משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
Worth every MB (Total size - 90Mb). Coded in Bink video. Registration needed. http://www.schroet.com/demos.php?id=2724 HF!
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תמונה ראשונה מתוך הגרסה המחודשת של משחק האסטרטגיה האגדי נועדה להמחיש את תשומת הלב הגדולה לפרטים שמצפה לנו בתוצר הסופי לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מפעיל את המשחק ומיד בהתחלת הטעינה המסך שלי מחשיך ומפסיק לעבוד (המנורה הירוקה של המסך הופכת להיות כתומה), אבל אני שומע שהמשחק מתחיל והכל בסדר. אם אני לוחץ על ALT+TAB אז אני חוזר לוינדוז והמסך חוזר לעבוד כרגיל (המסך נדלק מחדש) זאת אומרת שהמשחק לא נתקע אלא פשוט המסך כובה לי בתחילת הטעינה של המשחק משום מה. הכרטיס מסך שלי הוא GeForce 4200Ti עם דרייברים של NVIDIA מעודכנים וחדשים. אני ממש אובד עצות ושמח לכל רעיון שתוכלו לתת לי כדי לפתור את הבעיה המוזרה הזאת! תודה מראש לכל מי שיוכל לעזור לי....
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם ניתן לגרום ל-Red Alert 1 לעבוד תחת XP? (דיסק מקורי למעונינים)
-
שלום כל המשחקים שיש לנו אותו סגנון של יריות, הרג, והשרדות, אני מבקשת המלצות על משחקים בסגנון שונה, אולי מחשבה, או משימות, בקיצור כל מה שנחמד
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הי חבר'ה,בעבר העליתי כאן כמה סרטונים של Lootcrate Unboxing, אבל מאז ש- Paypal "חסמו" לי את החשבון אני לא מזמין יותר חבילות.אבל... כן רכשתי משחק בעקבות המבצע שיצא באתר Kinguin.com, והוא נקרא "Easter Surprise Egg".בעקבות חג הפסח ב - 27.3.2016 האתר יצא במבצע, על כל קנייה מעל 10 Eur מקבלים משהו במתנה, זה יכול להיות משחק, DLC, אנערף...אז ניצלתי את ההזדמנות ורכשתי את Fallout 4 Season Pass.על הדרך גם קניתי 10 מפתחות למשחקים רנדומלים בסטים שאין לי מושג מה אני הולך לקבל.בסרטון תוכלו לראות את ה- "Unboxing" למפתחות.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כזה אני רוצה ליומולדת אה, רק 10000$. לא יקר בהתחשב במה שמגיע בחבילה האמת:
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
לאחר ההצלחה של כותר הקרבות האחרון המבוסס על המותג בשנה שעברה - נראה כי שנת 2019 תנסה להרחיב את ההיצע בעולם הגיימינג עם Project Z לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
אני קצת מכור לז'אנר הזה אני מבקש המלצות למשחקים - עדיף כאלו מקוונים (מבוססי פלאש ושאר ירקות)
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אז שכחתי את הסיסמא שלי של STEAM.. אז עשיתי שישלח לי באימייל קיצר הוא שלח לי באימייל איזה קוד... וגם אני צריך לענות על איזושהי שאלה שאני לא ממש מבין מה הם רוצים ממני What did customer support last reset your passphrase to? מישהו יכול להסביר לי מה רוצים ממני?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי. יש לי בעיה במחשב שאחרי שאני מתקין משחק, ומנסה לפתוח אותו זה כותב שגיאה: 'ביצוע הקוד אינו יכול להמשך' וכו. (מצורף תמונת מסך). ווינדוס 10. אשמח לפיתרון... תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
1. אם יש את המשחק כבר להורדה והכי חשוב האם יש אפשרות לשחק בזה ב single mode? .2 CoH: Opposing Fronts גם בו יש אופציה ל single player?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הורדתי את הדמו היום ואחרי שהתקנתי הופתעתי לראות שפשוט המקשים שלי משתגעים במסך החלפת שפה, נסיתי לבחור שפה וזה פשוט זז לבד לאחר שלחצתי אנטר ובחרתי את השפה המתאימה פשוט לא יכלתי לעשות כלום!! מישהו שמע על הבעיה הזאת??
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי טריינר שהורדתי ממגה גיימס אבל עדכנתי את המשחק שלי ל1.35 בגלל מלא באגים וקריסות שהיו לי והטריינר לא פועל עם הגרסא הזאת... אני חייב קודים למשחק. תודה לעוזרים... *נ.ב. מישהו יכול להמליץ לי על משחקים FPS בסגנון GRAW או COD?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נתחיל במפרט: P3 450, 320 RAM, GF2 GTS, WINXP PRO SP1 ניסיתי לעךות אתה משחק עם הVOODOO banshee, המשחק לא ממש עלה, אז היום החלפתי את הכרטיס מהמחשב השני שלי שהלך לעולמו. התקנתי דרייברים חדשים. בזמן אני משחק יש מריחות קטנות בטקסטורה של המשחק ולפעמים המשחק נהייה איטי (640X480X16), ובזמן הסרטונים הגרפיקה ממש נמרחת. עם אני יוצא מהמשחק ורוצה לטעון משימה הקו של הטעינה מגיעה לסוף, ואז נשמעה צילצול של שגיעה בWIN והמסך נתקע. אבל אין שום בעיה להתחיל משחק חדש. אם אני יוסיף עוד 256 RAM שכרגע לא בשימוש, זה ישפר משהו?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כפי ששמתם לב EA הוציאה עוד חבילת הרחבה חדשה לסימס, אבל ההרחבה הזאת שונה מהאחרות, סוף סוף האנשים הקטנים האלה שמדברים ג'יבריש יהיו אנשים אמיתיים,יש אנשים שאומרים שחבילת ההרחבה הזאת תשנה את עולם המשחקים ותתחיל עידן חדש של משחקים אינטראקטיבים. EA עברו את כל גבול הטעם הטוב, חבילת הרחבה אחרי חבילת הרחבה והמשחק לא מציע שום חידוש בגראפיקה או חווית משחק חדשנית רק פריטים חדשים שאמורים להכניס לEA עוד כמה מליונים לכיס הקטן, ועכשיו הם דחפו את עוד יותר עם חבילת ההרחבה האחרונה, 9.90 דולר לחודש שזה 46 שקל, אם ראיתם קצת תמונות מ-Sim City 4 בטח שמתם לב שהגראפיקה שם מעודכנת ויפה מאד זה מרמז ש-EA יכולה לעשות הרבה יותר מזה, אבל היא לא מוכנה להשקיע במשחק הכי נמכר שלה?. מה עדיף יותר?, לקנות את…
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קבוצת פורצים שלישית החלה לקרוא תיגר על הגנת הקבצים האוסטרית, ונראה כי כותרים חדשים נמצאים בסכנה ממשית להפצה פיראטית ברשת במהירות חסרת תקדים לכתבה
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
משחק ממש קטן (5mb) ומצחיק שנתקלתי בו: http://www.ragdollsoft.com/ragdollmasters/ זהו shareware, בכל מקרה לי יש את הגרסא המלאה. המשחק ממש כיף, לא יותר מ-4 כיוונים (לחצנים) והולכים מכות. 1 נגד מחשב \ 2 נגד מחשב \ 1 נגד 1 הוא מגיע בלי gravity אבל במלא אפשר לכוון את זה... בעקרון אתם שולטים רק בראש ובכך גורמים לגוף לתת מכות ולעשות תרגילים מאולתרים
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה נשמע אני מנסה לאחרונה לחזור לשחק מYR RA2 ושאני נכנס למשחק באיטרנט אני מקבל הודעת שגיאה של "matching server not found". מה אני אמור לעשות כדאי להמשיך לשחק? המשחק ישן, יכול להיות שאין לו תמיכה יותר? ניסיתי לחפש עדכונים או משהו אבל לא מצאתי. חבל אם המשחק הושבת....
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נהג ראלי העונה לשם וויל אורדרס תועד כשהוא מספק ביצועים מרשימים במשחק המירוצים הטרי מ-Codemasters ומוכיח, לכאורה, עד כמה הוא דומה לדבר האמיתי לכתבה: http://hwzone.co.il/הפרסומת-הטובה-ביותר-צפו-בנהג-ראלי-מקצו/
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מצויין אני מכור למשחק. ההרחבה הבא יוצא ב 8 בפבואר וההרחבה הרביעית יוצאת בסוף מרץ יהיה אפשר להוריד אותם מהאתר ב 9.99$ מהאתר ההורדות של EA שזה ממש מחיר הוגן. יש רשימה למטה של מה הרחויבו וכמו כן יוצא עידכון 1.2 ורשימת התיקונים שהחשוב ביניהם לפי דעתי הוא שאי אפשר לקפוץ ולירות.... Community Update 1/11/06 Hello everyone and a Happy New Year to all of you. Today we have some big announcements that were excited to share with you! First of all, news about 2 new booster packs that will expand the battlefields of Battlefield 2, Battlefield 2: Euro Force and Battlefield 2: Armored Fury. Euro Force will be released on February 8th and sees the introduction of the all-new European Arm…
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום הבת שלי משחקת במשחק League of Legends כשהיא משחקת המחשב שלה מתאמץ ל 100% אני כמעט בטוח שמדובר בכרית ביטקויין . השאלה האם אפשר למנוע את כריית מטבעות תודה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אז ככה, יש לי אחות - היא אוהבת משחקי מחשב ( חחח אני מפתח לי בבית גיימרית קטנה) המחשק הראשון שהיא נחשפה אליו היה שר הטבעות שיבת המלך - סיימנו אותו ביחד ב CO UP ... אחרי כמה זמן נמאס לה מצאתי לה את SIMPSONS HIT AND RUN , גם אותו היא סיימה, היא עדיין נהינת מהמשחק פעם אחת, אני לא יודע איך , אני חזרתי הביתה מבית ספר ואני רואה אותה משחקת HL2 כנראה שהשארתי את המשחק פתוח היא מאוד רוצה שאני אתן לה לשחק CSS , אבל אני לא בטוח שזה המשחק בשבילה, נתתי לה לנסות חחח והיא הורידה לאיזה נוב הדשוט עם שוטגאן.... היא לא התלהבה מCSS עכשיו אני מחפש בשבילה משחק חדש לגמרי, גם שיעזור לה לפתח את האנגלית וגם שיספק לה הנאה כמו ב SIMPSONS כל תשובה תתקבל בשמחה ( חוץ מ GTA SA )
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נזכרתי מקודם בקטע מצחיק מהמשחק פיפוש 2 והייתי חייב להעלות אותו תהנו ;D
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הממשיך הרוחני של Act of War (ואולי גם של C&C Generals 2) יושק בעוד חודשיים, וזמין עתה להזמנה מוקדמת בהנחה לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/act-of-agression-%d7%a7%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%a7-%d7%9c%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94-rts-%d7%94%d7%a7%d7%9c%d7%90%d7%a1%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%91-2-%d7%91%d7%a1%d7%a4/
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-


