משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1063475 http://www.wouldyoukindly.com/left-4-dead-2-dlc-the-passing-announced/ כנראה שמוציאים תוספת לL4D2 בשם The Passing שתכלול פגישה בין השורדים מהמשחק הראשון,נשמע נחמד. התוספת תכלול מוד חדש,זומבים *לא נפוצים* חדשים,אינפקטד חדשים,נשקים חדשים\melee,ועוד דברים.. רק נקווה שלא יבקשו על זה עוד כסף
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
* Game of the Year: Uncharted 2: Among Thieves * Studio of the Year: Rocksteady Studios * Best Independent Game Fueld by Dew: Flower * Best Xbox 360 Game: Left 4 Dead 2 * Best PS3 Game: Uncharted 2: Among Thieves * Best Wii Game: New Super Mario Bros. Wii * Best PC Game: Dragon Age: Origins * Best Handheld Game: Grand Theft Auto: Chinatown Wars * Best Shooter: Call of Duty: Modern Warfare 2 * Best Fighting Game: Street Fighter IV * Best Action Adventure Game: Assassin’s Creed II * Best RPG: Dragon Age: Origins * Best Multiplayer Game: Call of Duty: Modern Warfare 2 * Best Individual Sports Game: UFC 2009 Undisputed * Best Team Sports Game: NHL 10 * Best Driving Game: Forz…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני כבר משחק בחבילת ההרחבה ל King's Bounty: the Legend כמו ההמלצה הראשונית, גם ההרחבה ממכרת וכיפית. Release Date: November 19, 2009 Exclusively on: PC Genre: RPG Publisher: 1C Company Developer: Katauri Interactive King's Bounty: The Legend, ציון 82 ב metacritic
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
התקנתי את farcry 2 בחלונות 7 גירסת 64 ביט המשחק מתחיל לעלות ולאחר בחירת שלב ראשון כאשר המשחק עולה הוא נעלם כלא היה !! יש למשהוא פיתרון?
-
- 4 תגובות
- 872 צפיות
-
-
תשכחו מ-Hamachi הבעייתי, כי Tunngle לא רואה אותו ממטר כשמדובר ב-LAN Gaming דרך האינטרנט. לאחרונה נתקלתי בתוכנה הגאונית הזאת, כאשר הייתרון המשמעותי שלה הוא שהיא עובדת בכל המשחקים, על כל מערכות ההפעלה וללא הגדרות מיותרות... הכל עובד... תמיד ! (כמובן שצריכים לתאם גרסאות משחק\פאצ'ים כרגיל) בדומה ל-hamachi, גם זאת יוצרת התקן רשת חדש עם IP ייחודי, אולם אופן השימוש בה שונה: לא ניתן ליצור רשתות אישיות כרגע (בפיתוח), אלא לכל משחק שתומך LAN כבר קיימת רשת (אחת לפחות) של עד 255 משתמשים לרשת. הרשתות מוצגות כחדרים (lobbies), בדומה ל-MIRC, ניתן לצ'וטט בחדרים השונים, כאשר כל מי שנמצא בחדר כבר מחובר ב-VPN. בנוסף שמעתי גם על Garena, תוכנה דומה, אך הבנתי ש-Tunngle טובה יותר בכך שהיא …
-
- 17 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
נתקלתי בדבר הבא . http://www.onlive.com/service.html זה אמיתי ? אם כן אפשר לשכוח משידרוגים למחשב .
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני משחק במקורי וזה יוצא לי רושם לי FATAL ERROR RGSC 10 מה לעשות זה ממש מעצבן ועוד משהו אני יכול לשחק רק עם החצים והעכבר שאני לוחץ על מקש אחר במקלדת חוץ מהם זה עושה לי תקיעה למה ????[br]פורסם בתאריך: 9.12.2009 בשעה 22:11:42 התבלבלתי זה RESC FATAL ERROR ולא RGSC
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נתקלתי במשחק הזה במקרה והופתעתי לראות שאין שום ת'רד עליו בפורום. משחק שכאמור לא הצליח במיוחד בגלל העלילה הג'נרית וחוסר המקוריות הן בסינגל והן במולטיפלייר, אך אחרי הצצה בכמה סרטונים - אני חייב לנסות את המשחק בגלל הגרפיקה ומנוע הUNREAL שנראה טוב במיוחד דווקא בכותר הזה. מצד שני - שמעתי על מספר לא מבוטל של אנשים שאהבו את המשחק באותה הרמה שאחרים שנאו אותו. איך המשחק עובד על מחשב "חביב" לימים שלנו: עד שאני לא אשחק בו אני לא אזרוק מילים, אבל מהסרטונים הוא נראה מתחרה לא רע לCRYSIS מבחינה גרפית, והוא הרבה פחות כבד ממנו.
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אתר המשחק: http://www.heroesofstalingrad.com/ 2 סרטוני משחק מ-gamescom 2009: משום מה עוד לא ידוע מתי יצא ב-2010. יש פה אנשים שמתעניינים במשחק הזה?
-
- 3 תגובות
- 884 צפיות
-
-
אז ככה, התחום הזה במשחקים מרתק אותי למדי ואחרי קרייסיס החלטתי שאני רוצה להמשיך הלאה למשחקים נוספים בסגנון. אני מחפש משחקים שעוסקים בחוצונים (חייזרים), עב"מים ועדיף עם עלילה מעניינת וכד', וזה יהיה נחמד אם הוא יהיה עם גראפיקה שהיא לא מתחת לסבירה. (אבל לא חייב) יש המלצות תואמות? תודה מראש.
-
- 18 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אהלן,כמו שציינתי בכותרת,מאז שמזערתי פעם אחת את המשחק הוא תמיד נכנס לבמצב חלון,חיפשתי בהגדרות אין שם כלום לגבי זה,עשיתי RR למחשב,התקנתי מחדש,ניסיתי לשנות רזולוציות הגדרות פשוט כלום. חשוב לציין שזה רק במולטיפלייר! *משחק מקורי
-
- 3 תגובות
- 698 צפיות
-
-
http://www.fortunecity.com/underworld/fifa/168/marsmaniacs.htm זה היה משחק מעולה אני זוכר שרק שיחקתי את הדמו הרכב היה מרחף מעל למסלול וההתנהגות והפיזיקה היו מעולים המסלולים היו עם עליות וירידות חדות וסיבובים חדים כל הקפה קיבלת בונוס והרכב היה נוסע יותר ויותר מהר והייתה במאבק עם עצמך לסיים סיבוב לפני שהזמן אוזל היה משחק ממכר ניסיתי למצוא אותו מספר פעמים בעבר אף פעם לא הצלחתי
-
- 1 תגובה
- 705 צפיות
-
-
אהבתי GDC 09: Debut Trailer Mar 25, 2009 Truth is the first casualty of war. HD - http://www.gametrailers.com/player/47119.html SD- http://www.gametrailers.com/player/47120.html Release Date: TBA Publisher: Ubisoft Developer: Eugen Systems Genres: Real-Time, Strategy
-
- 17 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אהלן, אני מוכר עותק מקורי של המשחק Call Of Duty Modern Warfare 2 סגור ואטום בניילון בקופסא שלא נפתחה מעולם! (הסידיקיי לא בשימוש!) המחיר הכי זול בארץ לבוא ולקחת!!! המחיר שאני דורש הוא 150 ש"ח בלבד לעותק אחד! מסנג'ר: john92@012.net.il פלאפון: 0542263678
-
- 1 תגובה
- 957 צפיות
-
-
זו ההודעת שגיה שאני מקבלת כשאני מנסה ללחוץ על הורדת המשחק. "Your system is currently not allowing access into our servers. Check your Firewall and/or security software settings and try again. Visit the help page or contact us at downloader@pandonetworks.com for further assistance. " [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 800 צפיות
-
-
היי, הורדתי שמירה למשחק NINJA BLADE מכיוון שהשמירה נמחקה לי. עכשיו שמתי תשמירה החדשה במסמכים שלי בתיקייה של המשחק. ועכשיו כשאני נכנס למשחק ומנסה לטעון אותה המשחק קורס ורושם שגיאת "אל תשלח".. מישהוא יודע מה לעשות? :-\
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום חבר'ה יש לי בעייה אם המשחק Call Of Duty Modern Warfare 2 וכשאני מנסה להכנס עליו הוא כותב לי את ההודעה הזאת + (תמונה) Error during initialization: Couldn't load fileSysCheck.cfg. Make sure Modern Warfare 2 is run from the correct folder. יש לי את גירסאת הריפ של המשחק בשפה הרוסית שחבר שלי הביא לי. אצלו הוא התקיין את המשחק ועובד לו בליי בעיות ולא כתב לו שום דבר בכניסה.
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מצטער מראש על כך שאני פותח דיון על משחק כלשהו ולא עושה דיון ראשי מושקע..לצערי אין לי טיפת זמן לעשות זאת כרגע.. אבל בכל מקרה,רציתי "להכיר" לכם משחק קטן ומגניב,שיצא לפני קצת יותר מחצי שנה לבוקס בלי הרבה רעש וצלצולים,יצא לפני כחודש למחשב באנונימיות כמעט מוחלטת..ניגשתי אליו בלי הרבה ציפיות או תקוות,מתוך סקרנות טהורה..ולהפתעתי גיליתי משחק קטן-גדול,כיפי,מרשים ועשוי טוב. המשחק מרגיש לי כמו שילוב בין אונימושה ודוויל מיי קריי..האקשן מהיר,קליל ומהנה למדי,ומתובל בהרבה מאוד QTE-QUICK TIME EVENTS,אממה,שבניגוד לרוב המשחקים,שבהם הקטעים הללו מונוטוניים,משעממים,עלובים או סתם מייאשים-כאן ישנו שימוש בהן בכדי להציג סצינות אקשן מרהיבות שפשוט תענוג לצפות בהן,ומה שהופך אותן לעוד…
-
- 1 תגובה
- 901 צפיות
-
-
רוב המשחקים הטובים הם בעצם פורטים (לא כ'כ טובים) מהקונסולות, יש למישהו רשימה של משחקית שפותחו ספציפית לPC (ואולי גם לקונסולות בנפרד) ואינם פורטים?
-
- 1 תגובה
- 773 צפיות
-
-
בשקט בשקט, בלי ששמנו לב יצא השבוע פרק הסיום לטרילוגיית RUNAWAY. לדעתי סדרת הקווסטים ה"קלאסיים" מהטובות של העשור האחרון. המשחק הראשון בסדרה -RUNAWAY: A ROAD ADVENTURE היה קווסט בסגנון "הצבע והקלק" של תחילת\אמצע שנות התשעים. עם גרפיקה "מצויירת" ועלילה מעניינת ומלאת טוויסטים המשחק ממש מצא חן בעיני בזמנו. החלק השני המשיך עם אותם סממנים ועלילה קצת יותר "דימיונית". עכשיו הגיע החלק השלישי לרכישה דיגיטלית. אני אישית מתכנן לשים עליו יד ברגע שיהיה לי זמן. לדעתי משחק חובה לכל חובב קווסטים באשר הוא. אתר המשחק: http://www.runaway-thegame.com/
-
- 11 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אותי מעניין רק הMP כי את הSINGLE מיציתי לחלוטין , השאלה שלי זה האם עדין קיימים שרתים שאוכל לשחק בהם במידה וארכוש את המשחק ? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התקנתי את המשחק והוא פועל והכל אבל יש לו באגים ענקיים לפעמים האקדח נעלם ולא רואים טוב את האוייבים שלך אני לא יודע למה זה קורה כי יש לי מחשב טוב מאוד דווקא אם מישהו יודע את הבעיה ויכול לעזור לי תודה
-
- 2 תגובות
- 785 צפיות
-
-
יש אולי למישהוא פיתרון? לא יצא לי לשחק במשחק... תודה.!
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אתמול סיימתי את ברייד ובאמת שלמרות שהוא קצר אני חושב שזה אחד המשחקים שיותר נהניתי מהם בזמן האחרון. אם אתם לא מכירים את המשחק אז זה משהו בסגנון הזה : http://armorgames.com/play/4918/the-company-of-myself פשוט שברייד יותר מגוון כי יש 5 עולמות וכל עולם זה משהו שונה, אבל העיקרון ברור, משחקי 2D שצריך לחשוב ואפשר להבין אותם מהר. אני מבקש המלצה למשחק רגיל או פלאש, לא אכפת לי. ד"א, הייתי ממליץ לכולם לשחק את המשחק פלאש הזה.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סטאר וורס חדש למחשב זה תמיד דבר מרגש בזמנו, שחקני המחשב מאוד התעצבנו מהעובדה שב- LucasArts החליטו להוציא את המשחק לכל מכשיר בשוק, חוץ מהמחשב האישי. התירוץ של החברה: "דרישות המערכת גבוהות מדי". זה נשמע כבר אז כתירוץ מגוחך, ועכשיו זה נשמע מגוחך עוד יותר, כי LucasArts מתכוונת להוציא את המשחק ל- PC בסוף השנה הקרובה, באיחור של יותר משנה. כדי לכפר עלהאיחור ההיסטרי, הגרסה שתגיע למחשב נקראת Ultimate Sith Edition ותכלול, לצד המשחק המלא, גם את כל חבילות התוכן הנוסף (DLC) ששוחררו עד כה, כולל משימה חדשה לגמרי שמתרחשת בסוף אלטרנטיבי למשחק ובה, בתפקיד ה"שוליה הסודית" של דראת' ויידר, אנחנו נלחמים באובי ואן קנובי ובלוק סקייווקר בכבודם ובעצמם לא בטוח שזה צריך לעניין אותנו במיוחד. כי …
-
- 25 תגובות
- 5.4k צפיות
-


