עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by The_Matrix,

    מתי?? ??? Hitman 1 היה כזה טוב!! :AR15:

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by matanch,

    שלום רציתי לדעת מה ההגדרות המקסימליות שאני יכול להשים במשחק ושהמשחק ירוץ חלק להלן מפרט מחשב: מעבד i5 זיכרון 4gb ddr3 כרטיס מסך GTX550TI מסך מחשב גודל 32" רזולוציה מקסימלית 1360x768 מערכת הפעלה win 7 64bit עוד שאלה האם תוספת של זיכרון ram יכולה לשפר פה את הביצועים?! תודה מראש לכולם! מתן

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by tulicooli,

    לפני הפירמוט המשחק פעל אבל אחריו אני לא מצליח לשחק בו. זה טוען את ההתחלה ואז ממש לפני שזה מגיע לתפריט הוא עושה שגיאה כאילו עשיתי סיים משימה או משהו כזה. ניסיתי להתקין מחדש \ לכבות מסך אחד \ ריסטרט . תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by e-r-a-n,

    ערב טוב לכולם, וחג כשר לכולם הורדתי מהאתר את המוד של המכוניות שהופך אותם למכוניות שקיימות באמת, כדוגמת האאודי TT וכדומה. יש לי בעיה שאני צריך למחוק מספר קבצים שככל הנראה נוצרים בעת התקנת המוד בגרסה 1.0, אבל מכיוון שאין לי אותה, והאפגרייד מ 1.0 ל 1.1 לא יועיל לי, הורדתי את הגרסה המלאה של המוד , גרסה מספר 1.1. עכשיו בהורדות ההתקנה אמורים למחוק 2 קבצים מתיקיית MODELS, לא נראה לי שקיים צורך לציין את שמם. הקבצים האלה נוצרו בעת התקנת המוד מספר 1.0, משום מה אני לא מצליח למצוא אותם בכלל, בקיצור.......... מישהו יכול להסביר לי מה הבעיה ? איך אני מסדר את המוד שיעבוד?... התקנתי את המשחק, ואת המוד, אבל אני לא מוצא את הקבצים שעליי למחוק, לא דרך התבוננות בתיקיות ולא דרך חיפו…

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by normanush,

    http://www.charlieintel.com/2013/08/21/dedicated-servers-for-ghosts-mp-reportedly-coming-to-pc/

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. עבר לפורום תוכנה - לינק!

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by ziv5566,

    מי יכול לתת לי קודים של סימס אני צריך דחוף כסף וכל מיני דברים תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. http://www.gametrailers.com/player/39427.html

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by mrbig,

    לא הצלחתי להתחבר , נכנסתי להגדרות של ה STEAM וראיתי שאני מוגדר בגרמניה , אז שינתי ל ISREAL ואת הגדרות הרשת שמתי ל 2M ומעלה אבל אח"כ הוא הראה לי שה LAN שלי STRICT ואני לא מצליח להתחבר בכלל לשום משחק (מריף את הפינגים עד הסוף ואני מחכה 5 דקות ולא מתחבר.) יש לי מודם של בזק שנקרא PRIVATE BOX - לא מצאתי איך להכנס להגדרות....

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  10. Started by navk2,

    התקנתי את הפאטצ' אבל עכשיו אני לא יכול להיכנס למשחק,כל פעם שאני נכנס הוא ישר מוציא אותי,יש מסך שחור,ואחרי איזה 5 שניות אני חוזר לשולחן העבודה,בלי הודעת שגיאה בלי כלום,מה אפשר לעשות?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by imac,

    לא להאמין הפינג שלי היה 7!!!! (ADSL 0.5)

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by tania131,

    רציתי לדעת איזה משחק לדעתכם יותר יפה..THEME PARK WORLD או הסדרה של ROLLER COASTER...? כי כל כך הרבה אנשים מעדיפים את ROLLER COASTER ואני פשוט לא מבין..THEME PARK WORLD הרבה יותר יפה מבחינת הגרפיקה לפחות..וראיתי אפילו הודעה..מלפני כמה זמן: "אבל העיקר שהמפתחים של ROLLER COASTER 2 יתרחקו מהמנוע הגרפי של THEME PARK WORLD." אני פשוט לא מבין..למה ROLLER COASTER יותר אהוב מ THEME PARK WORLD?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by Necessary_Evil,

    שאלה טיפשית אולי (בטוח): איך אפשר לאחד חיילים כדי שיתקפו ביחד או יהיו כקבוצה? כמו בAOE?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  14. again later זה ההודעה שאני מקבל שאני משחק ב season לפעמים נותן לי לשחק משחק אחד ואז במשחק השני אני מקבל את ההודעה. ה fifa מעודכן דרך ORIGIN ניתקתי את ראוטר וחיברתי את המחשב ישירות תוך ביטול NIS וה firewall של windows - לא עזר. חיפשתי בגוגל וניסיתי את ה"פתרון" ב EA answer HQ - גם לא עזר. מישהו יודע/נתקל בפתרון שכן עובד? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. החנויות המקוונות של וואלב, יוביסופט ו-EA Games מציעות לכם שלל דילים שלא כדאי לפספס לכתבה

  16. Started by Snake_Eater,

    לא ראיתי פה נושא אחר של פורים אז פתחתי אחד. פורים חלף לו, והגיע הזמן לספר למה התחפשתם. אני הייתי נינג'ה. אני יודע, לא מקורי כ"כ, אבל שיהיה... אבל יש כאלה שלקחו את נושא התחפושת עד הסוף! הייתי בכנס הארוקון 2013 והיו שם כמה חבר'ה שהשקיעו והתחפשו לדמויות מעולם הגיימינג. לינק: http://www.games.co.il/article9388.html מה דעתכם? ולמה אתם התחפשתם?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. לאחר הצלחתנו בסרטון באסים בבאגז', ישבנו וחשבנו בצוות הערוץ מה אפשר לעשות ? איזה דמות אפשר לקחת שהרבה מכירים ולהעתיק אותה לBF ? אז מצאנו את הדמות, והיא יניר האחמ"ש (לראות את המקורי למי שלא מכיר לפני שרואים את שלנו) דעה אישית שלי בתור מנהל הערוץ, הסרטון לפי דעתי יצא נחמד ולא יותר, אך זה לא יקרה יותר ומעטה והלאה נפציץ בסרטונים אך אני מפרסם בכל מקרה על מנת לקבל תגובות בונות מכם, הצופים צפייה מהנה -

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by POPSTAR,

    עברתי את כל המשימות , עכשיו אני במשימה של S בשכונה שלי כשאני הולך למשימה אז זה לא נותן לי לעשות את המשימה זה כותב לי שאני צריך לחסל/להשתלט על כנופיות טרור ואחרי שאני יעשה את זה אז זה יאפשר לי לעשות את המשימה . השאלה שלי זה איך אני משתלט/מחסל כנופיות טרור ? איך הם נראים ואיפה הם ? זה הקטע הזה שכל הבתים בלוס סנטוס בוערים ויש בלאגנים ברחוב .

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by n_aviv1,

    על המחשב עם הXP הוא עבד מצויין ובמחשב הזה עם 7 אולטימייט 64BIT חסר לו קובץ DLL כלשהו. מה לעשות?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. שמעו אחים שלי אני יודע איך לצרוב משחקים לאקס בוקס צרבתי מלא אבל יש לי בעיה אחת יש לי הלו 2 לאקס בוקס והוא לא נכנס בדיסק של 4.7 הוא יותר מידי גדול ודיסקים של 8 ג'יגה זה משוכפל בשתי הצדדים אז זה לא טוב אז מי שיכול לעזור לי שיעזורר בבבקשההה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by simonsix,

    http://www.destructoid.com/need-for-speed-world-hits-1-million-users-becomes-free-183506.phtml שחקו עכשיו!

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Aion פותח מספר שנים על NCsoft, אחת המפתחות הגדולות והחזקות בתחום ה-MMORPG. החברה אחראית, בין היתר, למשחקים מעולים כגון Lineage I&II, Guild Wars, City of Heroes. כל המשחקים זכו לביקורות מצויינות ולבסיס מנויים גדול. Aion הוכרז ב-2006. המשחק יעבוד על מנוע גרפי מעולה בשם Crytek 1. המשחק הושק לפני חצי שנה במזרח הרחוק. תחילה בדרום קוריאה, מדינת האם של NCsoft ובהמשך בסין, יפן וטיוואן. המשחק זכה לביקורות מעולות ובסיס המנויים חצה את רף המיליון במהרה. בחצי השנה האחרונה Aion עבר תרגום מקצועי והתאמה לשוק המערבי. (עיצוב בעיקר) Aion הושק לפני מספר ימים בצפון אמריקה וזכה לביקורות מעולות בקרב הלקוחות. נכון לעכשיו המשחק נמצא בראש הרשימה ב-MMORPG.COM. ביום שישי, ה-25, המשחק יוצא לשוק ה…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by omers12,

    אהלן חברי הגיימרים! אתם מוזמנים לעשות לייק בפייסבוק או לעקוב בטוויטר אחר הארגון PwGaming הארגון עם השחקנים הכי מקצועים והכי טובים בישראל! תקבלו עדכונים לסטרימים כתבות והגרלות עם פרסים! תתמכו בנו להפוך את ישראל לחלק מקהילת הגיימינג העולמי! תודה מראש על התמיכה http://www.facebook.com/TeamPwR?ref=hl https://twitter.com/PwG_OfficialL

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  24. Started by MishaK,

    Have Phan.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. המפרט של המחשב:[[ Thermaltake Silent PurePower 410Watt amd 3000 64 bit box 939 Thermaltake מאוורר למעבד שלי msi k8n neo2 platinum idetion Sapphire ATI Radeon X800XL 256MB ViVo Retail AGP adata 1024 512x2 400 תודה....

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים