test Drive Unlimited פשוט תדרגו אותם לפי דעתכם. כמה הערות לפני הסוף: 1. אני יודע שהם שונים לחלוטין מבחינת הז'אנר, ואני יודע שהדעות הן די חלוקות, אבל בכל זאת אני רוצה לדעת על מה אנשים הכי ממליצים. 2. אין לי בעיית תקציב מיוחדת. 3. TF2 נחשב מבחינתי גם ORANGE BOX, כלומר יכול להיות שאם ההמלצה הכללית תהיה TF2 יכול להיות שאני פשוט אקנה את כל הOB. 4. אין לי בעיית מפרט טכני. (בקטנה: 2 GB ראם, GeForce 8800GT, מעבד E6750 של אינטל) 5. בתגובות תחסכו ממני את העובדות הידועות על זה שAC חוזר על עצמו וכאלה... כי הרשימה הזאת הצטמצמה מרשימה יותר גדולה וזה כבר …

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by lisly,

    ? וזה בא עם half life 2? עריכה: עוד משהו כשאני מוריד את הסטים , אז זה יתן לי לאפשרות להוריד גם את הגירסאות הקודמות כמו CZ?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by LazyBurger,

    מחפש משחק תפקידים טוב... משהו עם גראפיקה טובה ואפקטים (לא כמו TITAN QUEST שהציעו לי ) כמובן קסמים רמות EXP וכדומה ושיהיה ארוך ומהנה... FABLE כבר סיימתי... מאז לא שיחקתי משחק תפקידים טוב (וזה היה לפני שנתיים בערך ) יש למישהו המלצה או שאני אצטרך לחכות שיצא פייבל 2 לאקסבוקס ואז יתורגם למחשב?

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אתר הסטרימינג הפופולרי נרכש על ידי אמאזון, ובכך מתחמק מאימת זכויות היוצרים של יוטיוב לכתבה: http://hwzone.co.il/twitch-%d7%a0%d7%a8%d7%9b%d7%a9-%d7%a2%d7%9c-%d7%99%d7%93%d7%99-%d7%90%d7%9e%d7%90%d7%96%d7%95%d7%9f-%d7%91%d7%9e%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%90%d7%a8%d7%93-%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%a8%d7%99%d7%9d/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by WarMachine,

    ראיתי שעוד לא נפתח שום דיון על המשחק הבא בסדרה. בתור אוהד מושבע של הסדרה ואחד ששיחק בכל המשחקים אני ממש מצפה למשחק הזה. האחרון היה עשוי כמו שצריך, אמנם קצת עמוס יתר על המידה אבל הוא לקח את הסדרה לכיוון טוב יותר ורחב יותר מה שלדעתי מבורך. בכל מקרה יצא טריילר למשחק. הטריילר עשוי היטב וממש עושה חשק כבר לשים את הידיים על המשחק הזה ולשחק בתור נפוליאון, לקחת חלק בכמה מהקרבות היותר גדולים בהסטוריה של אירופה ומי יודע, אולי לשנות את העבר לינק: http://www.gametrailers.com/video/kieran-brigden-napoleon-total/55833

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by DJO,

    הבנתי שזו תוכנה מעולה למשחקים שונים ולשם סידור והצטרפות לשרתים שונים. שאלתי היא מה ההבדל בין GameSpy 3D לבין GameSpy Aracde, תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by yotam360,

    האם יש שרתים ישראלים של America's Army???

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. הכותרת של חברת Epic Games שהיה אמור להתחרות ב-Overwatch יחוסל לטובת השקעת משאבים מוגדלים בכותר אשר מתחרה בלהיט התורן, PUBG לכתבה

  14. http://www.commonsensemedia.org/reviews/review.php?id=2997&type=Video%20Game את השורה הזאתי הכי אהבתי "It's simply too graphic, too intense and too scary for anyone under 17."

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. אירוע חריג בנוף הגיימינג התחרותי בארצות הברית יטיל צל על התעשייה כולה? לכתבה

  16. Started by psxr,

    בעקבות הכתבה בעמוד הראשי "קניתי" את dirt rally ובstea, כתוב DiRT Rally is already in your Steam library אבל אני לא מוצא אותו בlibrary שלי.

  17. Started by shaul,

    טוב אני ממש גרוע במשחקים האלו, אז ככה, אני תקוע בשלב השלישי(שזה רק משימה שניה) אני חקרתי את הנהג הזה של הגרוזיני הזה...עכשיו אני אמור לחדור לאגף הדרומי בבניין...עכשיו אני מטפס על תעלת הניקוז(או מה שזה לא יהיה) ופתאום משום מקום- יש אזעקה...

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by shimon956,

    שלום לכולם רציתי לשאול אותכם אני הורדתי מפות חדשות למשחק c&c generals ואיפה אני אמור לשים אותם אני מתחרפן כבר מהמפות הרגילות נ.ב יש שם ספריה של UserData ואחר כך maps ואני שם אותם שם אבל במשחק אני לא רואה אותם הם לא מופיעות לי בטפריט

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. שלום חברים, התקנתי פרו 2012 על המחשב , ברגע שאני מעלה את המשחק הוא עולה מסך שחור עם כדור כחול מסתובב ונתקע , מה יכולה להיות הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. עריכה: אופס, התבלבלתי, פתחתי במקום הלא נכון תנעלו את הנושא. אני כבר אפתח אחד חדש במקום המתאים. שוב, מצטער

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  21. התקנתי בשלווה את המשחק שהשגתי בחינם ונדא קפוט :AR15: :AR15: לא קורה כלום!!! :AR15: ברגע שאני מפעיל את המשחק הוא כותב לי נא הכנס את הדיסק, הכנסתי והוא כותב לי להכניס את הדיסק הנכון!!! עזרה!!!!!!!!!!!!11 :AR15: דחוף!!!!!! יש לי XP

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by kakibakis,

    שלום חברים! יש לי בעיה ממש רצינית קניתי מחשב Dell חדש (שמיועד למשחקים) שבוע שעבר ואתמול התקנתי עליו Call of Duty MW3 פרוץ של RELOADED. התקנתי את המשחק בתיקיה (Program Files (86x בכונן 103SSD ואז העברתי אותו לתיקיית Activision שיצרתי ב-(Program Files (86x. ניסיתי ע"י מדריכים להפעיל את ה-MP של המשחק וכשראיתי שזה לא הולך כ"כ טוב (בין השאר גם ה- SP לא עבד בגלל זה) החלטתי למחוק את המשחק ולהתקין אותו שוב. אחרי שמחקתי את התיקייה ידנית אני מתקין שוב את המשחק ואני מחפש את התיקייה ופשוט אין תיקייה כזאת(?!). עושה חיפוש- לא מוצא. מחפש במנהל התקנים- לא מוצא. מסתכל על כונן C ורואה שאכן המשחק תפס נפח- אבל אין משחק! החלטתי להתקין שוב ולראות אולי התקנתי בתיקייה אחרת ואני לא מוצא…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by GameGems,

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. החלפתי את הראם שלי כי הייתי צריך יותר , בפעם הראשונה שנכנסתי לbf3 מאז קיבלתי kick תוך פחות מדקה. ההודעה אומרת משהו על תמונת זיכרון לא זמינה (אני מצרף תמונה). מישהו יודע מה רוצים ממני? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by xKadury,

    Thx For Watch - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - if you like the video do like&subscribe - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Subscribe: https://www.youtube.com/user/kadurygames שבוע מעולה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים