עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by huber,

    מישהו הגיע לדרקון והצליח לחסל אותו? אני נהרג מייד במכה הראשונה שהוא מנחית למרות שאני כבר בדרגה 21 (עשיתי את המשימות בדרך, כולל משימות הביניים).

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by omerbr,

    הוא עושה מלא בעיות אצלי אני לא יודע בדיוק אם זה אך ורק אצלי או גם אצל אחרים בעיות סאונד לפעמיים לפעמיים יש המון בעיות בגראפיקה וחוץ מזה שכל פעם שהם אומרים לי ללחוץ על איזה מקש ומראים לי איזה אז זה מוצג כריבוע אדום ולא המקש שאני צריך ללחוץ עליו אז הייתי צריך לנחש על מה ללחוץ חוץ מזה בצד ימין יש את הדבר המעצבן הזה של הנתונים של הFPS וכל החרא הזה וכל הזמן בקטעים שהגראפיקה מתגברת הוא רושם שם בצד משהו באדום:"temporary streaming memory pool out of budget" אני לא מצליח למצוא על זה מידע באינטרנט זה רק לי או שגם לעוד אנשים זה קורה?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by BobCaT,

    אני יתאר לכם מה עשיתי: התקנתי half life שמתי את סי די קי שלי (והוא מקורי שלי) התקנתי עידכון ואז התקנתי את CS 1.5 אני מנסה להכנס לסרבר וזה לא מצליח להחבר לWON ומה שקורה שאני לא יכול לשחק באינטרנט אז מה אני עושה?? גם ניסיתי סי די קי לא עבד :-\ :'( מה לעשות?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. שלום תשמעו אני כבר כמה ימים משחק וכל פעם שאני מת זה טוען לי את השלב מחדש ולא מעלה כלום זה נשאר במסך הטעינה לאחר מכן אני יוצא מהמשחק דרך סיים משימה וכשאני נכנס שוב הוא לא שומר שום דבר למרות שרשום לי במהלך המשחק שזה שומר מה הפיתרון לדבר הזה ? בנוסף יש פעמים שהמשחק פשוט נשאר על מסך השמירה.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by L1ron,

    שלום ,המפרט מחשב שלי זה - intel Core i5 2500K 4GB RAM ATi readon X1950 512mb העניין הוא שהמשחק אפילו לא מעלה אותו לרגע,הוא ישר נותן שגיאה שהכרטיס לא עומד בדרישות. יש דרך אצלי איכשהו לעשות שהמשחק לפחות יעלה?אפילו על ההגדרות הכי הכי נמוכות.. או אופציה אחרת אצלי זה להשתמש בכרטיס מובנה?ואז הוא יעלה אותו? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by Le-Fay,

    רכשתי לעצמי gamePad (זול ומגניב) כמתנת יומולדת. אני נהנה מאוד לגלוש איתו מהמיטה ללא צורך בעכבר ולהגיע לרמות עצלות לא נתפסות באמצעות הישומון הקטן הזה: JoyToKey. ואני יכול כמובן לשחק באותו האופן במשחקים שיודעו ל-PC. אבל במשחקים שיועדו מראש לסוג כזה של שליטה ההנאה המובטחת רבה יותר... בזמנו הייתי די מכור לאימולטורים שכאלה (עצם הרעיון של אימולציה מעביר בי רטט קל). יש כמובן את MAME האלמותי. ואני זוכר שהיה לי איזה אימולטור טוב של SEGA ו- NES. אבל אני לא ממש זוכר כרגע איזה. מישהו יכול להמליץ על אימולטורים מוצלחים? ואולי (פחות סביר או מוצלח למיטב זכרוני) אפילו כאלה שמדמים קונסולות מודרניות יותר כגון PS2 , GameCube או XBOX ?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. כל חובב אסטרטגיה שמבין קצת בעניינים מכיר את סדרת המשחקים המעולה טוטאל וור... אחרי מדאיבל המצויין החברה יוצאת עם החלק השלישי שבוודאי שמעתם עליו רומא טוטאל וור... והנה הסרטונים: http://www.3dgamers.com/dl/games/rome/barbarian.zip.html סרט מדהים שבו יש מין שיחזור לקרב בין הרומאים לבין הברברים הגרמנים,עם שימוש בקרב בשדה פתוח. http://www.3dgamers.com/dl/games/rome/egyptian.zip.html קרב בין המצרים לרומאים...שצרים על חומות העיר...הצגה גאונית של מכונות המצור ושיטות לחימה חדשות ברומא טוטאל וור בהתקה והגנה של עיר. http://www.3dgamers.com/dl/games/rome/greek.zip.htm קרב ששוב פעם מראה מצור על עיר,רק שהפעם תראו גם את הנשק החזק והמעולה במשחק בקרב בין היוונים לפרסים. הערה:הלינקים כן פו…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  8. מה קורה לפני חצי שעה התחלתי לשחק במשחקקקקקקק משחקקקק ממש יפהההה גרפיקה בכלל לא רעה המשחקיות ממש טובההההההה להתחלה יחסיתתתת, אהבתי תקטעים שאתה מתגנב חונק הורגגג קופץ, מטפס וכו''..... עכשיו אני בקטע הזה בשלב הראשון שרק שאתה יורד מהמטוס עכשייוו הגעתי לקטע שאתה צריך לנטרל תפצצה הזאת מה עושים יש לי מלאאא מספרים מופיעים לי ולמטה יש לי XXXX אקסיםםםםם כאלה הרבהה מה עושיםםםםם איך אני מפענח תקודדדד תעזרו לי בזה בבקשה... ועוד משהו תראו זה ההגדרות של המשחק אצלי בוידיאו יענו תגידו לי עם זה על הכי גבוה או אפשר לעשות עוד אפקטים ואגב עשית על הרזלוציה הכי גבוה: http://tinypic.com/view/?pic=2l9729i זה הכי גבוה? יענו זה הגרפיקה הכי גבוה או שאפשר לעשות אפקטים יותר טובים וכאלההה תודה מראש!

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. משחק הפעולה הפוסט-אפוקליפטי החדש מבטיח להיות גדול ומגוון יותר, ומתבסס על שיתוף פעולה מפתיע בין שתי מפתחות ידועות לכתבה

  10. אני הייתי פעם משוגע על כל ה wingcommander אפילו קניתי אותם (קצת מתבייש בזה ) איך הוא?

  11. Started by kalabokk,

    מצטער על האיכות, היה לי בעיות רציניות בגלל שזה תוכנן להיות 1080p ואז שונה ל720p וAE עשה בעיות קטנות עם הre-size =\. תהנו.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by stone cold,

    http://www.mcvuk.com/PS3-storms-ahead-of-360-in-Japan אחרי שהWII עברה ת360 ביפן כבר בהשקה הכשיו גם סוני הצליחה לעבור והעתיד של ה360 ביפן ניראה גרועה כנירה שדרקון כחול לא עזר מספיק וקשה לי להאמין שיהיו הרבה מישחקים יפנים טובים ל360 מה לעשות מיקרוסופט חברה גדולה אבל היא לא יכולה לממן את כל החברות

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. אתמול עשיתי רשת בין שני מחשבים אתם יכולים לראות אותם במפרט איזה משחקים יפים יוכלו לפעול שם? כאלה שאפשר לשחק בהם ברשת בינתיים יש לי שם Yaki ו Heroes 3.

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by Fasil,

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. שימו לב שאפשר להצביע לכמה אפשרויות. אצלי אגב התשובה פשוטה: PC עם חלונות בלבד. על הסמארטפון והטאבלט לא מותקן אצלי אפילו משחק אחד.

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by eNtro,

    ביו טיוב, מי זה?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  17. Started by gallag1,

    שלום קניתי BF 4 לפני כמה ימים אז החלטתי לבוא קצת להיות ב TS לשחק אם יש תחרותי עדיף אבל יש פה אנשים שמשחקים יש קהילה ? אם כן תרשמו פה את השמות שלכם ב ORIGIN נשחק קצת אי אפשר כל היום לבד ...

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by mic,

    יפה, טוב?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by ns,

    מה לדעתכם משחק הרשת הטוב מכולם? :AR15:

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by stone cold,

    לא היה לי הרבה זמן לשחק אבל בשעתים שכן שיחקתי לא כל כך אהבתי תמוזיקה אז החלטתי להחליף חלק מהקבצים של המוזיקה במוזיקה של ZELDA וSTAR WARS מה אתם חושבים יפעל? סך הכל הקבצים בMP3 עריכה-הצלחתי להחליף תמוזיקה במסך פתיחה בSTAR WARS פשוט החלפתי תקובץ-tes4title בקובץ של שיר של MP3 של STAR WARS ושיניתי תשם של הקובץ STAR WARS לtes4title בעיקרון אני הולך לישמוע קובץ קובץ של Oblivion ולהחליף לפי סיגנון המוזיקה בקבצים מתאימים של מישחקים אחרים בעיקר של ZELDA וליצור שילוב חלומי של מישחק מצוין כמו Oblivion אם מוזיקה הרבה יותר טובה של מישחקים אחרים אתם מוזמנים לנסות את זה רק תישמרו גיבוים ותיזכרו תתיקיה של הקבצים המוחלפים + =

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by Danix60,

    טוב אחרי מאתיים שנה שקניתי את המשחק ואחי שיחק בו, הגיע תורי לשחק, מאוד אהבתי ) הבעיה היחידה, המשחק קופא לי אחרי 15 דקות +- קרה אותו דבר לאחד החברים מהעבודה, הוא ניסה הכל בסוף פרמט ושם הפעם קראק שונה לווינדוס ועבד, אין לי כוח לפרמט, השאלה אם זה באמת קשור ?? תודה

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by Art Tatum,

    מדען מסתבך בניסוי מטורף. משהו משתבש. אתה מוצא עצמך זרוק בלי כלום בעולם חדש. חייב לשרוד. הלילה מגיע ואיתו החושך והמפלצות, חייב להיות מוכן. הרעב מאיים. השפיות מידרדרת. העולם מלא סכנה. והחורף מעבר לסיבוב... אין הזדמנות שניה. המוות הוא סופי. שילוב של כמה רעיונות מז'אנרים שונים. fun fun fun

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by EyalOnn,

    שלום, יש לי בעיה בהרצת המשחק הישן והאהוב Call of Duty version 1.5, אני שיחקתי בוא ולפני בערך כחודש עדכנתי את הדרייברים של הכרטיס לגרסא חדשה, היום עדכנתי שוב ל10.10 של ATI והמשחק עדיין לא פועל, הוא נותן לי את ה-Error הזה: Could not load OpenGL. Make sure that you have the latest drivers for your video card from the manufacturer's web site. מפרט המחשב שלי בצד, כרטיס המסך שלי הוא HD4850 512mb, בכל מקרה המשחק עבד עם הדרייברים הקודמים, אבל הייתי צריך לעדכן את הדרייברים בשביל שלא יהיו לי בעיות טקסטורה כי התקנתי Gothic 4 Arcania, ועכשיו עם הדרייברים העדכניים המשחק לא עובד..יש הצעות? זה הלוג המלא של הבעייה: COD MP 1.5 build win-x86 Nov 10 2004 ----- FS_Startup ----- Current langu…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by N.Silent_Sword,

    אני שמח להודיע כי במאי צפויה להגיע הגירסה המשודרגת של The Witcher. למען האמת, הרבה זמן לא ראיתי שיפור כה גדול. הם הקשיבו לכול מה שאמרו להם בפורום, הפנימו את הכול, ועכישו הם עובדים על זה. כמעט על כול שיפור תוכלו למצוא נושא שביקש את השיפור הזה תחילה. מדובר בכמות אדירה של שיפורים לגירסא חדשה של הויצ'ר. *הדברים החשובים מסומנים בצבע*. במה מדובר? - ב16 במאי צפויה להגיע גירסא משודרגת של המשחק לחנויות, The Witcher Enhanced Edition. תחשבו שזה כמו ריימיק [רק שעברה רק שנה בקושי, שזה לא הרבה בשביל ריימיק]. - אומרים שמי שקנה את המשחק יוכל להוריד את הכול מהאינטרנט, אבל דברים כמו תוספות לדיסק DVD, עוד טרקים וכדו' באריזה [בדיסק ולא בהורדה למחשב בקובץ PDF מסכן], קצת גורמים להרבה להרגיש רע…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  25. Started by DivineS,

    http://www.twitch.tv/divinesl

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים