עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by CRT,

    עד עכשיו מה שהכי נהנתי ממנו זה NFS פורשה שלדעתי זה אחד המשחקים הטובים ביותר בסדרה הזאת. רוצה משחק בסגנון כזה כמה שיותר ריאליסטי היופי לא מעניין אותי. בתודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by Mazumotte,

    היי אנשים! אני בונה פרוייקט בגרות של 5 יחידות, ואני מנסה לבנות משהו דומה קצת לhomeworld (לא, לא בול כמו המקורי. כן, משחק הרבה הרבה יותר פשוט מהמקורי. אני לא צוות פיתוח שעובד 3 שנים). פע ם היה לי את המשחק אבל הוא נאבד, ואני מחפש משחקים בהם יש שליטה בתזוזת יחידות בחלל, כדי שאני אוכל לראות איך לבנות את ממשק המשתמש שלי. אם יש לכם רעיונות למשחק כזה, שפכו כאן בבקשה תודה !

    • 4 תגובות
    • 945 צפיות
  3. Started by Rule The Pc,

    אני בדילמה רצינית... לקנות כשיצא הCOD החדש או לחכות לBF ואז לקנות את הטוב מביניהם? בוא נאמר שההתלבטות העיקרית שלי היא בגלל שBF כמובן עדיפים במשחק רשת וזה יתרון עצום מבחינתי כי אחרי שאני אסיים את הSINGAL PLAYER של COD אני אצטרך אולי להסתפק במשחק רשת לא ברמה גבוה.... מה אתם אומרים? (ולא זה לא אפשרות לקנות את שניהם)

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  4. GTA2..משחק קליל כיף ו...חינמי. את המשחק אפשר להוריד מכאן: http://downloads.moomoo.co.il/download.php?i=77 המשחק קליל גם מבחינה תכנית ומאפשר אירוח שרת על אחד ממחשבי השחקנים (עד 6 שחקנים) ברקע מדברים בסקייפ\ונטרילו, המטרה להרוג בשלל דרכים את שאר השחקנים, כל הריגה שווה לנקודה, משחקים עד מספר מסויים, בדרך כלל 30. כל המעוניין לשחק שירשום כאן או ישלח לי הודעה פרטית. המשך יום מהנה

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by naoriko,

    יש לי את המשחק heroes 3 complete ואני רוצה לשחק בו ברשת עם אנשים מהעולם ושאני נכנס כדאיי לשחק ברשת זה יוצא מהמשחק ומכניס אותי לאתרים לא מובנים! בבקשה צריך עזרה

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. נראה שאנחנו לא היחידים שהחליפו עיצוב עכשיו אני רק צריך למצוא דרך לגנוב להם את סרטון הפלאש של דיאבלו שרץ ברקע ולהפוך אותו לדסקטופ שלי

    • 18 תגובות
    • 2.4k צפיות
  7. Started by simonsix,

    לא ברור לי מדוע לא נפתח עדיין דיון למשחק המצופה הזה אולי לא נחשפנו אליו מספיק וגלגלי ההייפ שלו בארץ לא משומנים אבל, בענף הגיימינג בעולם יש ציפייה רבה למשחק הזה. בצדק. מדובר במשחק שאפתני של חברת פיתוח מצויינת שהולך להביא לנו שימוש ביותר מ 600,000 נשקים! Release Date: 10/20/2009 Publisher: 2K Games Developer: Gearbox Software Engine:Unreal Engine 3 Genres: First-Person, Shooter אתר הבית: http://www.borderlandsthegame.com/ טריילרים: http://www.gametrailers.com/game/borderlands/5366 הפורום הראשי (אך הלא רישמי) : http://www.borderlandsforums.com/borderlands-t3.html wikipedia- לחץ כאן רקע המשחק עצמו מתרחש בעתיד, בעידן שבו בני האדם מטיילים בחלל בחיפושים אחרי משאב…

    • 121 תגובות
    • 13.9k צפיות
  8. Started by IG,

    הי לכולם. בעיקבות מספר ארועים חזרתי לשחק SC, אחרי שניייייים שלא נגעתי במשחק... התוצאה: גיליתי שאני מעפן לגמרי. מחשב מנצח אותי ב1:1 (!). מישהו יכול לתאר לי התחלה של משחק עם כל אחד מהגזעים? (מה הסדר שבו אני צריך לבנות בתחילת המשחק...) תודה לעוזרים

    • 39 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. עם המעבד הקודם שלי הייתי מקבל 38-39 פריימים לשניה ועם המעבד החדש (q9550) אני מקבל 58 פריימים לשניה הבדל משמעותי הייתי רוצה לדעת כמה אתם מקבלים ועם איזה מערכת?

    • 0 תגובות
    • 840 צפיות
  10. Started by wooper,

    היי אני סיימתי את שני הכותרים הקודמים האם כדאי להתקין את המשחק למרות הבאגים שקראתי בביקורת שהמשחק יצא או שעכשיו יש עדכונים שתיקנו את הבאגים

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. שמעתי מכמה חברים ונדמה לי שקראתי (ואפילו מנסיון אישי שלי חברות כמו VALVE והמשווקת של HALF LIFE שמות באגים במשחקים לא חוקיים שמתוצרתן) אז רציתי לדעת אם חנות כמו STEAM שכולם מדברים עליה (אם מישהו יודע בבטחה) לא שמה SPYWARE או כל מיני באגים במחשב דרך משחקים שהיא מוכרת. אני פשוט רוצה להתחיל לקנות משחקים חוקיים, או אם אתם מכירים חנות יות ר טובה? תודה

    • 3 תגובות
    • 870 צפיות
  12. אהלן אני מחפש המלצה ל NFS הכי טוב לפי דעתכם שיעלה על X1950 512MB. (שאר המערכת מצויינת) אני מדבר על 1080p אם אפשר. כמו כן מבקש המלצה לCSI הכי טוב OVERALL שיצא לפי דעתכם (גרפיקה, קושי, וכו' )

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  13. שלווםם, קניתי לפני כחודש את WOW EUROPE (בלי הרחבות) ואני רוצה להמשיך לשחק. החלטתי לקנות את החבילה של השלושה חודשים, אך אין לי כרטיס אשראי בינלאומי . שמעתי על כל מיני כרטיסים שמוציאים בדואר שמאפשרים לעשות את זה.. אפשר עליהם מידע ? נ.ב- אשמח לקבל עזרה מאנשים שעושים את זה באמת ולא יודעים בערך איך עושים את זה , כי לפי מה שהבנתי ה-WOW לוקח תשלום מידיי חודש והכרטיסים שאפשר לעשות מאפשרים רק תשלום אחד .. אז איך עושים את זה? תודה רבה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by nirr213,

    התקנתי Call of Duty 4 + patch 1.4-1.7 וכשאני נכנס למשחק רשום לי 1.0.525 וגם לא מצליח להוסיף שרתים תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by the red dragon,

    כשאני משחק דרך הMISSION EDITOR אז יש כזה HUD שמראה לך כמה כדורים יש לך ואיפה האוייבים וזהץ אז איך אני מבטל אותו שהיה בלי HUD. למשל בSINGEL PLAYER אני פשוט משחק בHARDCORE וזה בלי כול העזרה הזאת. איך אני מבטל את זה בMISSION EDITOR?

  16. Started by אלון פ,

    שלולם לכולם, אני מחפש מודים למשחק Rainbow Six Vegas 2. ואם אפשר, אז גם הסבר איך להפעיל אותם. תודה מראש, אלון

    • 3 תגובות
    • 839 צפיות
  17. Started by daniel1saida,

    בס"ד שלום אני רוצה לדעת אך אני מפעיל ומאיפה אני מוריד מודים של CRYSIS? ושמעתי על איזה מוד יפה קוראים לו LOST WORLD RETUREN אני חיפסתי ולא מצאתי הורדה אך אני מוריד אותו? תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by cb,

    http://www.vgames.co.il/article/6860.html הוא לא היה אמור לצאת לקראת סוף החודש ? 24-26?

    • 182 תגובות
    • 25.8k צפיות
  19. Started by hammer_of_light,

    לכל מי שרוצה לרכוש את המשחק המשובח-הוא במבצע בסטים בסופ"ש הקרוב.24$ בלבד.

    • 2 תגובות
    • 733 צפיות
  20. Started by redead,

    לפי מה שהבנתי פיפא ממה השתפר ורציתי לדעת מה מבין הכותרים החדשים יותר טוב?

    • 5 תגובות
    • 952 צפיות
  21. Started by J0n1,

    היה פעם איזה משחק כזה שבונים מן בובות כמו בצעצוע של סיפור ואז אפשר להלחם איתן. ואם לדוגמא הפלתי ליריב את היד אני יכול לקחת אותה ולהרביץ לו איתה. מישהו זוכר?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. http://www.remedygames.com/games/death_rally.html המשחק המצויין הזה שוחרר ב-1996 ומאז העלה אבק. עכשיו הוא משוחרר חינם עם תמיכה ב-XP וויסטה ואפילו 64 ביט (במקור היה מיועד לדוס.) תורידו ולא תתחרטו!

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. שלום חברי פורום יקרים, לאחרונה התחלתי להתעניין בנושא סימולטורי טיסה אך אין לי מספיק ניסיון בתחום על מנת להחליט על קנייה בתחום זה כי הבנתי גם כי משחקים מסוג זה שונים משמעותית ממשחקי ARCADE אליהם הייתי רגיל, ולכן יש לי צורך במשחק סימולטור טיסה בגרסאת דמו על מנת שאוכל להרגיש קצת את אופי הז'אנר המדובר. אודה לכם אם תוכלו להפנות אותי להורדות הרלוונטיות. תודה מראש, מאג'י.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by צפיד,

    אחד המשחקים שיותר נהניתי לשחק . אם אני לא טועה נסיונות התקנה של המשחק על XP לא ממש צלחו(או בעצם על ויסטה 64ביט ).... האם יש משחק שדומה לו?או משחק המשך ?

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  25. מישהו מכיר אתר כזה בגלל שבסוף השבוע הזה אני נוסע לחבר לישון ויש לו את המשחק קופסה המלא והמקורי ואני צריך אתר שיסביר לי על המשחק ( מה לעשות אני אוהב להיות מוכן ) אני צריך אתר אם מידע על דמויות חוקים חוזק וכדומה ומה הקטע של אדון המבוך?

    • 26 תגובות
    • 11.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים